آموزش ۳۰ ایده تزیین عیدی عروس نوروز ۱۴۰۱ شیک و مدرن

آموزش ۳۰ ایده تزیین عیدی عروس نوروز ۱۴۰۱ شیک و مدرن


15 اسفند 1400 . زمان مطالعه: 10 دقیقه

خیلی بد »»»»»»»»»»»»»» خیلی خوب
ایده درست کردن عیدی برای نو عروس

ایده درست کردن عیدی برای نو عروس یکی از رسوم زیبای ما ایرانی‌ها است که معمولاً در اکثر شهرها با آداب و رسوم متفاوت اما شبیه به هم برگزار می‌شود. در این میان دیزاین وسایل و عیدی عروس جذاب‌ترین بخش این رسم قدیمی است که لطف این هدایا را دوچندان می‌کند. اما بهترین ایده تزیین عیدی عروس چیست؟ آیا چیزی در مورد تزئین شیرینی برای عیدی عروس می‌دانید؟ هفت سین عروس را چگونه تزیین کنیم؟ در این مقاله از سرویس سبک زندگی در مجله کوروش می‌توانید با چند ایده جذاب برای تزیین عیدی عروس آشنا شوید. در انتهای مقاله به سوالات متداول در مورد تزئین عیدی عروس برای نوروز پاسخ خواهیم داد.

 

 

ایده درست کردن عیدی برای نو عروس

 

ایده درست کردن عیدی برای نو عروس

 

تزیین کادو عید برای عروس و درست کردن عیدی عروس معمولاً توسط خانواده داماد انجام می‌شود. برای عید نوروز اکثر خانواده‌ها با توجه به سطح مالی و میزان بودجه‌ای که برای این موضوع در نظر دارند، هدایایی برای عروس خریداری می‌کنند و به صورت تزیین شده به خانه عروس می‌برند. اما تزیین عیدی عروس برای بسیاری افراد چالش‌برانگیز است. در ادامه می‌توانید با ایده‌هایی جذاب برای تزئین کادو عید برای عروس آشنا شوید.

 

 

تزیین هفت سین عروس برای عید

 

تزیین هفت سین عروس برای عید

 

اولین و مهم‌ترین چیزی که در پکیج هدیه عید برای عروس می‌برند، سفره هفت سین است. تزیین سفره هفت سین قابل حمل و زیبا برای هدیه به عروسی که به تازگی به خانواده شما وارد شده بسیار دلچسب و مبارک است. برای درست کردن هفت سین عروس قبل از هر چیزی باید آن را طوری آماده کنید که به راحتی قابل حمل باشد. معمولاً برای این موضوع سفره هفت سین عروس را داخل یک سبد، باکس یا سینی آماده می‌کنند.

 

تخفیف شوینده های افق کوروش

ایده تزیین هفت سین عروس برای عید

 

می‌توانید سفره هفت سین را داخل یک سبد بگذارید و تمام فضای داخل سبد را با گل و سبزه پر کنید. برای تزیین هفت سین عروس می‌توانید همه چیز را به داخل شیشه‌های کوچک بریزید و داخل تنگ یا سبد قرار دهید. استفاده از مجسمه، مروارید، گل طبیعی یا خشک و پوشال می‌تواند جلوه زیباتری به سفره هفت سین شما ببخشد.

 

تزیین هفت سین عروس

تزیین سفره هفت سین برای عروس

 

سفره هفتسین برای عروس

ایده سفره هفت سین برای عروس

ایده سفره هفتسین عروس

کادوپیچ کردن هدایا بهترین ایده تزیین عیدی عروس

 

حتما بخوانید  آداب و رسوم محرم در آبادان | از مقتل خوانی تا سنج و دمام زنی

کادوپیچ کردن هدایا بهترین ایده تزیین عیدی عروس

کادوپیچ کردن هدایا برای عروس

کادوپیچ کردن هدایا برای عروس

 

زیباترین و ساده‌ترین ایده درست کردن عیدی برای نو عروس این است که همه هدایا را با استفاده از کاغذ کادوی ساده و به یک رنگ آماده کنید. برای این کار می‌توانید به جای کاغذ کادو از پارچه یا نیز استفاده کنید. سپس می‌توانید روی هر یک از کادوها یک گل تزیین شده مصنوعی یا طبیعی بچسبانید.

 

 

دیزاین وسایل و عیدی عروس در باکس های مقوایی

 

دیزاین وسایل و عیدی عروس در باکس های مقوایی

دیزاین وسایل و عیدی عروس در باکس های مقوایی

 

از دیگر ایده‌های درست کردن عیدی برای نو عروس استفاده از باکس است. برای این موضوع می‌توانید داخل باکس را با استفاده از گل یا پوشال‌های رنگی پر کنید. سپس هدیه مورد نظرتان را داخل باکس بگذارید. برای این ایده تزیین عیدی عروس می‌توانید درب باکس را باز بگذارید و به صورت عمود در پشت آن بچسبانید تا جلوه زیباتری پیدا کند.

 

به عنوان آموزش تزیین عیدی عروس می‌توانید هدایا را داخل باکس قرار دهید و بعد باکس را داخل تور بگذارید و با گل و روبان تزیین کنید.

 

 

تزیین آجیل عید برای عروس به روش های مختلف

 

تزیین آجیل عید برای عروس به روش های مختلف

تزیین آجیل عید برای عروس به روش های مختلف

تزیین آجیل عید برای عروس

 

آجیل نیز در لیست عیدی عروس قرار دارد و از همین رو تزیین آن می‌تواند جلوه فوق‌العاده‌ای به هدایای شما ایجاد کند. برای تزیین آجیل عید عروس می‌توانید آجیل‌ها را داخل یک سینی بچینید و به آن شکل دهید.

 

تزیین آجیل عروس در تنگ

تزیین آجیل برای عروس

 

ایده بعدی برای تزیین آجیل به عنوان عیدی عروس ریختن آجیل در تنگ‌های شیشه‌ای و قرار دادن آن داخل یک سینی بزرگ است. سپس می‌توانید اطراف تنگ را با انواع گل و سبزه عید تزیین کنید. ایده بعدی برای تزیین آجیل عیدی عروس درست کردن آجیل به صورت گل است. سپس می‌توانید گل‌های آجیلی را داخل یک سبد قرار دهید و برای عروس هدیه ببرید.

 

 

تزیین شیرینی برای عیدی عروس

 

تزیین شیرینی برای عیدی عروس

 

هر چند که امروزه در بسیاری از شیرینی فروشی‌ها شیرینی‌هایی با باکس‌های مجلل و تزیین شده به فروش می‌رسند، اما به هر حال به کار بردن ایده‌های نو و منحصربه‌فرد برای تزیین شیرینی عید عروس می‌تواند جلوه زیباتری به هدایای عروس ببخشد.

 

تزیین شیرینی برای عیدی عروس

 

برای تزیین شیرینی عید عروس می‌توانید شیرینی‌ها را داخل باکس شیشه‌ای قرار دهید یا شیرینی‌ها را در یک ظرف چند طبقه قرار دهید و سپس دور آن دور بکشید و آن را با گل تزیین کنید.

 

 

ایده تزیین عیدی عروس در باکس شیشه‌ای

 

ایده تزیین عیدی عروس در باکس شیشه‌ای

تزیین عیدی عروس در باکس شیشه‌ای

تزیین عیدی عروس در باکس شیشه‌ای

 

قرار دادن هدایای عروس در باکس شیشه‌ای زیباترین ایده درست کردن عیدی برای نو عروس است. برای این کار می‌توانید باکس‌های طلقی یا شیشه‌ای را به صورت آماده از فروشگاه‌ها تهیه کنید. سپس هدایای عروس را با تزیینات گل، مروارید، پوشال و هر چیزی که دوست دارید داخل این باکس‌ها بگذارید.

 

 

ایده تزیین عیدی عروس در سبد

 

ایده تزیین عیدی عروس در سبد

 

از دیگر ایده‌های تزیین عیدی عروس این است که هدایا را داخل یک سبد قرار دهید. برای این موضوع می‌توانید هدایا را داخل سبد بگذارید و بعد با تور و گل آن را تزیین کنید. برای پیاده کردن این ایده می‌توانید همه هدایا را به صورت جداگانه تزیین کنید و بعد داخل سبد قرار دهید.

حتما بخوانید  18 تا از عجیب ترین آداب و رسوم کریسمس در کشورهای مختلف دنیا

 

ایده تزیین عیدی عروس در سبد

 

ایده بعدی تزیین هدیه عروس هم ساده است. در این روش هدیه عروس را نیز به این سبک تزیین کنید که هدایا را به صورت جداگانه در سبدهای کوچک‌تر قرار دهید. مثلاً می‌توانید لباس‌ها را در یک سبد بگذارید. سفره هفت سین را داخل یک سبد قرار دهید. کیف و کفش، لوازم آرایشی بهداشتی و سایر هدایای عروس را نیز به صورت جداگانه در سبد قرار دهید. در انتها نیز می‌توانید روی دسته سبد گل طبیعی بچسبانید و آن را به عروس هدیه دهید.

 

 

تزیین عیدی عروس در ظروف پایه بلند

 

تزیین عیدی عروس در ظروف پایه بلند

تزیین عید عروس در ظروف پایه بلند

 

چطور عیدی نوعروس را تزیین کنیم

 

بسیاری از افراد دوست دارند برای تزیین عیدی عروس و داماد هدایا را داخل ظروف پایه بلند قرار دهند. برای این کار باید هدایای عروس را با روبان یا گل تزئین کنید و بعد هدایا را داخل ظروف پایه بلند مسی یا هر جنسی که دوست دارید بگذارید. سپس اطراف ظرف را با گل‌های طبیعی، روبان و تور تزیین کنید.

 

 

هدیه عروس را خودتان در خانه تزیین کنید

 

ایده درست کردن عیدی برای نو عروس می‌تواند به شما کمک کند تا هدایای عروس را به شیوه‌های جدیدتر و زیباتری آماده کنید. هر چند که می‌توانید به منظور عیدی بردن برای عروس هدایا را به صورت تزیین شده خریداری کنید و از فروشگاه‌های گل فروشی و لوازم تزیینات بخواهید برای شما این کار را انجام دهند. اما اگر تنها کمی اهل هنر باشید و دستی بر کارهای هنری داشته باشید، می‌توانید به راحتی تزئین عیدی عروس را خودتان در خانه انجام دهید.

 

 

سوالات متداول

 

بهترین ایده برای تزیین هفت سین عروس چیست؟

 

برای درست کردن هفت سین عروس قبل از هر چیزی باید آن را طوری آماده کنید که به راحتی قابل حمل باشد. معمولاً برای این موضوع سفره هفت سین عروس را داخل یک سبد، باکس یا سینی آماده می‌کنند.

 

 

ایده تزئین عیدی عروس در باکس شیشه‌ای چگونه است؟

 

برای پیاده کردن ایده درست کردن عیدی برای نو عروس می‌توانید باکس‌های طلقی یا شیشه‌ای را به صورت آماده از بیرون تهیه کنید. سپس هدایای عروس را با تزیینات گل، مروارید، پوشال و هر چیزی که دوست دارید داخل این باکس‌ها بگذارید.

 

 

بهترین ایده برای تزیین آجیل عید برای عروس چیست؟

 

برای تزیین آجیل عید عروس می‌توانید آجیل‌ها را داخل یک سینی بچینید و به آن شکل دهید. برای تزیین آجیل عید عروس ریختن آجیل در تنگ‌های شیشه‌ای و قرار دادن آن داخل یک سینی بزرگ و یا درست کردن آجیل به شکل گل و قرار دادن آن در سبد نیز ایده مناسبی برای تزیین آجیل است.

 

 

کالابرگ الکترونیک