۲۰ ایده تزیین میز کریسمس ۲۰۲۳ جدید و مد روز + عکس

۲۰ ایده تزیین میز کریسمس ۲۰۲۳ جدید و مد روز + عکس


1 دی 1401 . زمان مطالعه: 10 دقیقه

خیلی بد »»»»»»»»»»»»»» خیلی خوب
20 ایده تزیین میز کریسمس 2023 جدید و مد روز + عکس

تزیین میز کریسمس یکی از هیجان‌انگیزترین بخش‌های جشن روز کریسمس است که می‌تواند یک شب خاطره‌انگیز و به یاد ماندنی را برای شما و خانواده‌تان رقم بزند. برای تزیین میز شام کریسمس ایده‌های متفاوتی وجود دارد. برخی میزهای ساده و بی‌آلایش را می‌پسندند و برخی دیگر به دنبال چیدمانی تجملاتی و پر زرق و برق هستند. هماهنگ بودن رنگ‌ها و انتخاب درست اکسسوری‌ها تزیین میز کریسمس به شما کمک می‌کند تا یک میز شام کریسمس فوق‌العاده زیبا آماده کنید. در این مقاله از سرویس سبک زندگی در مجله کوروش می‌توانید با جذاب‌ترین ایده‌های تزیین میز کریسمس ۲۰۲۳ آشنا شوید.

 

 

۱- تزیین میز کریسمس ۲۰۲۳ با گل طبیعی

 

تزیین میز کریسمس 2023 با گل طبیعی

 

اگر به دنبال یک ترکیب مدرن و فوق العاده زیبا برای تزیین میز کریسمس ۲۰۲۳ هستید، پیشنهاد می‌شود از گل‌های طبیعی رنگی استفاده کنید. «گل ادریسی» طبیعی و تازه همراه با برگ‌های اکالیپتوس یکی از بهترین انتخاب‌ها برای ایجاد فضایی مدرن و آرامش بخش است.

برای هماهنگی بیشتر می‌توانید از گل هم داخل میز و هم برای تزیین دکوراسیون کریسمس در سایر بخش‌های خانه استفاده کنید. فراموش نکنید که روشن کردن شمع یکی از مهم‌ترین بخش‌های تزیین میز کریسمس است و موجب زیباتر به نظر رسیدن میز شما می‌شود.

 

بیشتر بخوانید: طرز تهیه شمع رنگی و ساده در خانه

 

۲- استفاده از آیتم‌هایی با رنگ ملایم برای تزیین میز کریسمس

 

استفاده از آیتم‌هایی با رنگ ملایم برای تزیین میز کریسمس

 

تخفیف شوینده های افق کوروش

یک ایده خلاقانه و چشم‌گیر برای تزیین میز کریسمس ۲۰۲۳ استفاده از آیتم‌های رنگی است. در این روش باید رنگ‌های ملیح و ملایم را در کنار هم استفاده کنید و میز شام کریسمس شما رویایی‌تر به نظر برسد. می‌توانید از جام‌های رنگی، دستمال سفره‌هایی با رنگ‌های ملایم و همچنین گل و شمع رنگی روی سفره استفاده کنید.

برای این که جزئیات در این سفره جلوه زیباتری داشته باشند، پیشنهاد می‌شود از رومیزی سفید رنگ استفاده کنید. اگر برای هر فرد هدیه‌ای در نظر گرفته‌اید می‌توانید آن‌ها را در باکس‌های رنگی قرار دهید و داخل بشقاب هر فرد بگذارید.

 

۳- ست کردن میز کریسمس و دکوراسیون با یک رنگ خاص

 

ست کردن میز کریسمس و دکوراسیون با یک رنگ خاص

 

برای تزیین میز کریسمس ۲۰۲۳ می‌توانید ابتدا یک رنگ خاص را برای کریسمس امسال انتخاب کنید. سپس همه آیتم‌های کریسمس را با همین رنگ تزیین کنید. معمولاً رنگ‌هایی مثل آبی و سبز حس فوق العاده‌ای دارند و جلوه‌ای مدرن و سلطنتی به فضا می‌بخشند.

حتما بخوانید  معرفی انواع شوینده های لباس | کاربرد و تفاوت آن ها

بهتر است همه آیتم‌های کریسمس از میز شام تا درخت کریسمس و سایر تزیینات را در یک سمت قرار دهید و برای تزیین این بخش از خانه تنها از تزییناتی با رنگ‌های مشابه و سایه‌های کمی روشن و تیره استفاده کنید. مطمئن باشید با این سبک تزیین میز کریسمس ۲۰۲۳ همه چشم‌ها را به این بخش از خانه خیره خواهید کرد.

 

۴- استفاده از رنگ طلایی برای تزیینات خاص ویژه کریسمس ۲۰۲۳

 

استفاده از رنگ طلایی برای تزیینات خاص ویژه کریسمس 2023

 

رنگ «طلایی» یکی از مجلل‌ترین و زیباترین رنگ‌ها برای افرادی است که به دنبال طراحی یک میز شام کریسمس لوکس و اشرافی هستند. اگر دوست دارید تزیین میز شام کریسمس شما خیلی خاص و شیک به نظر برسد، پیشنهاد می‌شود از رنگ براق و چشمگیر طلایی استفاده کنید.

برای این کار می‌توانید از بشقاب‌ها و ظروفی که رنگ طلایی در آن‌ها به کار رفته استفاده کنید و شمعدان‌هایی به رنگ طلایی روی میز روشن کنید. درخشش نور شمع با رنگ طلایی به طرز شگفت انگیزی زیبا خواهد بود و جلوه میز شما را چند برابر خواهد کرد.

 

۵- تزیین میز کریسمس ۲۰۲۳ با برگ‌های سبز

 

تزیین میز کریسمس 2023 با برگ‌های سبز

 

برای تزیینات خاص ویژه میز کریسمس ۲۰۲۳ می‌توانید بخش میانی میز را با انواع برگ‌های سبز طبیعی تزیین کنید. برای این کار می‌توانید از برگ‌های درخت کاج استفاده کنید و یا هر برگ دیگری را که دوست دارید به حالت نواری در وسط میز قرار دهید. قرار دادن شمع‌های روشن و یا اکسسوری‌های تزیین کریسمس روی این بخش می‌تواند جلوه میز شام کریسمس شما را چند برابر کند.

 

۶- استفاده از رنگ قرمز برای جلوه بخشیدن به میز کریسمس

 

استفاده از رنگ قرمز برای جلوه بخشیدن به میز کریسمس

 

رنگ «قرمز» یکی از اصلی‌ترین و زیباترین رنگ‌هایی است که می‌توانید با به کار بردن آن یک میز کریسمس جذاب طراحی کنید. برای پیاده کردن این ایده روش‌های مختلفی وجود دارد. می‌توانید از دستمال سفره قرمز استفاده کنید و آن را با گل‌ها و شمع‌های قرمز روی میز ست کنید. استفاده از رومیزی قرمز و یا ظروف قرمز رنگ نیز ایده جالبی برای تزیین میز کریسمس ۲۰۲۳ است.

 

۷- استفاده از ظروف کریسمسی برای تزیین میز شام

 

استفاده از ظروف کریسمسی برای تزیین میز شام

 

یکی از ساده‌ترین ایده‌ها برای تزیین سفره کریسمس استفاده از ظروفی با طرح کریسمسی است. برای ای کار می‌توانید از ظرف‌هایی که روی آن‌ها طرح‌های کریسمسی دارد استفاده کنید. برای جلوه بیشتر میز شام کریسمس پیشنهاد می‌شود رنگ رومیزی و تزیینات روی میز را با رنگ بشقاب ست کنید و با این کار یک میز شام کریسمس ساده اما بی‌نظیر طراحی کنید.

 

۸- استفاده از ترکیب سبز و طلایی برای تزیین میز کریسمس ۲۰۲۳

 

استفاده از ترکیب سبز و طلایی برای تزیین میز کریسمس 2023

 

یک ایده ساده که می‌تواند جلوه اشرافی به میز شام کریسمس ۲۰۲۳ شما ببخشد، استفاده از ترکیب رنگ سبز و طلایی است. به کار بردن رنگ سبز تیره همراه با رنگ طلایی بسیار راحت است.

حتما بخوانید  روش های از بین بردن تار عنکبوت در منزل

برای این کار می‌توانید از دستمال سفره سبز رنگ و بشقاب طلایی و مشکی برای دیزاین میز کریسمس استفاده کنید. قرار دادن تزیینات سبز و طلایی روی میز شام نیز می‌تواند جلوه میز شما را دو چندان کند.

 

۹- استفاده از درخت کریسمس روی میز شام

 

استفاده از درخت کریسمس روی میز شام

 

برای این که دیزاین میز شام کریسمس شما بیشتر جلوه کریسمسی به خود بگیرد، می‌توانید از انواع درخت کریسمس کوچک برای تزیین میز کریسمس استفاده کنید. برای این کار بهتر است یک رنگ خاص را انتخاب کنید و همه درخت‌های کوچک کریسمس و تزیینات میز را به همان رنگ انتخاب کنید.

رنگ‌های ملیح مثل صورتی روشن یا سفید برای افرادی که به دکوراسیون مدرن علاقه دارند، انتخاب مناسبی است. می‌توانید از درخت‌های کریسمس از جنس‌ها و طرح‌های متفاوت اما با رنگ‌های هماهنگ استفاده کنید. قرار دادن گلدان گل با رنگ مورد نظر و همچنین روشن کردن شمع روی میز نیز می‌تواند جلوه‌ این میز شام کریسمس را بسیار بیشتر کند.

 

۱۰- استفاده از رومیزی با طرح کریسمس

 

استفاده از رومیزی با طرح کریسمس

 

یک راهکار ساده دیگر برای تزیین میز کریسمس ایرانی استفاده از رومیزی‌هایی با طرح کریسمسی است. برای این کار می‌توانید از رومیزی‌هایی که روی آن‌ها طرح‌های آدم برفی، بابانوئل و یا طرح‌های مرطوب به کریسمس چاپ شده استفاده کنید.

اگر به این رومیزی‌ها دسترسی ندارید، می‌توانید خودتان طرح‌های کریسمس را روی فوم یا پارچه ببرید و روی میز قرار دهید. استفاده از طرح‌های لیزر شده برفی با رنگ قرمز و سبز نیز برای تزیین میز کریسمس ایده مناسبی است. در نهایت قرار دادن شمعدان و ست کردن اکسسوری‌های روی میز با رنگ رومیزی موجب زیباتر به نظر رسیدن میز شما می‌شود.

 

۱۱- تزیین میز کریسمس ساده و کم هزینه

 

تزیین میز کریسمس ساده و کم هزینه

 

برای تزیین میز عید کریسمس حتماً نباید از اکسسوری‌های گرانقیمت و یا کاردستی‌های خاص استفاده کنید. گاهی اوقات تنها با استفاده از دستمال سفره با طرح کریسمس و یا قرار دادن یک گلدان گل روی میز و روشن کردن شمع نیز می‌توان فضایی جذاب برای کریسمس ایجاد کرد.

اگر زمان کافی برای تزیین کردن میز شام کریسمس را ندارید، بهتر است با استفاده از لوازم تزیینی در دسترس و یا قرار دادن شمع و گل روی میز یک میز شام زیبای کریسمسی طراحی کنید.

 

۱۲- سایر ایده‌های تزیین میز کریسمس ۲۰۲۳

 

سایر ایده‌های تزیین میز کریسمس 2023

 

برای پیاده کردن تزیینات خاص ویژه کریسمس ۲۰۲۳ به دنبال لوازم گرانقیمت و لوکس نباشید. اگر دوست دارید میز شام کریسمس شما جذاب باشد، تنها به کمی خلاقیت و اکسسوری‌های کریسمسی نیاز دارید.

برای این کار می‌توانید خودتان دست به کار شوید و چند کاردستی کریسمسی درست کنید و با قرار دادن انواع شمعدان، گل، دستمال سفره و برگ‌های سبز رنگ روی میز یک میز شام کریسمسی فوق‌العاده زیبا طراحی کنید. در ادامه می‌توانید با ایده‌های بیشتر برای تزیین میز کریسمس ۲۰۲۳ آشنا شوید.

 

ایده تزیینات میز کریسمس 2023

ایده تزیینات میز کریسمس 2023

ایده تزیینات میز کریسمس

تزیین میز شام کریسمس

تزیین کردن میز شام کریسمس

مدل تزیین میز کریسمسی

تزیین میز کریسمسی

تزیین میز کریسمسی جدید

جدیدترین مدل تزیین میز کریسمس

کالابرگ الکترونیک