طرز تهیه فرنچ تست فرانسوی سوخاری مرحله به مرحله

طرز تهیه فرنچ تست فرانسوی سوخاری مرحله به مرحله


29 شهریور 1398 . زمان مطالعه: 3 دقیقه

خیلی بد »»»»»»»»»»»»»» خیلی خوب
طرز تهیه فرنچ تست فرانسوی سوخاری؛صبحانه مقوی مدرسه کودکان و افراد شاغل

فرنج تست فرانسوی یک صبحانه‌ خوشمزه و یک گزینه عالی برای میان وعده مدرسه کودکان است. فرنچ تست یک صبحانه تابستانی ایده‌آل و یک صبحانه سالم برای بچه‌ها هم هست. طرز تهیه فرنچ تست فرانسوی سوخاری به عنوان یک صبحانه مقوی برای کودکان و نوجوانان و حتی بزرگترها و افراد شاغل را از سایت آشپزی Foodnetwork در مجله کوروش بخوانید.

 

طرز تهیه فرنچ تست فرانسوی صبحانه مدرسه کودکان

طرز تهیه فرنچ تست فرانسوی با دارچین؛صبحانه مقوی مدرسه کودکان و افراد شاغل

مواد لازم برای ۴ نفر

دارچین: ۱ قاشق چایخوری

جوزهندی: ۱ قاشق چایخوری

شکر: ۲ قاشق غذاخوری

نمک: نوک قاشق چایخوری

کره: ۴ قاشق غذاخوری

تخم مرغ: ۴ عدد

شیر: ¼ لیوان فرانسوی دسته‌دار

عصاره وانیل: ¼ قاشق چایخوری

نان تست سفید یک روز مانده: ۸ عدد با ضخامت ۱ یا ۲ سانتی‌متر

چاشنی: شامل انواع مربا، میوه‌های فصل، خامه یا شربت افرا به مقدار دلخواه

 

طرز تهیه

 

طرز تهیه فرنچ تست فرانسوی سوخاری؛صبحانه مقوی مدرسه کودکان و افراد شاغل

 

برای درست کردن فرنچ تست فرانسوی سوخاری حتما باید از نان یک روز مانده استفاده کنید. نان تازه برای درست کردن فرنچ تست مناسب نیست چون له و خمیر می‌شود و از هم وا می‌رود. ابتدا در یک ظرف کوچک دارچین، جوزهندی و شکر را با هم مخلوط کنید و کنار بگذارید. در یک ماهیتابه نچسب با پهنای ۳۰ یا ۳۱ سانتی‌متر کره را آب کنید و اجازه دهید مقداری گرم شود (داغ نشود) حالا ترکیب دارچینی را که جداگانه درست کرده بودید با تخم مرغ‌ها، شیر و عصاره وانیل ترکیب کنید و خوب هم بزنید تا مایه یکدستی درست شود.

هر کدام از برش‌های نان را در این مایه با دقت فرو ببرید و در کره تفت دهید تا هر دو طرف نان طلایی شود. به همین سادگی نان تست فرانسوی یا فرنچ تست شما آماده است. آن را با مواد دلخواه از خامه صبحانه گرفته تا انواع میوه فصل، مربا یا سیروپ سرو کنید. برای درست کردن فرنچ تست فرانسوی در صورت دلخواه می‌توانید جوزهندی را از مواد لازم حذف کنید.

به جای عصاره وانیل هم اگر در دسترس ندارید از یک قاشق چایخوری پودر وانیل استفاده کنید. روی فرنچ تست می‌توانید مقداری خامه بریزید و فرنچ تست با خامه را تجربه کنید. فرنچ تست شکلاتی با شکلات آب شده هم گزینه خوشمزه‌ای است.

 

 

 

کالابرگ الکترونیک