لیدی گاگا در نقش هارلی کویین | جوکر ۲ موزیکال و متفاوت است؟

لیدی گاگا در نقش هارلی کویین | جوکر ۲ موزیکال و متفاوت است؟


26 خرداد 1401 . زمان مطالعه: 5 دقیقه

خیلی بد »»»»»»»»»»»»»» خیلی خوب
لیدی گاگا یا مارگو رابی؛ بازیگر نقش هارلی کویین در جوکر 2 کیست؟

«استفانی جوآن انجلینا جرمنوتا» معروف به لیدی گاگا، خواننده، ترانه‌سرا و بازیگر آمریکایی که در سال‌های اخیر با بازی در فیلم‌هایی همچون ستاره‌ای متولد می‌شود و خانه گوچی حضور پررنگی در عرصه سینما داشته است، این بار در حال مذاکره است تا نقش «هارلی کوئین» را در دنباله جوکر ایفا کند و با خواکین فینکس هم‌بازی شود. پیش از این مارگو رابی نقش هارلی را در سری فیلم‌های جوخه انتحار بازی کرده است، اما انتظار می‌رود نسخه گاگا در دنیایی متفاوت وجود داشته باشد. با سرویس هنر و سینما در مجله کوروش همراه باشید تا جزئیات بیشتر این خبر را با هم بررسی کنیم.

 

بازگشت جوکر به همراه دوستش هارلی با بازی لیدی گاگا

 

بازگشت جوکر به همراه دوستش هارلی با بازی لیدی گاگا

 

فیلم جوکر که بر اساس یک از شخصیت‌های شرور DC ساخته شده است، زمانی‌ که در اکتبر ۲۰۱۹ اکران شد، موجی از تحسین و تمجید را از جشنواره‌های فیلم پاییزی برانگیخت و باعث شد این فیلم در آخر هفته افتتاحیه رکوردشکنی کند و تحلیلگران باکس آفیس هر روز پیش‌بینی خود را تغییر دهند.

این فیلم به عنوان چهارمین فیلم پرفروش با رتبه R در تمام دوران، به اکران خود در سینما پایان داد. سپس در ۱۱ بخش، از جمله بهترین فیلم، نامزد دریافت اسکار شد. همچنین «خواکین فینکس» توانست جایزه بهترین بازیگر نقش اول مرد و «هیلدر گودنادوتیر» جایزه بهترین موسیقی را به دست آورند.

حتما بخوانید  نقد و بررسی فیلم «بالا رو نگاه نکن (Don't Look Up)»

به تازگی عوامل این فیلم تحسین‌برانگیز در حال صحبت‌های اولیه برای ساخت فیلم جوکر ۲ هستند.  به گزارش هالیوود ریپورتر، اگر توافقی صورت گیرد، Lady Gaga قرار است نقش هارلی کوئین، روانپزشک سابق تیمارستان آرکهام واقع در گاتهام سیتی، که به طور مرتب در داستان‌های مربوط به بتمن به عنوان دستیار و شریک عاطفی جوکر ظاهر می‌شود، را در جوکر ۲ بازی کند.

 

لیدی گاگا یا مارگو رابی در نقش هارلی کویین؟

 

لیدی گاگا یا مارگو رابی در نقش هارلی کویین؟

 

شخصیت Harley Quinn با نام کامل «هارلین فرانسیس کویینزل»، شخصیتی خیالی در کتاب‌های کامیک منتشر شده توسط دی‌سی کامیکس است که در تیمارستان آرکهام کار می‌کند و در آنجا شیفته‌ی یکی از بیمارانش به نام جوکر می‌شود و او را از تیمارستان فراری می‌دهد.

نقش هارلی را «مارگو رابی» در فیلم «جوخه انتحار» در سال ۲۰۱۶ و همچنین دنباله آن در سال ۲۰۲۱ بازی کرد، که طرفداران بسیاری هم داشت. شخصیتی که رابی در این فیلم‌ها بازی کرد، شخصیت اصلی فیلم ابرقهرمانی «پرندگان شکاری ۲۰۲۰» هم بود.

هنوز هیچ جزئیاتی از داستان فیلم جوکر ۲ فاش نشده است، اما ریپورتر می‌گوید که شخصیت «کویین» در این فیلم «در دنیای دی‌سی متفاوت‌تری نسبت به هارلی کویینی که نقش او را رابی بازی کرده است» وجود خواهد داشت.

 

جوکر ۲؛ درباره اختلال هذیان مشترک 

 

جوکر 2؛ درباره اختلال هذیان مشترک 

 

کارگردان و نویسنده‌ی همکار، «تاد فیلیپس» مدتی است که به همراه «اسکات سیلور»، یکی دیگر از نویسندگان جوکر، مشغول نوشتن فیلمنامه بوده و در نهایت آن را به استودیو نشان داده است. او روز چهارشنبه  جلد فیلمنامه‌ای را در شبکه‌های اجتماعی منتشر کرد که نشان می‌دهد عنوان فرعی فیلم «Folie à Deux» است.

حتما بخوانید  نقد و خلاصه سریال حرفه ای با بازی سیروان خسروی | چرا باید حرفه ای را ببینیم؟

این عبارت درباره یک اصطلاح پزشکی برای یک اختلال روانی یکسان یا مشابه است که دو یا چند نفر، معمولا اعضای یک خانواده را تحت تاثیر قرار می‌دهد، که می‌تواند اشاره خوبی به جایگاه کویین در داستان فیلم داشته‌ باشد.

فیلیپس در همان پست شبکه اجتماعی عکسی از فینکس را در حال خواندن فیلمنامه نیز فاش کرد، اگرچه گزارش‌ها حاکی از آن است که فینکس هنوز قرارداد رسمی برای پیوستن به پروژه امضا نکرده است. ریپورتر می‌گوید که طبق ادعای منابعش «وارنر هنوز با این بازیگر به توافق نرسیده است و هر دو طرف درگیر آن هستند»، اما غیرقابل تصور است که پروژه بدون مشارکت او پیش برود.

هنوز مشخص نیست که آیا فیلیپس و کمپانی وارنر از شخصیت‌های دیگر DC استفاده می‌کنند یا همانند فیلم اول به‌ طور مستقل عمل می‌کنند. ریپورتر همچنین اعلام کرده است که Joker 2 یک فیلم موزیکال خواهد بود، اما جزئیات بیشتری ارائه نمی‌دهد.

 

منابع: hollywoodreporter، theguardian

کالابرگ الکترونیک