بهترین مارک های کرم آبرسان صورت برای انواع پوست

بهترین مارک های کرم آبرسان صورت برای انواع پوست


26 تیر 1400 . زمان مطالعه: 12 دقیقه

خیلی بد »»»»»»»»»»»»»» خیلی خوب
بهترین آبرسان صورت خارجی

کرم های آبرسان پوست این روزها بیش از قبل در میان مردم شناخته شده اند. این کرم ها با رطوبت رسانی به پوست صورت، باعث ایجاد شادابی و به تاخیر افتادن روند پیری و چروک شدن پوست می پردازند. همچنین باعث شادابی و طراوت و زیبایی انواع پوست ها می شوند. مهم نیست پوست صورتتان خشک است یا چرب، در هر حال، آبرسان ها می توانند رطوبت رسانی به پوست را در حد بسیار خوبی انجام دهند. بهتر است برای پوست صورتتان از کرم های مرطوب کننده دست استفاده نکنید و آبرسان ها را جایگزین کنید. در این مقاله از مجله کوروش به معرفی و بررسی بهترین مارک های کرم آبرسان صورت خارجی در باراز ایران می پردازیم.

 

 

نحوه استفاده صحیح از کرم آبرسان

 

کرم های آبرسان هر چقدر هم با کیفیت باشند، ولی اگر درست از آن ها استفاده نکنید، تاثیر چندانی بر شادابی پوست تان نخواهند داشت. یا برعکس گاهی ممکن است منجر به ایجاد جوش و آکنه شوند. یکی از نکات مهم در هنگام مصرف این است که آبرسان را به اندازه کافی استفاده کنید و در مصرف آن زیاده روی نکنید. استفاده بیش از حد از آبرسان باعث بسته شدن منافذ پوست می شود و صورت شما را مستعد آکنه می کند.

نکته دوم این است که باید علاوه بر صورت، کرم آبرسان را به قسمت گردن و بالای سینه هم ماساژ دهید. باید تمام بخش های خشک پوست رطوبت رسانی شوند.

به یاد داشته باشید که قبل از مصرف، پوستتان را کاملا تمیز کنید و آن را بشویید. هرگز روی صورت چرب یا با آرایش از آبرسان استفاده نکنید. ضمنا در استفاده از کرم آبرسان استمرار داشته باشید و هنگام مصرف کرم، حرکات ضربه ای بزنید و از مالش و فشار آوردن به پوست بپرهیزید.

 

 

بهترین مارک های کرم آبرسان خارجی پوست صورت

 

 

کرم آبرسان صورت خارجی و قوی پوست مارک لورآل Triple Active

 

کرم آبرسان صورت خارجی و قوی پوست مارک لورآل Triple Active

 

برند لورآل در ایران جزو قدیمی ترین و در عین حال شناخته شده ترین برندهای آرایشی به حساب می آید. این برند فرانسوی علاوه بر انواع محصولات مراقبتی برای مو، به تولید محصولات با کیفیت بالا برای پوست هم می پردازد. کرم آبرسان لورآل با عملکرد سه گانه هم یکی از کرم های محبوب و در عین حال پر فروش در بازار ایران است.

این آبرسان را می توانید به عنوان یک مرطوب کننده برای پوست صورت به طور روزانه به کار ببرید. از مهم ترین ویژگی های این کرم به عنوان بهترین آبرسان پوست خارجی، خاصیت شاداب کنندگی و درخشش پوست است. این کرم حاوی ویتامین های E، C و ‌B5 است. در کنار این ها هم مواد معدنی مثل کلسیم و منیزیم را در خود دارد.

کرم آبرسان مارک لورآل، می تواند به عنوان یک فیلتر در مقابل آسیب های پوستی ناشی از اشعه UV عمل کند. این کرم برای انواع پوست های چرب، معمولی و خشک مناسب است و در هر سنی هم می توانید از آن استفاده کنید.

 

 

کرم آبرسان اوسرین برای پوست های حساس مدل Aquaporin Active

 

کرم آبرسان اوسرین برای پوست های حساس مدل Aquaporin Active 

 

کرم آبرسان مارک اوسرین ساخت کشور آلمان برای کسانی که پوستی خشک دارند، یکی از بهترین گزینه هاست. بسیاری از مصرف کنندگان توانسته اند با کمک این آبرسان پوست خشک خود را احیا کنند. این کرم می تواند ۲۴ ساعت آبرسانی ماندگار را به پوست صورت برساند. کرم آبرسان صورت خارجی مارک اوسرین با افزایش هیدراتاسیون پوست، به شادابی، صافی و درخشندگی صورت کمک می کند. همچنین انعطاف پذیری پوست را بالا می برد.

حتما بخوانید  بهترین زمان استفاده از بادی اسپلش و عطر برای افزایش ماندگاری و رایحه

در کنار همه این ها، باعث سفتی پوست می شود و از تبخیر آب پوست جلوگیری می کند. این کرم را باید صبح یا شب، روی پوست بدون آرایش ناحیه صورت، گردن و زیر گردن ماساژ دهید. فراموش نکنید که نباید کرم های آبرسان را به جای کرم دور چشم بمالید.

 

 

کرم آبرسان الارو مدل Youth preserving Hydra

 

آبرسان الارو مدل Youth preserving Hydra

 

الارو هم در میان لیست بهترین مارک کرم آبرسان صورت خارجی یکی از محبوب ترین هاست. این کرم ساخت کشور فرانسه است. این کرم با طراوت بخشی، پوستی شفاف را به ارمغان می آورد و روند ایجاد چروک را به تاخیر خواهد انداخت. همچنین باعث کلاژن سازی پوست و مصرف آن برای افراد کمتر از ۳۵ سال توصیه می شود.

این مدل از آبرسان پوست الارو برای انواع پوست ها مناسب است و نرمی پوست را به دنبال دارد. باید مانند دیگر آبرسان ها، این کرم را روی پوست تمیز صورت و گردن ماساژ دهید. زمان استفاده از آن هم فرقی نمی کند. هم روز و هم شب می توانید از آن استفاده کنید.

 

 

کرم باله آ مدل Nachtcreme یکی از بهترین کرم های آبرسان صورت خارجی

 

آبرسان پوست باله آ مدل Nachtcreme

 

باله از برندهای معروف آلمانی است که سال های زیادی در بازار ایران حضور دارد و خیلی ها هم آن را به خوبی می شناسند. کرم آبرسان باله آ مدل Nachtcreme حاوی ویتامین B5 بوده و رایحه ملایم نیلوفر آبی دارد.

تاثیر این کرم در کلاژن سازی پوست را می توانید خیلی زود احساس کنید. حتی اگر شب آن را روی پوستتان ماساژ دهید، روز بعد، پس از بیدار شدن از خواب، نرم شدن پوستتان را حس خواهید کرد. آبرسان باله آ همچنین در متعادل سازی چربی پوست قوی عمل می کند و محصول فوق العاده ای است.

 

 

بیشتر بخوانید » بهترین کرم های ضد چروک و افتادگی مارک olay «

 

 

کرم آبرسان فید اوت مدل Whitening روشن کننده و ضد آفتاب

 

فید اوت مدل Whitening

 

فیداوت یک برند با اصالت انگلیسی است که در بین برندهای جهانی شناخته شده است. کرم آبرسان فید اوت خاصیت روشن کنندگی و ضد آفتاب دارد. کافی است به مدت یک ماه، روزانه آن را مصرف کنید تا تاثیر شگفت انگیز آن را بر پوست صورتتان متوجه شوید. این کرم دارای ویتامین های C و E  است که به روشن و شاداب شدن پوست کمک می کنند. همچنین پوست را در مقابل رادیکال های آزاد مضر در هوا محفوظ می دارند.

طبق تحقیقات انجام شده، همه مصرف کنندگان این برند آبرسان، بعد از یک ماه پوست صورتشان شاداب شده است و ۹۷ درصد آن ها لک های تیره و قهوه ای پوستشان از بین رفته است. این ها همه نتیجه آبرسانی و هیدارتاسیون قوی پوست با این کرم بوده است. کرم فید اوت به عنوان بهترین مارک کرم آبرسان صورت خارجی برای همه مدل های پوست مناسب بوده و عملکرد بسیار خوبی روی آکنه و جوش صورت دارد.

 

 

کرم آبرسان اوریاژ Aqua Precis مدل Comfort Crème برای پوست خشک

 

اوریاژ Aqua Precis مدل Comfort Crème یک کرم آبرسان خارجی قوی

 

برند فرانسوی اوریاژ می تواند به عنوان یکی از بهترین مارک های کرم آبرسان پوست خارجی صورتتان را درخشنده و شاداب کند. این آبرسان تا ۲۴ ساعت روی پوست دوام دارد و رطوبت را به پوست صورت بر می گرداند. اوریاژ به خوبی از پس آسیب رسان های محیطی پوست بر می آید و آن را جوان و با طراوت می کند.

در مورد مصرف این کرم توصیه می شود که آن را ۱ یا دو بار در روز روی پوست ماساژ دهید. تا احساس کشیدگی پوست از بین برود و انعطاف پذیر شود. این کرم همچنین دارای آب معدنی اوریاژ است و می توانید از خواص فوق العاده آن بهره مند شوید.

حتما بخوانید  چگونه روغن رزماری از ریزش مو جلوگیری و موها را ضخیم می‌کند؟

 

 

کرم آبرسان ویشی Aqualia Thermal مدل Rich Rehyderating

 

کرم آبرسان صورت ویشی Aqualia Thermal مدل Rich Rehyderating

 

ویشی هم از برندهای معروف و محبوب فرانسوی است که به بازار ایران راه پیدا کرده و طرفداران خودش را دارد. کرم آبرسان این مارک معتبر فرانسوی برای پوست های خشک بسیار مناسب است ولی در آن اثری از خاصیت ضد آفتاب بودن وجود ندارد. همچنین در آن از ویتامین ها هم استفاده نشده است.

در ترکیبات این کرم مقدار زیادی از ترکیبات آبرسان و نرم کننده مثل گلیسیرین، دی متیکون، هیالورونیک اسدی و کره شی یا همان شی باتر وجود دارد. به همین دلیل هم بافت آن چرب است و برای کسانی که پوست چرب دارند، مناسب نیست. همچنین کسانی که مستعد جوش و آکنه هستند برای جلوگیری از بسته شدن منافذ پوستشان بهتر است از مصرف آن خودداری کنند.

 

 

بیشتر بخوانید » بهترین کرم های ضد چروک و جوان کننده پوست «

 

 

کرم آبرسان ساسکین مدل R+

 

کرم آبرسان خارجی ساسکین مدل R+

 

برند ساسکین هم یک برند فرانسوی بوده و این کرم آبرسان برای پوست های خشک مناسب است. این کرم آبرسان قوی رطوبت پوست را به مدت ۲۴ ساعت حفظ می کند و در تغذیه کردن آن بسیار قوی عمل می کند. کرم آبرسان ساسکین میزان آب لازم را به لایه اپیدرم پوست برمی گرداند و به بازسازی لایه هیدرولیپیدی آن در مقابل سرایط نامساعد جوی کمک می کند. این کرم حاوی ویتامین های E و B5 است که با مجوز سازمان غذا و داروی ایران به بازار راه پیدا کرده است.

 

 

کرم آبرسان گارنیه مدل Uzum Suyu

 

کرم آبرسان صورت خارجی گارنیه مدل Uzum Suyu

 

گارنیه به عنوان یک برند فرانسوی بیشتر به خاطر محصولات با پایه گیاهی مشهور است. این بمب آبرسان حاوی عصاره انار، اسید هیالورنیک و میوه آمله است. آبرسان گارنیه خاصیت مرطوب کنندگی بالایی برای پوست های نرمال و مختلط دارد. فرمولاسیون آن هم بر پایه آب و فوق سبک است. در کنار این ها با ترکیبات استرولین نرمی و لطافت پوست را به همراه می آورد و از پیری زودرس پیشگیری می کند.

این آبرسان قوی مارک گارنیه خارش و التهاب پوست ناشی از اگزما یا پسوریاسیس را درمان می کند. همچنین منبع غنی از انواع ویتامین های گروه B، ویتامین E و امگا ۳ است. در این کرم هیچ رنگ مصنوعی، پارابن و سیلیکون به کار نرفته است.

 

 

بیشتر بخوانید » بهترین کرم های مرطوب کننده قوی برای پوست خیلی خشک «

 

 

کرم آبرسان صورت خارجی از مارک نوروا سری Aquareva مدل Rich برای پوست چرب و جوش دار

 

کرم آبرسان صورت خارجی از مارک نوروا سری Aquareva مدل Rich

 

نوروا هم یکی از بهترین و باکیفیت ترین برندهای فرانسوی است که در ایران طرفداران پر و پا قرصی دارد. در این کرم آبرسان که برای پوست چرب و جوش دار هم مناسب است از گلیسرین استفاده شده است و برای پوست های خشک بسیار گزینه ی خوبی است.

برای پوست های دهیدراته این کرم به عنوان محرک ساخت اوره عمل می کند و تا ۲۴ ساعت، ۲۰ درصد از ماندگاری خود را روی پوست حفظ می کند. این کرم فاقد چربی، مواد معدنی و عناصر کمیاب پوست را تامین می کند ولی خاصیت ضد آفتاب و مقاوم در برابر اشعه آفتاب را ندارد.

 

 

سخن پایانی

 

از آن جایی که جنس پوست هر فرد با فرد دیگر متفاوت است، قبل از هر چیز نوع پوست خودتان را تشحیص بدهید و از کرم آبرسان مخصوص پوست خود استفاده کنید. در هنگام استفاده از کرم آبرسان حتما تداوم در مدت استفاده از کرم را در نظر داشته باشید. همچنین در صورت بروز هر گونه احساس سوزش یا حساسیت، استفاده از کرم آبرسان را متوقف کنید، حتی اگر بهترین کرم آبرسان صورت خارجی باشد.

 

 

این مقاله را بخوانید: تفاوت کرم آبرسان و کرم مرطوب کننده در چیست

 

کالابرگ الکترونیک