بهترین کرم های مرطوب کننده قوی برای پوست خیلی خشک

بهترین کرم های مرطوب کننده قوی برای پوست خیلی خشک


20 تیر 1400 . زمان مطالعه: 9 دقیقه

خیلی بد »»»»»»»»»»»»»» خیلی خوب
کرم مرطوب کننده قوی برای پوست خیلی خشک

کرم های مرطوب کننده قوی و آبرسان برای پوست خشک و خیلی خشک می توانند باعث تسکین و ترمیم پوست شوند. مرطوب کننده های قوی از خارش و تحریک پوست جلوگیری می کنند. با این حال شمار زیادی از کرم های مرطوب کننده در بازار وجود دارد. انتخاب کمی دشوار است و بخشی از این انتخاب به ترجیحات شخصی برمی گردد. بخش دیگر تجارب مصرف مشتری و رضایت از برند است. در این مقاله از مجله کوروش به معرفی بهترین کرم های مرطوب کننده قوی و آبرسان برای پوست خیلی خشک پرداخته ایم.

چطور کرم های مرطوب کننده قوی برای پوست خیلی خشک را انتخاب کنیم؟

 

چطور کرم های مرطوب کننده قوی برای پوست خیلی خشک را انتخاب کنیم؟

 

پوست بدن بر اثر کمبود چربی و آب خشک و زبر می شود. خشکی باعث تیرگی رنگ پوست و سفتی آن می شود. این خشکی به علت پوسته شدن طبقه شاخی پوست است. شما به ظاهر طبقه شاخی را نمی بینید. پوست طبیعی به طور معمول حاوی ۱۳ درصد آب است. در زمان پیری این میزان آب به تدریج کاهش پیدا می کند و تا حدود ۷ تا ۹ درصد می رسد. خشکی پوست باعث آسیب پذیری آن می شود. در عین حال استفاده از مرطوب کننده های و آبرسان قوی برای پوست خیلی خشک نیاز به اطلاعات کافی دارد، چرا که برخی از این مرطوب کننده ها حاوی میزان زیادی مواد شیمیایی هستند. این مواد نگهدارنده و مواد شیمیایی به نوبه خود باعث تحریک پذیری پوست می شوند. پوست های حساس در مقابل مواد شیمیایی آسیب پذیرتر هستند. بنابراین بهتر است از کرم هایی که حاوی مرطوب کننده قوی، طبیعی و ویتامین ها هستند بیشتر استفاده شود. به طور کلی ویتامین B و E در جوانسازی و مرطوب کنندگی پوست بسیار موثر هستند.

 

بیشتر بخوانید » بهترین روش های درمان پوسته پوسته شدن صورت «

 

 

انواع کرم های مرطوب کننده قوی و آبرسان برای پوست خیلی خشک

 

 انواع کرم های مرطوب کننده قوی و آبرسان برای پوست خیلی خشک

 

کرم های مرطوب کننده و آبرسان برای پوست خیلی خشک، انواع متفاوتی دارند. این کرم ها معمولا حاوی آنتی اکسیدان هستند. آنتی اکسیدان در انواع مرطوب کننده های قوی مورد استفاده قرار می گیرد. این ماده از پوست در مقابل رادیکال های آزاد محافظت می کند و باعث جوانی و شادابی آن می شود. برخی کرم های مرطوب کننده پوست خشک حاوی اسید هیالورونیک هستند. این اسید باعث افزایش آبرسانی به پوست می شود. این نرم کننده ها حاوی موادی مانند گلیسرین و پروتئین هستند. گلیسرین و پروتئین آبرسانی و رطوبت را حفظ می کنند. یک کرم مرطوب کننده و آبرسان خوب باید غلیظ باشد و در فرد ایجاد حساسیت نکند. جذب سریع یکی از ویژگی های کرم مرطوب کننده قوی و آبرسان برای پوست خیلی خشک است. رنگ، بو و ظاهر کرم مرطوب کننده باید شفاف و خوب باشد.

حتما بخوانید  علت و علائم پوسیدگی دندان و روش های پیشگیری از آن

 

 

کرم مرطوب کننده قوی نوتروژینا برای پوست خیلی خشک

 

کرم مرطوب کننده قوی نوتروژینا برای پوست خیلی خشک

 

نوتروژینا یک برند آمریکایی ارایه دهنده محصولات محافظت از پوست، مو و لوازم آرایشی است. بیش از ۷۰ کشور دنیا از محصولات این شرکت استفاده می کنند. نوتروژینا شامل محصولات متنوعی از جمله سرم و کرم آبرسان پوست، کرم ترمیم کننده، ژل شستشو و کرم دور چشم است. اما یکی از مناسب ترین محصولات این برند آمریکایی کرم مرطوب کننده و آبرسان قوی برای پوست خیلی خشک است. این کرم حاوی SPF25 برای محافظت از پوست است. فرمولاسیون تغذیه کننده قدرتمند نوتروژینا باعث تسکین پوست های بسیار خشک شده و ۲۴ ساعته پوست را مرطوب نگه می دارد. این کرم حاوی میزان بسیار زیادی آنتی اکسیدان است. کرم مرطوب کننده و آبرسان نوتروژینا برای پوست های خیلی خشک حاوی میزان بسیار زیادی ویتامین E است. این ویتامین مشکلات خشکی پوست را از بین می برد.

 

بیشتر بخوانید » بهترین روش های جوانسازی پوست دست «

 

 

کرم مرطوب کننده قوی کامان برای پوست های خیلی خشک

 

کرم مرطوب کننده قوی کامان برای پوست های خیلی خشک

 

کرم مرطوب کننده و آبرسان کامان برای پوست های خیلی خشک، دارای فرمولاسیونی موثر است. این کرم ایجاد حس چربی یا چسبندگی در پوست نمی کند. کرم مرطوب کننده کامان پوست را عمیقا آبرسانی کرده و رطوبت آن را ۲۴ ساعت حفظ می کند.همین موضوع در نری و لطافت پوست بسیار تاثیرگذار است. کرم حاوی عصاره آووکادو است. آووکادو برای پوست بسیار مغذی بوده و از آن در برابر رادیکال های آزاد و چربی محافظت می کند. آووکادو در عین حال مانع از خشکی و پیری پوست می شود. جذب این کرم بسیار بالا است. کرم کامان در اندازه های مختلف از ۲۴۰ میلی لیتر تا ۴۰۰ میلی لیتر در بازار موجود است. کامان در این کرم از ب کمپلکس نیز استفاده کرده است. این موضوع تاثیر زیادی در از بین بردن اگزما و لکه های قهوه ای روی پوست دارد. التهاب های پوستی با مصرف ب کمپلکس به سادگی از بین می روند. برند کامان دارای گواهینامه استاندارد کیفیت از سوئیس است.

 

 

کرم مرطوب کننده قوی هیدرودرم مناسب پوست های خیلی خشک

 

کرم مرطوب کننده قوی هیدرودرم مناسب پوست های خیلی خشک

 

کرم مرطوب کننده و آبرسان قوی هیدرودرم برای پوست های خیلی خشک بسیار مناسب است. این کرم با کاهش ضخامت لایه شاخی پوست باعث بهبود پوسته زیری طبیعی پوست می شود. کرم مرطوب کننده هیدرودرم باعث جلوگیری از دفع رطوبت پوست می شود. این کرم در از بین بردن خارش و التهابات پوستی ناشی از خشکی شدید بسیار تاثیرگذار است. از این کرم در نواحی مختلف بدن مانند دست، زانو، پاشنه و آرنج نیز استفاده می شود. این کرم بر پایه ب کمپلکس بوده و حاوی ۱۴ درصد لاکتات آمونیوم و ۳ درصد اوره است. کرم مرطوب کننده قوی هیدرودرم حاوی اسکوالن است. اسکوالن از روغن زیتون به دست می آید و به عنوان یک نرم کننده قوی سبب انعطاف پذیری پوست می شود. شما می توانید از این کرم ۲ بار طی شبانه روز استفاده کنید.

حتما بخوانید  4 نکته مهم در انتخاب سایز مناسب پوشک نوزاد و بچه

 

 

کرم ام کیو MQ برای پوست خیلی خشک

 

کرم مرطوب کننده قوی ام کیو MQ برای پوست خیلی خشک

 

یکی از ویژگی های کرم مرطوب کننده و آبرسان ام کیو برای پوست خیلی خشک، ترکیبات گیاهی موجود در آن است. این کرم باعث آب رسانی و حفظ رطوبت پوست می شود. همچنین تاثیر زیادی بر روی منافذ عمیق پوست دارد. همین موضوع باعث گردش آب در لایه های زیرین پوست می شود. ام کیو یک برند فرانسوی است. کرم مرطوب کننده این شرکت در عین حال باعث از بین بردن قرمزی، التهاب، کشیدگی و خارش پوست می شود. این کرم افزایش دهنده حالت ارتجاعی پوست است همین موضوع در جوانسازی پوست نیز بسیار تاثیر گذار است.

 

 

بیشتر بخوانید » ۱۵ کرم مرطوب کننده خانگی برای پوست های خشک «

 

 

کرم مرطوب کننده قوی ۲۴ ساعته پریم برای پوست خیلی خشک

 

کرم مرطوب کننده قوی 24 ساعته پریم برای پوست خیلی خشک

 

کرم مرطوب کننده قوی ۲۴ ساعته پریم، حاوی ویتامین E و Q10 است. این ویتامین ها در از بین بردن خشکی پوست بسیار تاثیرگذار هستند. در عین حال باعث از بین بردن چین و چروک پوست بدن می شوند. ترکیب این کرم شی باتر، هسته انبه و روغن نارگیل است. شی باتر در واقع یک چربی است که از درخت شی (Shea) گرفته شده و خاصیت ضد پیری و درمان آفتاب سوختگی دارد.

 

 

بیشتر بخوانید » بررسی تفاوت های کرم آبرسان و مرطوب کننده «

 

 

کرم مرطوب کننده قوی جوجوبای مای برای پوست خیلی خشک

 

کرم مرطوب کننده قوی جوجوبای مای برای پوست خیلی خشک

 

مای یک برند محبوب و ایرانی است. به دلیل قیمت مناسب و عملکرد قابل قبول آن مورد استقبال بسیاری قرار گرفته است. کرم مرطوب کننده جوجوبای مای حاوی میزان زیادی ویتامین E و B است. این کرم مرطوب کننده قوی به دلیل روی و مس موجود در آن برای خشکی پوست بسیار مناسب است. مواد موجود در مای باعث تامین رطوبت پوست و برطرف کردن التهابات پوستی می شود.

 

کرم کلاژن دار دکتر ژیلا برای پوست خیلی خشک

 

کرم مرطوب کننده قوی کلاژن دار دکتر ژیلا برای پوست خیلی خشک

 

برند دکتر ژیلا از جمله برندهای محبوب در ایران است.مرطوب کننده  دکتر ژیلا برای پوست های خیلی خشک و حساس مورد استقبال زیادی قرار گرفته است. این محصول دارای خواص ضد التهاب، ضد چروک و نرم کنندگی است. این کرم خاصیت ترمیم کنندگی فوق العاده زیادی دارد. کرم مرطوب کننده دکتر ژیلا در کمترین زمان ممکن جذب پوست می شود و ماندگاری بسیار بالایی دارد. این کرم حاوی کلاژن بوده و در ترمیم پوست بسیار تاثیرگذار است.

 

 

بیشتر بخوانید » بهترین کرم های جوان کننده و ضد چروک کلاژن دار «

 

 

منابع: healthline , harpersbazaar

 

کالابرگ الکترونیک