۳۰ ایده دکور عکاسی ولنتاین آسان و کم هزینه در خانه

۳۰ ایده دکور عکاسی ولنتاین آسان و کم هزینه در خانه


20 بهمن 1401 . زمان مطالعه: 13 دقیقه

خیلی بد »»»»»»»»»»»»»» خیلی خوب
30 ایده دکور عکاسی ولنتاین آسان و کم هزینه در خانه
فهرست محتوا پنهان

طراحی دکور عکاسی برای ولنتاین و البته به کار بردن خاص‌ترین ایده های دکور عکاسی ولنتاین می‌تواند به شما کمک کند تا لحظات شیرین و عاشقانه روز ولنتاین را به شکل زیباتری ثبت کنید. برای عکاسی ولنتاین و گرفتن عکس‌های زیبا در خانه روش‌های مختلفی وجود دارد. در این مقاله از سرویس سبک زندگی در مجله کوروش قصد داریم شما را با ایده‌هایی هیجان انگیز برای دکور ولنتاین آشنا کنیم. در انتهای مقاله به سوالات متداول در مورد دکور عکاسی ولنتاینی و ایده عکس ولنتاین پاسخ خواهیم داد.

 

 

۱- یک جایگاه ویژه برای عکاسی ولنتاین در نظر بگیرید

 

یک جایگاه ویژه برای عکاسی ولنتاین در نظر بگیرید

 

درست مثل نمونه عکس‌های ولنتاین آتلیه شما هم می‌توانید در خانه یک قسمت خاص را برای عکاسی ولنتاین دیزاین کنید. برای این کار باید همه خلاقیت خود را برای زیباتر کردن این قسمت به کار ببرید. به یاد داشته باشید که برای تزیین خانه برای عکاسی ولنتاین بیش از جزئیات ریز، به رنگ‌ها و نحوه قرار دادن لوازم در کنار هم توجه کنید.

بهتر است به چند عکس ولنتاین آتلیه با دقت نگاه کنید. معمولاً استفاده از بادکنک‌های قرمز و صورتی و آویزهای تزیینی رنگی بهترین ایده برای درست کردن جایگاه عکاسی ولنتاین هستند.

 

جایگاه ویژه برای عکاسی ولنتاین

 

برای گرفتن عکاسی با تم و دکور روز ولنتاین بهتر است حتماً در قسمت پشت جایگاهی که آماده می‌کنید، از پنل یا پرده‌های تک رنگ قرمز، مشکی، صورتی یا سفید استفاده کنید تا عکس شما حرفه‌ای‌تر و جذاب‌تر شود. می‌توانید با قرار دادن دو صندلی در این جایگاه نیز عکس‌های جالبی در فضایی که طراحی می‌کنید، بگیرید.

ایده عکس ولنتاین آتلیه

۲- از بادکنک آرایی به عنوان ایده دکور عکاسی ولنتاین استفاده کنید

 

از بادکنک آرایی به عنوان ایده دکور عکاسی ولنتاین استفاده کنید

تخفیف شوینده های افق کوروش

 

تزیین ولنتاینی خانه با بادکنک یکی از ایده‌های زیبا برای عکاسی ولنتاین است. به منظور دیزاین ولنتاین در خانه بهتر است از بادکنک‌های صورتی و قرمز استفاده کنید. برای این کار می‌توانید از بادکنک‌های قلبی براق در کنار بادکنک‌های معمولی استفاده کنید.

بادکنک‌ها را به هر روشی که دوست‌ دارید روی دیوار بچسبانید و یا آن‌ها را با گاز هلیوم پر کنید و تمام خانه را پر از بادکنک کنید. سپس در میان بادکنک‌ها بایستید و عکس‌های جذاب بگیرید.

 

بادکنک آرایی روز ولنتاین

ایده بادکنک آرایی در روز ولنتاین

 

درست کردن بادکنک به صورت قلب نیز می‌تواند ایده فوق‌العاده‌ای برای عکاسی با تم و دکور روز ولنتاین باشد. برای این کار می‌توانید از فریم‌های آماده قلبی که در تزئینات گل مورد استفاده قرار می‌گیرند، استفاده کنید.

باید بادکنک‌ها را باد کنید و سپس با استفاده از نخ محکم روی فریم وصل کنید. برای جذاب‌تر شدن حلقه‌های قلبی شکل بادکنکی پیشنهاد می‌شود در کنار بادکنک از ریسه‌های رنگی، گیاهان خشک و یا گل‌های کاغذی نیز استفاده کنید.

 

بادکنک آرایی برای تزئین دکور ولنتاین

 

۳- یک تابلوی دکوراتیو قلبی برای عکاسی ولنتاین آماده کنید

 

یک تابلوی دکوراتیو قلبی برای عکاسی ولنتاین آماده کنید

 

ایده بعدی برای دیزاین ولنتاین در خانه این است که یک تابلوی بزرگ قلبی شکل طراحی کنید و سپس در کنار آن عکس‌های ولنتاینی متفاوتی بگیرید. برای این کار شما به یک قاب و مقداری توری حصار یا فنس نیاز دارید.

باید توری را روی قاب چوبی یا استفاده از منگنه محکم کنید. سپس با ماژیک طرح قلب را روی توری مشخص کنید. حالا می‌توانید تکه‌های مربعی کاغذ کشی یا کاغذ رنگی قرمز را به داخل سوراخ‌های حصار فرو کنید تا یک تابلوی خاص و متفاوت برای روز ولنتاین داشته باشید. این تابلو برای ایده عکس ولنتاین دونفره و یا تزیین خانه برای ولنتاین بسیار مناسب است.

 

۴- از گل‌ها برای تزیین دکور ولنتاین کمک بگیرید

 

از گل‌ها برای تزیین دکور ولنتاین کمک بگیرید

 

استفاده از گل‌های صورتی و قرمز پرفروش ولنتاینی روش دیگری است که می‌توانید به عنوان ایده دکور عکاسی ولنتاین از آن استفاده کنید. می‌توانید با استفاده از گل‌های طبیعی و یا حتی مصنوعی یک فضای زیبا برای عکاسی ولنتاین طراحی کنید.

در صورتی که وقت و یا تجربه کافی برای گل آرایی را ندارید، می‌توانید چند گلدان گل صورتی و قرمز با تناژهای مختلف روی یک میز کنسول قرار دهید و میز را برای ولنتاین تزیین کنید. سپس چند بادکنک براق قلبی شکل که با گاز هلیوم پر شدند را در اطراف آن بگذارید و از این جایگاه برای گرفتن عکس‌های ولنتاینی خود استفاده کنید.

پیشنهاد می‌کنیم مقاله ایده‌های تزیین میز ولنتاین را هم بخوانید.

 

۵- برای گرفتن عکس‌های باشکوه و عاشقانه یک درخت ولنتاینی طراحی کنید

 

برای گرفتن عکس‌های باشکوه و عاشقانه یک درخت ولنتاینی طراحی کنید

 

اگر به دنبال ایده‌هایی هیجان انگیز برای دکور ولنتاین هستید و دوست دارید این دکور عاشقانه فوق‌العاده زیبا و متفاوت باشد، پیشنهاد می‌کنیم برای این روز یک درخت ولنتاینی طراحی کنید.

برای درست کردن درخت ولنتاینی شما به یک مخروط نسبتاً بزرگ نیاز دارید. برای این کار می‌توانید از یک تکه مقوای بزرگ، یونولیت، یا حتی سیمی که به صورت مثلثی و مخروطی شکل داده‌اید، استفاده کنید.

 

آموزش درست کردن درخت ولنتاینی

 

بعد از آماده کردن مخروط باید سطح درخت ولنتاین را با انواع خزهای صورتی یا سفید متری، گل‌های مصنوعی، قلب‌های کاغذی و پارچه‌ای و هر آن چیزی که در دسترس دارید تزئین کنید. بهتر است در انتها یک ریسه چراغی نیز به درختتان وصل کنید، مثل تزیین درخت کریسمس.

سپس درخت دکور عکاسی ولنتاین را در قسمتی از خانه بگذارید و اطراف آن را نیز با گل، بادکنک، کوسن‌های قلبی و یک کارت با جمله عاشقانه ولنتاینی … تزیین نمایید. مطمئن باشید این ایده عکس خانگی برای ولنتاین می‌تواند از هر تزیین ولنتاینی زیباتر باشد و به شما کمک کند تا عکس‌های جذابی بگیرید.

 

۶- به عنوان ایده دکور عکاسی ولنتاین این بار به جای قرمز از سفید استفاده کنید

 

به عنوان ایده دکور عکاسی ولنتاین این بار به جای قرمز از سفید استفاده کنید

 

اگر دوست دارید ایده‌های دکور ولنتاین شما متفاوت‌تر از همیشه باشد و آرامش عکس‌هایتان بیشتر از هیجان آن باشد، پیشنهاد ما استفاده از رنگ سفید به جای قرمز برای تزیین ولنتاینی است.

برای تزیین ساده خانه برای ولنتاین می‌توانید از بادکنک‌های رنگ سفید، ریسه‌های سفید، رومیزی و لوازم سفید استفاده کنید و یک جایگاه خاص و عاشقانه برای عکاسی ولنتاین طراحی کنید.

 

۷- برای تزیین دکور ولنتاین در خانه ریسه‌های مقوایی درست کنید

 

برای تزئین دکور ولنتاین در خانه ریسه‌های مقوایی درست کنید

تزئین دکور ولنتاین در خانه ریسه‌های مقوایی

 

یکی از بهترین و کم‌هزینه‌ترین روش‌ها برای ایده عکس ولنتاین این است که خودتان با مقوای قرمز و صورتی و مقداری کاموا ریسه‌های جذابی تزیین خانه آماده کنید. برای این کار باید در مقوا را به شکل قلب‌هایی یک اندازه برش بزنید. سپس قلب‌ها را کمک چسب روی کاموا یا نخ ضخیم بچسبانید.

 

تزئین ولنتاین با ریسه‌های مقوایی

 

می‌توانید این ریسه‌های زیبا را به هر شکلی که دوست دارید روی دیوار یا سقف آویزان کنید و عکس‌های جذابی بگیرید. برای درست کردن این ریسه‌ها می‌توانید به جای کاموا یا نخ از روبان‌های قرمز نیز استفاده کنید و سپس ریسه‌ها را به صورت عمودی روی دیوار نصب کنید.

 

۸- درب ورودی خانه را برای عکاسی ولنتاین تزیین کنید

 

درب ورودی خانه را برای عکاسی ولنتاین تزئین کنید

تزئین درب ورودی برای ولنتاین

تزئین خانه برای عکس ولنتاین

 

یک ایده جذاب دیگر برای سوپرایز کردن کسی که دوستش دارید و گرفتن عکس‌های هیجان انگیز با او این است که درب ورودی خانه را تزئین کنید. برای این کار می‌توانید از بادکنک‌های قرمز، گل‌های قرمز و صورتی ولنتاین و حتی ریسه‌های کاغذی و چراغ دار استفاده کنید.

آویزان کردن قلب‌های پارچه‌ای روی دستگیره در و پر کردن فضای درب با رنگ‌های قرمز و صورتی کمک می‌کند تا عکس‌های ولنتاینی شما زیباتر شود.

 

۹- با ساده‌ترین چیزها یک دکور ولنتاینی طراحی کنید

 

با ساده‌ترین چیزها یک دکور ولنتاینی طراحی کنید

 

معمولاً بهترین ایده عکس ولنتاین ایده‌ای است که یک جایگاه خاص و ویژه برای عکاسی دو نفره‌تان طراحی کنید. برای این کار می‌توانید یک بخش خلوت از فضای خانه را با لوازم ساده و چند قلب نمدی و لوازمی در دسترس تزیین کنید. برای شروع با کمک نمد و کاموا یک ریسه قلبی آماده کنید.

با استفاده از نمد قرمز، قلب‌هایی در اندازه نسبتاً بزرگ ببرید و آن را روی کاموا بچسبانید و در پشت محل عکاسی‌تان نصب کنید. سپس چند قلب نمدی کوچک روی زمین و روی وسیله‌هایی که برای چیدمان عکاسی ولنتاین در نظر گرفته‌اید، قرار دهید. سعی کنید برای این دکور ولنتاین از ترکیب رنگ‌های سفید و قرمز بیشتر استفاده کنید.

فراموش نکنید برای تزیین دکور ولنتاین می‌توانید از هر چیز قرمزی که دارید استفاده کنید. قرار دادن یک سبد زیبا، چتر، شمعدان و لوازم ساده این چنین می‌تواند دکور ولنتاین شما را برای عکاسی جذاب‌تر کند.

 

۱۰- برای تزیین دکور ولنتاین از عبارت‌های عاشقانه کمک بگیرید

 

برای تزیین دکور ولنتاین از عبارت‌های عاشقانه کمک بگیرید

 

یکی از ساده‌ترین و زیباترین ایده‌ها برای عکاسی ولنتاین استفاده از عبارات و کلمات عاشقانه است. برای این کار می‌توانید با مداد چند کلمه یا عبارات عاشقانه را به صورت بزرگ و ضخیم روی مقوا، فوم یا کاغذ رنگی قرمز بنویسید. سپس دور آن را برش دهید و این عبارات را روی دیوار جایی که دوست دارید عکس بگیرید، بچسبانید.

برای تکمیل این ایده عکس ولنتاین پیشنهاد می‌شود چند قلب قرمز نیز با مقوا برش دهید و روی دیوار نصب کنید. می‌توانید از گل، شمع و سایر لوازم دکوری با تم قرمز و قلبی نیز برای تزئین دیوار در لوکیشن عکس استفاده کنید. مطمئن باشید این ایده دکور عکاسی ولنتاین در عین سادگی بسیار زیبا خواهد بود و شما می‌توانید در این فضا عکس‌های فوق‌العاده‌ای بگیرید.

 

۱۱- برای تزیین ولنتاین روی رنگ قرمز تمرکز کنید

 

تزئین خانه برای عکاسی ولنتاین

تزیین دکور ولنتاین با رنگ قرمز و نمادهای عاشقانه

 

اگر به دنبال ایده دکور عکاسی ولنتاین آسان و کم هزینه هستید و یا دوست دارید عکاسی ولنتاین امسال را به صورت حرفه‌ای در خانه انجام دهید، بهتر است تنها روی رنگ قرمز و نمادهای عاشقانه تمرکز کنید.

رنگ قرمز نماد عشق و دوست داشتن و نشانه روز ولنتاین است. می‌توانید یک فضای خاص در خانه را برای عکاسی ولنتاین انتخاب کنید. سپس در این فضا از لوازم دکوری و تزیینی قرمز رنگ استفاده کنید.

دیوار را با استفاده از پنل قرمز رنگ بپوشانید و یا با مقوا چند قلب قرمز رنگ در اندازه‌های مختلف ببرید و بچسبانید. تمام خلاقیت خود را به کار بگیرید تا با لوازم در دسترستان جذاب‌ترین دکور ولنتاین را پیاده کنید.

اگر به کارهای هنری علاقه دارید می‌توانید با استفاده از مقوا و کاغذ رنگی قرمز گل‌های تزیینی قرمز رنگ درست کنید و در کنار قلب‌های پارچه‌ای در محل مورد نظرتان بگذارید. استفاده از نوار آویز و روبان‌های قرمز رنگ روی دیوار و کمک گرفتن از بادکنک‌های قرمز نیز می‌تواند به تکمیل ایده شما کمک کند.

برای عکس ولنتاین دونفره نیز بهتر است از لباس‌هایی با ترکیب رنگ قرمز و مشکی استفاده کنید تا جذابیت عکس‌های شما بیشتر شود. گاهی اوقات استفاده از رنگ‌های متضاد در کنار رنگ قرمز نیز می‌تواند به جلوه بیشتر عکس‌های ولنتاینی شما کمک کند.

 

۱۲- سایر ایده‌ها برای تزیین دکور ولنتاینی در خانه

 

ایده‌ها برای تزئین دکور ولنتاینی در خانه

 

ایده تزئین دکور برای عکس ولنتاین

ایده های تزئین دکور برای عکاسی در ولنتاین

ایده عکس گرفتن در ولنتاین

ایده عکاسی از کودکان در ولنتاین

 

ایده های جذاب عکاسی در منزل ولنتاین

 

دکور عکاسی ولنتاین در خانه

 

ژست عکاسی ولنتاین

 

در نهایت اگر به دنبال ایده‌هایی برای چیدمان خانه برای ولنتاین هستید و دوست دارید ولنتاین امسال خودتان در خانه عکس‌هایی متفاوت بگیرید، بهتر است از همین حالا دست به کار شوید و یک ایده دکور عکاسی ولنتاین را برای خود انتخاب کنید.

در این مقاله سعی کردیم تا شما را با چند ایده ناب عکس ولنتاین آشنا کنیم، اما به هر حال اگر شما هم کمی خلاقیت به خرج دهید، قطعاً می‌توانید زیباترین چیدمان را برای عکاسی رمانتیک خودتان طراحی کنید.

 

سوالات متداول

 

کدام رنگ بادکنک‌ها برای دکور عکاسی ولنتاین مناسب‌تر هستند؟

 

به عنوان ایده دکور عکاسی ولنتاین بهتر است در این روز بیشتر از بادکنک‌های قرمز یا صورتی استفاده کنید.

 

آیا می‌توان برای عکس ولنتاین از رنگی به جز قرمز استفاده کرد؟

 

شما می‌توانید برای تزیین دکور عکاسی ولنتاین به جای رنگ قرمز از سفید یا صورتی نیز استفاده کنید.

 

کالابرگ الکترونیک