۶۰ ایده تزیین میز شام ولنتاین رمانتیک شیک و خاص + تصاویر

۶۰ ایده تزیین میز شام ولنتاین رمانتیک شیک و خاص + تصاویر


2 بهمن 1402 . زمان مطالعه: 14 دقیقه

خیلی بد »»»»»»»»»»»»»» خیلی خوب
۶۰ ایده تزیین میز شام ولنتاین رمانتیک شیک و خاص + تصاویر

برای تزیین میز شام ولنتاین رمانتیک معمولاً هیچ چیزی به اندازه رنگ قرمز، گل و شمع نمی‌تواند جذاب باشد. چیدن یک میز شام رمانتیک و عاشقانه می‌تواند روز ولنتاین شما را هم برای شما و هم عشق زندگی‌تان به یاد ماندنی‌تر کند و حتی یک هدیه سورپرایزی ولنتاینی باشد. چیدمان میز شام دونفره ولنتاین رمانتیک را بلدید؟ چه ایده‌هایی برای تزیین کردن میز شام ولنتاین دونفره ساده و شیک امسال در سر دارید؟ در این مقاله از سرویس سبک زندگی در  مجله کوروش می‌توانید با چند ایده جدید و زیبا برای تزیین میز شام رمانتیک ولنتاین آشنا شوید.

 

نکاتی مهم در مورد تزیین میز شام ولنتاین

نکاتی مهم در مورد تزیین میز شام ولنتاین

با نزدیک شدن به ولنتاین بیشتر زوج‌ها به دنبال ایده‌هایی برای این گذراندن عاشقانه این شب هستند. اما هیچ چیز به اندازه یک شام رمانتیک ولنتاینی نمی‌تواند در روز ولنتاین جذاب باشد. در این روز باید همه چیز عاشقانه و زیبا طراحی شود. در واقع در کنار تزیین غذا و دسرهای ولنتاینی مثل کوکی مخصوص ولنتاین باید همه چیز را هماهنگ و مناسب ولنتاین انتخاب کنید.

برای یک میز شام رمانتیک ولنتاینی باید به ظروف، تزیینات و حتی غذایی که سرو می‌کنید توجه کنید. تزیین میز شام با شمع، گل‌های مخصوص روز ولنتاین به خصوص رز قرمز، ظروفی قلبی شکل و استفاده از قلب‌هایی که خودتان آن‌ها را با مقواهای قرمز و صورتی بریده‌اید، می‌تواند ایده فوق‌العاده‌ای برای این شب باشد.

شما می‌توانید برای شب ولنتاین از ایده‌های خلاقانه‌ای کمک بگیرید و به شیوه‌ای جذاب‌تر از همیشه ولنتاین را جشن بگیرید. در ادامه به چند نکته در مورد تزیینات میز شام ولنتاین اشاره شده است.

  • برای تزیین میز شام ولنتاین بهتر است از رنگ‌های قرمز، صورتی و سفید استفاده کنید.
  • استفاده از شمع و گل می‌تواند چیدمان میز شام دونفره ولنتاین شما را جذاب‌تر کند.
  • سعی کنید در شب ولنتاین حتماً یک دسر عاشقانه مثل کیک مخمل ردولوت یا چیز کیک ردولوت یخچالی و چیز کیک ردولوت با پایه کیک برای تزیین میز شام ولنتاین تدارک ببینید.
  • برای یک میز رمانتیک ولنتاین در کافه یا خانه حتماً از گل‌های طبیعی با رنگ‌های قرمز، سفید، صورتی یا بنفش استفاده کنید.
  • برای تزیین میز شام ولنتاین حتماً از رنگ‌های هماهنگ برای ظروف، تزئینات، رومیزی و گل‌ها استفاده کنید.
  • قبل از ثبت عکس میز شام لاکچری دونفره‌تان یا گرفتن عکس با دکور ولنتاینی حتماً روی میز شمع دست ساز ساده یا معطر روشن کنید و نور محیط را کمتر کنید.
  • در کنار تزیین میز شام ولنتاین می‌توانید از تزئینات مختلف در بخش‌های متفاوت خانه نیز استفاده کنید. به عنوان مثال یک مدل شیک تزیین خانه برای ولنتاین این است که ریسه‌های دست ساز یا چراغ‌دار را برای ایجاد یک فضای رمانتیک در خانه آویزان کنید.

۱- تزیین میز ولنتاین ساده و شیک جدید با گل رز

تزیین میز ولنتاین ساده و شیک جدید با گل رز

یکی از بهترین روش‌ها برای تزیین میز شام ولنتاین با گل رز این است که یک دسته گل رز را در داخل گلدان و در وسط میز قرار دهید. سپس سایر بخش‌های میز را با گلبرگ‌های پر‌پر شده و شمع‌های سفید روشن تزیین کنید.

برای این که قرمزی گل‌ها بیشتر خودنمایی کند و میز ولنتاین عاشقانه شما شیک‌تر به نظر برسد، بهتر است از یک رومیزی مشکی مخمل یا ساده برای روی میز استفاده کنید.

حتما بخوانید  2 طرز تهیه کوکی ولنتاین قلبی با تزیین رویال آیسینگ در فر و بدون فر

۲- ایده زیبا برای تزیین میز شام ولنتاین با ترکیب طلایی، سفید و قرمز

ایده زیبا برای تزیین میز شام ولنتاین با ترکیب طلایی، سفید و قرمز

اگر برای شام ولنتاین مهمان دارید و قرار است این روز عاشقانه را در کنار دوستان یا اعضای خانواده‌تان جشن بگیرید، باید با دقت بیشتری چیدمان میز شام ولنتاین را انتخاب کنید. برای این کار قبل از هر چیزی بهتر است یک دسته گل رز قرمز یا قرمز صورتی تهیه کنید. آن را در وسط میز شام عاشقانه و رمانتیک قرار دهید.

برای جذاب‌تر شدن تزیین میز شام ولنتاین می‌توانید از بشقاب‌هایی به شکل قلب استفاده کنید. روی میز چندین قلب با رنگ‌های قرمز و صورتی قرار دهید و برای جلوه بیشتر از قاشق و چنگال و تزئینات طلایی نیز روی میز استفاده کنید.

۳- استفاده از هنر دست خودتان برای چیدمان میز شام دونفره ولنتاین

استفاده از هنر دست خودتان برای چیدمان میز شام دونفره ولنتاین

برای این که روز ولنتاین شما خاص‌تر شود و یک شام به یاد ماندنی را برای عشقتان رقم بزنید، می‌توانید برای تزیین میز شام ولنتاین از قلب‌های بافتنی یا پارچه‌ای که خودتان برای این روز آماده کرده‌اید استفاده کنید. برای دسر ولنتاین خودتان کیک یا دسر ولنتاینی درست کنید. سپس همه خلاقیت خود را برای تزئین دسر و کیک ولنتاین به کار ببرید تا زیباترین خاطره را رقم بزنید.

تخفیف شوینده های افق کوروش

۴- تزیین میز عاشقانه با ایده‌های رمانتیک و خاص

تزیین میز عاشقانه با ایده‌های رمانتیک و خاص

یک ایده جالب تزیین منزل برای ولنتاین این است که در کنار میز شام یک طناب آویزان کنید. سپس با مقواها قرمز ساده و طرح‌دار در اندازه‌های مختلف قلب ببرید و در کنار میز آویزان کنید. برای رومیزی می‌توانید یک رانر سفید را انتخاب کنید و روی آن قلب‌های پارچه‌ای و کلمه «عشق» را تکه دوزی کنید.

می‌توانید برای میز شام از ظروفی به شکل قلب و یا بشقاب‌های قرمز استفاده کنید و با قرار دادن یک شیرینی عاشقانه مثل ووپی پای ردولوت ولنتاینی در بشقاب اعضای خانواده، از دور هم بودنتان لذت ببرید.

۵- استفاده از رنگ‌های متفاوت برای تزیین میز ولنتاین ساده

استفاده از رنگ‌های متفاوت برای تزیین میز ولنتاین ساده

اگر دوست دارید میز شام ولنتاین شما با سال‌های قبل و همه میزهایی که تا به حال دیده‌اید، متفاوت باشد، می‌توانید برای این شب از رنگی به جز قرمز استفاده کنید. برای این کار رنگ بنفش یا صورتی می‌تواند ایده خوبی باشد. برای این که جلوه دکور میز شام ولنتاین شما بیشتر شود، بهتر است که تمام عناصر روی میز را با دقت انتخاب کنید.

می‌توانید از یک رانر با رنگ بنفش در کنار دستمال سفره‌ها و شمع‌های بنفش استفاده کنید. روی میز چند شمع نقره‌ای روشن کنید و با قرار دادن چند شمعدان بلند و شمع‌های صورتی و بنفش داخل آن‌ها، تزیین میز ولنتاین ساده در خانه را تکمیل کنید.

۶- تزیین ساده و شیک میز شام ولنتاین

تزئین ساده و شیک میز شام ولنتاین

برای تزیین میز ولنتاین ساده و شیک حتماً مجبور نیستید از یک دسته گل و ظروف مجلل استفاده کنید. گاهی اوقات سادگی از همه چیز زیباتر است. یکی از مدل‌های تزیین میز رمانتیک ولنتاین به این صورت است که یک رومیزی قرمز روی میز پهن می‌کنید.

سپس با قرار دادن چند قلب شیشه‌ای یا نمدی در کنار بشقاب و یک شاخه گل در کنار آن این روز را به زیباترین شیوه ممکن جشن می‌گیرید.

۷- استفاده از جام برعکس به عنوان شمعدان یک ایده زیبا برای تزیین میز شام ولنتاین

استفاده از جام برعکس به عنوان شمعدان یک ایده زیبا برای تزیین میز شام ولنتاین

یک ایده زیبا برای تزیین میز شام ولنتاین با شمع این است که چند عدد جام را به صورت برعکس روی میز قرار دهید و روی آن شمع روشن کنید. می‌توانید داخل جام گل رز بگذارید و در کنار میز نیز چند قلب قرمز را که خودتان آماده کردید، قرار دهید. می‌توانید از این ایده برای تزیین میز شام سالگرد ازدواج نیز استفاده کنید.

۸- تزیین میز شام ولنتاین به روشی ساده و زیبا

تزئین میز شام ولنتاین به روشی ساده و زیبا

برای تدارک میز شام ولنتاین می‌توانید از برگ‌های خشک و قلب‌های مقوایی استفاده کنید. تزیین دستمال سفره به شکل گل و قرار دادن آن داخل بشقاب، روشن کردن دو شمع سفید و یک گلدان گل زیبا روی میز می‌تواند ایده بی‌نظیری برای یک شام عاشقانه باشد.

حتما بخوانید  طرز تهیه ۸ مدل فینگرفود مخصوص ولنتاین شیک و خوشمزه

۹- تزیین منزل با شمع و گل رز برای ولنتاین

تزیین منزل با شمع و گل رز برای ولنتاین

به عنوان یک کادوی سورپرایزی ولنتاین می‌توانید فضای خانه را با استفاده از گلبرگ‌های قرمز و شمع وارمر برای شب ولنتاین تزیین کنید یک شام خوشمزه در خانه درست کنید. برای این کار بهتر است از بخش ورودی تا میز شام را با استفاده از شمع و گل تزئین کنید و عشقتان را به سمت میز شام دعوت کنید. شکل دادن به گل برگ‌ها و شمع‌ها به صورت قلب و یا حرف اول اسم همسرتان نیز می‌تواند ایده جالبی برای تزیینات میز ولنتاین دونفره باشد.

۱۰- تزیین میز شام دو نفره عاشقانه

ایده تدارک میز ولنتاین

اگر در فکر دیزاین ولنتاین در خانه هستید و دوست دارید میز شام دو نفره‌تان را رمانتیک و جذاب طراحی کنید، پیشنهاد ما استفاده از رنگ قرمز و طرح قلب است. رنگ قرمز انرژی زیادی دارد و بیشتر از هر رنگ دیگری احساسات عاشقانه شما را متبلور می‌کند.

برای این که میز شام ساده و شیک شما برای ولنتاین جذاب‌تر شود، می‌توانید قلب‌های تزیینی روی میز قرار دهید و با نمادهای عاشقانه و گل‌های قرمز میز دو نفره‌تان را تزیین کنید. می‌توانید یک یادداشت عاشقانه روی کارت پستال ولنتاینی بنویسید و داخل بشقاب همسرتان قرار دهید و از او بخواهید قبل از هر کاری نگاهی به کارت پستال بیندازد.

به یاد داشته باشید که برای ساختن یک شب عاشقانه نیاز به تجملات و صرف هزینه زیاد برای خرید لوازم تزیینی نیست. می‌توانید به سادگی با استفاده از ترفندهای خلاقانه زیباترین شب را برای خودتان و همسرتان رقم بزنید. فراموش نکنید قبل از خوردن غذا حتماً چند عکس شام دو نفره عاشقانه نیز بگیرید تا بعداً از دیدن عکس‌های دو نفره‌تان بار دیگر لذت ببرید.

۱۱- تزیین میز ولنتاین با بادکنک

تزیین میز ولنتاین با بادکنک

اگر قصد دارید یک میز شام ساده و شیک برای ولنتاین امسال آماده کنید، باید آن را طوری طراحی کنید که عشقتان با دیدن میز ولنتاین شیک و جذابی که آماده کرده‌اید، ناگهان هیجان‌زده شود. شاید برای این میز رمانتیک هیچ ایده‌ای جذاب‌تر از تزیین میز شام و اطراف آن با بادکنک‌های رنگی و براق ولنتاینی نباشد.

برای این کار باید اطراف میز را پر از بادکنک‌های صورتی و قرمز کنید. می‌توانید روی دیوار و از سقف بادکنک‌های قلبی براق آویزان کنید و چند بادکنک قلبی که با گاز هلیوم پر شده را در کنار صندلی‌ها قرار دهید.

سپس برای تزیین میز ولنتاین ساده و شیک می‌توانید چند گلدان، شمعدان و ظرف صورتی یا قرمز روی میز قرار دهید. تزیین میز ولنتاین با شمع مخصوص ولنتاین با طرح‌های قلبی یا رنگ قرمز نیز ایده فوق‌العاده‌ای برای تکمیل این سبک تزیین میز رمانتیک ولنتاین است.

۱۱- تزیین میز ولنتاین ساده و شیک با گلبرگ و شمع

تزیین میز ولنتاین ساده و شیک با گلبرگ و شمع

به کار بردن ایده‌های جذاب برای یک میز شام رمانتیک می‌تواند روزی به یاد ماندنی برای کسی که دوستش دارید رقم بزند. یک ایده فوق‌العاده برای تزیین میز ولنتاین این است که سراسر میز را با استفاده از شمع و گلبرگ‌های گل رز قرمز تزیین کنید.

برای این تزیین میز ولنتاین با شمع بهتر است شمع‌های کوتاه یا وارمرها را به شکل یک قلب روی میز قرار دهید. سپس گل‌های رز قرمز را پر پر کنید و داخل فضای قلبی شکلی که با شمع ایجاد کردید، بریزید.

می‌توانید برای تزیین میز ولنتاین با شمع وارمرها را به شکل حرف اول اسم طرف مقابلتان درست کنید و در وسط قلبی که با گلبرگ‌ها و شمع درست کردید، قرار دهید. در انتها بعد از آماده شدن این میز رمانتیک، شمع‌ها را روشن کنید و با این تزیین میز ولنتاین ساده و شیک کسی که دوستش دارید را سورپرایز کنید.

۱۲- تزیین ولنتاین ساده در خانه

اگر در فکر دیزاین ولنتاین در خانه هستید و دوست دارید با تزیین میز شام دو نفره عاشقانه همسرتان را سورپرایز کنید، در ادامه پیشنهادات جذابی برای شما داریم. در این بخش می‌توانید چند نمونه میز شام دونفره ساده در خانه را مشاهده کنید.

ایده برای تزئین میز شام ولنتاین

تزئین میر دو نفره برای ولنتاین

میز شام رمانتیک

تزیین ولنتاین ساده در خانه

تزیین ولنتاین ساده و شیک در خانه

۱۳- چند ایده زیبا برای تزیین رمانتیک میز شام ولنتاین

ایده زیبا برای تزیین میز شام ولنتاین

تزئینات ولنتاین برای شام

تزئین کردن میز شام ولنتاینی

میز شام عاشقانه

ایده های جالب برای ولنتاین

شام دونفره رمانتیک

ایده جدید میز شام ولنتاین

ایده شیک برای تزئین میز ولنتاین

میز عاشقانه شام برای ولنتاین

ایده تزیین میز برای روز عشق

ایده شام ولنتاین

تزئین کردن میز برای ولنتاین

تزیین میز غذا ولنتاین

تزئین خانه برای ولنتاین

میز ولنتاین عاشقانه

تزئینات میز شام برای ولنتاین

تزئین کردن میز برای روز ولنتاین

تزئین میز غذا برای ولنتاین

میز عاشقانه ولنتاین

ایده تدارک میز ولنتاین

میز ولنتاین

تزیین کردن میز برای روز عشق

تزئینات ولنتاینی

میز شام ولنتاین

ایده میز شام ولنتاین

ایده تزیین میز عاشقانه

ایده عاشقانه برای ولنتاین

ایده های تزیین میز ولنتاین در خانه یا کافه

ایده های تزیین میز ولنتاین شیک دو نفره

ایده تزیین میز شام با تم ولنتاین

ایده تزیین میز شام با تم ولنتاین

کالابرگ الکترونیک