چگونه می‌توان با گردشگری سلامت کسب درآمد کرد؟

چگونه می‌توان با گردشگری سلامت کسب درآمد کرد؟


13 شهریور 1400 . زمان مطالعه: 11 دقیقه

خیلی بد »»»»»»»»»»»»»» خیلی خوب
چگونه می‌توان با گردشگری سلامت کسب درآمد کرد؟

گردشگری سلامت همانطور که در مقالات پیشین مجله کوروش به آن اشاره کردیم راهی نو و پر درآمد است که مورد توجه بسیاری قرار گرفته است. در این مقاله از مجله کوروش می خواهیم به راهکارهایی برای کسب درآمد در گردشگری سلامت بپردازیم. اگر شما تصمیم به تاسیس یک شرکت گردشگری سلامت دارید، به شما پیشنهاد می‌کنیم در سرویس سلامت نکات زیر را به دقت بخوانید.

 

عوامل مختلفی بر گردشگری سلامت و روندهای کسب درآمد آن تاثیر می گذراند. شرکت های گردشگری سلامت میان بیمارستان ها و خانه های سالمندان و بیماران واسطه هستند. آن ها با آوردن مشتری به این موسسات و تسهیل کار مشتری بین المللی با توجه به اصل مهمان نوازی کسب درآمد می کنند. این شرکت‌ها با رعایت کیفیت و تهیه بسته های مقرون به صرفه، کار بیمار و بیمارستان که دو طرف این فرایند هستند را آسان می کنند. با این وجود می توان حتی با عدم حضور در یک شرکت گردشگری سلامت، کسب درآمد کرد. در اینجا چند راهکار کلی ارائه شده است.

 

 

۱. کسب درآمد در گردشگری سلامت با به حداقل رساندن هزینه‌ها

 

کسب درآمد در گردشگری سلامت با به حداقل رساندن هزینه‌ها

 

اگر می خواهید یک شرکت گردشگری سلامت ایجاد کنید که درمان با کیفیت بالا و نرخ مناسب را ارائه دهد، می توانید با آوردن مشتری خارجی، کمیسیون قابل توجهی از بیمارستان ها، خانه های سالمندان، هتل ها و رستوران ها دریافت کنید.

 

علاوه بر آن، شما می توانید با به حداقل رساندن هزینه های خود، درصد درآمد خود را افزایش دهید. از سیستم شبکه های اجتماعی به طور کامل استفاده کنید. بنابراین، بر رشد تجارت خود به صورت آنلاین تمرکز کنید. این موثرترین و همچنین ارزان ترین راه است اگر می خواهید از گردشگری سلامت کسب درآمد کنید و در این راه پر سود ورود کنید.

 

۲. کسب درآمد در گردشگری سلامت با سرمایه گذاری هوشمندانه

 

برای درآمدزایی از گردشگری سلامت، در برنامه هایی سرمایه گذاری کنید که استراتژی های بازار آنها را به شما نشان می دهد. همچنین، با موسسات پزشکی ارتباط بهتری برقرار کنید. به شما پیشنهاد می کنیم که بهتر است شما در ابتدای راه یک دفتر عالی با ویژگی های پیشرفته خریداری یا اجاره نکنید و هزینه نتراشید!

تخفیف شوینده های افق کوروش

 

در عوض، به دنبال راه اندازی یک وب سایت کاربر پسند و پیشرفته باشید که دارای تمام اطلاعات مربوط به کسب و کار شما باشد. این وبسایت نخستین راه را پیش روی مشتریان شما قرار می دهد و می تواند کمک زیادی به شما در جذب گردشگر کند. پس از استفاده از وب سایت خود ، روی یک توسعه دهنده وب ، گرافیک مناسب و طراحی وب سایت و مخاطبان هدف خود سرمایه گذاری کنید. تمرکز خود را در کسب وابستگی به بیمارستان های معتبر و شرکت های دارویی بگذارید تا بتوانید از آرم های آنها در وب سایت خود استفاده کنید. این امر علاوه بر اعتبار بیشتر برای کسب و کار شما منجر به جذب مشتری بیشتری نیز می شود.

 

 

بیشتر بخوانید: انواع مختلف گردشگری سلامت

 

 

۳. افزایش دامنه سود در گردشگری سلامت با فروش یک بسته کامل

 

افزایش دامنه سود در گردشگری سلامت با فروش یک بسته کامل

 

یکی دیگر از راه‌های کسب درآمد از گردشگری پزشکی افزایش دامنه سود خود با درج هزینه های سفر، رستوران و محل اقامت در هتل و… در بسته ای است که شرکت شما به مشتریان خود ارائه می دهد. شما وقتی یک بسته سفر را به گردشگر می فروشید، می‌توانید دامنه سود بهتری نسبت به فروش خدمات متفاوت در حوزه های مختلف داشته باشید. تلاش کنید صفر تا صد نیازی که گردشگر سلامت نیاز دارد را طبقه بندی کنید و در چارچوب یک پکیج آن را به فروش برسانید.

 

البته یک بسته کافی نیست. بهتر است چندین بسته با خدمات و قیمت متفاوت ارایه کنید. وقتی سبد خرید متفاوتی پیش روی مشتری بگذارید، می توانید امیدوار باشید از هر طیف و دسته ای می توانید گردشگر سلامت خود را به سمت خود بکشید.

 

 

بیشتر بخوانید: انواع گردشگری سلامت و اهمیت آن در صنعت پزشکی و گردشگری

 

 

۴. تبلیغات هوشمندانه در گردشگری سلامت حیاتی است

 

تبلیغات هوشمندانه در گردشگری سلامت حیاتی است

 

تجارت خود را به مخاطبان هدف معرفی و تبلیغ کنید. برای این کار، تحقیقات کامل در بازار لازم است. از همه مهم تر، جذب مخاطب و مشتری مناسب است. بیشترین کمک را برای کسب درآمد در شرکت گردشگری سلامت همین تبلیغات هدفمند و هوشمندانه است.

 

اگر شرکت گردشگری سلامت شما برای سالمندان خدمت ارایه می دهد لازم است تا مخاطبان خود را به خوبی تشخیص دهید. اگر بناست خدمت عمل جراحی زیبایی بینی به گردشگر سلامت خود ارایه کنید باید در کانال های ارتباطی جوانان سرمایه گذاری کنید تا دیده شوید. همان طور که تبلیغ خدمت شما در گردشگری سلامت ورزشی، در رسانه ها و شبکه های سیاسی مورد توجه مخاطب اصلی شما قرار نمی گیرد.

 

 

۵. سهام بخرید

 

اگر در خرید سهام شرکت ها و موسسات مراقبت های بهداشتی معتبر تردید دارید، بهتر است اقدام کنید و بخرید. این سازمان و شرکت ها به دلیل ارایه تسهیلات به اتباع خارجی که برای گردشگری پزشکی به شهر شما می آیند، بسیار سودده هستند. اگر این شرکت ها مشهور هستند بهتر است با اطمینان سرمایه گذاری کنید. همچنین، شما می توانید سهام هتل های معروف که چنین گردشگرانی را در خود جای می دهند را هم مورد توجه قرار دهید. اینجا پایان کار نیست؛ رستوران هایی که شعب خود را در موسسات پزشکی و بیمارستان ها دایر کرده اند نیز می توانند برای خرید سهام بسیار جالب باشند.

 

خرید سهام در زنجیره ای از بیمارستان ها، هتل ها، اقامتگاه ها و… که در بسیاری از کشورها شعبه دارند، بسیار توصیه می شود. شعب زنجیره ای این موسسه ها هرچه بیشتر باشد، حاشیه سود شما بیشتر خواهد بود و بازدهی بهتری خواهید داشت.

 

 

بیشتر بخوانید: ۵ مقصد اصلی گردشگری سلامت برای دریافت بهترین خدمات درمانی

 

 

۶. برای کسب درآمد در گردشگری سلامت، در املاک و مستغلات سرمایه گذاری کنید

 

برای کسب درآمد در گردشگری سلامت، در املاک و مستغلات سرمایه گذاری کنید

 

سرمایه گذاران می توانند از بیمارستان هایی که در آنها سرمایه گذاری می کنند پول قابل توجهی کسب کنند. اگر یک بیمارستان تعداد زیادی از گردشگران پزشکی را به خود جلب کند، سرمایه گذار بر اساس درصد املاک و مستغلات خود سود بهتری کسب می کند. خرید سهام در هتل ها، رستوران ها و اقامت گاه های شهر و کشور خودتان راهی اصولی برای ورود به گردشگری سلامت است. بله حتما نیازی نیست در ابتدا هزینه هنگفتی برای خرید دفتر بپردازید. می توانید ابتدا با راه اندازی یک سایت جامع و استفاده از شبکه های اجتماعی، گردشگر خود را جذب کنید. رفته رفته به نیازهای گردشگر سلامت توجه کنید و ببینید او هنگام اقامت در شهر و کشور شما به چه اماکنی می رود و چه چیزهایی نیاز دارد. قطعا محل اقامت، محل استراحت و تفریح و حتی مرکز خرید می تواند گزینه های مناسبی برای سرمایه گذاری شما باشد.

 

شما باید بدانید که گردشگری پزشکی، یکی از سریع ترین بخش های نوظهور در اقتصاد و فرهنگ سراسر جهان است. سالانه میلیون ها نفر مراقبت های بهداشتی و سلامت را در خارج از کشور انتخاب می کنند. بنابراین اگر تا به حال به این حوزه فکر نکرده اید، حالا با جمع آوری اطلاعات و بررسی دقیق به میدان قدم بگذارید.

 

 

بیشتر بخوانید: مقاصد اصلی گردشگری سلامت که به شما در سرمایه گذاری کمک میکنند، کدامند؟

 

 

چگونه می‌توان بیماران را برای گردشگری سلامت جذب کرد؟

 

چگونه می‌توان بیماران را برای گردشگری سلامت جذب کرد؟

 

مسافرت های سریع و مقرون به صرفه ، نرخ های یارانه ای مراقبت های پزشکی ، مراقبت های بعد از جراحی همراه با جذابیت های سفرهای خارجی ، به تدریج گردشگری پزشکی را به یک زمینه بسیار محبوب تبدیل کرده است. با این حال ، باید از شگردهای تجارت برای شکوفایی در این صنعت اطلاع داشت. همچنین ، برای درک چگونگی جذب حداکثر مشتری در گردشگری سلامت راهکارهای مفیدی وجود دارد که در ادامه می آید.

 

 

۱. گردشگری سلامت برای کسب درآمد به تبلیغات نیاز دارد

 

تبلیغات در وب سایت ها ، مجلات و نشریات پرطرفدار شانس شما را برای خرید مشتری بسیار افزایش می دهد. با این حال ، باید در نظر داشت که این روش هزینه زیادی برای شما خواهد داشت. از این رو ، با در نظر گرفتن فاکتور پولی می توان نتیجه گرفت. اما اگر می خواهید یک تبلیغ با هزینه صفر انتخاب کنید ، باید بر رشد کسب و کار خود در وب سایت خودتان و رسانه های اجتماعی تمرکز کنید.

 

 

بیشتر بخوانید: چگونه به راحتی مشتری را جذب کنید؟

 

 

۲. برای داشتن یک موسسه گردشگری سلامت، حتما باید مهمان نواز باشید

 

اتباع خارجی بدنبال این هستند که بخاطر معالجه خود بهترین فرهنگ و روش های درمانی محلی را هنگام مسافرت تجربه کنند. بهترین روش های درمانی را در بیمارستان های پیشرفته، در هتل های عالی و توصیه های رستوران های خوب را برای آن ها فراهم کنید. برای آن ها مترجم و راهنما اختصاص دهید تا سفرهای خود را در سراسر کشور به آسانی انجام دهند. باید به یاد داشته باشید که یک مشتری خوشحال ممکن است از طریق توصیه های شخصی به فردی دیگر در کشورش، به رشد و پیشرفت اقتصادی شما کمک کند.

 

 

۳- برای کسب درآمد در گردشگری سلامت از روابط عمومی بهره بگیرید

 

برای کسب درآمد در گردشگری سلامت از روابط عمومی بهره بگیرید

 

برای توسعه تجارت گردشگری سلامت خود، می توانید در صورت داشتن بودجه ، نیروهای روابط عمومی در کشورهای مختلف استخدام کنید. آنها مشتری را به سمت موسسه شما می آورند.

 

 

۴- هزینه جدید نتراشید!

 

مشتریان همیشه مراقب مراقبت های پزشکی ارزان و در عین حال عالی هستند. بنابراین به شما بستگی دارد که چگونه می توانید از این کار به طور کامل انجام دهید. با کاهش سرمایه گذاری هایی که نیازی به آن ندارید ، هزینه های خود را کاهش دهید. از انتخاب مدرن ترین دفتر کار با جدیدترین فناوری ها و سایر امکانات مورد نیاز خود خودداری کنید. اگر بتوانید بسته های اقتصادی تهیه کنید ، در هیچ زمانی در تجارت خود بدون سود و مشتری نخواهید بود.

 

 

۵. بر مشتریان هدف در گردشگری سلامت تمرکز کنید

 

بر مشتریان هدف در گردشگری سلامت تمرکز کنید

 

با تحقیق در مورد روش های درمانی که کشور شما به آن شهرت دارد، بازار خود را بشناسید. به آن بچسبید تا متحمل خسارات قابل توجهی نشوید. هنگام تبلیغات، تبلیغات خود را در کشورهایی متمرکز کنید که مشتریان زیادی از آنجا به کشور شما سفر می کنند.

 

به خاطر سپردن این نکات تا حد زیادی به شما در جذب مشتری بین المللی برای گردشگری سلامت کمک می کند. همچنین ، شما را به سمت یک حرفه بسیار سودآور در این بخش می برد. امیدواریم در این راه ثابت قدم، موفق و خوشحال باشید!

 

 

منبع: madrehealthcare

کالابرگ الکترونیک