۲۰ پیشنهاد برای عیدی دادن به بچه‌ ها، عروس و داماد، شرکتی و …

۲۰ پیشنهاد برای عیدی دادن به بچه‌ ها، عروس و داماد، شرکتی و …


13 اسفند 1401 . زمان مطالعه: 10 دقیقه

خیلی بد »»»»»»»»»»»»»» خیلی خوب
20 پیشنهاد برای عیدی دادن به بچه‌ ها، عروس و داماد، شرکتی و ...
فهرست محتوا پنهان

با نزدیک شدن به روزهای عید خیلی از ما به دنبال ایده‌های جذاب پیشنهاد برای عیدی دادن به بچه‌ها و بزرگترها هستیم. عیدی دادن از رسوم جذاب نوروز در فرهنگ ما ایرانی‌ها است که می‌تواند لذت روزهای عید را برای اعضای خانواده و بچه‌های فامیل دو چندان کند. اما ایده بهترین عیدی برای بچه‌ها چیست؟ آیا چیزی در مورد انتخاب بهترین عیدی متناسب با شخصیت افراد می‌دانید؟ در این مقاله از سرویس سبک زندگی در مجله کوروش می‌توانید با پیشنهادهایی برای عیدی دادن به بچه‌ها و بزرگسالان آشنا شوید. در انتهای مقاله به سوالات متداول در مورد عیدی دادن در نوروز پاسخ خواهیم داد.

 

 

ایده برای عیدی دادن به بچه‌ها در عید امسال

 

ایده برای عیدی دادن به بچه‌ها در عید امسال

 

عیدی به بچه‌ها چی بدیم؟ عیدی دادن به بچه‌ها یکی از شیرین‌ترین بخش‌های عید دیدنی‌های نوروز است. بهتر است به جای این که به عنوان عیدی به بچه‌ها پول بدهید، به دنبال هدیه‌هایی باشید که برای آن‌ها جذابیت بیشتری داشته باشد.

با این کار هم تا حدودی هزینه‌های خودتان کمتر می‌شود و هم شاهد خوشحالی و شادی بچه‌هایی که دوستشان دارید، خواهید بود. در ادامه می‌توانید با پیشنهادهایی برای عیدی دادن به بچه‌ها آشنا شوید.

 

یک اسباب بازی به عنوان عیدی بخرید

 

انواع «اسباب بازی» جذاب‌ترین هدیه برای عیدی بچه‌ها است که می‌تواند ساعت‌ها آن‌ها را سرگرم کند و بیشتر از پول بچه‌ها را خوشحال کند. برای خرید اسباب بازی ابتدا باید جنسیت کودکان را در نظر بگیرید. سپس یک بازی فکری، یک عروسک بامزه و یا یک بازی آموزشی با توجه به روحیات و علاقه کودک برای او خریداری کنید.

 

می‌توانید از بسته‌های شانسی به عنوان عیدی استفاده کنید

 

می‌توانید از بسته‌های شانسی به عنوان عیدی استفاده کنید

تخفیف شوینده های افق کوروش

 

اگر سری به فروشگاه‌های مختلف بزنید می‌بینید که در بسیاری از آن‌ها بسته‌بندی‌های شانسی همراه با شکلات و اسباب بازی‌های کوچک به فروش می‌رسد. می‌توانید برای عیدی امسال با توجه به بودجه‌ای که در نظر گرفته‌اید یک بسته شانسی و یا حتی یک تخم مرغ شانسی کوچک تهیه کنید.

مطمئن باشید که بچه‌ها از دیدن بسته‌های شانسی خیلی خوشحال می‌شوند.

 

خودتان بسته‌های عیدی آماده کنید

 

پیشنهاد عیدی بعدی برای کودکان این است که خودتان در خانه یک بسته عیدی آماده کنید. برای تهیه این بسته می‌توانید با توجه به میزان هزینه‌ای که در نظر دارید، از شکلات، آدامس، اسباب بازی‌های کوچک و لوازم تحریر استفاده کنید.

می‌توانید چند عدد شکلات را همراه با چند لوازم تحریر جذاب داخل باکس‌های کوچک قرار دهید و یا با استفاده‌ از کاغذ کادوهای شفاف تزیین کنید.

حتما بخوانید  16 نکات مهم پیک نیک رفتن دو نفره و خانوادگی

 

می‌توانید خمیربازی و اسلایم به بچه‌ها عیدی بدهید

 

می‌توانید خمیربازی و اسلایم به بچه‌ها عیدی بدهید

 

همه بچه‌ها عاشق خمیر بازی و اسلایم هستند. می‌توانید برای همه بچه‌های فامیل چند بسته خمیر بازی و اسلایم در رنگ‌های مختلف تهیه کنید و آن را در یک بگ یا جعبه فانتزی قرار دهید و به بچه‌ها هدیه دهید. درست کردن اسلایم در خانه جزو ایده‌های خلاقانه درست کردن عیدی برای بچه‌ها هم هست.

 

از بطری‌های شکلات برای عیدی دادن به بچه‌ها استفاده کنید

 

بهترین عیدی برای بچه‌ها عیدی است که آن‌ها را بیشتر خوشحال کند. همه بچه‌ها عاشق شکلات هستند. می‌توانید به عنوان عیدی ۱۴۰۲ برای بچه‌ها شیشه‌های فانتزی خریداری کنید و آن را با انواع شکلات‌های رنگی پر کنید. اگر خودتان دستی بر هنر دارید، می‌توانید شیشه‌ها را در خانه تزیین کنید و با شکلات‌های رنگی پر کنید و به بچه‌ها هدیه دهید.

 

از عروسک‌های نماد حیوان سال ۱۴۰۲ استفاده کنید

 

از عروسک‌های نماد حیوان سال 1402 استفاده کنید

 

سال ۱۴۰۲ سال خرگوش است و با توجه به نماد حیوان سال ۱۴۰۲ از همین رو می‌توانید امسال برای عیدی دادن به همه بچه‌ها از مجسمه‌ها و یا عروسک‌های خرگوش استفاده کنید. این هدیه حتی برای بزرگترها و نوجوانان نیز ایده جذابی است.

 

چند پیشنهاد جذاب برای عیدی دادن به عروس و داماد

 

چند پیشنهاد جذاب برای عیدی دادن به عروس و داماد

 

معمولاً در بسیاری از شهرهای ایران رسم بر این است که در اولین سال ازدواج، بزرگ‌ترها به دختر و پسرهایی که تازه ازدواج کرده‌اند، عیدی می‌دهند. در این بخش می‌توانید با بهترین و جذابترین ایده‌ها برای کادو دادن ویژه عید نوروز به عروس و دامادها آشنا شوید.

 

به عروس و دامادها برای عیدی کارت هدیه بدهید

 

برای عیدی دادن به عروس و دامادها در اولین عید زندگی می‌توانید به مبلغی که دوست دارید، یک کارت هدیه به آن‌ها بدهید. می‌توانید روی کارت هدیه از عبارات دلخواه تبریک عید و آرزوی خوشبختی برای آن‌ها استفاده کنید. با این کار عروس و داماد می‌توانند خودشان هر چیزی که دوست دارند را با این مبلغ خریداری کنند.

 

یک آلبوم به عروس و داماد هدیه دهید

 

یک آلبوم به عروس و داماد به عنوان عیدی هدیه دهید

 

قطعاً در سال‌های اول ازدواج ثبت خاطرات و عکس گرفتن برای زوج‌های جوان اهمیت زیادی دارد. می‌توانید برای ماندگار کردن عکس‌ها و خاطرات جذاب اولین سال ازدواج یک آلبوم شکیل و زیبا به عروس و داماد هدیه بدهید.

مطمئن باشید این هدیه برای افرادی که تازه ازدواج کرده‌اند جذابیت زیادی دارد و به یک یادگاری دوست داشتنی تبدیل خواهد شد. پیشنهاد می‌کنیم مقاله‌ ایده‌های تزیین عیدی عروس را هم مطالعه کنید.

 

پیشنهاد عیدی برای نوجوانان

 

عیدی برای نوجوانان

 

نوجوانان خانواده دیگی از حال و هوای کودکانه خود خارج شده‌اند و قطعاً با خرید اسباب بازی و عروسک آنقدرها خوشحال نمی‌شوند. برای انتخاب عیدی برای نوجوانان باید از هدیه‌هایی استفاده کنید که به آن‌ها حس بزرگی بیشتری بدهد.

بهترین عیدی متناسب با شخصیت افراد در نظر گرفته می‌شود. بنابراین حتماً در زمان خرید عیدی به شخصیت فرد و علایق او نیز تا حدی توجه کنید. در ادامه می‌توانید با پیشنهادهایی برای عیدی دادن به نوجوانان آشنا شوید.

 

می‌توانید به عنوان عیدی به نوجوانان کارت تبریک و پول بدهید

 

یکی از بهترین پیشنهادها برای عیدی دادن به نوجوانان «پول نقد» است. قطعاً در این سن نوجوان بهتر می‌تواند پول را مدیریت کند و چیزی که دوست دارد را بخرد. برای این کار می‌توانید چند اسکناس به همراه یک کارت پستال را در یک پاکت هدیه قرار دهید و آن را به نوجوانان هدیه دهید.

حتما بخوانید  10 مدل طرز تهیه شیرینی عید بدون فر ساده و کم هزینه

نوشتن جملات زیبا داخل پاکت کارت هدیه یا روی کارت پستال نیز می‌تواند لذت این عیدی را برای نوجوانان بیشتر کند.

 

می‌توانید کتاب یا سی دی عیدی دهید

 

می‌توانید کتاب یا سی دی عیدی دهید

 

برخی از نوجوان‌ها عاشق کتاب خواندن و کسب کردن اطلاعات جدید هستند. اگر نوجوان مورد نظر شما هم این ویژگی را دارد، بهتر است به عنوان عیدی به نوجوان یک کتاب ارزشمند و یا یک پک سی دی آموزشی برای او تهیه کنید. مطمئن باشید با این کار می‌توانید یک قدم او را به یادگیری بیشتر و آینده‌ای درخشان‌تر نزدیک کنید.

 

یک دستبند چرمی هدیه دهید

 

یکی دیگر از هدایای نوروزی برای نوجوانان، «دستبندهای چرمی» است. معمولاً نوجوان در این سن علاقه زیادی به استفاده از دستبندهای چرمی یا فانتزی دارند. می‌توانید به عنوان عیدی متناسب با شخصیت و علایق فرد مورد نظرتان از یک دستبند چرمی به عنوان عیدی استفاده کنید.

 

بهترین ایده‌ برای هدیه سال نو به خانواده

 

بهترین ایده‌ها برای هدیه سال نو به خانواده

 

برای همه ما هیچ چیزی در دنیا به اندازه اعضای خانواده‌مان اهمیت ندارد. برای عیدی به اعضای خانواده معمولاً محدودیت‌ها کمتر است و شما بیشتر از مبلغ هدیه به این فکر می‌کنید که چطور اعضای خانواده‌تان را خوشحال کنید.

ما برای خوشحال کردن اعضای خانواده با عیدی‌های بعد از تحویل سال ایده‌های جذابی برایتان داریم. در ادامه می‌توانید با پیشنهادهایی برای عیدی دادن به اعضای خانواده آشنا شوید.

 

  • سکه گرمی
  • لباس
  • کارت هدیه همراه با یک نامه عاشقانه
  • کیف و کفش
  • پک لوازم آرایشی و مراقبت از پوست
  • یک تکه طلا متناسب با بودجه
  • کتاب

 

پیشنهاد هدیه نوروزی شرکتی

 

پیشنهاد هدیه نوروزی شرکتی

 

برای عیدی دادن از سمت شرکت باید به دنبال هدایایی باشید که برای مخاطب و مشتریان شما جذابیت داشته باشد. در ادامه می‌توانید با چند پیشنهاد عیدی شرکتی آشنا شوید.

 

از سررسیدهای سفارشی استفاده کنید

 

از سررسیدهای سفارشی برای عیدی شرکتی استفاده کنید

 

اولین پیشنهاد هدیه نوروزی شرکتی سررسیدهای سفارشی است. می‌توانید نام شرکت خودتان را روی این سررسیدها و یا حتی تک تک صفحات آن حک کنید. هر چقدر سررسید شما شکیل‌تر باشد، جذابیت بیشتری برای مخاطب خواهد داشت.

 

از خودکارهای سفارشی به عنوان هدیه نوروزی شرکتی استفاده کنید

 

اگر به دنبال یک هدیه نوروزی شرکتی ارزان‌قیمت هستید، می‌توانید با توجه به بودجه‌تان خودکار تهیه کنید و سپس روی آن‌ها اسم و شماره شرکت را حک کنید. فراموش نکنید که استفاده از خودکار بی‌کیفیت به هیچ عنوان برای تبلیغات شرکتی مناسب نیست و قطعاً مشتریان بعد از این که متوجه شوند خودکار کیفیت مناسبی ندارد، آن را دور می‌اندازند، پس بهتر است کمی در مورد انتخاب خودکار و کیفیت آن دقت کنید.

 

سوالات متداول

 

بهترین عیدی چیست؟

 

بهترین پیشنهاد عیدی باید متناسب با بودجه شما، علایق، شخصیت و سن فرد مورد نظرتان تهیه شود. می‌توانید برای عیدی دادن از پول، کارت هدیه و یا یک هدیه مناسب استفاده کنید.

 

پک هدیه شرکتی برای عیدی باید چه ویژگی داشته باشد؟

 

در زمان تهیه پک هدیه شرکتی باید به کیفیت محصولات توجه کنید و روی باکس و کلیه هدایا نام و شماره شرکت را ثبت کنید.

 

 

 

کالابرگ الکترونیک