بهترین روش های آوردن و جذب انرژی مثبت در خانه

بهترین روش های آوردن و جذب انرژی مثبت در خانه


25 آبان 1400 . زمان مطالعه: 6 دقیقه

خیلی بد »»»»»»»»»»»»»» خیلی خوب
راههای جذب انرژی مثبت

همه ما از انرژی تشکیل شده‌‌ایم و هر آن چیزی که در جهان وجود دارد دارای انرژی مادی و معنوی است. عدم تعادل در این انرژی و ارتعاشات منفی می‌تواند روی حالات و احساسات ما تأثیر بگذارد. افزایش انرژی مثبت خانه موجب می‌شود تا احساسات خوب بیشتری در ما ایجاد شود. به طور کلی انجام دادن برخی از کارها موجب ایجاد انرژی مثبت در اطراف می‌شود. تزئینات، لوازم و حتی رنگی که در دکوراسیون منزلتان استفاده می‌کنید، می‌تواند انرژی مثبت را در اطراف شما تقویت کند. در این مقاله از سرویس سبک زندگی در مجله کوروش می‌توانید با راههای جذب انرژی مثبت در خانه آشنا شوید

 

 

برای جذب انرژی مثبت خانه تان را مرتب کنید

 

برای جذب انرژی مثبت خانه تان را مرتب کنید

 

اولین و مهم‌ترین روش برای آوردن انرژی مثبت به خانه است که لوازم اضافی و هر آن چیزی که فضای خانه‌تان را نامرتب کرده بردارید و همه جا را تمیز کنید. کثیف بودن خانه و ریخت و پاش لوازم می‌تواند انرژی مثبت را در فضای خانه شما کاهش دهد. سعی کنید لوازم ترک خورده، شکسته و خراب شده را دور بیندازید. پاک کردن خاک و تار عنکبوت موجب افزایش انرژی مثبت خانه می‌شود.

 

تمیز بودن درب و پنجره‌ها نقش مهمی بر جذب انرژی مثبت در خانه دارند. سعی کنید هفته‌ای یک بار شیشه پنجره خانه‌تان که بیشتر از همیشه آن را باز می‌کنید را تمیز کنید. تمیز کردن کف خانه با ترکیب ۶ قاشق نمک و یک لیوان آب یک پاک کننده عالی برای کف خانه است. این کار موجب از بین رفتن انرژی‌ منفی از خانه شما می‌شود و انرژی مثبت را در خانه افزایش می‌دهد.

 

 

پرده‌ها نقش مهمی در جذب انرژی مثبت دارند

 

دقت در خرید پارچه پرده و انتخاب بهترین پرده برای خانه می تواند روحیه و حال و هوای منزل و حتی خودتان را تحت تاثیر قرار بدهد . سعی کنید پرده مناسب با خانه را استفاده کنید و هر روز برای آوردن انرژی مثبت به خانه حتی برای ۵ دقیقه هم که شده پنجره‌ها را باز کنید تا هوای تازه وارد خانه‌تان شود. نور خوشید منبع اصلی انرژی و زندگی است. معمولاً فضاهای تاریک انرژی منفی سنگینی دارند. سعی کنید با کنار کشیدن پرده‌ها نور و روشنایی بیشتری را به خانه‌تان دعوت کنید و با این کار موجب از بین بردن انرژی منفی شوید.

 

تخفیف شوینده های افق کوروش

 

 

در خانه شمع روشن کنید و انرژی مثبت جذب کنید

 

در خانه شمع روشن کنید و انرژی مثبت جذب کنید

 

روشن کردن شمع در خانه حس و انرژی خوبی به فضا منتقل می‌کند. یکی از راه‌های راههای جذب انرژی مثبت در خانه این است که شمع‌هایی سفید روشن کنید که علاوه بر روشن کردن فضا موجب ایجاد حس و حالی دلپذیر و آرام بخش می‌شوند.

 

 

از کاکتوس در کنار لوازم برقی استفاده کنید

 

کاکتوس‌ها همانند بسیاری از گیاهان دیگر انرژی خوبی دارند. این گیاهان جذاب انرژی الکترومغناطیسی لوازم خانگی و دستگاه‌های الکترونیکی را به خود جذب می‌کنند. به علاوه کاکتوس برای از بین بردن انرژی منفی، دفع افکار منفی و از بین بردن احساسات بد نیز بسیار مؤثر است.

 

 

برای جذب انرژی مثبت از آینه استفاده کنید

 

برای جذب انرژی مثبت از آینه استفاده کنید.

 

آینه‌ها جریان انرژی را افزایش می‌دهند. وجود آینه مخصوصاً در فضاهای کوچک تأثیر خوبی بر جذب انرژی مثبت در خانه دارد. قرار دادن آینه جلوی درب ورودی به دلیل برگشت انرژی مثبت به هیچ عنوان توصیه نمی‌شود. بهتر است آینه را روی دیوار و به موازات درب نصب کنید. قرار دادن آینه در اتاق ناهار خوری نیز از راههای جذب انرژی مثبت در خانه است.

 

قرار دادن آینه در جایی که روبروی آن میوه، گل یا آتش باشد موجب بیشتر شدن انرژی مثبت در خانه می‌شود. تمیز کردن آینه با سرکه موجب می‌شود تا انرژی مثبت آن افزایش پیدا کنید. اگر بوی سرکه اذیتتان می‌کند، می‌توانید آن را کمی با آب نمک رقیق کنید.

 

 

روش‌هایی ساده برای آوردن و جذب انرژی مثبت به خانه

 

روش‌هایی ساده برای آوردن و جذب انرژی مثبت به خانه

 

 

*طبق اصول فنگ شویی در طراحی دکوراسیون داخلی خانه قرار دادن آکواریوم در قسمت شمال شرقی خانه موجب ایجاد انرژی مثبت در خانه می‌شود.

 

*از قرار دادن گیاهان پژمرده روبروی درب ورودی خانه اجتناب کنید. این کار موجب از بین رفتن انرژی مثبت می‌شود.

 

*درب سرویس بهداشتی را ببندید و در حمام و سرویس بهداشتی از خوشبو کننده استفاده کنید.

 

*در زمان استراحت وسایل الکترونیکی و همچنین Wi-Fi را خاموش کنید.

 

*در خانه‌تان موسیقی آرامبخش و زیبا گوش کنید.

 

*از لوازم تزئینی و دکوری با لبه‌های تیز پرهیز کنید و هیچگاه بیش از اندازه در دکور خانه از رنگ‌های قرمز، سیاه و خاکستری استفاده نکنید.

 

*از تصاویر، تابلوها و مجسمه‌های غم انگیز در خانه استفاده نکنید. سعی کنید با استفاده از تابلوهایی با تصاویر طبیعت و انرژی بخش، حس مثبت بهتری به خانه‌تان بدهید.

 

*در خانه از عود یا خوشبو کننده‌های طبیعی استفاده کنید.

 

*نگهداری از لاکی بامبو و گیاهان گلدار فراموش نشود. این گیاهان علاوه بر ایجاد انرژی مثبت موجب جذب پول و خوش شانسی برای شما می‌شوند.

 

*از قرار دادن ساعت خراب و از کار افتاده در خانه پرهیز کنید. بهتر است برای افزایش و جذب انرژی مثبت در خانه حتماً ساعت را در جهت شمال یا شمال شرقی نصب کنید.

 

 

 

کالابرگ الکترونیک