صبحانه چی بخورم | طرز تهیه ۸۵ صبحانه سرد و گرم + فیلم

صبحانه چی بخورم | طرز تهیه ۸۵ صبحانه سرد و گرم + فیلم


6 دی 1400 . زمان مطالعه: 21 دقیقه

خیلی بد »»»»»»»»»»»»»» خیلی خوب
صبحانه چی بخورم
فهرست محتوا پنهان

صبحانه چی بخورم؟ بهترین پیشنهاد صبحانه برای مهمان چیست و اصلاً چطور یک صبحانه متنوع آماده کنم؟ با درست کردن یک صبحانه خوشمزه و خوردن صبحانه‌ های گرم و سرد می‌تواند یک روز پر از انرژی و نشاط را آغاز کنید. اما طرز تهیه انواع صبحانه خوشمزه را بلد هستید؟ بهترین غذای صبحانه چیست و چطور می‌توان یک صبحانه سرد و گرم خوشمزه درست کرد؟ در این مقاله از سرویس آشپزی در مجله کوروش می‌توانید با آموزش انواع صبحانه خوشمزه و متنوع آشنا شوید و از این به بعد هر روز منوی صبحانه متفاوتی داشته باشید. در انتهای مقاله به سوالات متداول در مورد درست کردن انواع غذاهای صبحانه پاسخ خواهیم داد.

 

 

صبحانه‌های متنوع و خوشمزه

 

عکس صبحانه‌های متنوع و خوشمزه

 

 

۱- پنکیک تابه‌ای مراکشی

 

عکس صبحانه پنکیک تابه‌ای مراکشی

 

پنکیک مراکشی یا همان پنکیک هزار سوراخ یکی از متفاوت‌ترین صبحانه‌های گرم است که در لیست صبحانه ما قرار دارد. در طرز تهیه پنکیک مراکشی و آماده کردن این صبحانه سالم و ساده شما تنها به مقداری شکر، شیر، آرد ساده و سمولینا، تخم مرغ، عسل، عرق بهار نارنج، بیکینگ پودر و مخمر خشک نیاز دارید.

 

 

۲- نان قندی

 

عکس صبحانه نان قندی

 

اگر عاشق امتحان کردن انواع غذاها در صبحانه هستید پس تکرار این موضوع که صبحانه چی بخورم را کنار بگذارید و همین حالا این صبحانه خوشمزه و متنوع را برای فردا آماده کنید. در طرز تهیه نان قندی شما به آرد، ماست، شکر، روغن، بیکینگ پودر و مقداری وانیل نیاز دارید.

 

 

۳- نان بازلاما ترکیه‌ای

 

عکس صبحانه نان بازلاما ترکیه‌ای

 

اگر به دنبال طرز تهیه انواع صبحانه جدید هستید، پیشنهاد می‌کنیم حتماً نان بازلامای ترکیه‌ای را امتحان کنید. این نان در ترکیه برای وعده صبحانه آماده می‌شود و شما می‌توانید آن را هم در فر و هم بدون فر آماده کنید. طرز تهیه نان بازلامای ترکیه‌ای بسیار ساده است و با استفاده از مخمر تازه، آرد، شکر، ماست و مقداری جعفری تازه آماده می‌شود.

 

 

صبحانه لاکچری

 

معمولا صبحانه‌های لاکچری یا به قول معروف صبحانه‌های مجلسی برای منوی صبحانه مهمانی‌ها یا مناسبت‌های خاص تهیه می‌شود ولی شما هم می‌توانید بدون هیچ مناسبتی از طعم صبحانه لاکچری لذت ببرید.

 

 

عکس صبحانه لاکچری

 

۴- املت هندی

 

عکس صبحانه املت هندی

 

املت هندی که به آن پراته نیز گفته می‌شود، یک نوع نان مقوی برای منوی صبحانه خوشمزه و متنوع است که در افغانستان، پاکستان و حتی برخی از شهرهای ایران طبخ می‌شود. در طرز تهیه املت هندی در کنار تخم مرغ از مقداری آرد، روغن؛ پیاز و فلفل تند و گشنیز یا جعفری استفاده می‌شود.

 

 

۵- املت قارچ و سبزیجات

 

عکس صبحانه املت قارچ و سبزیجات

 

آشنایی با طرز تهیه انواع صبحانه‌های جدید می‌تواند شور و اشتیاق شما را برای صبحانه خوردن زیاد کند. املت قارچ و سبزیجات یکی از خوشمزه‌ترین انواع صبحانه است. در طرز تهیه املت قارچ و سبزیجات از تخم مرغ با ترکیبی از سبزیجات مختلف استفاده می‌شود.

 

 

۶- املت مدیترانه‌ای

 

عکس صبحانه املت مدیترانه

 

اگر به دنبال طرز تهیه انواع صبحانه لاکچری هستید، بهتر است نگاهی هم به عکس صبحانه‌های مدیترانه‌ای بیندازید. املت مدیترانه‌ای با ظاهر جذاب و طعم بی‌نظیری که دارد، در دسته خوشمزه‌ترین صبحانه‌ها قرار دارد و معمولا پای ثابت منوی صبحانه هتل‌های لوکس است. در طرز تهیه املت مدیترانه شما می‌توانید از انواع سبزیجات در کنار پنیر فتا، زیتون و تخم مرغ استفاده کنید.

 

 

انواع صبحانه سرد

 

۷- شکلات صبحانه نوتلا

 

عکس صبحانه شکلات صبحانه نوتلا

 

یکی از محبوب‌ترین انواع غذاهای صبحانه که همیشه در لیست صبحانه‌های سرد و محبوب علاقه‌مندان به شکلات قرار دارد، شکلات صبحانه نوتلا است. هر چند که بیشتر افراد شکلات صبحانه را از بیرون تهیه می‌کنند. اما باید بدانید که طرز تهیه شکلات صبحانه نوتلا در خانه بسیار راحت است. برای درست کردن این صبحانه برای کودکان شما تنها به مقداری فندق، پودر کاکائو، روغن نارگیل و مقداری شکر و وانیل نیاز دارید.

 

 

۸- صبحانه اوتمیل

 

عکس صبحانه اوتمیل

 

اگر هنوز این سوال در ذهنتان وجود دارد که صبحانه چی بخوریم و چطور یک صبحانه کامل و متنوع آماده کنیم، بهتر است به عنوان یک صبحانه سرد  اوتمیل را امتحان کنید. اوتمیل معمولاً پیشنهاد صبحانه خوشمزه برای ورزشکاران است و بهترین صبحانه برای افرادی است که دوست دارند یک صبحانه سالم و ساده سرد بخورند. برای درست کردن صبحانه اوتمیل شما به مقداری شیر، جو دوسر پرک، عسل، دارچین احتیاج دارید و می‌توانید هر نوع میوه‌ای که دوست دارید را به آن اضافه کنید.

 

 

انواع صبحانه گرم

 

۹- املت ایتالیایی پیتزایی

 

عکس صبحانه املت ایتالیایی پیتزایی

 

املت ایتالیایی یک صبحانه گرم و خوشمزه است. ظاهر املت ایتالیایی پیتزایی همان‌طور که از نام آن مشخص است، شباهت زیادی به پیتزا دارد. در آموزش طرز تهیه املت ایتالیایی می‌توانید از انواع سبزیجات استفاده کنید.

 

 

انواع صبحانه آمریکایی

 

 

۱۰- املت آمریکایی

 

عکس صبحانه املت آمریکایی

 

املت یکی از پرطرفدارترین انواع صبحانه آمریکایی است که معمولاً به روشی خاص و ویژه آماده می‌شود. برای درست کردن این صبحانه گرم خوشمزه و متنوع شما به مقداری روغن زیتون، تخم مرغ، پنیر، گشنیز خرد شده، فلفل و نمک نیاز دارید.

 

 

۱۱- پنکیک ردولوت

 

عکس صبحانه پنکیک ردولوت

 

اگر به دنبال غذاهای صبحانه گرم با ظاهری هوس برانگیز هستید و دائم فکر می‌کنید که صبحانه چی بخورم، می‌توانید به عنوان یک غذای متنوع و خوشمزه برای صبحانه پنکیک ردولوت را امتحان کنید. به طور کلی پنکیک از پرطرفدارترین صبحانه‌های آمریکایی است.

 

اما این پنکیک قرمز بهترین انتخاب برای صبحانه ولنتاین و آماده کردن یک صبحانه عاشقانه دو نفره است. طرز تهیه پنکیک ردولوت بسیار ساده است، شما باید درست مثل روش طرز تهیه پنکیک ساده خانگی آن را آماده کنید و در انتها مقدار کمی رنگ خوراکی قرمز به آن اضافه کنید.

 

حتما بخوانید  معرفی بهترین برندهای ماکارونی ایرانی در بازار

انواع صبحانه فرانسوی

 

 

۱۲- کرپ نوتلا شکلاتی با موز و توت فرنگی

 

عکس صبحانه کرپ نوتلا شکلاتی با موز و توت فرنگی

 

اگر انتخاب شما یک صبحانه کامل فرانسوی است و با خود فکر می‌کنید که صبحانه چی بخورم، می‌توانید کرپ نوتلا را امتحان کنید. کرپ یکی از انواع صبحانه فرانسوی است که طعم فوق‌العاده خوشمزه و بافت نرم و لطیفی دارد و برای افرادی که به دنبال یک صبحانه مفید و خوشمزه هستند، گزینه بسیار مناسبی است.

 

طرز تهیه کرپ نوتلا شکلاتی با موز و توت فرنگی برخلاف چیزی که به نظر می‌رسد، بسیار ساده است. برای درست کردن این صبحانه جذاب شما به مقداری شیر، آرد، شکر، کره، تخم مرغ به همراه شکلات، موز، توت فرنگی و خامه نیاز دارید.

 

 

انواع صبحانه ایرانی

 

۱۳- حلیم گندم کشدار نذری

 

عکس صبحانه حلیم گندم کشدار نذری

 

حلیم از محبوب‌ترین غذای صبحانه ایرانی است که در کنار مزه فوق‌العاده خوشمزه‌ای که دارد در لیست صبحانه‌های گرم و سالم نیز قرار می‌گیرد. در طرز تهیه حلیم برای صبحانه شما تنها به مقداری گندم پوست کنده، گوشت سردست، پیاز، زردچوبه، روغن و دارچین نیاز دارید. برخی افراد حلیم گندم را به صورت شیرین میل می‌کنند، پس در صورت تمایل می‌توانید این حلیم را شیرین کنید.

 

در طرز تهیه حلیم زنجانی نیز باید به همین روش عمل کنید و تنها در صورت تمایل مقداری کنجد نیز به آن اضافه کنید.

 

 

۱۴- کله پاچه خانگی

 

عکس صبحانه کله پاچه خانگی

 

کله پاچه یکی دیگر از خوشمزه‌ترین و به نوعی صبحانه گرم و لاکچری هم هست که معمولاً در منطقه قفقاز و برخی مناطق خاورمیانه نیز به تهیه می‌شود. طرز تهیه کله پاچه خانگی بسیار راحت است تنها باید آن را به مدت چند ساعت همراه با پیاز، سیر، زردچوبه و مقداری ادویه روی گاز قرار دهید تا کاملاً پخته شود و یک  میل کنید.

 

 

۱۵- شیر برنج مجلسی

 

عکس صبحانه شیر برنج مجلسی

 

اگر به دنبال درست کردن انواع صبحانه خوشمزه برای صبح فردا هستید، شیر برنج می‌تواند گزینه مناسبی باشد. شیر برنج خانگی که از ترکیب برنج پخته شده با شیر پرچرب تهیه می‌شود هم انرژی زیادی دارد و هم بسیار خوشمزه است. در طرز تهیه شیر برنج معمولاً از گلاب، پودر هل، زیره و انواع خلال بادام و پسته برای طعم دادن به آن استفاده می‌شود.

 

 

۱۶- فرنی قالبی با نشاسته و آرد گندم

 

عکس صبحانه فرنی قالبی با نشاسته و آرد گندم

 

در لیست درست کردن انواع صبحانه‌های خوشمزه، فرنی نیز به عنوان یک صبحانه یا میان وعده ایرانی جایگاه ویژه‌ای دارد. شما می‌توانید فرنی را برای وعده صبحانه گرم آماده کنید و با این کار کودکان را نیز به خوردن بیشتر صبحانه ترغیب کنید. معمولاً در طرز تهیه فرنی قالبی هم از نشاسته و هم آرد برنج استفاده می‌شود.

 

 

۱۷- عدسی لعابدار و خوشمزه

 

عکس صبحانه عدسی لعابدار و خوشمزه

 

یکی دیگر از انواع صبحانه ایرانی عدسی است. عدس سرشار از آهن و مواد معدنی و ویتامین‌های مفید برای بدن است و از همین رو خوردن عدسی در وعده صبحانه به خصوص به عنوان صبحانه گرم است. در طرز تهیه عدسی شما به مقداری عدس به همراه آرد، آب گوشت یا مرغ و پیاز داغ نیاز دارید تا یک صبحانه ساده و در عین حال خوشمزه میل کنید.

 

 

انواع صبحانه انگلیسی

 

 

۱۸- املت انگلیسی

 

عکس صبحانه املت انگلیسی

 

آشنایی با منوی پیشنهادی صبحانه از کشورهای مختلف دنیا به ما کمک می‌کند تا برای درست کردن صبحانه گزینه‌های متنوع‌تری پیش رو داشته باشیم. املت انگلیسی یک صبحانه متنوع و گرم با تخم مرغ است که به دلیل ترکیب تخم مرغ و انواع پنیر حاوی مقدار زیادی پروتئین است و از همین رو بهترین صبحانه نیز محسوب می‌شود.

 

در طرز تهیه املت انگلیسی شما باید شیر و تخم مرغ را با هم ترکیب کنید و سپس پنیر چدار، پیاز، بیکن را با آن مخلوط نمایید و در نهایت روی املت کمی پنیر پارمسان بریزید. این املت طعم فوق‌العاده‌ای دارد و یک صبحانه با تخم مرغ لاکچری و هتلی محسوب می‌شود.

 

 

۱۹- طرز تهیه خوراک لوبیا چیتی

 

عکس صبحانه خوراک لوبیا چیتی

 

اگر فکر می‌کنید صبحانه چی بخورم که هم گرم باشد و هم برای پذیرایی از مهمان مناسب باشد؛ پیشنهاد ما خوراک لوبیا چیتی برای یک صبحانه سالم و حتی یک صبحانه خوشمزه در طبیعت است. لوبیا چیتی یکی از انواع صبحانه‌های گرم و خوشمزه انگلیسی است که در ایران نیز طرفداران زیادی دارد.

 

ترکیب طعم لوبیا چیتی در کنار قارچ و رب گوجه فرنگی آن قدر خوشمزه و جذاب است که کمتر کسی دست رد به سینه آن می‌زند. طرز تهیه خوراک لوبیا چیتی برای صبحانه در خانه یا صبحانه در طبیعت بسیار راحت است و شما می‌توانید آن را از شب قبل برای صبحانه آماده کنید و با نان لواش خانگی سرو کنید.

 

 

صبحانه برای کودکان

 

۲۰- کیک صبحانه تابه‌ای

 

عکس کیک صبحانه تابه‌ای

 

خوردن کیک برای صبحانه یکی از خوشمزه‌ترین انواع صبحانه برای روزهای تعطیل و صبحانه در طبیعت است پس به جای این که فکر کنید صبحانه چی بخورم، بهتر است زود دست به کار شوید. از آنجایی که گرم کردن فر و تهیه کیک آن هم در صبح زمان زیادی لازم دارد، شما می‌توانید این صبحانه خوشمزه را به روشی دیگر آماده کنید.

 

در طرز تهیه کیک صبحانه تابه‌ای دیگر نیازی به قرار دادن کیک در فر نیست و می‌توانید آن را در ماهیتابه و در عرض ۲۵ دقیقه آماده کنید. می‌توانید این کیک خوشمزه را همراه با انواع مربا خانگی تزئین کنید و از طعم آن لذت ببرید.

 

 

۲۱- نان شیرینی رول دارچینی

 

عکس صبحانه نان شیرینی رول دارچینی

 

یکی دیگر از انواع صبحانه خوشمزه شیرینی رول دارچینی است که معمولاً در منوی صبحانه بسیاری از هتل‌ها نیز وجود دارد و بسیار مورد علاقه کودکان است. در طرز تهیه نان شیرینی رول دارچینی به عنوان یک صبحانه خوشمزه و سالم و ساده شما به خمیر مایه، شکر، تخم مرغ، کره، آرد و شیر نیاز دارید.

 

 

صبحانه با پنیر

 

۲۲- پنکیک سیب زمینی لهستانی

 

عکس صبحانه پنکیک سیب زمینی لهستانی

 

اگر در منوی صبحانه به دنبال طرز تهیه صبحانه خوشمزه و متفاوت و در عین حال یک صبحانه متنوع هستید، می‌توانید پنکیک سیب زمینی لهستانی را امتحان کنید. این پنکیک که در لهستان به عنوان یک صبحانه کامل سرو می‌شود، درواقع بیشتر شبیه به یک پیش غذا یا کوکو است که با پنیر آماده می‌شود. در طرز تهیه پنکیک سیب زمینی شما تنها به سیب زمینی، آرد، پنیر موزارلا و مقداری روغن نیاز دارید.

 

 

۲۳- نان با پنیر خانگی

 

عکس صبحانه با پنیر خانگی

 

اگر از طرفداران انواع صبحانه با پنیر باشید پس بهتر است برای خوردن صبحانه با پنیر این بار خودتان دست به کار شوید و پنیر خانگی درست کنید. در طرز تهیه پنیر خانگی شما تنها به مقداری شیر، نمک و سرکه سفید نیاز دارید. شما می‌توانید این پنیر خوشمزه را با نان تست خانگی سرو کنید و از طعم خوشمزه آن لذت ببرید.

 

به عنوان پیشنهاد صبحانه با پنیر شما می‌توانید ترکیب نان تست با انواع پنیر صبحانه و گوجه فرنگی، جعفری تازه خرد شده و حتی انواع املت پنیری را امتحان کنید.

حتما بخوانید  طرز تهیه پودر فلفل پاپریکا خانگی ساده و دودی

 

 

صبحانه مقوی

 

 ۲۴- ارده کنجد خانگی سنتی

 

عکس صبحانه ارده کنجد خانگی سنتی

 

ارده کنجد یکی دیگر از انواع صبحانه کامل و مقوی است که معمولاً در فصل‌های سرد سال به همراه شیره خرما و انگور سرو می‌شود. انرژی بالای این صبحانه خوشمزه در کنار مواد مغذی که دارد آن را در لیست صبحانه‌های فوق‌العاده پرطرفدار و مغذی قرار داده است. در طرز تهیه ارده کنجد خانگی شما تنها به مقداری کنجد بو داده بدون پوست نیاز دارید که باید با دقت آسیاب شوند.

 

 

۲۵- کره بادام زمینی

 

عکس صبحانه کره بادام زمینی

 

اگر هنوز فکر می‌کنید که صبحانه چی بخورم، پیشنهاد ما به شما آماده کردن کره بادام زمینی به عنوان یکی از غذاهای صبحانه خوشمزه است. در واقع یکی از انواع صبحانه سالم که در میان ورزشکاران نیز بسیار محبوب است، کره بادام زمینی است. این غذای صبحانه خوشمزه به دلیل غنی بودن از چربی‌های مفید و کالری زیادی که دارد، انرژی بدن را تأمین می‌کند و در رفع سردی و گرم کردن بدن نیز بسیار مؤثر است.

 

در طرز تهیه کره بادام زمینی شما تنها به مقداری بادام زمینی به همراه پودر قند، نمک و روغن کنجد نیاز دارید.

 

 

صبحانه با تخم مرغ

 

۲۶- تخم مرغ سرخ شده

 

عکس صبحانه با تخم مرغ

 

یکی از دیگر از صبحانه‌های محبوب و خوشمزه در سراسر دنیا تخم مرغ است. شما می‌توانید با استفاده از انواع روش‌های پخت تخم مرغ صبحانه‌های متنوع مخصوص و خوشمزه‌ای را آماده کنید. تخم مرغ سرخ شده از محبوب ترین روش‌های طبخ تخم مرغ برای طرز تهیه صبحانه است. شما می‌توانید تخم مرغ را هم به صورت عسلی و هم سفت آماده کنید.

 

 

۲۷- نرگسی اسفناج

 

عکس صبحانه نرگسی اسفناج

 

نرگسی اسفناج یک صبحانه مقوی و خوشمزه با تخم مرغ است که شما می‌توانید آن را در وعده شام یا برای عصرانه نیز آماده کنید. طرز تهیه نرگسی اسفناج به این صورت است که ابتدا مقداری اسفناج را خرد می‌کنید و در قابلمه می‌ریزید تا پخته شود. سپس با پیاز سرخ شده و تخم مرغ ترکیب می‌کنید و یک غذای کامل و خوشمزه برای صبحانه آماده می‌کنید.

 

 

صبحانه ساده

 

۲۸- املت لبنانی

 

عکس صبحانه املت لبنانی

 

املت لبنانی یکی از ساده‌ترین انواع صبحانه است که برای افرادی که به دنبال یک صبحانه متفاوت و ساده هستند، بسیار مناسب است. در طرز تهیه املت لبنانی شما تنها به مقداری سبزیجات تازه، پیاز و تخم مرغ نیاز دارید.

 

 

۲۹- املت چینی

 

عکس صبحانه املت چینی

 

یکی دیگر از انواع املت ساده و خوشمزه‌ای که می‌توانید در وعده صبحانه به عنوان یکی از صبحانه های خوشمزه و متنوع میل کنید، املت چینی است. در طرز تهیه املت چینی از لوبیا سبز، جوانه گندم، پیاز، فلفل، زنجبیل و سیر استفاده می‌شود.

 

 

۳۰- املت پنیری ترکیه‌ای منه من

 

عکس صبحانه املت پنیری ترکیه‌ای منه من

 

طرز تهیه املت پنیری ترکیه‌ای برای منوی صبحانه های خوشمزه و بسیار ساده است و شباهت زیادی به املت گوجه خودمان دارد. برای درست کردن این املت شما به تخم مرغ، پیاز، گوجه و سیر احتیاج دارید.

 

 

۳۱- املت اسپانیایی

 

عکس صبحانه املت اسپانیایی

 

طرز تهیه املت اسپانیایی برخلاف ظاهر جذابی که دارد بسیار ساده است. برای درست کردن این املت به عنوان یک صبحانه متنوع و خوشمزه در منوی رژیم غذایی خود شما تنها ‌به مقداری سیب زمینی، پیاز، جعفری خرد شده و تخم مرغ نیاز دارید.

 

 

صبحانه با نان تست

 

۳۲- فرنچ تست فرانسوی

 

عکس صبحانه فرنچ تست فرانسوی

 

برای درست کردن صبحانه های خوشمزه کافی است کمی ابتکار به خرج دهید. برای مثال فرنچ تست فرانسوی یکی از انواع صبحانه های مفید و خوشمزه است که با استفاده از ادویه‌هایی گرم به همراه کره، تخم مرغ، شیر و نان تست و انواع میوه و مربا آماده می‌شود. طرز تهیه فرنچ تست فرانسوی بسیار ساده است اما طعم آن به عنوان وعده صبحانه بسیار خوشمزه و دلچسب است.

 

 

۳۳- ساندویچ املت پنیری تخم مرغ و بیکن

 

عکس صبحانه ساندویچ املت پنیری تخم مرغ و بیکن

 

ساندویچ املت پنیری نه تنها در دسته بهترین انواع صبحانه برای کوکان است بلکه از آن جایی که ب نان تست و تخم مرغ و سبزیجات تازه آماده می‌شود، برای ورزشکاران و افراد پر مشغله نیز بسیار مناسب است. در طرز تهیه املت پنیری تخم مرغ و بیکن شما می‌توانید انواع سبزیجات را به همراه پنیر و تخم مرغ روی نان تست قرار دهید و سپس آن را در فر بگذارید تا یک صبحانه متنوع و خوشمزه داشته باشید.

 

 

صبحانه در طبیعت

 

 

۳۴- املت مکزیکی

 

عکس صبحانه املت مکزیکی

 

خوردن یک املت خوشمزه پر از ادویه و سبزیجات آن هم در دل طبیعت بیشتر از هر چیز دیگری برای صبحانه در بیرون از خانه می‌چسبد. در طرز تهیه املت مکزیکی خوشمزه و سالم برای صبحانه در طبیعت شما به مقداری پیاز، پیازچه، گوجه، تخم مرغ و در صورت تمایل لوبیا و آووکادو نیاز دارید.

 

 

۳۵- املت گوجه

 

عکس صبحانه املت گوجه

 

املت گوجه یکی از انواع صبحانه خوشمزه گرم محبوب به خصوص برای وعده صبحانه در طبیعت است. در طرز تهیه املت گوجه شما می‌توانید از هم گوجه فرنگی تازه و هم از رب گوجه فرنگی استفاده کنید.

 

۳۶- انواع صبحانه تابستانی

 

لیست انواع صبحانه مناسب تابستان

 

پیدا کردن یک منو پیشنهادی برای صبحانه تابستان می‌تواند به شما کمک کند تا در روزهای گرم اشتیاق بیشتری برای خوردن صبحانه داشته باشید و روزتان را پرانرژی‌تر از همیشه آغاز کنید. گرمای هوا در تابستان معمولاً موجب کاهش اشتها و عدم اشتیاق به خوردن صبحانه می‌شود.

اما اگر بدانید غذاهای مفید برای صبحانه و ناهار و شام تابستانی چه غذاهایی هستند و با انواع صبحانه مناسب تابستان آشنا باشید، می‌توانید در این فصل احساس بهتری را تجربه کنید.

به طور کلی برای پیدا کردن بهترین تغذیه مخصوص فصل گرم تابستان باید به دنبال غذاهایی خنک باشید و به جای غذاهای سنگین و نامناسب، به سراغ خوراکی‌های ترش مزه، شیرین، خنک و انرژی بخش بروید. اگر دوست دارید با لیست غذاهای تابستانی برای صبحانه آشنا شوید و طریقه درست کردن انواع صبحانه مناسب تابستان را یاد بگیرید، پیشنهاد می‌کنیم طرز تهیه بیش از ۳۰ مدل منو پیشنهادی برای صبحانه تابستان را مطالعه کنید.

 

سخن پایانی

 

آشنایی با آموزش صبحانه‌های متنوع و طرز تهیه انواع صبحانه می‌تواند به شما کمک کند تا به جای فکر کردن و تکرار این موضوع که صبحانه چی بخورم دست به کار شوید و از فردا صبح یک صبحانه جدید به منوی صبحانه‌های قدیمی‌ اضافه کنید. درست کردن صبحانه‌های متنوع می‌تواند میل به خوردن این وعده غذایی مهم را در شما و سایر اعضای خانواده افزایش دهد و به شما کمک کند تا در طول روز انرژی بیشتری داشته باشید.

 

 

سوالات متداول

 

 بهترین صبحانه خوشمزه چیست؟

 

برای تهیه صبحانه مقوی می‌توانید انواع املت انگلیسی و سبزیجات و انواع صبحانه با تخم مرغ یا نان را آماده کنید.

 

صبحونه چی بخورم؟

 

برای وعده صبحانه می‌توانید انواع غذاها مثل املت، پنکیک، کیک، فرنی، کله پاچه، حلیم، لوبیا، تخم مرغ، عدسی، شیر برنج و نان را آماده کنید.

 

کالابرگ الکترونیک