۵ روغن گیاهی مفید برای سفت شدن و رفع پف پوست زیر چشم

۵ روغن گیاهی مفید برای سفت شدن و رفع پف پوست زیر چشم


10 خرداد 1400 . زمان مطالعه: 6 دقیقه

خیلی بد »»»»»»»»»»»»»» خیلی خوب
5 روغن گیاهی مفید برای جوانسازی، سفت شدن و رفع پف پوست زیر چشم

زیبایی پوست زیر چشم از مهم‌ترین دغدغه برای بسیاری از انسان‌هاست که به سلامت و زیبایی پوست و جذابیت خود اهمیت می‌دهند. سبک زندگی امروز ما در خیره شدن به نمایشگر موبایل و مانیتور به پوست زیر چشم ما آسیب می‌زند. همچنین عواملی مانند استرس، آلرژی، مشکلات سینوسی، خستگی و … موجب پف زیر چشم میشود. در مجله کوروش با ۵ روغن گیاهی که با جوانسازی، سفت کردن و ترمیم پوست زیر چشم، رفع پف و سیاهی و تیرگی زیبایی را به چشم و صورت شما هدیه می‌دهد می‌پردازیم.

 

 

معجزه روغن درخت چای برای ترمیم و جوانسازی پوست زیر و دور چشم

 

زیبایی-پوست-زیر-چشم

 

همه ما از فواید این روغن شنیده‌ایم و می‌دانیم بر سیاهی حلقه‌های تیره دور چشم به خوبی اثر می‌کند. روغن درخت چای برای حلقه‌های تیره زیر چشم بهترین عملکرد را دارد زیرا پوست زیر و دور چشم را آبرسانی و مرطوب می‌کند. به یکنواخت شدن رنگ پوست کمک کرده و تعادل طبیعی روغن را در پوست بازیابی می‌کند. روی چین و چروک و خطوط ریز پوست نیز اثر بسیار خوبی دارد.

 

 

روش مصرف روغن درخت چای برای جوانسازی پوست زیر چشم

 

کافی است چند قطره روغن درخت چای را در یک روغن به انتخاب خود رقیق کنید. از انگشتان خود برای ماساژ دادن در در ناحیه اطراف چشم استفاده کنید. از فشار ملایم استفاده کنید و حرکات دایره‌ای داشته باشید و صبح بشویید. برای نتایج موثر هر شب این کار را تکرار کنید.

حتما بخوانید  علت جوش زدن در نقاط مختلف بدن و روش های درمان آن

 

 

بیشتر بخوانید: فواید و عوارض روغن درخت چای برای درمان جوش و ریزش مو و …

 

 

روغن نعناع التهاب و پف زیر چشم را برطرف می‌کند

 

روغن نعناع التهاب و پف زیر چشم را برطرف می‌کند

 

این روغن به کاهش پف در ناحیه تاریک چشم کمک می‌کند. روغن نعناع خاصیت ضد التهابی دارد که تورم را کاهش می‌دهد. استفاده منظم از روغن نعناع برای رفع سیاهی دور چشم بسیار مفید است. این معجزه طبیعی، ظاهری جوان به پوست زیر چشم شما می‌بخشد زیرا یک منقبض کننده اساسی است و پوست دور چشم را سفت می‌کند. همچنین این روغن باعث روشن‌تر شدن و استحکام بیشتر پوست می‌شود.

 

 

روش مصرف روغن نعناع برای پف زیر چشم

 

چند قطره از روغن نعناع را پس از اینکه آن را با یک روغن حامل دلخواه رقیق کردید، به آرامی روی محل تیرگی بمالید. هنگام ماساژ روغن اطمینان حاصل کنید که لمس شما با فشار کم همراه است. از این روغن شب هنگام استفاده کنید تا تغییرات قابل مشاهده در ناحیه تاریک چشم را ببینید و صبح فردا با آب سرد بشویید.

 

 

بیشتر بخوانید: بررسی ۱۶ فواید و خواص دارویی نعناع برای بدن

 

 

روغن زردآلو محصولی برای ضدپیری و زیبایی چهره شما

 

روغن زردآلو محصولی برای ضدپیری و زیبایی چهره شما و رفع پف زیر چشم

 

این روغن خاصیت ضد پیری دارد و سرشار از اسیدهای چرب مفید است. ضد التهاب است و به کاهش ورم کمک می‌کند. استفاده منظم از روغن زردآلو به محو شدن تیرگی‌ها کمک می‌کند. روغن زردآلو برای برطرف کردن سیاهی دور چشم و کاهش خطوط ریز و چین و چروک بسیار مفید است. این روغن مغذی به بهترین وجه در نواحی تیره زیر چشم عمل کرده و پوست را روشن می‌کند.

 

 

روش مصرف روغن زردآلو برای پف زیر چشم

 

کافی است روغن زردآلو را با نوک انگشتان خود به آرامی روی پوست زیر چشم خود بمالید. روغن زردآلو سبک بوده و به راحتی جذب پوست می‌شود. هنگام ماساژ دادن روغن در سطح پوست از حرکات دورانی بهره بگیرید. هر شب هنگام خواب استفاده کنید و اجازه دهید یک شب بماند. برای دستیابی به نتایج بهتر، شب از این روغن استفاده کنید.

حتما بخوانید  بهترین روش‌ های درمان خانگی و سنتی ترک پاشنه پا

 

 

بیشتر بخوانید: ۱۱ ماده فوق‌العاده موثر در درمان سیاهی دور چشم در طب سنتی

 

 

ترمیم پوست زیر چشم با روغن جوجوبا

 

ترمیم پوست زیر چشم با روغن جوجوبا

 

این روغن به پف چشم کمک می‌کند. رنگ پوست را یکدست می‌نماید. فقط چند قطره از این روغن در ناحیه زیر چشم استفاده کنید تا معجزه آن را ببینید. روغن جوجوبا را به مدت ۲۰ دقیقه روی سطح پوست ماساژ دهید و با آب سرد بشویید. این روغن می‌تواند به عنوان روغن حامل و رقیق کننده هم استفاده شود. بنابراین نیازی به رقیق کردن ندارد. جوجوبا برای پوست لطیف و افرادی که پوست حساس دارند قابل استفاده است.

 

 

روش مصرف روغن جوجوبا برای ترمیم پوست زیر چشم

 

چند قطره از این روغن را به آرامی زیر چشم بمالید و با استفاده از حرکات دورانی ماساژ دهید. بگذارید مدتی بماند و با آب ولرم بشویید.

 

 

بیشتر بخوانید: ۱۱ ماده فوق‌العاده موثر در درمان سیاهی دور چشم در طب سنتی

 

 

روغن نارگیل مرطوب کننده طبیعی پوست چشم شما

 

روغن نارگیل مرطوب کننده طبیعی پوست چشم شما

 

فواید روغن نارگیل برای همه ما شناخته شده است. روغن نارگیل برای مرطوب سازی و آبرسانی پوست زیر و دور چشم کمکی اساسی به شما می‌کند. با استفاده منظم، می‌تواند حلقه‌های تیره زیر چشم را برطرف کرده و منطقه تاریک را روشن کند. این ماده نه تنها پوست را آبرسانی می‌کند بلکه می‌تواند رطوبت را در آن نگه دارد. باعث کاهش التهاب و پف اطراف ناحیه چشم نیز می‌شود.

 

 

روش مصرف روغن نارگیل برای مرطوب کننده طبیعی پوست چشم

 

چند قطره روغن نارگیل را به آرامی با انگشتان خود زیر چشم بمالید. شب از این روغن استفاده کنید و صبح آن را بشویید.

 

امیدواریم این داروهای درمانی و روغن های طبیعی، مفید واقع شوند و زیبایی را به پوست شما ارزانی دارند. تجربیات خود و بهترین روغن مناسب که تا به حال استفاده کرده‌اید را با دیگر مخاطبان ما در میان بگذارید.

 

 

منبع: newsmeter

 

 

کالابرگ الکترونیک