پروسه تحویل مواد غذایی در فروشگاه خرده فروشی والمارت

پروسه تحویل مواد غذایی در فروشگاه خرده فروشی والمارت


9 مرداد 1400 . زمان مطالعه: 7 دقیقه

خیلی بد »»»»»»»»»»»»»» خیلی خوب
پروسه تحویل مواد غذایی در فروشگاه خرده فروشی والمارت

فروشگاه خرده فروشی والمارت در زمینه خدمات دلیوری و تحویل مواد غذایی یکی از محبوب‌ترین سرویس‌های موجود را ارائه می دهد. مشتریانی که از این فروشگاه خرده فروشی خرید می‌کنند یکی از اولویت های اصلی خود را برای انتخاب والمارت به عنوان مقصد خرید، خدمات دلیوری عنوان کرده‌اند. در این مقاله از مجله کوروش خدمات برجسته تحویل مواد غذایی فروشگاه خرده فروشی والمارت را بررسی کرده‌ایم.

 

 

نکات مثبت و منفی خدمات تحویل مواد غذایی والمارت

 

نکات مثبت و منفی خدمات تحویل مواد غذایی والمارت

 

از جمله نکات حرفه ای خرده فروشی والمارت در پروسه دلیوری و تحویل مواد غذایی، استفاده از سیستم حمل و نقل مناسب برای تحویل کالا است. حمل محصولات غذایی والمارت بنا بر نوع و اندازه آنها با وسایل متفاوت و متناسب انجام می‌شود. این فروشگاه تنوع گسترده‌ای از محصولات دارد. تمامی محصولات ذکر شده در وبسایت، موجود است. علاوه بر این هیچ محدودیتی در دلیوری کالا وجود ندارد. فرایند ساده پرداخت در محل از گزینه‌های محبوب والمارت است که این پروسه به دلیل رضایت مشتری از رضایت کالا بدون دغدغه، راه اندازی و اجرایی شده است.

 

اما یکی از نکات منفی فروشگاه خرده فروشی والمارت، نرخ هزینه تحویل کالا نسبت به خدمات مشابه در فروشگاه های دیگر است. والمارت برای هزینه حمل و نقل کالا و مواد غذایی خود، نرخی بین ۸ تا ۱۰ دلار را تعیین کرده است. یکی از نکاتی که بخش محصول باید به آن توجه ویژه‌ای کند، استفاده از کیسه های قابل بازیافت به جای کیسه های پلاستیکی است. انتخابی برای مصرف کننده و خریدار وجود ندارد حتی اگر بخواهد برای کمک به محیط زیست، هزینه بیشتری را بپذیرد.

حتما بخوانید  7 راهکار دقیق برای مدیریت هوشمندانه فرانچایز

 

 

بیشتر بخوانید: ترندهای حمل و تحویل کالا در صنایع خرده فروشی

 

 

نحوه انتخاب مواد غذایی در والمارت

 

نحوه انتخاب مواد غذایی در والمارت

 

مواد غذایی موجود در فروشگاه خرده فروشی والمارت تنوع زیادی دارند. انتخاب‌های گسترده‌ای پیش روی مشتریان قرار می گیرند. شما از طریق وبسایت و یا اپلیکیشن می‌توانید در کوتاه ترین زمان ممکن سفارش های مختلف خود از گوشت، تخم مرغ و لبنیات گرفته، تا محصولات آماده و مکمل را خریداری کنید. انواع میوه ها و سبزیجات تازه بدون آسیب به دست مشتری می رسد. محصولات محلی در فروشگاه های محلی والمارت به صورت به روز فروخته می‌شوند. در دسترس بودن محصول محلی برای عدم اختلال در تحویل منوط به موقعیت مکانی سفارش است.

 

 

تنوع در برند مواد غذایی و کالا

 

تنوع در برند مواد غذایی و کالا در والمارت

 

والمارت علاوه بر محصولات فروشگاهی خود، پروسه تحویل برخی از برندهای دیگر را نیز بر عهده گرفته است. وبسایت مواد غذایی والمارت، اطلاعات مفصلی درباره مواد غذایی در اختیار خریدار قرار می دهد. اینکه این مواد حاوی مواد اولیه ارگانیک بوده یا حتی فاقد شکر هستند و یا مناسب چه نوع افرادی هستند. شاید ظرافت تحویل در کنسروها، میان وعده ها و نوشیدنی ها چندان به چشم نیایند، اما تحویل این مواد غذایی بدون آسیب، نیاز به یک برنامه‌ریزی خدمات ارائه محصول مناسب و اصولی دارد. اگر کیفیت محصولات در زمان تحویل مناسب با توقع مشتری نباشد، گزینه بازگشت بدون دغدغه وجود دارد. شما با استفاده از برنامه و یا وبسایت می‌توانید درخواست بازپرداخت وجه کنید.

 

 

بیشتر بخوانید: بهترین خدمات تحویل مواد غذایی آنلاین در سال ۲۰۲۱

 

 

خلاقیت در تحویل مواد غذایی در والمارت

 

خلاقیت در تحویل مواد غذایی در والمارت

 

یکی از کارهای خلاقانه والمارت، در تحویل مواد غذایی و کالا ارسال خبرنامه‌های کاغذی برای مشتریان است. شما این خبرنامه ها را در ایمیل هفتگی خود نیز می‌توانید دریافت کنید. محتوای کلی خبرنامه اطلاعات درباره تناسب اندام، تغذیه و سایر موضوعات برای سلامتی است.

 

 

بسته بندی، یکی از خدمات مناسب والمارت برای تحویل کالا

 

حتما بخوانید  ترند های تجارت دیجیتال در سال ۲۰۲۱ در صنعت خرده فروشی

بسته بندی، یکی از خدمات مناسب والمارت برای تحویل کالا

 

پس از ثبت سفارش، مواد غذایی و کالا اقلام مشتری در کیسه های پلاستیکی قرار می‌گیرد و در خودروهای مناسب بارگیری می‌شود. پرداخت هزینه تحویل با توجه به موقعیت منطقه شما به صورت خودکار در سیستم سفارش آنلاین صورت می‌گیرد.

 

 

بیشتر بخوانید: معرفی و بررسی والمارت و سون الون

 

 

نرخ هزینه تحویل در فروشگاه والمارت

 

نرخ هزینه تحویل در فروشگاه والمارت

 

هزینه تحویل در پروسه خرید آنلاین در فروشگاه خرده فروشی والمارت، معمولا ۱۰ دلار است. هیچ دلیوری مواد غذایی و کالایی به صورت رایگان صورت نمی‌گیرد. مگر آنکه مشتریان عضو والمارت پلاس باشند. هزینه ثبت عضویت در والمارت پلاس ۱۳ دلار در ماه است. اگر عضو والمارت پلاس باشید، می‌توانید از طریق وبسایت و یا اپلیکیشن به فردی که پروسه تحویل شما را پیگیری می کند، انعام هم بدهید.

 

 

مقایسه پروسه تحویل والمارت با سایر رقبا

 

مقایسه پروسه تحویل والمارت با سایر رقبا

 

یکی از مهم‌ترین تفاوت‌های والمارت در تحویل مواد غذایی و کالا نسبت به رقبا هزینه تحویل است. والمارت معمولا تغییرات زیادی در هزینه تحویل کالا نمی‌دهد. این در حالی است که رقبا در برخی اوقات هزینه تحویل کالا را بالا و پایین می‌کنند. تحویل رایگان برای باشگاه مشتریان بسیاری از فروشگاه‌ های خرده فروشی وجود دارد اما این موضوع درباره والمارت صدق نمی کند.

 

در برخی فروشگاه های خرده فروشی، پرداخت کمتر به ازای خرید بیشتر، وجود دارد. تحویل مواد غذایی والمارت معمولا برای کسانی مناسب است که به دنبال راهی سریع، راحت و به صرفه برای سفارش مواد غذایی هفتگی خود هستند. والمارت تبحر ویژه‌ای در فروش انواع غذای تازه و آماده دارد. در پروسه تحویل معمولا آسیبی به مواد غذایی نمی رسد، مشتریان و مصرف کنندگان والمارت، بیشتر از جمله کسانی هستند که وعده های غذایی خود را در خانه پخته و به صورت تازه مصرف کنند. یکی از محدودیت های والمارت، عدم فروش محصولات دیگر خرده فروشی‌ها در فروشگاهش است.

 

 

منبع: healthline

 

کالابرگ الکترونیک