لیست ۱۲ مورد از عجیب ترین و جالب ترین نذری‌ های خاص و لاکچری

لیست ۱۲ مورد از عجیب ترین و جالب ترین نذری‌ های خاص و لاکچری


4 فروردین 1402 . زمان مطالعه: 10 دقیقه

خیلی بد »»»»»»»»»»»»»» خیلی خوب
لیست 12 مورد از عجیب ترین و جالب ترین نذری‌ های خاص و لاکچری

نذری های جالب و عجیبی که تا به حال دیده‌اید شامل چه چیزهایی بوده است؟ حتماً شما هم تا به حال در ایام رمضان و محرم با نذری‌های جالب روبرو شده‌اید. برخی افراد برای نذری دادن خلاقیت زیادی به خرج می‌دهند و نذری‌هایی را انتخاب می‌کنند که هیچ ارتباطی با غذاهای معمول و همیشگی ندارد. حقیقت این است که نذری همیشه نباید آش، قیمه یا زرشک پلو با مرغ باشد. تنوع دادن در نذری دادن نیز می‌تواند گاهی اوقات جذاب باشد. اما عجیب‌ترین و جالب‌ترین نذری‌هایی که تا به حال دیده‌اید چیست؟ در این مقاله از سرویس آشپزی در مجله کوروش می‌توانید با عجیب‌ترین نذری‌های جالب و خاص آشنا شوید. در انتهای مقاله به سوالات متداول در مورد نذری‌های جالب پاسخ خواهیم داد.

 

 

با نذری‌های جالب و عجیب آشنا شوید

 

با نذری‌های جالب و عجیب آشنا شوید

 

نذری چی بدم؟ نذری دادن همیشه به معنای درست کردن حجم زیادی آش و تهیه غذاهای مرسوم نیست. گاهی اوقات بسیاری از افراد در شرایطی قرار می‌گیرند که تصمیم می‌گیرند چیز متفاوتی را برای نذری بین مردم پخش کنند.

به علاوه مطمئن باشید کمی خلاقیت به خرج دادن در انتخاب نذری می‌تواند برای دیگران هم جذاب‌تر باشد. اما عجیب‌ترین و جالب‌ترین نذری‌هایی که تا به حال بین مردم پخش شده چیست؟ در ادامه می‌توانید با لیستی از نذری‌های جالب و عجیب آشنا شوید.

 

۱- پیتزا

 

پیتزا از نذری های جالب و خاص

 

شاید بیشتر ما نذری دادن را به غذاهای سنتی و انواع برنج با خورشت یا آش بشناسیم، اما پیتزا یکی از نذری‌های جالبی است که اتفاقاً در سال‌های اخیر بیشتر مرسوم شده است. پیتزا از آن دسته غذاهایی است که معمولاً همه افراد با هر سن و هر جنسیتی از خوردن آن لذت می‌برند.

پس انتخاب پیتزا به عنوان نذری ماه رمضان یا مناسبت‌های دیگر جدا از عجیب بودن آن می‌تواند بسیار جذاب و پرطرفدار نیز باشد. می‌توانید انواع پیتزا را به صورت آماده از فروشگاه‌های افق کوروش به صورت اینترنتی، حضوری یا تلفنی تهیه کنید.

 

۲- لواشک

 

لواشک از نذری های عجیب و جالب

 

یکی از عجیب‌ترین و جالب‌ترین نذری‌ها که تا به حال بین مردم پخش شده نذری لواشک است. شاید برایتان جالب باشد که بدانید در شهر رشت مردی هر سال نذری لواشک به کودکان می‌دهد. البته ماجرای این نذری از آن جایی که شروع شده که پسر این آقا لواشک نذر می‌کند و به خواسته خودش می‌رسد.

از آن سال پدر او هر سال ترکیبی از لواشک، همراه با آب انار و مسقطی را بین ۳۰ نفر از همکلاسی‌های خود پخش می‌کند. حدود ۱۰ سال از این ماجرا می‌گذرد و این خانواده هنوز هم به ۳۰ نفر از کودکان شهر لواشک مخصوص نذری می‌دهند. انواع لواشک را از فروشگاه‌های افق کوروش به صورت اینترنتی، حضوری یا تلفنی تهیه کنید.

 

۳- ساندویچ کالباس

 

حتما بخوانید  طرز تهیه گوش فیل خانگی به چند روش با طعم قنادی و بازاری

نذری دیگری که به نظر بسیار جالب می‌رسد، نذری «ساندویچ کالباس» است. این روزها نذری دادن به این معنا نیست که حتماً باید غذای خاصی را انتخاب کنید و یا به سراغ گزینه‌های سنتی بروید. در سال‌های اخیر نذری دادن با غذاهای مدرن مثل ساندویچ کالباس رایج‌تر شده است.

این ساندویچ برای نسل جوان بسیار جذاب است و برای افرادی که به دنبال نذری دادن بین جوان‌ها هستند، گزینه مناسبی محسوب می‌شود. کالباس، نان باگت و خیارشور را از فروشگاه‌های افق کوروش به صورت اینترنتی، حضوری یا تلفنی تهیه کنید.

 

۴- شیر موز

 

شیر موز از نذری های عجیب

 

یکی دیگر از نذری‌های جالب و عجیب شیر موز است. شیر موز یک نوشیدنی فوق‌العاده انرژی‌بخش است که می‌تواند هم برای نذری ماه رمضان و هم نذری ماه محرم گزینه خوبی باشد. به علاوه شیرموز طعم بسیار لذیذی دارد و همه افراد نیز از نوشیدن آن لذت می‌برند، پس این نذری نیز در کنار عجیب بودن بسیار پرطرفدار خواهد بود.

 

۵- هندوانه

 

«هندوانه» از آن نذری‌های جالب و خاص است که به خصوص در فصل تابستان و با گرم شدن هوا حسابی می‌چسبد. برای نذری هندوانه معمولاً آن را برش می‌دهند و در ظروف یک بار مصرف می‌گذارند. شاید هم هندوانه را به صورت قاچ کرده بین مردم پخش کنند. به هر حال مهم این است که نذری هندوانه در هوای گرم بسیار پرطرفدار و دلچسب خواهد بود. برای تهیه ظروف یکبار مصرف به صورت اینترنتی، تلفنی و حضوری از فروشگاه‌های زنجیره‌ای افق کوروش اقدام کنید.

 

۶- میگو سوخاری

 

تخفیفات لبنیات افق کوروش

یکی دیگر از نذری‌های جالب و عجیب نذر میگو سوخاری است. شاید این نذری بیشتر از آن که عجیب باشد لاکچری است! اما به هر حال شنیده شده که عده‌ای از میگو سوخاری برای نذری استفاده کرده‌اند.

این نذری برای کسانی که عاشق غذاهای دریایی هستند، خبر بسیار خوبی است. میگو سوخاری یک نذری متفاوت است ولی قطعاً هم به خاطر خواص و هم طعم لذیذی که دارد، بسیار پرطرفدار است.

اگر شما هم هوس کردید که امسال به جای غذاهای تکراری میگو سوخاری خانگی نذری بدهید، می‌توانید میگو و همچنین پودر سوخاری یا میگو سوخاری را به صورت اینترنتی، تلفنی و حضوری از فروشگاه‌های زنجیره‌ای افق کوروش تهیه کنید.

 

۷- بستنی

 

بستنی هم در لیست عجیب‌ترین و جالب‌ترین نذری‌ها قرار دارد که هم برای ماه رمضان و هم محرم ایده خوبی است. نذری بستنی معمولاً در فصل بهار و تابستان که هوا گرم است لذت‌بخش‌تر خواهد بود.

در این شرایط هر فردی که بستنی را از شما می‌گیرد، لذت بیشتری می‌برد و قطعاً انرژی مثبت بیشتری به سمت شما باز می‌گردد. اگر شما هم دوست دارید امسال بستنی نذری بدهید، می‌توانید انواع بستنی با طعم‌ها و مدل‌های مختلف را به صورت آنلاین، حضوری و تلفنی از فروشگاه‌های افق کوروش تهیه کنید.

 

۸- سیب زمینی سرخ کرده

 

سیب زمینی سرخ کرده از عجیب ترین نذری ها

 

شنیده شده که تا به حال عده زیادی سیب زمینی سرخ شده را برای نذری انتخاب کرده‌اند. به هر حال سیب زمینی سرخ شده از آن دسته خوراکی‌هایی است که پیر و جوان با هر سن و سالی از خوردن آن لذت می‌برند.

بنابراین شاید سیب زمینی سرخ کرده در لیست نذری‌های جالب و عجیب باشد، اما قطعاً هر کسی که این نذری را دریافت می‌کند، از خوردن آن لذت می‌برد. سیب زمینی خرده کرده خلالی را از فروشگاه‌های زنجیره‌ای افق کوروش به صورت اینترنتی، حضوری یا تلفنی بخرید.

حتما بخوانید  20 ضرر و فواید افطار با آب سرد و گرم برای سلامت بدن

 

۹- آبمیوه

 

آبمیوه جدا از این که در لیست عجیب‌ترین نذری‌ها قرار دارد، یکی از سالم‌ترین انواع نذری است که به خصوص پخش کردن آن بین قشر ضعیف جامعه که توانایی خرید میوه تازه و یا خوردن آبمیوه را ندارند، بسیار لذت‌بخش خواهد بود.

اگر برای نذری آبمیوه از آبمیوه‌های طبیعی استفاده کنید که نذری شما به یک نذری متفاوت اما به یاد ماندنی و درجه یک تبدیل خواهد شد. بهترین گزینه‌ها برای نذری آبمیوه طبیعی آب هویج و آب پرتقال هستند که می‌توانید در خانه و یا آبمیوه فروشی‌های مطمئن تهیه کنید.

همچنین برای خرید انواع آبمیوه به صورت آنلاین، حضوری و تلفنی می‌توانید خرید خود را از فروشگاه‌های زنجیره‌ای افق کوروش انجام دهید.

 

۱۰- نذر ماسک و دستکش یکبار مصرف

 

نذر ماسک از نذری های جالب و عجیب

 

با شیوع کرونا و گسترده شده ویروس‌های مختلف استفاده از ماسک بسیار رایج شده است. جالب است بدانید که در چند سال اخیر نذر ماسک و اقلام بهداشتی به شدت گسترش پیدا کرده است و بسیاری از افراد در حسینیه‌ها، مساجد و حتی خیابان‌ها بسته‌های ماسک، پد الکلی و دستکش نذری می‌دهند.

این بسته‌ها به خصوص برای افرادی کم بضاعت و خانواده‌هایی که گاهی فراموش می‌کنند در مکان‌های شلوغ از ماسک استفاده کنند، گزینه بی‌نظیری خواهد بود. اگر قصد دارید شما هم امسال ماسک تنفسی و بهداشتی و دستکش یکبار مصرف نذری بدهید، می‌توانید آن‌ها را به صورت آنلاین، حضوری و تلفنی از فروشگاه‌های افق کوروش تهیه کنید.

 

۱۱- سیب زمینی پخته و تخم مرغ آب پز

 

یکی دیگر از نذری‌هایی که به نظر جالب می‌رسد، نذری سیب زمینی پخته و تخم مرغ آب پز است. یک نذری کامل و سیر کننده که اتفاقاً خیلی هم مفید و خوشمزه است. این نذری برای افرادی که به دنبال یک نذری راحت، متفاوت و کم هزینه هستند ایده بسیار مناسبی است و هم برای ماه رمضان و هم محرم مناسب است.

اگر شما هم دوست دارید امسال برای نذری تخم مرغ و سیب زمینی آب پز بدهید، می‌توانید تخم مرغ را به صورت آنلاین، حضوری و تلفنی از فروشگاه‌های افق کوروش تهیه کنید.

 

۱۲- کباب ترکی

 

کباب ترکی از نذری های لاکچری و خاص

 

یکی از لوکس‌ترین نذری‌های جالبی که تا به حال بین مردم پخش شده کباب ترکی است. یکی از نذری‌های لاکچری و جالب که از رستوران‌ها تهیه می‌شود و در بسته‌بندی‌هایی همراه با مخلفات بین مردم پخش می‌شود.

قطعاً این نذری به دست هر کسی برسد، از خوردن آن بسیار لذت خواهد برد. شما می‌توانید کباب ترکی را را به صورت آنلاین، حضوری و تلفنی از فروشگاه‌های افق کوروش تهیه کنید.

 

سوالات متداول

 

عجیب‌ترین و جالب‌ترین نذری چیست؟

 

از عجیب‌ترین نذری‌هایی که تا به حال بین مردم پخش شده می‌توان به لواشک، ساندویچ کالباس و هندوانه اشاره کرد.

 

عجیب‌ترین نذری‌های لاکچری چه نذری‌هایی هستند؟

 

پیتزا، کباب ترکی و میگو سوخاری از جالب‌ترین نذری‌هایی لاکچری هستند.

 

 

کالابرگ الکترونیک