روش های چاقی صورت در خانه بدون ژل و در کمترین زمان با طب سنتی

روش های چاقی صورت در خانه بدون ژل و در کمترین زمان با طب سنتی


24 آبان 1400 . زمان مطالعه: 6 دقیقه

خیلی بد »»»»»»»»»»»»»» خیلی خوب
چاقی صورت بدون ژل

گونه ها و صورت های توپر یکی عوامل زیبایی به حساب می‌آید. روش های متنوع و متفاوتی برای چاقی صورت و پر کردن آن وحود دارد. قابل توجه است که روش های خانگی چاقی صورت یکی از راحت‌ترین و مناسب‌ترین راه‌ها است. روش‌های خانگی زیادی برای چاقی صورت بدون تزریق ژل و مواد شیمیایی وجود دارد. شما برای چاق شدن صورت و گونه می‌توانید از روغن‌های گیاهی متفاوتی استفاده کنید. مصرف برخی از خوراکی‌ها نیز بسیار تاثیرگذار است. در این مقاله از سرویس سلامت و در مجله کوروش برخی از روش‌های چاقی صورت بدون ژل و در کمترین زمان ممکن با طب سنتی و ورزش و مواد غذایی موثر را معرفی می‌کنیم.

 

 

چاقی صورت و گونه با انجام حرکات ورزشی

 

چاقی صورت و گونه با انجام حرکات ورزشی

 

با ورزش و بدون ژل و حتی جراحی هم می‌توان به چاقی صورت و گونه برجسته کمک کرد. می‌توانید با انجام تنها چند تمرین یوگا ساده صورت، ظاهری جوان‌تر و صورتی پرتر داشته باشید. انجام ۳۰ دقیقه تمرینات یوگای به چاقی و پر شدن صورت و گونه برجسته کمک می‌کند.

 

با یوگای صورت پوست سفت شده و جوان‌تر می‌شود. انگشتان خود را روی گونه قرار داده و به آرامی گونه‌های خود را به سمت بالا ماساژ دهید. دهان خود را پر از هوا کنید و گونه‌های خود را پر کنید. این کار را ۴۵ ثانیه تکرار کنید و به آرامی هوا را از دهان خارج کنید. از این قبیل حرکات ساده تحت عنوان یوگای صورت یاد می‌شود.

 

 

چاقی صورت و گونه بدون ژل و با استفاده از آلوئه‌ورا

 

چاقی صورت و گونه بدون ژل و با استفاده از آلوئه‌ورا

 

برای چاقی صورت و گونه برجسته بدون عمل و ژل از نظر طب سنتی می‌توانید با استفاده از گیاه آلوئه‌ورا یا آلوورا چاقی و شفافی صورت را تجربه کنید. مطالعات نشان داده است که زنانی که مدت ۹۰ روز حدود یک قاشق چای‌خوری ژل آلوورا مصرف کرده‌اند، پوست صورت بسیار درخشانی داشتند. آلوئه‌ورا به چاقی صورت کمک می‌کند. تاثیر آن پس از یک دوره مصرف بر روی گونه‌ها بسیار مشهود است.

 

 

بیشتر بخوانید: کربوهیدرات چیست و آیا واقعا باعث چاقی و اضافه وزن می‌شود؟

 

 

تاثیر میوه سیب برای چاقی صورت و برجسته شدن گونه بدون عمل

 

تاثیر میوه سیب برای چاقی صورت و برجسته شدن گونه بدون عمل

 

یک روش دیگر چاقی صورت و گونه برجسته بدون عمل در طب سنتی خوردن میوه سیب یا استفاده از ماسک سیب است. میوه سیب به جوانی و چاقی صورت بسیار کمک می‌کند. این میوه دارای مقدار زیادی کلاژن الاستین و آنتی‌اکسیدان است. به طور طبیعی تمام موادی که با کمک تزریق ژل برای چاقی صورت مصرف می‌شوند در این میوه به صورت یک‌جا وجود دارد.

 

بنابراین بدون ژل و با مصرف روزانه سیب چه به صورت خوراکی و چه به صورت ماسک هم می‌توانید صورتی جوان داشته باشید. پیشنهاد می‌شود یک سیب را رنده کرده و آن را روی صورت خود بمالید. ۲۰ دقیقه صبر کنید و پس از این مدت زمان، ماسک سیب خود را بشویید. جدا از تهیه ماسک، خوردن این میوه سرشار از ویتامین نیز در جوانسازی پوست بسیار تاثیرگذار است. سیب دارای میزان زیادی آنتی‌اکسیدان و ویتامین های A، B ، C است. سیب از آسیب بافت‌‌های پوستی جلوگیری می‌کند و پوست را نرم و چاق نگه می‌دارد.

 

 

ترکیب گلیسیرین و گلاب برای افزایش حجم صورت

 

پیشنهاد می‌شود برای چاقی و جوانی پوست به میزان مساوی گلاب و گلیسیرین را با هم مخلوط کرده و قبل از خواب به صورت ماسک مصرف کنید. این ترکیب پوست را تمیز و مرطوب نگه می‌دارد. شما می‌توانید با استفاده از این ماسک بدون دردسرهای استفاده از تزریق ژل پوستی جوان و شاداب داشته باشید.

 

 

برای افزایش چاقی صورت عسل بخورید و بر روی پوست صورت بمالید

 

برای افزایش چاقی صورت عسل بخورید و بر روی پوست صورت بمالید

 

بدون تزریق ژل و با استفاده از یک ماده غذایی بسیار مقوی و خوشمزه می‌توانید باعث چاقی پوست صورت شوید. خوردن ۹ تا ۱۰ قاشق غذاخوری عسل در روز در جوانی و چاقی پوست صورت بسیار تاثیرگذار است. عسل آنتی‌اکسیدان مفید برای پوست را تامین می‌کند. به دلیل خاصیت ضد باکتریایی این ماده غذایی استفاده از ماست که آن نیز بسیار توصیه می‌شود. کمی عسل را به مدت ۱۰ دقیقه بر روی پوست صورت خود بمالید و بعد با آب گرم بشویید.

 

 

بیشتر بخوانید: خواص دارویی عسل و مشهورترین انواع عسل

 

 

چاقی صورت با مصرف شیر و ماسک شیر

 

شیر حاوی مواد معدنی مواد مغذی بسیار زیادی است که باعث سلامت پوست می‌شود. بدون اینکه کوچک‌ترین آسیبی به پوست خود برسانید، می‌توانید با مصرف روزانه شیر کمک زیادی به جوان‌سازی پوست و چاق شدن صورت کنید. شیر حاوی آب، چربی و پروتئین است. شما می‌توانید از شیر به عنوان یک ماسک نیز برای چاقی صورت استفاده کنید. کافیست کمی از آن را بر روی یک دستمال بمالید و بر روی صورت خود پخش کنید. بعد از یک ربع صورت خود را با آب بشویید. با مصرف شیر می‌توانید بدون نیاز به ژل صورتی جوان داشته باشید.

 

 

بیشتر بخوانید: خواص شیر گاو گوسفند برای سیاهی دور چشم،کاهش سکته و لاغری

 

 

سوالات متداول

 

 

۱-آبا می توان فقط حجم صورت را افزایش داد و دیگر نقاط بدن چاق نشوند؟

 

بله با استفاده از ماسک های خاص و تغذیه هایی همچون شیر و مخلوط گلاب و گلیسیرین فقط صورت چاق می شود.

 

۲- چگونه بدون عمل حجم صورت افزایش می‌یابد؟

 

با استفاده از مواد طبیعی مثل میوه هایی که کلاژن سازی می کنند و سبب تحریک پوست می‌شوند حجم صورت افزایش می یابد.

 

 

منبع: healthline

کالابرگ الکترونیک