زیباترین و جدیدترین مدل دسته گل عروس برای تابستان

زیباترین و جدیدترین مدل دسته گل عروس برای تابستان


13 تیر 1399 . زمان مطالعه: 7 دقیقه

خیلی بد »»»»»»»»»»»»»» خیلی خوب
زیباترین و جدیدترین مدل دسته گل عروس برای تابستان

«دسته‌ گل عروس» یکی از حساس‌ترین اکسسوری‌ها برای مراسم عروسی است که انتخابش معمولا دقت زیادی را می‌طلبد. علاوه‌ بر‌ این چند سالی است که انتخاب دسته‌ گل عروس مناسب هر فصل مورد توجه زوج‌های جوان قرار گرفته است. از سوی دیگر با شروع فصل تابستان برگزاری گسترده مراسم ازدواج زوج‌های جوان را شاهد خواهیم بود و یک راهنمای عملی برای انتخاب دسته‌ گل عروس به نظر ضروری می‌رسد. پس در این نوشتار با ما همراه باشید تا زیباترین و جدیدترین مدل دسته گل عروس خاص و لاکچری طبیعی برای تابستان را به انتخاب کارشناسان مد و زیبایی را به شما معرفی کنیم.

 

جدید ترین و زیبا ترین مدل دسته‌‌ گل عروس تابستانی؛ تر ‌و تازه و زنانه

 

جدید ترین و زیبا ترین مدل دسته‌‌ گل عروس تابستانی؛ تر ‌و تازه و زنانه

 

از جمله جدیدترین و زیباترین مدل دسته گل‌ عروس خاص و لاکچری یک دسته‌ گل زیبا با ترکیبی تر‌ و‌ تازه، زنانه و دلنشین از گل‌های زیبا و لطیف صد‌تومانی (پئونی)، آلاله، رز‌های باغچه‌ای پایه کوتاه، گل ناز و سمپرویووم، گل تاج‌الملوک و چند نوع سرخس. این دسته‌ گل عروس شاد و رمانتیک با ترکیب رنگ‌های سرحال و تابستانی یکی از بهترین انتخاب‌ها برای برگزاری مراسم عروسی در گرمای تابستان است که حسابی سرحال‌تان می‌آورد.

 

 

جدیدترین دسته‌ گل عروس طبیعی با رنگ‌های پاستلی

 

جدیدترین دسته‌ گل عروس طبیعی با رنگ‌های پاستلی

 

رنگ‌های پاستلی این روزها حسابی در میان جوانان پرطرفدار شده‌اند. از رنگ موهای پاستلی تا رنگ‌های شاد پاستلی برای رنگ ناخن و لباس و کفش. به نظر می‌رسد دسته‌ گل عروس خاص و طبیعی برای عقد محضری یا مراسم عروسی با رنگ‌های پاستلی هم در تابستان امسال بسیار پرطرفدار باشد. این دسته‌ گل عروس پاستلی با گل‌های زیبا و درخشان صد‌تومانی، رزهای پایه کوتاه باغچه‌ای، انواع گل رز به رنگ‌های مختلف، گل آستیلب (یک گل زینتی متنوع بومی قاره آسیا و آمریکا)، یاس بنفش و گل شب‌بو در دستان عروس می‌درخشد. ترکیب طیف‌های مختلف رنگ بنفش و یاسی و صورتی سبب شده تا به یکی از زیبا ترین و جدید ترین مدل دسته گل عروس لقب دسته‌ گل پاستلی بدهند.

 

 

تخفیف شوینده های افق کوروش

شلیک رنگ‌ها به قلب شب؛ یک دسته‌ گل رنگارنگ برای عروس تابستان

 

شلیک رنگ‌ها به قلب شب؛ یک دسته‌ گل رنگارنگ برای عروس تابستان

 

یک دسته گل خاص عروس با آبشاری از رنگ ها. رسم است که دسته‌ گل عروس به رنگ سفید و یا در نهایت ترکیبی متعادل از گل‌های سفید و صورتی و گلبهی باشد. اما پیشنهاد ما به شما این است که این‌بار شما سنت ‌شکنی کنید و با یک دسته‌گل رنگارنگ و سرحال و شاد زیباترین شب زندگی‌تان را جشن بگیرید. یکی از جدیدترین دسته گل‌های عروس ترکیب گل‌های این دسته‌گل تابستانی زیبا است: مجموعه‌ای از گل‌های خانواده آهاری، مجموعه‌ای از گل‌های صورتی از جمله رز صورتی و انواع مختلف گل لاله ، چند نمونه رنگارنگ گل مینا و سرانجام شلیک رنگ‌ها. این دسته‌ گل رنگی مجموعه‌ای از رنگ‌های شاد و تابستانی زرد، قرمز، صورتی، آبی و نارنجی.

 

 

جدیدترین دسته‌ گل عروس طبیعی با رنگ‌هایی شبیه خورشید

 

جدیدترین دسته‌ گل عروس طبیعی با رنگ‌هایی شبیه خورشید

 

یک دسته‌ گل عروس گرم و آفتابی که ترکیب گل‌های به کار رفته در آن آن‌قدر گرم و پرخروش است که تلالو نور خورشید را برای همگان تداعی می‌کند از جمله جدیدترین دسته گل‌های عروس است. گل کوکب، انواع رز، آستیلب، اوکالیپتوس و گل مروارید. از شاخه‌ و برگ درخت اکالیپتوس برای تزیین این دسته گل استفاده می‌شود و ترکیب زیبایی از رنگ‌های نارنجی، سبز، زرد، گلبهی، بنفش، سبز و سفید این دسته‌ گل گرم را بی‌نهایت چشم‌نواز می‌کند.

 

 

دسته‌ گل عروس به سبک روستیک؛ خاص و متفاوت برای تابستان و زمستان

 

دسته‌ گل عروس به سبک روستیک؛ خاص و متفاوت برای تابستان و زمستان

 

اگر از آن‌دسته آدم‌هایی هستید که دل‌شان می‌خواهد همیشه متفاوت و سنت‌شکن باشند بهترین انتخاب برای شما هم در تابستان و هم زمستان یک دسته ‌گل خاص و لاکچری عروس به سبک روستیک است. سبک روستیک این روزها در مواردی مثل دکوراسیون منزل و محل کار، مد و لباس و طراحی کفش حسابی پرطرفدار است و به نظر می‌رسد امتحان آن در زمینه دسته ‌گل عروس هم یک انتخاب موفق باشد. جدیدترین مدل دسته گل عروس با گل‌های زیبا و رنگارنگ این دسته‌گل زیبا عبارتند از: گل شقایق، گل زبان در قفا یا گل دلفین، بابونه، انواع شکوفه‌های درخت سیب، گل مخروطی یا سرخار گل، گل شقایق پیچ، رزهای باغچه‌ای و گل ورونیکا. ترکیب رنگ این دسته‌گل عروس روستیک ترکیبی از رنگ‌های زرد‌چرک، بنفش و یاسی، گلبهی و قرمز است.

 

 

دسته‌ گل عروس صورتی؛ شکیل و زیبا و طبیعی

 

دسته‌ گل عروس صورتی؛ شکیل و زیبا و طبیعی

 

یک دسته‌ گل خاص عروس صورتی و سرخوشانه.  این دسته گل با ترکیبی از رنگ‌های یاسی، صورتی و بنفش در کنار سبز چمنی و سبز کمرنگ‌تر یک دسته‌ گل جوان‌پسند و شکیل است. ترکیب گل‌های شاد و سر‌حال این دسته‌ گل عروس زیبا مجموعه‌ای از گل‌های ادریس، گل نخود معطر، یاسمن، گل سنبل، گل هله‌بار سبز، یاسمین صورتی، انواع گل رز و پیچ امین‌الدوله است که آن را به دسته‌ گل محبوب دختر خانم‌های جوان و شاد تبدیل کرده است.

 

 

زیباترین و جدیدترین مدل دسته گل عروس؛ سلطنت گل‌های ادریسی

 

زیباترین و جدیدترین مدل دسته گل عروس؛ سلطنت گل‌های ادریسی

 

در سال های اخیر دسته‌ گل‌های زیادی با حضور تنها یک گل در بورس و ترند بوده اند. برای مثال گل ادریسی که به رنگ‌های  آبی، قرمز، صورتی، ارغوانی روشن و ارغوانی تیره موجود است انتخابی ایده‌آل برای کسانی است که دل‌شان می‌خواهد مطابق مد روز پیش بروند و یک نوع گل اما به رنگ‌های متنوع را برای دسته‌گل عروسی‌شان انتخاب کنند. اگر هم هوادار دسته‌گلهای تک رنگ هستید می‌توانید دسته‌ گل عروس را فقط با یک رنگ مثلا رنگ سفید از این گل سفارش بدهید.

 

 

بازگشت دسته‌ گل ‌های عروس قدیمی‌؛ ترکیبی زیبا از گل‌های زینتی ژربرا

 

بازگشت دسته‌ گل‌ های عروس قدیمی‌؛ ترکیبی زیبا از گل‌های زینتی ژربرا

 

 

دسته‌ گل‌های عروس گل «ژربرا» دسته ‌گل محبوب و بسیار پرطرفدار عروس خانم‌ها در دهه نود میلادی بود. اما به نظر می‌رسد این دسته ‌گل در تابستان باز هم حسابی پرطرفدار و ترند باشد. گل زینتی ژربرا در رنگ‌های متنوع و شاد می‌روید و می‌تواند یک دسته‌گل عروس متفاوت و به یادماندنی برای شما باشد.

 

 

دسته‌گل عروس با گل‌های رز؛ کلاسیک و همیشه مد روز

 

دسته‌گل عروس با گل‌های رز؛ کلاسیک و همیشه مد روز

 

دسته گل رز طبیعی هم در طول تاریخ یک دسته گل عروس شیک، کلاسیک و پرطرفدار بوده است. اگر دسته ‌گل کلاسیک رز به رنگ دلخواه‌تان یا ترکیبی از چند رنگ را می‌پسندید نگران نباشید؛ این دسته ‌گل خاص و زیبا همیشه جز جدیدترین دسته گل‌های عروس لاکچری و در بورس است و در سرتاسر جهان طرفداران پر‌و‌پا قرصی دارد.

 

 

 

کالابرگ الکترونیک