معرفی قرص مکمل جوان کننده و ضد چروک پوست دکتر مورد

معرفی قرص مکمل جوان کننده و ضد چروک پوست دکتر مورد


10 تیر 1400 . زمان مطالعه: 10 دقیقه

خیلی بد »»»»»»»»»»»»»» خیلی خوب
قرص مکمل جوان کننده پوست دکتر murad

خشک شدن پوست , افزایش سن موجب پیر شدن پوست و ظاهر شدن چروک های پوستی می شود. آبرسانی پوست در کنار تأمین مواد مغذی مورد نیاز پوست می تواند به کمتر شدن این چین و چروک ها کمک زیادی کند و ظاهری جوان تر به پوست شما هدیه دهد. اگر تنها سری به داروخانه های سطح شهر بزنید، مشاهده می کنید که قرص های زیبایی زیادی تحت عنوان جوانساز و ضد چروک به فروش می رسند. یکی از محبوب ترین و شناخته شده ترین قرص هایی که در این زمینه موجود است، مکمل جوان سازی پوست murad است. مکملی که ادعا می کند به کاهش علائم پیری پوست کمک می کند و پوست شما را جوان و شاداب می کند. در این مقاله از مجله کوروش می توانید با هر آن چیزی که لازم است در مورد فرص مکمل جوان کننده و ضد چروک پوست دکتر مورد بدانید، آشنا شوید.

 

 

دکتر مورد کیست؟

 

دکتر مورد کیست؟

 

دکتر هاروارد مورد یا مراد درواقع یک متخصص پوست، دانشمند، داروساز و دانشیار بالینی پزشکی در دانشکده پزشکی و رئیس دانشگاه سلامت در کالیفرنیا نیز می باشد. او کتاب های زیادی درباره زیبایی و کاهش چین و چروک پوستی به چاپ رسانده است. دکتر مورد بنیانگذار محصولات مورد است. او خط تولید محصولات زیبایی خود را در سال ۱۹۸۹ راه اندازی کرد. مکمل قرص جوانسازی پوست دکتر مورد امروزه جز پر فروش ترین و موثرترین قرص های جوان کننده دنیا هستند و بسیاری از افراد از آن ها استفاده می کنند. قرص های دکتر مورد انواع مختلفی دارند و قرص صورتی مخصوص جوانسازی پوست و از بین بردن چین و چروک های پوستی است.

 

 

بیشتر بخوانید » ۵ ویتامین مهم که صورت شما را زیبا و جوان می کنند «

 

 

قرص مکمل جوان کننده و ضد چروک پوست دکتر مورد چیست؟

 

مکمل جوان سازی پوست murad چیست؟

 

Murad Youth Builder Dietary Supplement یکی از معرف ترین و موثرترین قرص های جوانساز که دارای مجموعه ای از ویتامین ها و عصاره های طبیعی است. این قرص از ایجاد چین و چروک های پوستی جلوگیری می کند و ظاهری شفاف و سالم به پوست شما می بخشد. این قرص نه تنها از ایجاد چروک های پوستی جلوگیری می کند، بلکه موجب از بین رفتن چین و چروک نیز می شود. کلاژن موجود در قرص مکمل جوان کننده پوست دکتر مورد ( murad) موجب افزایش سفت شدن، لطافت و آبرسانی پوست می شود. مواد مغذی و ویتامین هایی که در این قرص وجود دارد به سلامت پوست و همچنین بهبود عملکرد بدن نیز کمک می کند.

قرص مکمل جوان کننده و ضد چروکت پوست دکتر مورد نوار صورتی روی بسته دارد و از ایجاد لکه های پیری روی پوست جلوگیری می کند و موجب افزایش شفافیت پوست می شود. آنتی اکسیدان های موجود در قرص یوث بیلدر دکتر مورد پیر شدن پوست را به تعویق می اندازد و از خشکی و چروکیده شدن پوست جلوگیری می کند. قرص ضد چروک و جوان کننده دکتر مورد ۱۲۰ عددی ساخت آمریکا است و تاثیر فوق العاده ای بر رفع چین و چروک دارد. خاصیت سفید کنندگی پوست این قرص موجب شده تا برخی افراد آن را با نام قرص سفید کننده پوست دکتر مورد نیز بشناسند.

حتما بخوانید  7 دلیل خشکی پوست در بارداری و 6 روش درمان خانگی آن

یکی دیگر از پرطرفدارترین انواع مکمل های مورد، قرص مورد آبی است. این قرص murad برای جوش است و ضد آکنه، ضد التهاب و از بین برنده چربی می باشد. این قرص به پاکسازی پوست نیز کمک می کند و طی ۶ هفته موجب از بین رفتن جوش و کوچک شدن منافذ پوست می شود.

 

 

مزیت های استفاده از قرص یوث بیلدر دکتر مورد

 

مزیت های استفاده از قرص یوث بیلدر دکتر مورد

 

مکمل جوان سازی پوست murad فواید زیادی برای پوست دارد. این قرص به از بین بردن چروک های پوستی کمک می کند و مانع افتادگی پوست می شود. مصرف این قرص جوان کننده و ضد چروک موجب افزایش کلاژن سازی پوست می شود و از همین رو در جوانسازی پوست نیز بسیار مؤثر است. مکمل جوانسازی پوست دکتر مورد خاصیت آبرسانی و شاداب کنندگی دارد و یک ضد لک قوی محسوب می شود. مصرف این قرص در عرض ۵ هفته می تواند تا ۳۴ درصد عمق چین و چروک های پوستی را کاهش دهد. بد نیست بدانید قرص جوان کننده murad برای تقویت مو نیز بسیار مفید است و موجب پر پشت شدن و ضخیم شدن موها می شود.

ویتامین های موجود در این قرص موجب از بین رفتن لکه های پوستی نیز می شود. ولی در صورت داشتن لکه های زیاد روی پوست می توانید از قرص ضد لک دکتر مورد نیز به صورت جداگانه استفاده کنید.

 

 

بیشتر بخوانید » جوانسازی پوست با rf و فواید و عوارض آن «

 

 

ترکیبات موجود در قرص جوان کننده و ضد چروک پوست دکتر مورد

 

ترکیبات موجود در مکمل جوانسازی پوست دکتر مورد

 

مکمل جوان سازی پوست murad حاوی ویتامین ها و ریز مغذی های زیادی است که می تواند روی کاهش چین و چروک و سلامت پوست تاثیر فوق العاده ای بگذارد. در ادامه به مهم ترین ترکیبات مکمل جوان سازی پوست murad اشاره شده است.

 

  • ویتامین A برای بازسازی پوست و بهبود رنگ پوست
  • ویتامین C برای از بین بردن رادیکال های آزاد و تحریک بدن به افزایش کلاژن سازی
  • ویتامین E برای حفظ رطوبت و آبرسانی پوست و کاهش التهابات پوستی
  • ویتامین B3 برای محافظت از پوست و افزایش مقاومت پوست
  • ویتامین B6 برای تنظیم هورمون های بدن و همچنین برطرف کردن التهابات پوست
  • کلسیم برای از بین بردن لکه های پوستی و حفظ سلامتی بدن
  • روی برای افزایش تولید کلاژن و جلوگیری از خستگی و چروک های پوستی
  • سلنیوم برای حفظ خاصیت کشسانی پوست و از بین بردن رادیکال های آزاد
  • مس برای جلوگیری از آسیب های پوستی و از بین بردن چروک
  • منگنز برای کاهش التهاب و ترمیم رنگ پوست
  • لیزین برای افزایش تشکیل کلاژن سازی
  • پرولین برای جلوگیری از افتادگی پوست و نرم شدن پوست
  • عصاره دانه انگور برای جلوگیری از تخریب سلولی و کند کردن روند پیری پوست
  • گلوکزامین سولفات برای کاهش چین و چروک پوستی و جلوگیری از التهاب و آکنه
حتما بخوانید  بهترین روش‌ های درمان خانگی و سنتی ترک پاشنه پا

 

 

موارد منع مصرف مکمل جوانسازی پوست murad

 

موارد منع مصرف مکمل جوانسازی پوست murad

 

  • قبل از هر چیزی باید بدانید که مکمل جوان سازی پوست murad حاوی صدف و میگو است. از همین رو برای کسانی که به غذاهای دریایی آلرژی دارند، مناسب نیست.
  • افرادی که به بیماری های پوستی مبتلا هستند باید قبل از مصرف با پزشک خود مشورت کنند.
  • وجود ویتامین A در این قرص برای افراد مبتلا به کبد چرب و خانم های باردار و شیرده مضر است.
  • افرادی که از داروی خاصی استفاده می کنند، باید حتماً قبل از مصرف این قرص با پزشک خود مشورت کنند.
  • به طور کلی این قرص سرشار از انواع ویتامین و مواد مغذی است و از همین رو هیچ گونه عوارض جانبی ندارد.

 

 

بیشتر بخوانید » بهترین روش های جوان سازی پوست صورت در خانه «

 

 

مکمل جوانسازی پوست دکتر مراد طی چه مدتی اثر می کند؟

 

مکمل جوانسازی پوست دکتر مورد طی چه مدتی اثر می کند؟

 

تاثیر قرص یوث بیلدر دکتر مورد بعد از ۸ هفته قابل مشاهده است. تجربیات نشان می دهد که عمق و اندازه چروک ها طی این مدت به وضوح کاهش پیدا می کند. از طرف دیگر ۱۰۰ درصد از افرادی که از این قرص استفاده می کنند، پوستی بدون لکه و یک دست خواهند داشت. پر فروش ترین محصولات دکتر مورد یا همان دکتر مراد مکمل چند ویتامین ضد چروک و روشن کننده آن است. یک رتینوئید با اثر سریع که از بین رفتن چین و چروک های پوستی کمک می کند و عصاره جلبک قرمز موجود در آن موجب افزایش استحکام و کشسانی پوست می شود.

 

 

طریقه مصرف قرص جوان کننده و ضد چروک پوست دکتر مورد

 

طریقه مصرف مکمل جوان سازی پوست murad

 

برای تاثیر بهتر قرص و نتیجه گرفتن بعد از ۸ ماه باید دو عدد قرص در صبح و ۲ عدد در عصر مصرف کنید. اگر هدف شما از خوردن قرص جوانساز تنها پیشگیری از ایجاد چروک است، می توانید از روزی ۲ عدد قرص نیز استفاده کنید. بهتر است قرص مکمل جوانسازی پوست دکتر مورد را همراه با وعده های غذایی یا طبق توصیه پزشک متخصص مصرف کنید. استفاده از مکمل های جوانسازی دکتر مورد در کنار سایر مکمل های ویتامینی بلامانع است. برای جلوگیری از بروز مشکل بهتر است ابتدا مصرف قرص را از روزی ۲ عدد آغاز کنید و سپس آن را به ۴ عدد افزایش دهید. معمولاً اثرات جوانسازی پوست بعد از ۶ هفته قابل مشاهده است.

 

 

بیشتر بخوانید » بهترین روش های خانگی از بین بردن جای جوش «

 

 

جمع بندی نهایی

 

قرص مکمل جوانساز دکتر مورد حاوی انواع ویتامین ها و مواد ضروری برای سلامت پوست است. هر چند که شما می توانید برای جلوگیری از ریزش مو از قرص تقویت مو دکتر مورد استفاده کنید، اما قرص جوان کننده و ضد چروک دکتر مورد هم از پوست شما و هم از موهایتان محافظت می کند و یک مکمل فوق العاده برای سلامت عمومی بدن محسوب می شود. به طور معمولاً در هر داروخانه قرص دکتر مورد یافت نمی شود و در اکثر مواقع داروخانه های خاص از این قرص دارند.

 

 

منابع: thedermreview، skinstore

 

کالابرگ الکترونیک