۱۰ پیشنهاد تم هالووینی جذاب و ترند + ۲۵ ایده عکاسی هالووین

۱۰ پیشنهاد تم هالووینی جذاب و ترند + ۲۵ ایده عکاسی هالووین


9 آبان 1402 . زمان مطالعه: 11 دقیقه

خیلی بد »»»»»»»»»»»»»» خیلی خوب
۱۰ پیشنهاد تم هالووینی جذاب و ترند + ۲۵ ایده عکاسی هالووین

بهترین ایده برای جشن هالووین امسال چیست؟ آیا هیچ فکر کرده‌اید که امسال از چه کاستوم، لباس و تمی برای هالووین استفاده کنید و چطور در این جشن بین‌المللی و هیجان‌انگیز جذاب‌تر و خلاق‌تر به نظر برسید؟ در این مقاله از سرویس سبک زندگی در مجله کوروش می‌توانید با ایده‌هایی برای تم هالووین از تزیین دکور خانه برای هالووین تا تزیین شام هالووین جهت برگزاری جشن هالووین و ایده های عکاسی با تم و کاستوم هالووین برای بچه‌ها و بزرگترها آشنا شوید.

ایده‌های جذاب برای تزیین و گریم هالووین

۱۰ ایده برای جشن هالووین

با نزدیک شدن به جشن هالووین احتمالا شما هم مثل همه مردم دنیا به دنبال ایده برای این جشن جذاب هستید و دوست دارید دکوراسیونی منحصربه‌فرد و لباسی خاص را برای هالووین طراحی کنید. بر اساس فلسفه و آداب و رسوم هالووین این فستیوال یکی از هیجان‌انگیزترین جشن‌های تاریخی در دنیا است که هر ساله در تاریخ ۳۱ اکتبر برگزار می‌شود و تا چند روز ادامه دارد.

در چند سال اخیر بسیاری از ایرانی‌ها نیز هالووین را در کنار دوستان و اعضای خانواده خود جشن می‌گیرند. در ادامه می‌توانید با چند پیشنهاد تم هالووینی و ۱۰ ایده جذاب برای هالووین ۱۴۰۲/۲۰۲۳ آشنا شوید.

۱- برای دکوراسیون خلاقانه مخصوص جشن ‌هالووین از کدو تنبل استفاده کنید

برای دکوراسیون خلاقانه مخصوص جشن ‌هالووین از کدو تنبل استفاده کنید

کدو تنبل اولین و مهم‌ترین نماد جشن هالووین است که بهتر است در تزیینات جشن هالووین یا به عنوان یکی از تم‌های عکاسی هالووین در خانه یا آتلیه از آن استفاده کنید. برای این کار می‌توانید با استفاده از کاتر یا یک چاقوی تیز شکل مورد نظرتان را روی کدو اجرا کنید و آن را برش بزنید. سپس داخل کدو تنبل را خالی کنید و یک شمع وارمر داخل کدو بگذارید و ببینید که این کدو در محیط تاریک چه جلوه جذابی به فضای هالووینی شما می‌بخشد.

۲- رنگ مناسبی را به عنوان تم هالووین انتخاب کنید

رنگ های اصلی تم هالووین کدامند؟

رنگ‌های اصلی هالووین «نارنجی»، «سفید» و «سیاه» است، اما شما نمی‌توانید تنها از همین دو رنگ برای ایده‌های دکوری زیبا مخصوص جشن هالووین یا برای کاستوم هالووین استفاده کنید. بهتر است در کنار این دو رنگ از رنگ‌هایی مثل قرمز، بنفش و سفید نیز در دکوراسیون هالووین یا ایده لباس جشن هالووین استفاده کنید.

۳- به جای چراغ از شمع برای روشن کردن فضا استفاده کنید

تزیینات هالووین را با وسایل ساده انجام دهید. مثلا بهتر است به عنوان یک ایده دکوراسیونی هالووین پیشنهاد می‌کنیم محل برگزاری جشن هالووین را به طور کامل تاریک کنید. سپس در بخش‌های مختلف چند شمع وارمر قرار دهید. با این راهکار می‌توانید به فضا هیجان بیشتری بدهید.

حتما بخوانید  تاریخچه و فلسفه جشن هالووین + عجیب ترین آداب و رسوم هالووین

۴- از نمادهای ترسناک برای دکور و غذا هالووین کمک بگیرید

برای تزیینان هالووین از نمادهای ترسناک کمک بگیرید

اگر در فکر دکوراسیون خلاقانه مخصوص جشن هالووین هستید، بهتر است از نمادهای ترسناک استفاده کنید. آویزان کردن اسکلت انسان از سقف و دیوارها، قرار دادن عروسک‌های تزیینی عنکبوت، خفاش، جادوگر و چشم‌های خون‌آلود آن هم در نور کمی که در فضا وجود دارد، می‌تواند بسیار هیجان‌انگیز باشد.

ایده تزیین شام جشن هالووین

استفاده از نمادهای ترسناک را روی خوراکی‌ها نیز فراموش نکنید. می‌توانید از چشم‌های خون‌آلود، دست بریده شده و هر چیزی که ترسناک به نظر می‌رسد روی خوراکی‌ها، انواع کوکی هالووینی و کیک هالووین استفاده کنید. حتی می‌توانید با ماژیک مشکی روی کیسه زباله‌های نارنجی طراحی‌های هالووین را مثل عکس بالا انجام دهید و هزینه زیادی برای این کار متحمل نشوید.

۵- برای انتخاب لباس و کاستوم هالووین کافی است کمی خلاق باشید

برای انتخاب لباس هالووین کمی خلاق باشید

تخفیف شوینده های افق کوروش

برای ایده هالووین کاستوم یا لباسی را انتخاب کنید که با آرایش و تم هالووین سازگاری دارد. به خاطر داشته باشید که کاستوم هالووین شما حتما نباید ترسناک باشد. اما هماهنگ بودن آن با آرایش و گریم هالووین بیشتر از هر چیزی اهمیت دارد. برای لباس هالووین می‌توانید از شخصیت‌های ترسناک داخل فیلم‌ها و حتی انیمیشن‌ها کمک بگیرید.

بهترین کاستوم ها برای جشن هالووین

می‌توانید لباس‌های کهنه و پاره بپوشید و طوری وانمود کنید که انگار تازه از قبر خارج شده‌اید؛ یا با یک ملحفه سفید که روی آن با ماژیک مشکی چشم و ابرو و دهان کشیده‌اید یا با یک عینک آفتابی مشکی خودتان را به شکل یک روح یا جادوگر درآورید. در هر صورت لازم است برای انتخاب لباس هالووین کمی خلاقانه‌تر تصمیم بگیرید!

۶- از خون برای تزیینات و گریم هالووین کمک بگیرید

از خون برای تزیینات و گریم هالووین کمک بگیرید

یک پیشنهاد تم هالووینی استفاده از «خون» است. منظور از خون این نیست که از خون واقعی استفاده کنید، بلکه می‌توانید با کمی آب و رنگ خوراکی قرمز یک محلول قرمز درست کنید. سپس از این محلول برای تزیین انواع غذاها، خونی کردن لباس خودتان، گریم ترسناک هالووین و تزیینات خانه برای هالووین استفاده کنید.

۷- خودتان را به خلاقانه‌ترین روش ممکن آرایش و گریم کنید

برای هالووین خودتان را به خلاقانه‌ترین روش ممکن آرایش کنید

اگر به دنبال ایده برای آرایش هالووین ترسناک هستید، بهتر است کمی فکر کنید و یک شخصیت جالب و خاص برای خودتان در نظر بگیرید. می‌توانید به عکس‌های موجود در اینترنت و شخصیت فیلم‌های ترسناک نگاه کنید و سپس خودتان را به شکلی که دوست دارید گریم و آرایش کنید.

۸- برای عکاسی هالووین ایده‌های خلاقانه داشته باشید

برای عکاسی هالووین ایده‌های خلاقانه داشته باشید

هالووین یکی از بهترین زمان‌ها برای گرفتن عکس‌های خلاقانه و متفاوت است. در این روز می‌توانید با لباس‌های متفاوت و در مکانی با دکوراسیون خاص و ترسناک عکس بگیرید. مهم نیست عکس‌های هالووین شما تک نفره هستند یا دسته جمعی تنها باید گریمی هالووینی و جذاب داشته باشید و در کنار نمادهای هالووین که آماده کرده‌اید، عکس‌های یادگاری بگیرید.

به عنوان ایده عکاسی از بچه‌ها در هالووین می‌توانید از نمادهای هالووین در کنار کودک استفاده کنید. یک لباس جذاب به او بپوشانید و اگر به اندازه کافی بزرگ است که ژست بگیرد، از او بخواهید خود را به حالتی ترسناک درآورد.

می‌توانید از ماسک‌های ترسناک یا کلاه جادوگری برای تم عکاسی هالووین بچه‌ها استفاده کنید و عکس‌هایی به‌یادماندنی و خلاقانه از خاطرات جشن هالووین را در گوشی خود ثبت کنید. اجازه دهید جشن هالووین برای کودکان هم جذاب باشد و آن‌ها نیز از این روز هیجان‌انگیز لذت ببرند.

حتما بخوانید  طرز تهیه کیک هالووین با تزیین ترسناک + عکس ایده های کیک هالووینی

۹- با وسایل ساده دکوراسیون هالووین را طراحی کنید

با وسایل ساده دکوراسیون هالووین را طراحی کنید

تزیینات جشن هالووین با وسایل ساده کار بسیار راحتی است. برای تزیینات جشن هالووین حتما لازم نیست هزینه کنید و لوازم گرانقیمت بخرید. می‌توانید با استفاده از کمی خلاقیت دکوراسیونی خاص و منحصربه‌فرد برای جشن هالووین آماده کنید.

استفاده از کدو تنبل تزیین شده، چسباندن اسکلت، خفاش و عنکبوت‌های کاغذی به دیوار و آویزان کردن آن‌ها از سقف، روشن کردن شمع‌های متعدد در فضای خانه، کمک گرفتن از برگ‌های نارنجی پاییزی در دکوراسیون خانه و قرار دادن شاخ و برگ‌های خشک شده درختان در گلدان همگی ایده‌هایی هستند که به شما کمک می‌کنند با کمترین هزینه بهترین دکوراسیون را برای شب هالووین طراحی کنید.

یک ایده جذاب بادکنک آرایی هالووین این است که بادکنک‌های مشکی، نارنجی و سفید تهیه کنید و روی آن‌ها چشم و دهان‌هایی به شکل ترسناک بکشید. می‌توانید این بادکنک‌ها را از سقف آویزان کنید یا به دیوار بچسبانید. روش بعدی برای تزیینات هالووین استفاده از کاموای مشکی برای درست کردن تار عنکبوت است. برای پیاده کردن این ایده برای جشن هالووین می‌توانید در یک سمت دیوار با کمک کاموای مشکی شکلی شبیه به تار عنکبوت درست کنید و با همین روش‌های ساده جلوه‌ای هیجان‌انگیز به فضای جشن ببخشید.

۱۰- به جای ترسناک بودن در هالووین به دنبال جذابیت باشید

به جای ترسناک بودن در هالووین به دنبال جذابیت باشید

درست است که ترسناک بودن در تم و گریم هالووین اهمیت زیادی دارد، اما لازم نیست همه چیز و همه کس در این جشن ترسناک باشند. بهترین ایده برای تم جشن هالووین این است که به جای ایده‌های ترسناک از ایده‌های خاص و منحصربه‌فرد استفاده کنید. خودتان را شبیه به یک شخصیت کارتونی یا شخصیت معروف سینمایی درآورید. مثلا یک ماسک هالووین بزنید یا می‌توانید مثل عروسک محبوب بچگی‌تان لباس بپوشید و آرایش کنید و یا خودتان را شکل دراکولا، سیندرلا یا سفید برفی درست کنید.

لباس غواصی بپوشید یا یک لباس خاص را انتخاب کنید. می‌توانید همه اعضای خانواده دقیقا یک شکل لباس بپوشید و آرایش کنید. مهم این است که در جشن هالووین توجهات را به خود جلب کنید و در عکس‌های هالووینی که می‌گیرید خاص باشید.

نمونه عکس های هالووینی برای ایده گریم، کاستوم و غذای جشن هالووین 

نمونه عکس های هالووینی برای ایده گریم، کاستوم و غذای جشن هالووین 

اگر برای هالووین ۱۴۰۲ به دنبال ایده‌های خاص و منحصربه‌فرد هستید در ادامه چند پیشنهاد جذاب برای هالووین ۲۰۲۳ داریم. با نگاه کردن به عکس‌هایی که در ادامه برای شما آماده کرده‌ایم، راحت‌تر می‌توانید تم لباس و آرایش خودتان را در جشن هالووین ترسناک امسال انتخاب کنید و خلاقیت بیشتری برای انتخاب تم هالووین و تزیین دکوراسیون هالووین به خرج دهید.

ایده های عکاسی با تم هالووین در خانه

ایده عکاسی از کودک با کاستوم هالووین

عکاسی آتلیه نوزاد با کاستوم هالووین

ایده عکاسی هالووین

آرایش هالووین ترسناک

ایده آرایش جشن هالووین مردانه

تزیین دکوراسیون هالووین

ایده آرایش و لباس جشن هالووین

گریم جشن هالووین مردانه

تزیینات جشن هالووین 1402

ایده هالوین آرایش

ایده های ترسناک برای هالووین

ایده عکاسی و گریم برای جشن هالووین ترسناک

آرایش هالووین ترسناک

ایده هالووین کودکان

ایده عکس هالووینی

ایده لباس ترسناک هالووین

عکاسی کودکانه هالووین

ایده عکاسی از کودک با تم هالووین

ایده عکاسی با کاستوم هالووین کودک برای اینستاگرام

ایده های جذاب تزیین غذا برای هالووین

خوراکی های زیبا برای هالووین + عکس

عکس تزیینات شام برای هالووین

تزیینات ترسناک غذا برای هالووین

سوالات متداول

بهترین ایده برای جشن هالووین ایرانی چیست؟

برای هالووین باید قبل از هر چیزی یک تم انتخاب کنید. استفاده از نمادهای ترسناک، کمک گرفتن از چهره و لباس شخصیت‌های ترسناک در فیلم‌ها و انیمیشن‌ها و استفاده از نمادهای ترسناک در دکوراسیون مهم‌ترین نکاتی هستند که باید برای جشن هالووین ایرانی به آن‌ها توجه کنید.

برای هالووین چه کاردستی درست کنیم؟

برای هالووین می‌توانید با استفاده از کاغذ نمادهایی مثل عنکبوت، خفاش، اسکلت، گربه سیاه و کدو تنبل را آماده کنید و روی دیوار بچسبانید.

 

کالابرگ الکترونیک