چگونه فروش ویژه فروشگاه‌ های خرده‌ فروشی بر بهبود معیشت اثر می‌گذارد؟

چگونه فروش ویژه فروشگاه‌ های خرده‌ فروشی بر بهبود معیشت اثر می‌گذارد؟


1 آبان 1400 . زمان مطالعه: 6 دقیقه

خیلی بد »»»»»»»»»»»»»» خیلی خوب
فروش ویژه فروشگاه‌ های زنجیره ای

در مورد فروشگاه‌های خرده‌فروشی که همواره تخفیف ویژه و فروش ویژه دارند چیزی شنیده‌اید؟ اصلا فلسفه فروشگاه‌های خرده‌فروشی که عمدتا کالاهای «تند گردش» دارند را می‌دانید؟ شما هم فکر می‌کنید تاسیس این سبک از فروشگاه‌ها با تخفیف‌های همیشگی و فروش‌های ویژه اغلب وسوسه‌انگیز، در بهبود وضعیت معیشتی مردم و جامعه موثر است؟ در این مقاله از سرویس علم و تکنولوژی و در مجله کوروش با ما همراه باشید.

 

فروشگاه‌های خرده‌فروشی با تخفیف‌های همیشگی

 

فروشگاه‌های خرده‌فروشی با تخفیف‌های همیشگی

 

فروشگاه‌ های خرده‌ فروشی زنجیره ای همواره با پیشنهاد‌های فروش ویژه و تخفیف در قیمت تلاش می‌کنند مشتری بیشتری به خود جذب کنند و در نتیجه فروش بیشتری داشته باشند. در حقیقت احتمال اینکه خرده‌فروش‌های بزرگ در مقایسه با خرده‌فروش‌های کوچک‌تر توان مالی بیشتری برای ارائه‌ چنین تخفیف‌هایی داشته باشند بیشتر است. علت این امر نه ارائه کالاهایی با کیفیت متوسط یا پایین بلکه کوتاه شدن زنجیره خرید و فروش با حذف واسطه‌ها و تهیه کالاها توسط مشتری به روش از تولید به مصرف است. اما  فروشگاه‌های خرده‌فروشی چه تاثیری در بالا بردن کیفیت زندگی و آسان‌تر شدن آن دارند؟

 

 

بیشتر بخوانید: تاثیر آب و هوا بر بهبود تجربه مشتری در صنعت خرده فروشی

 

 

فروشگاه‌های خرده‌فروشی یعنی زندگی آسان‌تر شده است

 

فروشگاه‌های خرده‌فروشی یعنی زندگی آسان‌تر شده است

 

چه بخواهیم و چه نخواهیم روند زندگی بسیار سریع شده است و هر کس که از این قافله سرعت عقب بماند از پیشرفت در تمام جوانب زندگی هم باز خواهد ماند. تا چند سال پیش شما مجبور بودید برای خرید اقلام مورد نیاز روزانه از این مغازه به آن مغازه سر بزنید. برای مثال گوشت و مرغ را از قصابی بخرید و برای خرید حبوبات و برنج به سوپرمارکت بروید.

حتما بخوانید  چگونه یک کمپین بازاریابی محصول راه‌ اندازی کنیم؟

گاهی جنس مورد نیازتان در سوپر مارکت‌های محل موجود نبود و شما مجبور بودید به محله‌های دیگر سر بزنید. ماهی را از ماهی‌فروشی تهیه کنید و برای خریدن شکلات و شیرینی و نان تست و باگت سراغ قنادی و نان‌فروشی بروید که گاهی حتی مغازه یا فروشگاهش در محله خودتان هم نبود و زحمت شما را دوچندان ‌می‌کرد.

تمام این خرید روزانه گاهی بدون اغراق یک روز کامل طول می‌کشید، البته اگر خوش‌شانس بودید و تمام مواد غذایی و سوپرمارکتی مورد نیازتان را می‌توانستید تهیه کنید. گاهی حتی مجبور بودید برای خرید هفتگی یا ماهانه روزهای بعد هم از خانه بیرون بروید یا از محل کارتان مرخصی بگیرید. این را هم در نظر بگیرید که هیچ‌وقت هم از تخفیف ویژه و فروش ویژه خبری نبود.

حالا دیگر زندگی آسان‌تر شده است. تمام خرید خانه در کمتر از یک ساعت انجام می‌شود. تمام خرید خانه از یک فروشگاه همواره تخفیف مثل «افق کوروش» انجام می‌شود و از همه مهم‌تر گاهی شما می‌توانید تا ۵۰ درصد هم برای خرید کالای مورد نیازتان تخفیف بگیرید و هیچ چیز در مقوله خرید شیرین‌تر از تخفیف نیست، هست؟

 

 

فروش ویژه فروشگاه های زنجیره ای با کالای با‌کیفیت

 

زمانی که از فروشگاه‌ های همواره تخفیف و زنجیره ای مثل فروشگاه‌های افق کوروش که در تمام روزهای سال فروش ویژه و تخفیف ویژه دارند خرید می‌کنید خیال‌تان بابت کیفیت جنس راحت است. درحقیقت شما از جایی خرید می‌کنید که به واسطه حذف شرکت‌های پخش‌کننده و واسطه‌ها ،کالا از تولید کننده به طور مستقیم خریداری شده و به دست شما که مصرف کننده نهایی هستید، می‌رسد.

زمانی که از تخفیف ویژه و فروش ویژه فروشگاه‌های زنجیره‌ای همواره تخفیف مثل «افق کوروش» صحبت می‌کنیم، منظورمان خرید کالاهای تازه و مرغوب با بهترین کیفیت و بالاترین استاندارد از بهترین نام‌ها و برندها با بهترین و به صرفه‌ترین قیمت در محله خودتان است. به این ترتیب هم در وقت و زمان صرفه‌جویی کرده‌اید و هم منابع مالی خانواده را به بهترین شکل ممکن مدیریت کرده‌اید و این به معنای سبک زندگی هوشمندانه است.

حتما بخوانید  3 راهکار بازاریابی برای نسل Z در خرده فروشی

 

 

بیشتر بخوانید: سبک زندگی هوشمندانه با خرید از فروشگاه‌هایی که همواره تخفیف ویژه دارند

 

 

تاثیر فروشگاه‌های خرده‌فروشی بر وضعیت معیشت مردم

 

تاثیر فروشگاه‌های خرده‌فروشی بر وضعیت معیشت مردم

 

به دلیل سبک خرده‌فروشی فروشگاه‌هایی مثل «افق کوروش»، کالاهای موجود در آن‌ها از جنس محصولات «تند گردش» هستند، روی دست فروشنده نمی‌مانند و در کمترین زمان ممکن به فروش می‌رسند. پس مطمئن باشید از کالای کهنه و نزدیک به تاریخ انقضا خبری نیست. به این ترتیب کالاهای باکیفیت با قیمتی مقبول و در اکثر اوقات با فروش و تخفیف ویژه به دست شما می‌رسند و خریدی رضایت‌مند را برایتان رقم می‌زنند.

به این ترتیب فروشگاه‌های زنجیره‌ای در بهبود وضعیت معیشت مردم تأثیر گذار هستند چرا که یکی از جنبه‌های سبک زندگی مدرن و البته هوشمندانه خرج کردن صحیح درآمد و داشتن حساب دخل و خرج و به عبارت دیگر داشتن مدیریت مالی صحیح است. از ابتدای ماه مبارک رمضان امسال تاکنون فروش ویژه تمام محصولات فروشگاه افق کوروش با تخفیف‌های خوب ۲۰، ۳۰، ۴۰ و حتی ۵۰ درصدی آغاز شده است و علاوه بر این هر روز با یک یا چند پیشنهاد ویژه غافلگیر می‌شوید.

برای آگاهی از این تخفیف‌ها، اپلیکیشن افق کوروش را نصب کنید. علاوه بر این رادیو افق کوروش و کانال تلگرامی مشتریان این فروشگاه شما را هر روز از این تخفیف‌های ویژه آگاه خواهند کرد تا بیشتر از همیشه از خرید خود تخفیف بگیرید.

 

 

رادیو آنلاین افق کوروش

 

کالابرگ الکترونیک