رنگ و حیوان ۱۴۰۲ | رنگ موی ۱۴۰۲ | رنگ مانتو و لباس ۱۴۰۲

رنگ و حیوان ۱۴۰۲ | رنگ موی ۱۴۰۲ | رنگ مانتو و لباس ۱۴۰۲


10 اسفند 1401 . زمان مطالعه: 9 دقیقه

خیلی بد »»»»»»»»»»»»»» خیلی خوب
رنگ و حیوان 1402 | رنگ موی 1402 | رنگ مانتو و لباس 1402

آیا می‌دانید رنگ و حیوان ۱۴۰۲ چیست و نماد سال ۱۴۰۲ چه حیوانی است؟ حقیقت این است که هر ساله رنگ سال قبل از آغاز سال نو میلادی توسط شرکت پنتون مشخص می‌شود و سپس دسته‌بندی‌های این رنگ‌ها برای فصول مختلف سال تعیین می‌شود. از طرف دیگر در تقویم چینی هر سال، سال یک حیوان است و این موضوع می‌تواند روی وقایع و اتفاقاتی که در سال جدید برای بشر می‌افتد مؤثر باشد. در این مقاله از سرویس سبک زندگی در مجله کوروش می‌توانید با رنگ و حیوان ۱۴۰۲ آشنا شود. در انتهای مقاله به سوالات متداول در مورد نماد سال ۱۴۰۲، رنگ های فرعی و نماد سال ۱۴۰۲ و رنگ موی ۱۴۰۲ پاسخ خواهیم داد.

 

 

حیوان سال ۱۴۰۲ چیست؟

 

حیوان سال 1402 چیست؟

 

دانستن رنگ و حیوان ۱۴۰۲ آن هم در آستانه روزهای تحویل سال نه تنها برای ما ایرانی‌ها، بلکه برای تمام مردم دنیا اهمیت زیادی دارد. گاه‌شمار جانوری درواقع یک نوع گاه‌شمار قمری بر پایه گاه‌شمار چینی است که در یک چرخه ۱۲ ساله تکرار می‌شود.

گفته می‌شود که هر حیوان در شروع سال نشان دهنده ویژگی‌های متمایزی است که می‌تواند تا حد زیادی روی خلقیات مردم دنیا، شرایط دنیا و حتی اتفاقاتی که می‌افتد مؤثر باشد. حتماً شنیده‌اید که حیوان سال ۱۴۰۲ «خرگوش» است و سال خرگوش هر ۱۲ سال یک بار در تقویم چینی اتفاق می‌افتد و آخرین بار سال ۱۳۹۰ بود که سال خرگوش را پشت سر گذاشتیم.

خرگوش نماد طول عمر، مثبت اندیشی، شوخ طبعی، زیرکی، احتیاط و خودخواهی است. شعار خرگوش این است که «من عقب نشینی نمی‌کنم». در طالع بینی چینی خرگوش نماد امید و ثروت است و از همین رو انتظار می‌رود که سال خرگوش برای همه مردم دنیا پر از احساس امید و رفاه باشد. گفته می‌شود که سال خرگوش دنیا کمی آرام‌تر می‌شود و مردم بیشتر تفکر می‌کنند.

 

متولدین سال خرگوش چه ویژگی دارند؟

 

متولدین سال خرگوش چه ویژگی دارند؟

 

حتی اگر نگاهی به عکس حیوان سال ۱۴۰۲ بیندازید، لطافت، هوشیاری و دوست داشتنی بودن را از چهره آن متوجه خواهید شد. حیوان سال ۱۴۰۲ «خرگوش» است و افرادی که در سال خرگوش متولد می‌شوند، معمولاً افرادی هوشیار، شوخ طبخ، تیزبین و باهوش هستند.

تخفیف شوینده های افق کوروش

این افراد بسیار سریع عمل می‌کنند و در اکثر مواقع آرام هستند. افراد متولد سال خرگوش معمولاً مثبت نگر، ملایم و ظریف هستند و به آزادی اهمیت زیادی می‌دهند. آن‌ها نسبت به خود کمی سخت‌گیر هستند و معمولاً با دیگران به خوبی مدارا می‌کنند. خرگوش‌ها ظاهر آرام و مهربان دارند، اما خیلی از مواقع نسبت به غریبه‌ها بدبین هستند و از همین رو کمتر فریب می‌خورند.

حتما بخوانید  سفر نوروزی کجا بریم | 25 مقصد سفر ایرانی و خارجی نوروز 1402

از مهم‌ترین نقاط ضعف متولدین سال خرگوش می‌توان به حساسیت بیش از حد آن‌ها در تصمیم گیری‌ها و همچنین ترسو بودنشان اشاره کرد. این افراد معمولاً در اجتماع بسیار مؤدبانه رفتار می‌کنند و از همین رو به راحتی اطمینان دیگران را به خود جلب می‌کنند.

متولدین سال خرگوش بسیار پرتلاش، فروتن و عاقل هستند و استعداد زیادی در امور تجاری دارند. افراد متولد سال خرگوش معمولاً تمایلی به زندگی کردن با یک حالت یکنواخت را ندارند و دوست دارند هیجان زیادی را در زندگی تجربه کنند.

جالب است بدانید که افراد مشهوری مثل ملکه ویکتوریا، استالین، مارتین لوترکینگ، انیشتین، آرتور میلر و فیلد مارشال سلیم از متولدین سال خرگوش هستند. هر ۱۲ سال یک بار سال خرگوش است و افرادی که در سال‌های ۱۲۸۲، ۱۲۹۴، ۱۳۰۶، ۱۳۱۸، ۱۳۳۰، ۱۳۴۲، ۱۳۵۴، ۱۳۶۶، ۱۳۷۸، ۱۳۹۰، ۱۴۰۲ متولد شده‌اند، متولدین سال خرگوش هستند.

 

رنگ سال ۱۴۰۲ چه رنگی است؟

 

رنگ سال 1402 چه رنگی است؟

 

رنگ قرمز پرشین (Viva Magenta) به عنوان رنگ سال ۲۰۲۳ یا رنگ سال ۱۴۰۲ معرفی شده است. این رنگ نماد شجاعت، قدرت و سرزندگی است. هر چند که رنگ قرمز پرشین به عنوان رنگ اصلی سال ۲۰۲۳ معرفی شده است، اما این موضوع به آن معنا نیست که شما تنها باید از این رنگ استفاده کنید.

هر ساله در کنار رنگ اصلی که توسط شرکت پنتون اعلام می‌شود، رنگ‌های دیگری نیز فصول مختلف معرفی می‌شود. اگر به نگاهی به پالت رنگی بهار و تابستان ۲۰۲۳ بیندازید، متوجه می‌شوید که سال ۱۴۰۲ پر از رنگ‌های تند و شاد است و شما می‌توانید از رنگ‌های متنوعی برای خرید لباس و ست کردن اکسسوری‌هایتان استفاده کنید.

اگر به دنبال این هستید که رنگ مانتو ۱۴۰۲ چه رنگی است و یا لباس ۱۴۰۲ خودتان را چه رنگی بخرید، بهتر است از رنگ‌های مخصوص فصل بهار استفاده کنید. امسال علاوه بر رنگ قرمز پرشین رنگ‌هایی مثل بژ فندقی، سبز نعنایی، سبز فسفری، صورتی زنده، آبی لاجوردی، قرمز آتشین، زرد و سبز زیتونی نیز در پلت رنگی بهار و تابستان ۱۴۰۲ قرار دارند.

اگر دوست دارید بهار ۱۴۰۲ لباس‌هایی با رنگ‌های خاص و مد روز بپوشید، پیشنهاد می‌شود حتماً از این رنگ‌ها کمک بگیرید. برای انتخاب رنگ اکسسوری و لباس‌های بهار ۱۴۰۲ پیشنهاد می‌شود حتماً از رنگ‌های نقره‌ای و طلایی و فسفری نیز استفاده کنید.

این رنگ‌ها به شدت در بهار ۱۴۰۲ ترند هستند. برای استفاده از این رنگ‌ها می‌توانید از کیف و کفش طلایی یا نقره‌ای استفاده کنید و لباس‌هایی را انتخاب کنید که در آن‌ها از این رنگ‌ها استفاده شده است. در ادامه می‌توانید رنگ‌های بهار و تابستان ۱۴۰۲ را مشاهده کنید و تا حدی با طریقه ست کردن این رنگ‌ها آشنا شوید.

 

رنگ سال 1402

رنگ سال 1402 برای مانتو

رنگ لباس 1402

رنگ سال 1402 برای لباس عید

رنگ سال 1402 برای عید

رنگ سال 1402 برای عید

لباس عید 1402

رنگ لیاس برای عید 1402

رنگ لیاس برای عید 1402

رنگ لباس عید 1402

 

رنگ موی ۱۴۰۲ چیست؟

 

حتما بخوانید  آداب و رسوم عید نوروز کلاردشت برای نخستین بار در مجله کوروش

رنگ موی 1402 چیست؟

 

در کنار رنگ و حیوان ۱۴۰۲ شاید دوست داشته باشید بدانید که رنگ موی ۱۴۰۲ چیست و امسال چه رنگ‌ها و تکنیک‌هایی برای مو پرطرفدار هستند. معمولاً بسیاری از خانم‌ها با نزدیک شدن به روزهای پایان سال و در اواخر اسفند تغییراتی در ظاهر خود ایجاد می‌کنند و رنگ موهایشان را تغییر می‌دهند.

رنگ مویی که باید برای موهایتان انتخاب کنید، باید هم مطابق با ترندهای روز دنیا باشد و هم با چهره و رنگ پوست شما هماهنگ باشد. بنابراین بهتر است تنها با در نظر گرفتن مد روز رنگ موهایتان را تغییر ندهید.

باید بدانید که در سال ۱۴۰۲ بیشتر مدل موهای آمبره، سامبره، بالیاژ و هایلایت‌های تیره و روشن مد هستند و شما می‌توانید با به کار بردن این تکنیک‌ها ظاهر مدرن‌تر و به‌ روزتری به موهایتان ببخشید. در این تکنیک‌ها معمولا موها حالت تیره و روشن دارند و مو به صورت یک‌رنگ و یکنواخت رنگ نمی‌شود.

اگر اهل سادگی هستید و دوست دارید رنگ موهایتان طبیعی باشد، بهتر است بدانید که یکی از ترندهای رنگ موی ۱۴۰۲ موهای طبیعی و تیره است. افرادی که دوست دارند تغییراتی اساسی در ظاهر خود ایجاد کنند، می‌توانند امسال رنگ موهایشان را بلوند انتخاب کنند.

انواع موی بلوند، کاراملی، نسکافه‌ای و رنگ موهای روشن امسال بسیار پرطرفدار هستند. رنگ موی قهوه‌ای مایل به شکلاتی، رنگ موهایی که تناژ قرمز در آن‌ها به کار رفته نیز در دسته رنگ موهای پرطرفدار ۱۴۰۲ هستند. این رنگ موها برای پوست‌های سفید و گندمی انتخاب مناسبی هستند و چهره شما را جذاب‌تر و جوان‌تر نشان می‌دهند.

اگر از طرفداران رنگ‌های فانتزی هستید، خبر خوبی برای شما داریم چون امسال رنگ‌های فانتزی مثل رنگ موی صورتی، آبی و سبز نیز جز ترندهای سال هستند و این رنگ‌ها می‌تواند برای جوانانی که به رنگ‌های خاص علاقه دارند انتخاب جالبی باشد.

اگر قصد دارید رنگ موی ۱۴۰۲ را به صورت فانتزی و خاص انتخاب کنید، پیشنهاد می‌شود، تنها موهای کنار صورت و یا زیر موهایتان را با رنگ‌های فانتزی رنگ کنید تا جلوه جذاب‌تری پیدا کند.

 

بیشتر بخوانید: زمان دقیق و لحظه تحویل سال ۱۴۰۲

 

سوالات متداول

 

رنگ و حیوان ۱۴۰۲ چیست؟

 

اگر می‌خواهید بدانید که سال ۱۴۰۲ چه حیوانی است باید به شما بگوییم که حیوان سال ۱۴۰۲ خرگوش است و رنگ امسال نیز قرمز پرشین است.

 

نماد سال ۱۴۰۲ چیست؟

 

خرگوش نماد سال ۱۴۰۲ است و نشان دهنده امید و رفاه است.

 

رنگ سال ۱۴۰۲ چه رنگیه؟

 

سال ۱۴۰۲ سال رنگ‌های تند و شاد است. امسال می‌توانید علاوه بر رنگ قرمز پرشین از رنگ‌هایی مثل بژ فندقی، سبز نعنایی، سبز فسفری، صورتی زنده، آبی لاجوردی، قرمز آتشین، زرد و سبز زیتونی نیز در لباس‌ها و اکسسوری‌های خود استفاده کنید.

 

کالابرگ الکترونیک