معرفی بهترین سایت های دانلود فیلم و سریال ایرانی و خارجی

 معرفی بهترین سایت های دانلود فیلم و سریال ایرانی و خارجی


15 تیر 1400 . زمان مطالعه: 10 دقیقه

خیلی بد »»»»»»»»»»»»»» خیلی خوب
بهترین سایت های دانلود فیلم و سریال

تماشای فیلم و سریال راهکار فوق ‌العاده ‌ای برای پر کردن اوقات فراغت است. از آنجایی که سایت های دانلود فیلم و سریال زیادی وجود دارند، پیدا کردن بهترین ها کار راحتی نیست. با ما در مجله کوروش همراه باشید تا بهترین سایت های دانلود فیلم و سریال ایرانی و خارجی را به شما معرفی کنیم.

 

تا همین ۱۰ یا ۱۵ سال قبل، وقتی می خواستیم فیلمی تماشا کنیم یا باید به سینما می رفتیم و بلیط می خریدیم یا به ویدئو کلوب می رفتیم و سی دی یا دی وی دی (اگر هم سن و سالی از شما گذشته کاست وی اچ اس!) اجاره می کردیم. البته سریال های تلویزیونی هم بودند که باید شب ها منتظر می ماندیم تا سر ساعت خاصی از تلویزیون پخش شوند. هر چند مرور خاطرات حس نوستالژیکِ شیرینی را در ما زنده می کند، ولی بعید است کسی بخواهد دوباره به آن دوران برگردد. چون راحتی که حالا برای تماشای فیلم و سریال در خانه داریم را اصلا نمی خواهیم با هیچ چیز دیگری عوض کنیم!

علاوه بر این ذائقه ما هم با دسترسی به فیلم ها و سریال های روز جهان کاملا دستخوش تغییر شده است. با این مقدمه مختصر برویم سراغ اصل مطلب. در مقاله امروز فهرستی ۱۰ تایی از برترین سایت های دانلود فیلم و سریال های تلویزیونی را گردآوری کرده ایم.

 

 

۱-«نایت مووی»، سایتی با یکی از کامل ترین آرشیوهای فیلم و سریال با زیرنویس فارسی

 

«نایت مووی»، سایتی با یکی از کامل ترین آرشیوهای فیلم و سریال

 

اگر اهل دانلود فیلم و سریال باشید، حتما تا به حال نام «نایت مووی (Nightmovie)» از برترین سایت های دانلود فیلم و سریال به گوشتان خورده است. نایت مووی یکی از قدیمی ترین سایت های فعال در حوزه دانلود است. نایت مووی یکی از بهترین و کامل ترین آرشیوهای فیلم و سریال را در بین سایت های ایرانی دارد.

استفاده از امکانات سایت نایت مووی منوط به خریداری حق اشتراک است. نایت مووی دارای دسته بندی های تفکیک شده بسیار شکیل برای فیلم و سریال است و همچنین در بخش ویژه ای می توانید پیش پرده (تریلر) تازه ترین فیلم ها و سریال ها را تماشا کنید. فیلم ها و سریال های نایت مووی با چند زیرنویس به همراه کیفیت های مختلف در دسترس کاربران قرار گرفته اند.

 

 

۲-«دیجی موویز» سایت دانلود فیلم و سریال رایگان

 

«دیجی موویز» از بهترین سایت های دانلود فیلم و سریال رایگان

 

«دیجی موویز (DigiMoviez)» یکی از سایت های دانلود فیلم و سریال است که می توانید به صورت رایگان از امکانات آن استفاده کنید. آرشیو دیجی موویز برای یک سایت دانلود رایگان نسبتا خوب و به روز است. هر چند ممکن است بسیاری از فیلم ها و سریال هایی که به دنبالشان هستید را در دیجی موویز پیدا نکنید، ولی نمی توان به راحتی از روی رایگان بودن امکانات سایت گذشت.

حتما بخوانید  نقد و خلاصه فیلم پولترگایست (Poltergeist) | رخنه ارواح خبیثه به تلویزیون

دیجی موویز همچنین در بین سایت های ایرانی به لحاظ طراحی قالب سایت و رابط کاربری یک سر و گردن بالاتر است. سایت دارای حالت شب و روز نیز هست و می توانید فیلم ها و سریال ها را در آن با زیرنویس چسبیده و به صورت آنلاین هم تماشا کنید. البته فراموش نکنید، رایگان بودن امکانات چنین سایت هایی از ترفندهای کارآمد بازاریابی و جذب مخاطب است و خیلی زود تا چشم به هم بزنید، تمام امکانات آن پولی شده است!

 

 

بیشتر بخوانید » بهترین اپلیکیشن های ایرانی و خارجی تماشای فیلم و سریال «

 

 

۳-«سایت وارز» با آرشیو کامل و غنی و امکان استفاده اشتراکی

 

«سایت وارز» از برترین سایت های دانلود فیلم و سریال

 

«سایت وارز (Warez)» از بهترین سایت های دانلود فیلم و سریال است. سایت وارز علاوه بر داشتن فیلم ها و سریال های روز دنیا، آرشیو بسیار غنی دارد که شامل برخی از فیلم های قدیمی و مهجور نیز می شود. دسته بندی های موضوعی فیلم ها و سریال ها بر اساس ژانر باعث می شود که بتوانید به راحتی با انتخاب ژانر مورد علاقه خود هزاران عنوان فیلم و سریال را بررسی کنید. سایت وارز همچون بسیاری از برترین سایت های دانلود فیلم و سریال، اشتراکی است و باید برای استفاده از امکانات سایت اشتراک ویژه خریداری کنید.

 

 

۴-«۳۰ نما» با آرشیوی قوی از برترین انیمه ها و انیمیشن های دنیا

 

«۳۰ نما» با آرشیوی قوی از برترین انیمه ها و انیمیشن های دنیا

 

«۳۰ نما (۳۰nama)» یکی دیگر از سایت های خوب برای دانلود فیلم و سریال است. ۳۰ نما از آرشیو بسیار خوب و غنی برخوردار است که شامل دسته بندی های اصلی فیلم، سریال، مینی سریال، انیمه، انیمیشن، مستند و همچنین مراسم ها و جوایز مختلف می شود. سایت ۳۰ نما در میان دسته بندی های خود یک بلاگ هم دارد که به دو بخش اصلی «اخبار جهان سینما» و «نقد، بررسی و مصاحبه» اختصاص دارد و به صورت منظم در آن تولید محتوا می شود.

علاوه بر این، ۳۰ نما همچون بسیاری از بهترین سایت های دانلود فیلم و سریال امکان تماشای آنلاین را نیز برای کاربران خود ارائه داده است. بنابراین در صورتی که دارای اینترنت پر سرعت و قوی باشید،‌ می توانید فیلم ها و سریال های دلخواه خود را به صورت آنلاین تماشا کنید. ۳۰ نما یک اپلیکیشن خوب هم دارد که برای سیستم های عامل ویندوز و مک عرضه شده و می توانید با نصب آن بدون معطلی به تمام امکانات سایت دسترسی پیدا کنید.

 

 

۵-«والا مووی» از بهترین سایت های دانلود فیلم و سریال رایگان

 

«والا مووی» از بهترین سایت های دانلود فیلم و سریال رایگان

 

«والا مووی (ValaMovie)» به نسبت سایر سایت های دانلود فیلم و سریال که تا اینجا معرفی کرده ایم، سایت قدرتمندی نیست، ولی رایگان بودن دانلود فیلم و سریال یکی مزیت های اصلی آن است. آرشیو سایت والا مووی هم با توجه به اینکه رایگان است، بی کم و کاست نیست. ولی همچنان بسیاری از سریال ها و فیلم های جدید را می توانید در این سایت پیدا کنید. ارائه فیلم ها و سریال های خارجی با دوبله فارسی و همینطور پخش آنلاین از دیگر ویژگی های خوب سایت والا مووی است.

 

 

بیشتر بخوانید » بهترین کمدی های خارجی تاریخ «

 

 

۶-«کینگ مووی» از بهترین سایت های دانلود فیلم و سریال با دوبله اختصاصی

 

«کینگ مووی» از برترین سایت های دانلود فیلم و سریال با دوبله اختصاصی

 

«کینگ مووی (King Movie)» یکی از سایت های خوب دانلود فیلم و سریال است که نامش با دوبله های اختصاصی گره خورده است. هرچند کینگ مووی قدمت زیادی ندارد، ولی با آرشیوی غنی به همراه دوبله هایی با کیفیت توانسته ره صد ساله را چند ماهه طی کند! هر چند اهل فن و فیلم بین های حرفه ای چندان آرشیو کینگ مووی را به لحاظ کَمی قوی نمی دانند، ولی این سایت دانلود فیلم و سریال در ارائه به روزترین و جدیدترین عناوین فیلم و سریال تقریبا بی نقص عمل کرده و می توانید تقریبا هر فیلم و سریالی که طی چند سال اخیر عرضه شده را در آن پیدا کنید. کینگ مووی هم دارای حق اشتراک است و پس از ثبت نام و پرداخت مبلغ اشتراک ویژه می توانید از امکانات آن استفاده کنید.

حتما بخوانید  طرز تهیه شیرینی قرابیه تبریزی خانگی به 2 روش

 

 

۷-«مای موویز» از برترین سایت های دانلود فیلم و سریال

 

«مای موویز» از برترین سایت های دانلود فیلم و سریال

 

«مای موویز (MyMoviz)» یکی از بهترین سایت های دانلود فیلم و سریال است که با یک آرشیو قوی، خیال شما را از پیدا کردن بهترین فیلم ها و سریال های خارجی راحت می کند. مای موویز همچون بسیاری از سایت های دانلود فیلم و سریال که در این مطلب معرفی کرده ایم، امکان دانلود سریال ها و فیلم ها با کیفیت های مختلف، زیرنویس فارسی چسبیده و همینطور تماشای آنلاین را ارائه داده است.

 

 

۸-«مستر مووی» یک سایت دانلود فیلم و سریال با زیرنویس

 

«مستر مووی» یک سایت دانلود فیلم و سریال با زیرنویس

 

«مستر مووی (MyMoviz)» یکی دیگر سایت دانلود فیلم و سریال ایرانی با پسوند مووی است که نیامده، نامش بر سر زبان ها افتاده است. این سایت با دارای بودن یک آرشیو بسیار قوی به همراه دسته بندی های مناسب یکی از برترین سایت های دانلود فیلم و سریال است. ارائه فیلم ها و سریال ها با کیفیت های متنوع به همراه زیرنویس های همگام سازی شده از دیگر امکانات سایت مستر مووی است.

 

 

۹-«سایت دانلود روز» از قدیمی ترین سایت های ایرانی دانلود فیلم و سریال

 

«سایت دانلود روز» از قدیمی ترین سایت های دانلود فیلم و سریال

 

سایت «دانلود روز (Download Day)» از قدیمی ترین و بهترین سایت های دانلود فیلم و سریال است که حتما اکثر علاقه مندان به فیلم و سریال قبلا به آن برخوردند. با این حال، دانلود روز مدت هاست که فعالیت خود را کاملا محدود کرده و ثبت نام در این سایت قدیمی تنها از طریق فرستادن دعوتنامه از سوی یکی از اعضای فعلی سایت امکان پذیر است.

دانلود روز دارای آرشیو بسیار قوی با دسته بندی های اصلی سریال و فیلم در ژانرهای مختلف و همینطور مراسم ها و جوایز است. جستجوی پیشرفته سایت دانلود روز برای زمانی که چندان از انتخاب فیلم و سریال مدنظر خود مطمئن نبودید گزینه بسیار مناسبی است. همچنین می توانید از فهرست هنرمندان از میان برترین کارگردان ها، برترین بازیگران مرد و زن نیز فیلم ها و سریال ها را جستجو کنید.

 

 

۱۰-«هستی دانلود» از قدیمی ترین سایت های ایرانی دانلود فیلم و سریال

 

«هستی دانلود» از برترین سایت های دانلود فیلم و سریال

 

سایت دانلود فیلم و سریال فیلم «هستی دانلود (HastiDL)» از قدیمی ترین سایت های ایرانی است. در این سایت که دارای آرشیو بسیار خوبی است، می توانید علاوه بر دانلود فیلم ها و سریال های خارجی، امکان دانلود سریال ها و فیلم های ایرانی به صورت کاملا قانونی را نیز داشته باشید. دانلود مستندها، مراسم ها و جوایز و همینطور برخی از سریال ها و فیلم ها به صورت دوبله فارسی از دیگر امکانات سایت هستی دانلود است. هستی دانلود از بهترین سایت های دانلود فیلم و سریال اشتراکی است، بنابراین برای دانلود فیلم ها و سریال باید پس از عضویت، حق اشتراک را بپردازید.

 

 

کالابرگ الکترونیک