۲۲ آموزش جدید تزیین آجیل عید عروس + عکس

۲۲ آموزش جدید تزیین آجیل عید عروس + عکس


21 اسفند 1400 . زمان مطالعه: 10 دقیقه

خیلی بد »»»»»»»»»»»»»» خیلی خوب
ایده تزیین آجیل عید عروس

ایده تزیین آجیل عید عروس به خصوص برای خانواده‌هایی که تازه عروس و داماد دارند در روزهای پایانی اسفند تبدیل به یک چالش می‌شود. معمولاً بیشتر خانواده‌ها در اولین سال ازدواج برای عروس مقداری آجیل، شیرینی و هدیه می‌برند و با تزیین آجیل عید نوروز و تزیین هدایای عروس برای عید سعی می‌کنند تا جلوه زیباتری به این هدیه‌ها ببخشند. در این مقاله از سرویس سبک زندگی می‌توانید با روش‌های تزیین آجیل عید نوروز با ایده‌های خلاقانه آشنا شوید. در انتهای مقاله به سوالات متداول در مورد آموزش تزیین آجیل عروس برای عید آشنا شوید.

 

 

آموزش ایده تزیین آجیل عید عروس

 

ایده تزیین آجیل عید عروس

 

برای تزیین آجیل عید عروس می‌توانید از هر ایده خلاقانه‌ای که در ذهن دارید استفاده کنید. به کار بردن ظروف شکیل و زیبا در کنار درست کردن یک اثر هنری با آجیل می‌تواند ایده فوق‌العاده‌ای برای این موضوع باشد.

برای تزیین آجیل شب عید عروس خانم‌ها می‌توانید درست مثل تزیین آجیل یلدایی عروس از انواع میوه خشک نیز استفاده نمایید. ترفندهای درست کردن آجیل ارزان عید را بلد هستید؟ در ادامه می‌توانید با آموزش چند ایده تزیین آجیل عید نوروز برای عیدی عروس آشنا شوید.

 

۱- تزیین آجیل عید عروس در تنگ شیشه‌ای

 

تزیین آجیل عید عروس در تنگ شیشه‌ای

 

یکی از جالب‌ترین ایده‌ها برای تزیین آجیل عروس و داماد این است که آجیل‌ها را در یک تنگ بریزید و سپس تنگ را تزیین کنید. برای این کار می‌توانید یک سبد یا سینی نسبتاً بزرگ انتخاب کنید. سپس چند تنگ با اندازه متوسط بردارید و داخل هر کدام مقداری آجیل بریزید.

سپس تنگ‌ها را داخل سبد یا سینی قرار دهید و فضای خالی داخل سینی یا سبد را با گل و برگ‌های طبیعی پر کنید. برای این که آجیل شما بیرون نریزد و آلوده نشود، بهتر است روی تنگ را با سلفون بپوشانید.

تخفیف شوینده های افق کوروش

 

۲- تزیین آجیل عید عروس در سینی

 

تزیین آجیل در سینی

 

ایده بعدی برای تزیین آجیل عروس برای عید چیدن آجیل در سینی یا یک دیس است. برای این کار می‌توانید آجیل‌ها را به صورت مجزا و در ردیف‌های مختلف داخل دیس بچینید. می‌توانید دور تا دور ظرف را بادام هندی بچینید. سپس برای لاین بعدی پسته، فندق، تخمه و سایر آجیل‌ها را به صورت جداگانه داخل ظرف بچینید.

 

حتما بخوانید  3 مدل طرز تهیه مرغ دوغی زعفرانی، طعم دار و سوخاری خوشمزه

تزیین آجیل عروس در سینی

 

برای این که چیدمان آجیل‌های شما جذاب‌تر شود بهتر است بین آجیل‌ها از انواع میوه خشک نیز استفاده کنید. در انتهای کار بهتر است روی ظرف آجیل سلفون بکشید و سپس روی آن را با گل‌های طبیعی یا روبان تزیین کنید.

 

تزیین آجیل عروس در سینی

۳- تزیین آجیل عید عروس در ظروف شیشه‌ای

 

تزیین آجیل عید عروس در ظروف شیشه‌ای

 

خاص‌ترین ایده تزیین آجیل عید عروس این است که آجیل‌ها را به صورت جداگانه در ظروف شیشه‌ای بریزید. سپس این ظروف را در یک سبد قرار دهید. می‌توانید داخل سبد را با پوشال پر کنید و ظروف شیشه‌ای را داخل سبد قرار دهید و اطراف سبد را نیز با گل‌های طبیعی و مروارید تزیین نمایید.

 

۴- تزیین آجیل عروس به صورت توپ

 

برای تزیین آجیل عروس می‌توانید از روش‌های خلاقانه‌ای کمک بگیرید. برای این کار می‌توانید انواع آجیل‌ها را روی یک اسفنج گرد بچسبانید. برای زیباتر شدن توپک آجیلی می‌توانید تخمه‌ها را با چسب حرارتی به هم بچسبانید و شکل یک توپ درست کنید و یا لابه‌لای توپک از برگ‌های طبیعی استفاده نمایید.

در صورت تمایل می‌توانید توپک آجیلی را با کاغذ سفید و تور تزیین کنید و آن را شکل یک دسته گل درست کنید و یا به همان صورت داخل یک سبد قرار دهید.

 

۵- تزیین آجیل عید عروس به شکل لباس عروس

 

تزیین آجیل عروس به شکل لباس عروس

 

یکی دیگر از روش‌های ساده و فانتزی برای تزیین آجیل عیدی عروس این است که آجیل‌ها را به شکل لباس عروس دور تا دور یک عروسک قرار دهید و آن را برای عروس هدیه ببرید. برای این کار باید آجیل‌ها را به صورت جداگانه در پلاستیک‌های سایز کوچک بسته‌بندی کنید. سپس یک مقوا را به شکل قیف درست کنید و دور کمر عروسک بچسبانید.

حال می‌توانید پلاستیک‌های آجیل را از قیمت بالای مقوا و روی کمر عروسک بچسبانید. این کار را با دقت و انجام دهید تا تمام فضای خالی دامن عروسک با بسته‌های آجیل پر شود.

 

۶- ایده تزیین آجیل عید عروس با ظروف زیبا

 

ایده تزیین آجیل عید عروس با ظروف زیبا

 

یکی از ساده‌ترین و شیک‌ترین روش‌ها برای تزیین آجیل عروس و داماد این است که آجیل را در ظروفی خاص و زیبا بریزید. برای این کار می‌توانید از ظروف مسی، میناکاری، خاتم‌کاری استفاده کنید. سپس روی ظرف را با گل و روبان تزیین کنید.

 

۷- تزیین آجیل با مقوا برای عروس

 

تزیین آجیل با مقوا برای عروس

 

یکی از ایده‌های کاربردی برای تزیین آجیل عید عروس این است که با استفاده از مقوا طرح مورد نظرتان را ایجاد کنید و با آجیل‌های مختلف یک اثر هنری شگفت انگیز خلق کنید. برای این کار باید مقوا را به صورت نوارهای برش دهید و سپس ظرف مورد نظرتان را روی یک تکه کاغذ بکشید و مقواها را با چسب حرارتی روی طرح مورد نظرتان بچسبانید. طرح مورد نظرتان را داخل یک سینی مناسب قرار دهید.

 

تزیین آجیل با مقوا برای عروس

 

حال می‌توانید داخل هر یک از قسمت‌های مقوا را با یک نوع آجیل یا میوه خشک پر کنید. اگر به دنبال یک ایده تزیین آجیل ساده و شیک هستید، بهتر است همین حالا برای درست کردن این اثر هنری زیبا دست به کار شوید.

حتما بخوانید  طرز تهیه حلوای گل سرخ به ۳ روش بوتیکی، ساده و رولی

 

۸- تزیین آجیل عروس با تور

 

تزیین آجیل عروس با تور

 

استفاده از تور بهترین ایده برای تزیین آجیل عروس برای عید است که اتفاقاً علیرغم ظاهر جذابی که دارد روش درست کردن آن بسیار ساده است. برای این کار می‌توانید آجیل‌ها را داخل ظرف یا سینی مورد نظرتان بریزید. سپس ظرف را داخل یک تور قرار دهید و تورها را در وسط ظرف جمع کنید. حالا می‌توانید تور را با یک روبان یا سیم نازک ببندید. سپس روی آن را با انواع گل طبیعی یا مصنوعی تزیین نمایید.

 

تزیین آجیل عروس با تور

 

۹- ایده تزیین آجیل عید عروس به شکل سبد گل

 

ایده تزیین آجیل عید عروس به شکل سبد گل

 

برای تزیین آجیل عیدی عروس در سبد می‌توانید آجیل‌ها را به شکل گل‌هایی زیبا به هم بچسبانید و سپس با سیم‌های نازک برای آن‌ها ساقه درست کنید. سپس یک اسفنج داخل سبد قرار دهید و گل‌های آجیلی را داخل سبد بچینید. برای زیباتر شدن سبد گل آجیلی می‌توانید از میوه‌های خشک و همچنین گل و برگ‌های طبیعی در کنار گل‌های آجیلی استفاده کنید و سبدتان را کاملاً پر کنید.

 

۱۰- انواع ایده برای تزیین آجیل عروس

 

انواع ایده برای تزیین آجیل عروس

 

برای تزیین آجیل عروس می‌توانید از ایده‌های خلاقانه و متفاوتی کمک بگیرید. درواقع شما می‌توانید به جای این که حجم زیادی از آجیل را داخل یک ظرف بریزید و به عنوان هدیه به عروس بدهید، آجیل‌ها را به شکلی زیبا و جذاب آماده کنید و هدیه‌ای جذاب‌تر برای اولین عید نوروز به عروس بدهید. در ادامه می‌توانید با چند ایده تزیین آجیل عید عروس آشنا شوید.

 

بهترین ایده برای تزیین آجیل عروس

تزیین کردن آجیل برای عروس

ایده برای تزیین کردن آجیل عروس

چطور آجیل عروس را تزیین کنیم

تزیینات آجیل عروس

ایده تزئین آجیل برای عیدی عروس

مدل تزیین آجیل عروس

تزیین آجیل عید برای عروس

 

در این مقاله سعی کردیم تا با ارائه چند ایده تزیین آجیل عید عروس به شما کمک کنیم هدایا و آجیل‌های نوروزی عروس را به شکلی زیباتر آماده کنید. برای درست کردن یک هدیه زیبا و یا تزیین کردن آجیل عید همیشه لازم نیست هزینه زیادی صرف کنید، گاهی با به کار بردن ایده‌هایی ساده و کاربردی می‌توانید زیباترین کارها را آماده نمایید.

 

سوالات متداول

بهترین روش برای تزیین آجیل عروس با تور چیست؟

 

برای این کار می‌توانید آجیل‌ها را داخل ظرف یا سینی مورد نظرتان بریزید. سپس ظرف را داخل یک تور قرار دهید و تورها را در وسط ظرف جمع کنید. حال می‌توانید تور را با یک روبان یا سیم نازک ببندید و روی آن را با گل تزیین کنید.

 

چطور آجیل عید عروس را به شکل دامن عروسک تزیین کنیم؟

 

برای این کار باید آجیل‌ها را به صورت جداگانه در پلاستیک‌های سایز کوچک بسته‌بندی کنید. سپس یک مقوا را به شکل قیف درست کنید و دور کمر عروسک بچسبانید. سپس پلاستیک‌های آجیل را از قیمت بالای مقوا و روی کمر عروسک بچسبانید. این کار را با دقت و انجام دهید تا تمام فضای خالی دامن عروسک با بسته‌های آجیل پر شود.

 

 

کالابرگ الکترونیک