تفاوت ژل ابرو و صابون ابرو چیست و کدامیک بهتر است؟

تفاوت ژل ابرو و صابون ابرو چیست و کدامیک بهتر است؟


16 مرداد 1400 . زمان مطالعه: 5 دقیقه

خیلی بد »»»»»»»»»»»»»» خیلی خوب
تفاوت ژل ابرو و صابون ابرو چیست و کدامیک بهتر است؟

ابروهای پر پشت و زیبا جدیدترین ترند و مد این روزها هستند! برای لیفت ابرو و جذابیت بیشتر چهره شما می‌توانید از صابون و ژل ابرو استفاده کنید. این محصولات با فرم دهی به حالت ابروی شما، تغییری محسوس در زیبایی شما ایجاد می‌کنند. امروز می‌خواهیم هر آنچه که درباره تفاوت صابون ابرو و ژل ابرو باید بدانید را در این از مجله کوروش معرفی کنیم. در سرویس سلامت همراه ما باشید.

 

 

صابون ابرو چیست؟

 

صابون ابرو چیست

 

این روزها اصطلاح صابون ابرو را بیشتر می شنویم. یکی از راه های دستیابی به ابروهای جذاب و شگفت‌انگیز، استفاده از صابون ابرو است. درست است. وقتی روی ابروهای خود صابون میزنید، میتوانید ظاهری کاملا آراسته پیدا کنید که در تمام طول روز دوام داشته باشد. استفاده از صابون مخصوص ابرو برای جلوگیری از به هم ریختگی ابروها بسیار مهم است.

 

 

بیشتر بخوانید: ۹ روش خانگی برای پر پشت کردن و رشد سریع ابرو

 

 

ژل ابرو چیست؟

 

ژل ابرو چیست؟

 

ژل ابرو محصول دیگری برای محافظت و زیبایی و لیفت ابروهای شما است. این محصول برای ابروهای شما مانند ریمل مژه است و برای فرم دادن به ابروهای شما و لیفت ابرو استفاده می شود و حداقل برای مدت زمان کوتاهی باقی می‌ماند.

 

 

صابون ابرو یا ژل ابرو؟

 

صابون ابرو یا ژل ابرو؟

 

ژل ابرو برای مدتی ثابت برای ابروهای بی‌نظم کاربرد خوبی دارد. اما صابون ابرو در واقع برای ابروهای پرزدار کاربردی بهتر را داراست. کسانی که دارای ابروهای اضافی هستند ممکن است موافق باشند که ابروهای صابونی مهار نهایی را ایجاد می‌کنند که ژل ابرو نمی‌تواند. اگر از صابون ابرو استفاده کنید، در طول روز ابروهایی یکدست و پر خواهید داشت.

 

 

بیشتر بخوانید: ۵ حرکت ورزشی صورت برای لیفت ابرو

 

 

ویژگی‌های مثبت صابون ابرو

 

ویژگی‌های مثبت صابون ابرو

 

*مقرون به صرفه بوده و استفاده از آن ساده است.

 

*روی پوست شما باقی نمی‌ماند و پوسته‌ پوسته نمی‌شود.

 

*با حفظ ظاهری طبیعی ، ابروی کامل تری به نمایش می‌گذارد.

 

*روشی سریع و آسان برای آراستگی و زیبایی ابرو محسوب می‌شود.

 

*به شما امکان می دهد به راحتی ابروهای سرگردان را تشخیص دهید.

 

*ابروهای شما را برای کل روز در جای خود قرار می‌دهد. نیازی به تکرار در همان روز نیست!

 

*هر کسی می تواند از آن استفاده کند. مهم نیست شما دارای ابروهای بی‌نظم، پراکنده و یا ضخیم داشته باشید.

 

 

بیشتر بخوانید: بهترین روش های تقویت مژه و ابرو در خانه

 

 

شیوه استفاده از صابون ابرو

 

هرگونه روغن، آرایش یا آلودگی را از روی ابروهای خود پاک کنید. اگر می‌خواهید ابروهای خود را پر کنید، ابتدا این کار را انجام دهید و بگذارید قبل از شروع استفاده از صابون، ابروها تمیز شوند.

 

فرچه ابرو را با پاشیدن کمی آب روی آن، مرطوب کنید. سپس آن را در صابون بمالید. با استفاده از فرچه صابون خورده، ابروهای خود را به سمت بالا مسواک بزنید. از صابون به طور یکنواخت استفاده کنید. این کار را تا جایی ادامه دهید که ابروهای شما پر شده و مطابق میل شما کامل شود.

 

اگر از این صابون به صورت ناگهانی وارد چشم شما شود، قطعا کمی آزرده خواهید شد اما می‌توانید با شستن چشم‌های خود مشکل را برطرف کنید.

 

 

تفاوت صابون ابرو یا ژل ابرو؟ کدام یک برای من مناسب است؟

 

تفاوت صابون ابرو یا ژل ابرو؟ کدام یک برای من مناسب است؟

 

اگر می‌خواهید بین صابون ابرو و ژل ابرو تصمیم بگیرید، می‌تواند یک تصمیم سخت باشد. هر دوی آنها با هدف مشابهی مورد استفاده قرار می‌گیرند. اما اغلب می‌گویند که صابون ابرو ماندگاری بیشتری دارد و جلوه‌ای طبیعی به شما می دهد. از صبح تا شب ابروهای بی عیب و نقصی می‌توانید با صابون ابرو داشته باشید. مانند این که ساعت‌ها صرف مرتب و تمیز کردن آنها پرداخته‌اید. در هر صورت صابون یا ژل ابرو می‌تواند با هزینه‌ای اندک جلوه‌ای زیباتر از شما به نمایش بگذارد.

 

 

منبع: thebrowfixx

کالابرگ الکترونیک