بهترین لیست ۷۰ کادو ولنتاین برای خانم ها و دختر سال ۲۰۲۳

بهترین لیست ۷۰ کادو ولنتاین برای خانم ها و دختر سال ۲۰۲۳


3 بهمن 1401 . زمان مطالعه: 13 دقیقه

خیلی بد »»»»»»»»»»»»»» خیلی خوب
بهترین لیست 70 کادو ولنتاین برای خانم ها و دختر سال 2023

خرید کادو ولنتاین برای دخترها و خانم‌ها و مناسبت‌های خاص برای خانم‌ها برخلاف کادو ولنتاین برای مردها و پسر کار چندان سختی نیست. اما اگر سلیقه و نیازهای طرف مقابلتان را بدانید، این کار بسیار راحت‌تر خواهد شد. در این مقاله از سرویس سبک زندگی در مجله کوروش، شما را برای خرید هدیه ولنتاین برای خانم ها، راهنمایی می‌کنیم تا بر اساس بودجه و سلیقه خود و طرف مقابلتان برای خرید یک یا چند هدیه ولنتاین برای دختر و زن ایده گرفته و این روز زیبا را جشن بگیرید.

 

 

پیشنهاد کادو ولنتاین برای خانم ها

 

پیشنهاد کادو ولنتاین برای خانم ها

 

۱- دسته گل ولنتاین

 

گل‌ها اولین و بهترین گزینه برای کادو ولنتاین زنانه و مردانه هستند. هم می‌توانید به تنهایی یک دسته گل هدیه بدهید و هم همراه با دیگر کادوها یک یا چند گل بخرید. هر چند خرید گل رز قرمز در روز ولنتاین مرسوم‌تر است، اما می‌توانید گل‌های متفاوت و زیبایی برای این روز هدیه بدهید.

از آن جایی که گل‌ها معنی و مفاهیم مختلفی را می‌رسانند، می‌توانید از مقاله معنی گل‌ها در هنگام هدیه دادن کمک بگیرید، مطلب راهنمای انتخاب گل ولنتاین را بخوانید یا مقاله پرفروش‌ترین گل‌های ولنتاین در جهان را مطالعه کنید.

 

۲- زیورآلات و اکسسوری

 

کمتر خانمی می‌توانید پیدا کنید که زیورآلات و اکسسوری‌های زنانه را دوست نداشته باشد. زیورآلات از جمله کادوهای زنانه ولنتاینی ماندگار هستند و معمولا خانم‌ها از آنها در مناسبت‌های مختلف، زیاد استفاده می‌کنند.

اگر بودجه کافی دارید، می‌توانید زیورآلات طلا بخرید، در غیر این صورت می‌توانید به خرید بدلیجات یا اکسسوری‌های دست‌ساز و سنتی بسنده کنید.

 

تخفیف شوینده های افق کوروش

۳- صندل زنانه

 

صندل‌های شیک و طبی برای ولنتاین

 

این روزها صندل‌های شیک و طبی زیادی در بازار می‌توانید پیدا کنید که برای هدیه برای زن و دختر روز ولنتاین، گزینه‌های بسیار خوبی هستند. صندل‌های مناسب مهمانی، صندل‌های طرح دار دخترانه، صندل‌های طبی، صندل‌های فانتزی و … هدیه‌های خاص و کاربردی برای ولنتاین هستند.

 

۴- کلاه، شال و دستکش

 

از آنجایی که زمان ولنتاین اواخر بهمن ماه است، هنوز می‌توانید با کلاه و دستکش، خانم‌ها را غافلگیر کنید. در فصل زمستان، خرید لباس‌های گرم بسیار جذاب است. اگر بودجه بیشتری می‌خواهید در نظر بگیرید، دستکش‌های چرم گزینه‌های شیک‌تر و مجلسی‌تری هستند اما دستکش، کلاه و شال‌های بافتنی‌ هم زیبایی و کاربری خاص خودشان را دارند.

 

۵- هودی یا لباس بافتنی

 

به عنوان کادو ولنتاین برای خانم ها، هودی و لباس بافتنی بسیار کاربردی است. این لباس‌ها هم برای پوشیدن زیر پافر یا کاپشن مناسب هستند و هم به عنوان لباس راحتی در خانه استفاده می‌شوند. فقط مراقب باشید که سایز مناسب را انتخاب کنید. در ضمن حتما این مدل هدیه ولنتاینی زنانه را از جنس‌های مرغوب تهیه کنید و هدیه بدهید.

 

۶- شکلات و تنقلات

 

شکلات و کاکائو، پای اصلی کادو ولنتاین برای خانم ها

 

شکلات و کاکائو، پای اصلی کادو ولنتاین برای خانم ها است. تنقلات و شکلا‌ت‌ها با طعم‌های جدید و خاص که در بسته بندی‌های زیبا پیچیده شده‌اند، حتما شریک عاطفی‌تان را سر ذوق می‌آورد. حتی می‌توانید خودتان شکلات قلب ولنتاین سورپرایزی دست ساز در خانه تهیه کرده و لذت کادو دادن را چند برابر کنید.

 

۷- ساعت مچی عقربه‌دار و هوشمند

 

اگر برای هدیه ولنتاین زنانه برای همسر یا نامزد خود سراغ ساعت می‌روید، حتما سلیقه خوبی دارید. ساعت مچی کلاسیک زنانه و ساعت هوشمند جزو کادوهایی است که هرگز قدیمی نمی‌شود و از مد نمی‌افتد. در ضمن تنوع زیادی در دنیای ساعت‌های مچی و هوشمند وجود دارد که با قیمت مناسب می‌توانید بخرید.

اگر همسر یا نامزدتان به استایل‌های اسپرت علاقه دارد، برای هدیه ولنتاین زنانه و دخترانه می‌توانید ساعت‌های بند رنگی انتخاب کنید و اگر استایل رسمی را می‌پسندد، اقدام به خرید ساعت‌های بند فلزی یا بند چرمی کنید.

حتما بخوانید  50 پیشنهاد کادو روز پدر شیک و رمانتیک (کادو روز مرد)

 

۸- دستبند یا مچ بند هوشمند

 

با خرید مچ بند هوشمند یا دستبند سلامتی برای هدیه ولنتاین لاکچری زنانه و دخترانه، با یک تیر، چند نشان می‌زنید. این دستبند‌ها، قابلیت‌های زیادی دارند و علاوه بر نشان دادن زمان، وضعیت سلامتی، اطلاعات مربوط به میزان کالری، ضربان قلب، گام‌های طی شده، وضعیت خواب و بسیاری از اطلاعات دیگر را در اختیار کسی که مچ بند را بسته است، قرار می‌دهند.

در ضمن شارژ کردن آنها هم بسیار آسان است و به راحتی به گوشی موبایل وصل می‌شوند.

 

۹- کیف

 

انوع کیف به عنوان کادو ولنتاین برای خانم ها

 

برای استفاده‌های مختلف، کیف‌های متفاوت کلاچ و رسمی را می‌توانید به عنوان کادو ولنتاین برای خانم ها خریداری کنید. کیف دستی، کیف کمری، کیف لپ تاپ، کیف کوله پشتی و کیف پول را می‌توانید در طرح‌ها، جنس‌ها و رنگ‌های مختلف با قیمت‌های متنوع پیدا کنید که یک هدیه ایده‌آل ولنتاینی خاص به حساب می‌آیند.

 

۱۰- تلفن همراه

 

گوشی موبایل یا تلفن همراه تقریبا به جزو جدایی ناپذیر زندگی همه ما تبدیل شده است. از انجام کارهای روزمره گرفته تا تماس، ساعت خواب و بیداری، جست‌وجو در اینترنت و حضور در فضای مجازی، همگی به گوشی‌های موبایل وابسته شده است.

روز ولنتاین فرصت مناسبی است تا برای معشوق‌تان به عنوان یک هدیه ولنتاین لاکچری زنانه یک دستگاه موبایل بخرید و حسابی او را شاد کنید.

 

۱۱- عینک آفتابی و طبی

 

برای کادو روز ولنتاین برای دختر و حتی پسر می‌توانید خرید عینک آفتابی یا عینک طبی را در اولویت قرار دهید. عینک‌های آفتابی در همه فصل‌های سال کاربرد دارند و جزو هدیه‌های شیک به حساب می‌آیند.

بهتر است برای این روز فریم عینک مناسب با فرم صورت طرف مقابل انتخاب کنید و البته عینکی بخرید که اصل باشد و با نمونه‌های فیک و تقلبی به چشم‌های طرف مقابل آسیب نزنید.

 

۱۲- جاکلیدی

 

جاکلیدی‌ها جزو گزینه‌های بسیار کاربردی برای هدیه دادن هستند

 

جاکلیدی‌ها جزو گزینه‌های بسیار کاربردی برای هدیه ولنتاین برای رفیق هستند. مدل‌های متنوعی هم دارند. جاکلیدی‌های چرم، لوکس، عروسکی، جاکلیدی به شکل قلب، حیوانات، عروسک، شخصیت‌های کارتونی و … را به راحتی می‌توانید از فروشگاه‌ها با کمترین هزینه خریداری کنید و برای روز ولنتاین هدیه بدهید.

 

۱۳- عطر و ادکلن

 

هر چند برخی‌ها اعتقاد دارند که عطر و ادکلن جدایی می‌آورد ولی خیلی‌ها هم عاشق هدیه دادن یا هدیه گرفتن عطر هستند. اما هر هنگام خرید یک عطر زنانه قیمت مناسب باید حتما رایحه و سلیقه طرف مقابلتان را بشناسید.

حتی می‌توانید به جای عطر و ادکلن، بادی اسپلش، مام زیر بغل یا اسپری خوشبوکننده بدن بخرید و برای ولنتاین به همسر یا نامزد خود کادو بدهید.

 

۱۴- ست لوازم آرایش

 

حتی اگر طرف مقابلتان چندان اهل آرایش کردن نباشد، خرید لوازم بهداشتی و آرایشی می‌تواند او را خوشحال کند. اگر کل ست آرایشی را نمی‌خواهید بخرید یا مورد استفاده قرار نمی‌گیرد، می‌توانید وسایلی مثل رژ لب، کرم مرطوب کننده، کرم آبرسان پوست، ریمل و … بخرید و به عنوان هدیه ولنتاین زنانه قیمت مناسب بدهید.

 

۱۵- صنایع دستی و تزیینی

 

صنایع دستی و تزیینی برای هدیه ولنتاین

 

انواع بشقاب یا کوزه‌های سفالی و دست ساز، دیوارکوب، جعبه‌های مینا کاری، جعبه‌های خاتم کاری شده، تابلو مسی و تابلو کاشی، تابلو‌های رنگ روغن، آبرنگ، نقاشی و … بهترین گزینه‌ها برای کادو ولنتاین برای خانم ها هستند.

 

۱۶- دوربین عکاسی

 

اگر پارتنرتان عاشق عکاسی است، ولنتاین بهترین فرصت برای خرید دوربین عکاسی است. دوربین‌های مخصوص عکاسی، دوربین‌های چاپ سریع یا دوربین‌های حرفه‌ای‌تر هم می‌توانید بر اساس نیاز طرف مقابل و بودجه‌ای که خودتان در نظر گرفته‌اید، تهیه کنید.

 

۱۷- روسری و شال

 

برای خانم‌هایی که به حجاب داشتن، علاقه دارند، روسری و شال، از گزینه‌های عالی کادو ولنتاین برای خانم ها است. طرح‌ها و جنس‌های مختلف شال و روسری دستتان را باز می‌گذارد تا به راحتی بین آنها یک یا چند گزینه را انتخاب کنید و هدیه بدهید. فقط مراقب باشید شال یا روسری که می‌خرید جنس لیز نداشته باشد تا مدام از روی سر نیفتد.

 

۱۸- هدفون و هندزفری

 

هدفون و هندزفری برای کادو روز ولنتاین

 

برای شنیدن موسیقی یا دیدن فیلم‌ها، هدفون و هندزفری گزینه‌های جذاب و بسیار کاربردی هستند. هندزفری‌های بلوتوثی هم انتخاب خوبی برای هدیه ولنتاین دختر و همسر هستند چون به راحتی به گوشی موبایل وصل می‌شوند و با شارژر می‌توان آنها را برای چند ساعت شارژ کرد و به راحتی و بدون مزاحمت سیم، به موسیقی گوش داد.

حتما بخوانید  چرا باید شب یلدا هندوانه بخوریم + آموزش فال هندوانه شب یلدا

 

۱۹- پازل‌

 

پازل‌ها معمولا جزو هدیه‌هایی هستند که هم تمرکز را بالا می‌برند و هم حسابی طرف مقابل را سرگرم می‌کنند. در نهایت هم از آنها یک تابلو زیبا ساخته می‌شود که می‌توان به عنوان یادگاری مشترک، به دیوار وصل کرد.

اگر طرف مقابلتان باحوصله است و به اسباب بازی‌های فکری علاقه دارد، پازل را به عنوان یک هدیه ولنتاین زنانه قیمت مناسب از قلم نیندازید.

 

۲۰- مجسمه‌های دکوری

 

برای قرار دادن کنار آینه میز توالت یا روی میز تحریر، مجسمه‌های کوچک دکوری هم شیک هستند و هم جای کمی می‌گیرند. می‌توانید احساس قلبی‌تان را با هدیه دادن یک یا چند مجسمه خاص دکوری در روز ولنتاین به پارتنرتان برسانید. مجسمه‌های دکوری را در پک ولنتاین هم می‌توانید بچینید.

 

۲۱- لاک ناخن

 

لاک ناخن دخترانه رنگی

 

«لاک ناخن» هم جزو گزینه‌هایی است که با قیمت ارزان می‌توانید برای هدیه ولنتاین دختر و همسر در بازار پیدا کنید. بهتر است دو یا چند لاک بخرید تا طرف مقابل برای تنوع دادن هم که شده، از هر کدام از آنها در موقعیت‌های مختلف استفاده کند.

 

۲۲- بلیت کنسرت

 

می‌توانید برای خودتان و طرف مقابل همزمان با روز ولنتاین، بلیت کنسرت خواننده مورد علاقه‌تان را بخرید و با هم به موسیقی‌های عاشقانه زنده گوش کنید. در این مواقع حتما زودتر اقدام کنید و صندلی‌های جلو سالن را برای نشستن انتخاب کنید.

 

۲۳- تدارک یک سفر کوتاه

 

سفرهای کوتاه یک روزه اطراف شهری که در آن زندگی می‌کنید، هم حال و هوایتان را عوض می‌کند و هم فرصتی است تا به دور از دغدغه‌های زندگی شهری، یک روز را در طبیعت سپری کنید. پس می‌توانید با یک سفر کوتاه، هر دو از روز ولنتاین لذت ببرید.

 

۲۴- شام عاشقانه در منزل یا رستوران

 

خوردن یک شام عاشقانه، ایده‌ای جذاب برای کادو ولنتاین برای خانم ها

 

رزرو کردن یک میز در رستوران برای ولنتاین به منظور خوردن یک شام عاشقانه، ایده‌ای جذاب برای کادو ولنتاین برای خانم ها و البته آقایان است. در این شب شام دلخواهتان را در کنار عشقتان نوش جان کنید و از کنار هم بودن با خوردن یک غذای لذیذ، لذت ببرید.

 

۲۵- آلات موسیقی سنتی و مدرن

 

می‌توانید برای کادو روز ولنتاین برای دختر، یک فلوت، ساز دهنی، کالیمبا، سه تار یا هر ادوات موسیقی که می‌تواند طرف مقابلتان را خوشحال کند، بخرید. شاید حتی با خرید این هدیه، طرف پارتنرتان به موسیقی علاقه‌مند شد و بتوانید به راحتی، راه جدیدی را در زندگی او باز کنید.

 

هدیه‌های دیگر برای روز ولنتاین

 

هدیه‌های دیگر برای روز ولنتاین

 

علاوه بر مواردی که در بالا به آنها به عنوان کادو ولنتاین برای دختر اشاره کردیم، می‌توانید از لیست زیر هم کمک بگیرید:

• حوله تن پوش
• اسباب بازی‌های دخترانه
• بادکنک
• بادبادک آرزوها
• گوی شیشه‌ای
• تبلت
• لپ تاپ
• سشوار
• اتوی مو
• دستگاه فر کننده مو
• جاشمعی
• عود و جا عودی
• اسانس‌های خوشبو کننده و اسانس‌سوز
• قاب گوشی موبایل
• دفترچه خاطرات
• روان نویس یا خودنویس
• پیراهن مجلسی
• لباس ورزشی
• کوله پشتی و وسایل کوهنوردی
• لباس زیر
پاور بانک
• کتاب و رمان
• باکس نوتلا با گل
• چراغ خواب
• اسپیکر بلوتوثی
• کفش و بوت زمستانی
• دمپایی رو فرشی
کارت پستال ولنتاین
• آلبوم موسیقی
• آلبوم عکس
• کارت هدیه
• گل سر
• گلدان
• ماگ
• چشم بند خواب
• لباس خواب

 

سوالات متداول

کادو ولنتاین ارزان برای دختر چی بخریم

کادو ولنتاین ارزان برای دختر چی بخریم؟

 

اگر بودجه‌ای که برای روز ولنتاین در نظر گرفته‌اید، زیاد نیست می‌توانید کادوهای ارزان برای ولنتاین مثل جا کلیدی و جا سوییچی، کلاه، دستکش، اکسسوری‌های دخترانه، عروسک و … بخرید. یا حتی با یک شاخه گل و چند شکلات این روز را جشن بگیرید.

 

کادو ولنتاین عاشقانه پسر به دختر چی بخریم؟

 

هر چند کادو خریدن به خودی خود، برای روز ولنتاین کار عاشقانه‌ای است و عشق و علاقه شما را به طرف مقابل ثابت می‌کند ولی بعضی از کادوهای ولنتاین بیشتر حاوی پیام‌های عاشقانه‌اند. این کادوها شامل عروسک خرس ولنتاین، گل رز قرمز، شکلات، گردنبند یا دستبند طلا و … می‌شوند.

 

 

کالابرگ الکترونیک