۲۱ ایده آموزش ساخت باکس ولنتاین با تصاویر مرحله ای

۲۱ ایده آموزش ساخت باکس ولنتاین با تصاویر مرحله ای


17 بهمن 1401 . زمان مطالعه: 11 دقیقه

خیلی بد »»»»»»»»»»»»»» خیلی خوب
21 ایده آموزش ساخت باکس ولنتاین با تصاویر مرحله ای

ساخت باکس ولنتاین آن هم با نزدیک شدن به روز عشق یک ایده بی‌نظیر برای هدیه دادن به کسی است که دوستش دارید. اما شما چقدر در مورد ساخت جعبه هدیه روز ولنتاین می‌دانید؟ می‌دانید برای درست کردن جعبه کادو ولنتاین به چه چیزهایی احتیاج دارید؟ در این مقاله از سرویس سبک زندگی در مجله کوروش چند ایده کم هزینه و آسان آموزش ساخت جعبه کادو ولنتاین با تصاویر مرحله به مرحله ساخت را برای شما گردآوری کرده‌ایم. در انتهای مقاله به سوالات متداول در مورد ساخت جعبه برای ولنتاین پاسخ خواهیم داد.

 

 

۱- ساخت باکس ولنتاین به شکل شیرینی با لیوان کاغذی

 

ساخت باکس ولنتاین به شکل شیرینی با لیوان کاغذی

 

یک ایده فوق‌العاده برای ساخت جعبه کادو ولنتاین این است که از لیوان‌های کاغذی یک‌بار مصرف استفاده کنید. شما می‌توانید این لیوان‌ها را به شکل یک شیرینی خامه‌ای زیبا تزئین کنید و داخل آن انواع شکلات و هدیه کوچکی که دوست دارید، قرار دهید و به عشقتان کادو دهید. برای درست کردن جعبه کادو ولنتاین با لیوان یک‌بار مصرف باید مراحل زیر را دنبال کنید.

 

مواد لازم برای ساخت باکس ولنتاین با لیوان کاغذی

 

ساخت باکس ولنتاین با لیوان کاغذی

 

  • لیوان یک‌بار مصرف کاغذی رنگی
  • مهره‌ها و کاموای رنگی

 

برای ساخت باکس ولنتاین با لیوان کاغذی باید ابتدا لبه لیوان را با فواصل یکسان به اندازه ۱/۵ تا ۲ سانتی‌متر برش بزنید. سپس برش‌ها را به سمت داخل تا کنید. حالا می‌توانید هر چیزی که دوست دارید داخل این باکس کوچک قرار دهید. سپس با قرار دادن هر یک از برش‌های لبه لیوان در زیر هم به صورت دایره‌ای درب باکس را ببندید.

برای محکم‌تر شدن باکس می‌توانید مقداری چسب به آن بزنید. برای تزئین روی باکس نیز می‌توانید از پم پم‌های رنگی کاموایی، مهره‌های مختلف و مقواهایی که به شکل قلب یا ستاره برش خورده‌اند استفاده کنید.

تخفیف شوینده های افق کوروش

 

۲- ساخت جعبه برای ولنتاین به شکل استوانه

 

ساخت جعبه برای ولنتاین به شکل استوانه

 

اگر به دنبال آموزش ساختن انواع جعبه کادویی کوچک هستید که ساده و سریع آماده شود، این بخش حتماً به دردتان می‌خورد. برای درست کردن یک جعبه کوچک برای هدیه ولنتاین باید به سادگی همانند تصویر زیر عمل کنید. برای این کار دو شکلی استوانه را مثل تصویر زیر روی کاغذ بکشید.

 

ساخت جعبه برای ولنتاین به شکل استوانه

 

سپس آن را مثل تصویر اول روی مقوا پیاده کنید. دور مقوا را با قیچی ببرید. سپس در خطوطی که داخل کاغذ مشخص شده خط تا ایجاد کنید. حالا نوبت چسباندن باکس است. برای این کار باید لبه‌های تا شده جعبه را دقیقاً مطابق با عکس بچسبانید و روی باکس کوچک ولنتاینی‌تان را به سلیقه خودتان تزئین کنید.

 

۳- آموزش ساختن انواع جعبه کادویی به شکل آبنبات

 

آموزش ساختن انواع جعبه کادویی به شکل آبنبات

 

اگر به دنبال یک روش خاص و خلاقانه برای باکس ولنتاین هستید، می‌توانید باکس‌های زیبایی به شکل آبنبات‌های رنگی درست کنید. برای ساخت باکس ولنتاین آبنباتی باید الگویی که در عکس مشاهده می‌کنید را روی کاغذ پیاده کنید. سپس این طرح را روی مقوای رنگی قرمز یا صورتی بکشید و آن را با دقت برش دهید.

برای بریدن لوزی‌های وسط مقوا بهتر است از خط کش و کاتر کمک بگیرید. در انتها آبنبات مقوایی را مطابق عکس جمع کنید. برای بستن دو طرف باکس آبنباتی می‌توانید از روبان‌های رنگی استفاده کنید. برای تزیین روی باکس ولنتاینی می‌توانید یک کاغذ سفید یا مشکی بچسبانید و روی آن جملات عاشقانه ولنتاینی یا طرح قلب بکشید.

 

آموزش ساختن انواع جعبه کادویی به شکل آبنبات

 

در صورتی که دوست دارید طرح روی باکس جذاب‌تر شود، می‌توانید با مقوا چند قلب به رنگ‌های مشکی و قرمز ببرید و روی کاغذ بچسبانید. باکس ولنتاینی شما آماده است می‌توانید هدیه ولنتاین خود را همراه با انواع شکلات و کوکی ولنتاین داخل این باکس قرار دهید.

 

۴- آموزش ساخت جعبه کادو قلب با مقوا

 

آموزش ساخت جعبه کادو قلب با مقوا

 

ساخت جعبه کادو ولنتاین به شکل قلب یکی از بهترین ایده‌ها برای روز ولنتاین است. قبل از آموزش ساخت باکس هدیه ولنتاین باید بدانید که شما می‌توانید این باکس را هم با مقوای رنگی و هم کارتن‌های معمولی تهیه کنید.

فقط اگر برای ساخت باکس ولنتاین قلبی از کارتن معمولی استفاده کنید، باید روی آن کاغذ رنگی یا کاغذ کادو بچسبانید تا ظاهری رنگی و زیبا پیدا کنید. برای ساخت جعبه کادو قلب باید مراحل زیر را دنبال کنید.

 

مرحله اول؛ بریدن الگوی باکس قلبی

 

در اولین مرحله از ساخت باکس ولنتاین قلبی باید یک قلب به اندازه باکسی که می‌خواهید درست کنید، روز کاغذ بکشید و دور آن را برش بزنید. سپس نیم سانتی‌متر به همه بخش‌های آن اضافه کنید و یک قلب بزرگ‌تر بکشید و دور آن را برش بزنید. قلب بزرگ‌تر برای درب باکس و قلب کوچک برای بخش پایین باکس استفاده می‌شود.

سپس باید یک نوار حدود ۷ تا ۱۰ سانتی‌متری به اندازه دور تا دور قلب کوچک‌تر بکشید و یک نوار با عرض ۴ تا ۶ سانتی‌متری برای دور قلب بزرگ‌تر برش بزنید.

 

مرحله دوم؛ درست کردن باکس قلبی

 

درست کردن باکس قلبی

 

بعد از آماده شدن الگوی باکس قلبی ولنتاین باید الگوها را روی مقوای قرمز قرار دهید و با دقت برش دهید. سپس با کمک چسب گرمایی دور تا دور قلب‌ها را چسب بزنید و پایه آن‌ها را با دقت در لبه قلب‌ها بچسبانید. استفاده از چسب گرمایی کمک می‌کند تا مقوا به راحتی بچسبد و برای چسباندن نیاز به پایه یا چسب نواری نداشته باشید.

بعد از این که باکس قلبی را چسباندید می‌توانید روی آن را با هر چیزی که دوست دارید تزیین کنید. برای تزیین باکس ولنتاین قلبی می‌توانید از روبان و قلب‌هایی که به رنگ مشکی یا سفید بریده شده‌اند استفاده کنید. استفاده از پم پم‌های رنگی نیز یک ایده فوق‌العاده برای تزیین باکس ولنتاین است.

 

۵- ساخت جعبه سورپرایز برای ولنتاین با نمد

 

ساخت جعبه سورپرایز برای ولنتاین با نمد

 

برای ساخت جعبه کادو ولنتاین با نمد می‌توانید از «نمد قرمز» استفاده کنید. ساخت باکس ولنتاین به روشی که در این بخش آموزش داده می‌شود، بسیار راحت است و از آنجایی که خیلی خاص و متفاوت است، برای افرادی که به دنبال مدل‌های جدید باکس ولنتاین هستند، خیلی مناسب است.

برای آموزش ساخت جعبه سورپرایز برای روز ولنتاین می‌توانید مراحل زیر را دنبال کنید.

 

مرحله اول؛ آماده کردن بخش‌های مختلف باکس

 

در اولین مرحله از ساخت باکس ولنتاینی با نمد باید یک قلب به اندازه‌ای که دوست دارید باکس‌تان را تهیه کنید، بکشید. سپس الگو را روی یک تکه مقوا برش دهید. دو عدد قلب نیز با استفاده از نمد ببرید. حالا باید نوارهایی با قطر حدوداً ۷ تا ۱۰ سانتی‌متری روی نمد ببرید.

توجه داشته باشید که همه نوارها باید کاملاً یک قد و یکسان باشند. اگر دوست دارید عمق باکس بیشتر شود، می‌توانید قطر نوارها را بیشتر در نظر بگیرید.

 

مرحله دوم؛ آماده کردن باکس ولنتاین با نمد

 

بعد از بریدن همه بخش‌های باکس ولنتاینی باید یک تکه نمد قلبی را روی زمین قرار دهید. مقوای قلبی را به چسب آغشته کنید و روی قلب نمدی بچسبانید. حالا تکه بعدی قلب نمدی را روی مقوا بچسبانید. برش‌های نواری نمد را لول کنید و انتهای آن را بچسبانید.

بعد از آماده شدن همه تکه‌های لول شده نمد باید آن‌ها را در قسمت کنار قلب بچسبانید. می‌توانید داخل این باکس ولنتاینی خاص انواع شکلات و هدیه‌ بین المللی ولنتاینی که دوست دارید را قرار دهید. این باکس سورپرایز به عنوان باکس هدیه دختر و پسر برای ولنتاین ایده مناسبی است.

 

۶- ایده ساخت جعبه برای ولنتاین با تزیین شکلات

 

ساخت باکس ولنتاین با شکلات

 

اگر در فکر ساخت جعبه ولنتاین با تزیینات خاص هستید، بهتر است این باکس جذاب را آماده کنید. برای درست کردن این باکس ولنتاینی شما به یک مقوای ضخیم برای زیر کار و یک مقوای معمولی برای ساخت قلب نیاز دارید.

ابتدا مقوای ضخیم را به صورت گرد یا مربعی در سایز دلخواه برش دهید. سپس یک مقوای قرمز یا مشکی را به صورت یک نوار عریض برای تهیه قلب روی آن برش دهید. با مداد روی مقوای ضخیم یک قلب بکشید، سپس انتهای مقوای نازک‌تر را به شکل قلب دقیقا روی طرحی که کشیده‌اید بچسبانید.

برای این که مقوای شما راحت‌تر بچسبد، می‌توانید انتهای آن را برش دهید و به سمت داخل پهن کنید. بعد از این که مقوا کاملاً چسبید و باکس آماده شد، می‌توانید روی آن را با شکلات‌های «کیندل» یا «تک تک» پر کنید.

برای داخل باکس می‌توانید از پوشال‌های قرمز همراه با شکلات‌های مختلف استفاده کنید. می‌توانید هدیه‌ای را که برای ولنتاین در نظر گرفته‌اید را نیز داخل باکس قرار دهید. در انتهای کار یک روبان قرمز دور قلب بپیچید و آن را پاپیون بزنید تا باکس شما زیباتر شود.

این باکس ولنتاین آنقدر خاص و زیبا است که هر کس با دیدن آن شگفت‌زده خواهد شد، پیشنهاد می‌شود روز ولنتاین این باکس را به عنوان هدیه در نظر بگیرید. می‌توانید انواع شکلات‌ خوشمزه و با طعم‌های مختلف تکی و کادویی را به صورت حضوری، اینترنتی و تلفنی از فروشگاه‌های افق کوروش با تخفیف‌های همیشگی خریداری کنید.

بیشتر بخوانید: ولنتاین امسال چندمه؟

۷- مدل‌های دیگر ساخت جعبه برای ولنتاین

 

مدل‌های دیگر ساخت جعبه برای ولنتاین

ایده ساخت باکس برای روز ولنتاین

ساخت جعبه سورپرایز

جعبه کادو لاکچری

ساخت جعبه کادو ولنتاین

آموزش ساخت جعبه کادو انفجاری

جعبه ولنتاین برای پسر

تزئین باکس ولنتاین

ساخت جعبه کادو ولنتاین

باکس ولنتاین خاص

انواع باکس ولنتاین

 

ساخت باکس ولنتاین با مقوای رنگی

آموزش باکس ولنتاین

باکس ولنتاینی با نمد

 

ساخت جعبه ولنتاین با ساده‌ترین امکانات

 

برای ساخت جعبه ولنتاین زنانه و مردانه تنها باید چند دقیقه زمان صرف کنید. مطمئن باشید اگر از ایده‌های خلاقانه برای این کار کمک بگیرید می‌توانید باکس‌های جذابی برای کادوی دست ساز ولنتاین و حتی گل ولنتاین را آماده کنید. شما می‌توانید برای ساخت باکس ولنتاین از کارتن، مقوای رنگی و یا حتی لیوان کاغذی یک بار مصرف نیز استفاده کنید.

بهتر است از این ایده‌های کم هزینه ساخت جعبه کادو ولنتاین برای کادوی ولنتاین دختر و کادوی ولنتاین پسر کمک بگیرید و امسال برای ولنتاین خودتان باکس هدیه درست کنید.

 

سوالات متداول

 

سوالات متداول در مورد باکس ولنتاین

ساخت جعبه برای ولنتاین با لیوان کاغذی چگونه است؟

 

برای ساخت جعبه برای ولنتاین با لیوان کاغذی باید لبه‌های لیوان را برش بزنید و به سمت داخل تا کنید.

 

آیا می‌توان با نمد باکس ولنتاین درست کرد؟

 

بله برای ساخت باکس ولنتاین با نمد باید ابتدا یک قلب نمدی ببرید. سپس از نمدهای لول شده برای کناره‌های آن استفاده کنید.

 

 

کالابرگ الکترونیک