آموزش ۲۲ مدل تزیین کادو روز پدر و روز مرد شیک و خاص + عکس

آموزش ۲۲ مدل تزیین کادو روز پدر و روز مرد شیک و خاص + عکس


8 بهمن 1401 . زمان مطالعه: 9 دقیقه

خیلی بد »»»»»»»»»»»»»» خیلی خوب
آموزش 22 مدل تزیین کادو روز پدر و روز مرد شیک و خاص + عکس

تزیین هدیه روز پدر یکی از مراحلی است که باید بعد از خرید کادوی روز پدر انجام دهید. شاید مردها ظاهراً توجه زیادی به جزئیات نداشته باشند، اما قطعاً زمانی که ببیند همسر یا فرزند آن‌ها وقت صرف کرده و هدیه روز پدر را با تزییناتی زیبا و خلاقانه آماده کرده، فوق‌العاده لذت خواهند برد. اگر به دنبال روش‌های جدید برای تزیین جعبه کادویی کاردستی برای روز پدر هستید و یا دوست دارید با مشاهده آموزش تزئین کادو روز پدر امسال هدیه روز پدر را زیباتر از همیشه تزیین کنید، ما پیشنهادات جذابی برای شما داریم. در این مقاله از سرویس سبک زندگی در مجله کوروش می‌توانید با انواع آموزش تزیین کادو روز پدر آشنا شوید.

 

 

۱- آموزش تزیین کادو روز پدر به شکل پیراهن

 

آموزش تزیین کادو روز پدر به شکل پیراهن

 

یک روش خلاقانه و جذاب برای درست کردن جعبه کادویی کاردستی برای روز پدر تزیین کردن آن به شکل یک «پیراهن مردانه» است. برای این کار شما به یک کاغذ سفید به اندازه باکس مورد نظر، کاغذ رنگی بنفش یا سرمه‌ای و مقداری روبان قرمز و چند عدد دکمه پیراهن مردانه احتیاج دارید.

برای شروع باید باکس یا کادوی مورد نظرتان را با کاغذ کادو سفید بپوشانید. سپس یک نوار سفید برش دهید و به صورت عمودی، درست وسط باکس بچسبانید. روی این قسمت از بالا ۲ عدد دکمه بچسبانید.

سپس برای درست کردن یقه لباس یک نوار سفید را به صورت دایره‌ای درست کنید و در قسمت بالا و وسط پیراهن بچسبانید. یال با استفاده از روبان قرمز یک پاپیون درست کنید و دقیقاً وسط یقه لباس قرار دهید.

برای پلیور یا لباس روی آن ابتدا لبه کاغذ رنگی را به اندازه ۱ سانتی‌متر تا کنید و روی قسمت سرشانه یا کنج باکس بچسبانید. سپس دو قسمت جلوی پلیور را به صورت نیمه و درست مطابق با عکس تا کنید و سپس یک تای کوچک دیگر در جهت مخالف روی آن ایجاد کنید. قسمت جلو و زیر کار را با چسب بچسبانید و خوب سر جای خود محکم کنید.

 

۲- آموزش تزیین کادو روز پدر با نمادهای مردانه

 

آموزش تزیین کادو روز پدر با نمادهای مردانه

 

تخفیف شوینده های افق کوروش

اگر در فکر تهیه یک جعبه کادویی کاردستی برای روز پدر یا روز مرد هستید و دوست دارید کادوی روز پدر را به روشی خاص آماده کنید، بهتر است از نمادهای مردانه برای تزیین کادو استفاده کنید.

حتما بخوانید  آداب و رسوم شب یلدا در کرمانشاه | از جوراب بازی تا هوره خوانی

برای این کار می‌توانید ابتدا کادوی مورد نظرتان را با یک کاغذ کادوی ساده، روزنامه یا چهارخانه بپوشانید. سپس برای درست کردن این کاردستی روز پدر با مقوا باید طرح مورد نظرتان را روی مقوا بکشید و سپس برش دهید.

می‌توانید با استفاده از مقوا عینک درست کنید و روی کادو بچسبانید. می‌توانید مقوا را به شکل یک کراوات درست کنید و سپس با استفاده از رنگ دیگر طرح‌هایی روی آن ایجاد کنید. سپس کراوات را روی بسته بندی هدیه بچسبانید. چسباندن یک سبیل مردانه که خودتان با مقوای مشکی بریده‌اید نیز روی هدیه روز پدر می‌تواند ایده جذاب باشد.

برای پیاده کردن این ایده می‌توانید باکس یا بگ‌های ساده را نیز به صورت آماده تهیه کنید. سپس با چسباندن یک سبیل، کراوات یا عینک که خودتان با مقوا بریده‌اید، این هدیه را به روشی خاص و منحصربه‌فرد تزیین کنید. بهتر است برای این روش تزیین کادو حتما از رنگ‌های متضاد استفاده کنید تا نمادها بیشتر به چشم بیایند و جلوه زیباتری داشته باشند.

 

۳- جعبه کادویی کاردستی برای روز پدر به شکل مدال

 

جعبه کادویی کاردستی برای روز پدر به شکل مدال

 

قطعاً همه ما آن‌قدر پدرانمان را دوست داریم که فکر می‌کنیم باید مدال بهترین پدر دنیا را به پدر خودمان بدهند. برای این که پدر شما هم بداند چقدر دوستش دارید و به داشتن او افتخار می‌کنید، می‌توانید یک جعبه کادویی کاردستی برای روز پدر با مدال بهترین پدر آماده کنید.

درست کردن این مدال بسیار راحت است. برای شروع به یک کاغذ رنگی طرح دار یا ساده نیاز دارد. باید کاغذ رنگی را به صورت نواری حدوداً ۵ سانتی‌متری برش دهید. سپس آن را درست مثل زمان بچگی که با کاغذ بادبزن درست می‌کردید، پلیسه کنید.

حال کاغذ پلیسه شده را به صورت دایره‌ای جمع کنید و ابتدا و انتهای آن را در اندازه دلخواه به هم بچسبانید. برای روی مدال با استفاده از مقوای سفید یک دایره ببرید. سپس روی آن از عباراتی مثل بهترین پدر دنیا، یا نفر اول مهربان‌ترین پدر دنیا استفاده کنید.

بعد از آماده شدن مدال باید کادوی مورد نظرتان را با یک کاغذ کادوی رنگی ساده یا کاهی بپوشانید. سپس مدال را روی آن بچسبانید و آن را به پدرتان بدهید. مطمئن باشید پدر شما از دیدن این ایده هیجان زده خواهد شد.

 

۴- ایده تزیین هدیه روز پدر و روز مرد ساده و شیک

 

ایده تزیین هدیه روز پدر و روز مرد ساده و شیک

 

برای ایده تزیین هدیه روز پدر و روز مرد حتماً نباید کاردستی خاصی درست کنید و وقت زیادی صرف کنید. اگر کمی حوصله و سلیقه به خرج دهید می‌توانید هدیه روز پدر و روز مرد را به زیباترین و دوست‌داشتنی‌ترین حالت ممکن تزیین کنید.

برای کادوپیچ کردن هدیه روز پدر و روز مرد سعی کنید از رنگ‌هایی استفاده کنید که می‌دانید همسر یا پدر شما علاقه بیشتری به آن دارد. معمولاً رنگ آبی برای اکثر مردها دوست داشتنی است. می‌توانید هدیه‌تان را با یک کاغذ کادوی شکیل آبی رنگ بپوشانید. سپس با استفاده از یک روبان سفید کادو را تزیین کنید.

حتما بخوانید  با این ترفندها کمد لباس مرتبی داشته باشید

برای تکمیل کار پیشنهاد می‌شود یک کارت پستال بخرید و روی آن برای همسر یا پدرتان متنی را بنویسید. مطمئن باشید گاهی اوقات بیان احساسات شما بیشتر از هزاران هدیه گران قیمت همسر یا پدرتان را خوشحال خواهد کرد. سپس کارت پستال را روی هدیه بچسبانید.

اگر به کارت پستال دسترسی ندارید، می‌توانید متن مورد نظرتان را روی کاغذ بنویسید و روی هدیه بچسبانید.

 

بیشتر بخوانید: پیام تبریک و استوری روز پدر و روز مرد

 

۵- تزیین هدیه روز مرد و روز پدر با کاغذ کاهی

 

تزیین هدیه روز مرد و روز پدر با کاغذ کاهی

 

یکی از جالب‌ترین روش‌ها برای تزیین هدیه روز مرد و روز پدر استفاده از کاغذ کاهی به جای کاغذ کادو است. به جای این که هدیه مورد نظرتان را با کاغذ کادوهای رنگی بپوشانید، می‌توانید از کاغذ کاهی استفاده کنید. سپس آن را به هر روشی که دوست دارید تزیین کنید.

برای این کار باید هدیه مورد نظرتان را با کاغذ کاهی بپوشانید. سپس می‌توانید با استفاده از ماژیک روی آن طرح‌هایی از قلب بکشید و یا نوشته‌هایی بنویسید. می‌توانید گل و برگ‌های طبیعی روی هدیه‌تان بچسبانید و یا با استفاده از روبان‌های رنگی و طرح‌های جذاب این هدیه را تزیین کنید.

 

۶- آموزش تزیین کادو روز پدر با کاغذ رنگی و مقوا

 

آموزش تزیین کادو روز پدر با کاغذ رنگی و مقوا

 

اگر از کارهای هنری و درست کردن کاردستی لذت می‌برید، می‌توانید با استفاده از ایده‌های جعبه کادویی کاردستی برای روز پدر یک هدیه منحصربه‌فرد برای پدرتان آماده کنید. برای این کار می‌توانید کاغذ رنگی یا مقواهای رنگی را به شکل قلب برش دهید.

سپس قلب‌ها را با فاصله روی یک نخ نسبتاً ضخیم بچسبانید. اجازه دهید ریسه قلبی‌تان کاملاً خشک شود. سپس از این کاردستی روز پدر با قلب برای تزیین هدیه روز پدر استفاده کنید. درست کردن روبان‌های کاغذی به شکل‌های مختلف نیز ایده خوبی برای تزیین کادو روز پدر و مرد است که می‌توانید خودتان در خانه آماده کنید.

پیشنهاد می‌شود در کنار این تزیینات حتماً چند جمله زیبا نیز روی هدیه مورد نظرتان بنویسید تا جذابیت هدیه شما بیشتر شود.

 

۷- سایر ایده‌های تزیین کادو روز پدر

 

اگر به دنبال ایده‌ای برای ساخت جعبه کادویی روز پدر یا روز مرد هستید و هنوز نتوانسته‌اید طرح مناسبی را انتخاب کنید، پیشنهادات دیگری هم برای شما داریم. برای تزیین کادوی روز پدر می‌توانید از گل و برگ‌های طبیعی، کاغذ کادوهای رنگی، باکس‌های دست‌ساز و حتی شیشه‌های تزیین شده استفاده کنید. در ادامه این بخش می‌توانید با مدل تزیین کادو روز پدر و روز مرد به روش‌های جدید آشنا شوید.

 

سایر ایده‌های تزیین کادو روز پدر

ایده تزیین هدیه روز مرد و پدر

تزیین هدیه روز پدر و روز مرد

روش تزیین هدیه روز پدر

تزیین کادوی روز پدر

ایده برای تزیین هدیه روز مرد

ایده های جدید برای تزیین هدیه روز مرد و پدر

بهترین ایده تزیین کادوی روز پدر

ایده جدید تزیین کادوی روز مرد

ایده جدید برای تزیین کردن کادوی روز مرد

چطور هدیه روز مرد را تزیین کنیم

آموزش تزیین کادوی روز پدر

تزیین کادوی روز پدر

آموزش تزیین کادوی روز مرد

کالابرگ الکترونیک