لیست تنقلات خوشمزه و سرگرم کننده برای پیک نیک خانوادگی و دو نفره

لیست تنقلات خوشمزه و سرگرم کننده برای پیک نیک خانوادگی و دو نفره


2 فروردین 1402 . زمان مطالعه: 10 دقیقه

خیلی بد »»»»»»»»»»»»»» خیلی خوب
لیست تنقلات خوشمزه و سرگرم کننده برای پیک نیک خانوادگی و دو نفره

در سبد پیک نیک تنقلات چی بگذاریم؟ اصلا بهترین تنقلات برای پیک نیک چیست؟ شما چه خوراکی‌هایی را در پیک نیک همراه خود می‌برید؟ با نزدیک شدن به بهار و گرم شدن هوا تب و تاب پیک نیک رفتن در خانواده‌ها بیشتر می‌شود. انتخاب تنقلات سالم و مقوی در پیک نیک به شما کمک می‌کند تا انرژی بیشتری در طول روز داشته باشید و در کنار اعضای خانواده و دوستان بیشتر لذت ببرید. در این مقاله از سرویس آشپزی در مجله کوروش می‌توانید با انواع تنقلات پیک نیک سالم بیشتر آشنا شوید. در انتهای مقاله به سوالات متداول در مورد تنقلاتی که باید برای پیک نیک تهیه کنیم پاسخ خواهیم داد.

 

 

با تنقلات لازم برای پیک نیک آشنا شوید

 

با تنقلات لازم برای پیک نیک آشنا شوید

 

حتماً قبول دارید که در پیک نیک همه غذاها و خوراکی‌ها خوشمزه‌تر به نظر می‌رسند. دور هم بودن و نشستن در طبیعت موجب می‌شود که اشتهای ما به خوردن انواع تنقلات و خوراکی‌های خوشمزه بیشتر شود. حتی گاهی وقت‌ها ممکن است یک باره در پیک نیک هوس خوردن کیک کنید و یا با خودتان بگویید که کاش مقداری پاپ کرن و میوه هم همراه خود آورده بودید.

در ادامه قصد داریم شما را با لیستی از انواع تنقلات لازم برای پیک نیک آشنا کنیم. مطمئن باشید از خوردن این تنقلات در هوای آزاد بی‌نهایت لذت خواهید برد.

 

۱- کیک خانگی

 

کیک خانگی از بهترین تنقلات لازم برای پیک نیک

 

باور کنید خوردن کیک خانگی در هیچ کجای دنیا به اندازه پیک نیک لذت‌بخش نخواهد بود. حتی اگر عادت به خوردن کیک و شیرینی ندارید، بهتر است گاهی اوقات در پیک نیک‌های دوستانه و خانوادگی مقداری کیک خانگی با خود بیاورید و ببینید که طعم آن همراه با چایی که روی آتش درست شده چقدر لذت‌بخش خواهد بود.

بهتر است خریدن کیک و شیرینی از بیرون را فراموش کنید و خودتان یک کیک خوشمزه در خانه درست کنید. اگر واقعاً کیک درست کردن برایتان سخت است، می‌توانید یک بسته پودر کیک بخرید و در عرض چند دقیقه یک کیک حرفه‌ای و خوشمزه درست کنید.

تخفیف شوینده های افق کوروش

می‌توانید انواع پودر کیک با طعم‌های مختلف را به صورت آنلاین، حضوری و تلفنی از فروشگاه‌های افق کوروش تهیه کنید. انواع کیک و کلوچه را هم می‌توانید از فروشگاه‌های زنجیره‌ای افق کوروش خریداری کنید.

 

۲- کوکی جو دوسر

 

کوکی جو دوسر از تنقلات پیک نیک سالم

 

اگر در رژیم هستید و در پیک نیک هم به رژیم خود پایبند می‌مانید، می‌توانید به جای درست کردن کیک به سراغ درست کردن انواع کوکی‌های رژیمی با جو دوسر بروید. برای مقوی شدن کوکی نیز بهتر است مقداری گردو و کشمش به آن اضافه کنید.

برای شیرین کردن این کوکی‌ها هم پیشنهاد می‌شود کمی عسل در آن بریزید. می‌توانید جو دو سر، گردو، کشمش و عسل را به صورت آنلاین، حضوری و تلفنی از فروشگاه‌های افق کوروش تهیه کنید.

حتما بخوانید  طرز تهیه انواع آش دوغ شهرهای مختلف ایران + فیلم

 

۳- پاپ کورن

 

پاپ کرن از سالم ترین تنقلات برای پیک نیک

 

خوردن پاپ کورن یکی دیگر از لذت‌بخش‌ترین کارهایی است که می‌توانید در دل طبیعت انجام دهید. درواقع یکی از تنقلات لازم برای پیک نیک‌های خانوادگی به همراه داشتن مقدار زیادی پاک کورن است.

می‌توانید پاپ کورن‌ خانگی را ساده یا طعم‌دار درست کنید، اما فراموش نکنید که بعد از درست کردن پاپ کورن اجازه دهید خنک شود و سپس آن را در ظرف یا پلاستیک در بسته بریزید تا کیفیت خود را از دست ندهد. می‌توانید ذرت مخصوص برای تهیه پاپ کورن یا پاک کورن در طعم‌های مختلف را به صورت اینترنتی، حضوری و تلفنی از فروشگاه‌های افق کوروش تهیه کنید.

 

۴- اسموتی میوه

 

اسموتی میوه از سالم ترین تنقلات برای پیک نیک

 

اگر به دنبال تنقلات پیک نیک سالم و مفید هستید، بهتر است درست کردن اسموتی قبل از پیک نیک رفتن را فراموش نکنید. اسموتی میوه یک نوشیدنی بی‌نظیر برای ویتامینه کردن بدن و افزایش انرژی است.

برای تهیه اسموتی می‌توانید از هر نوع میوه‌ای که دوست دارید استفاده کنید. سپس اسموتی را داخل یک ظرف بریزید و در ظرف یخ بگذارید تا خنک بماند. می‌توانید طرز تهیه انواع اسموتی را در مقاله طرز تهیه ۱۱۰ مدل اسموتی بخوانید.

 

تخفیفات لبنیات افق کوروش

۵- هندوانه

 

هندوانه از تنقلات لازم برای پیک نیک

 

معمولاً اکثر افراد در پیک نیک انرژی زیادی صرف می‌کنند. برخی به صورت دسته‌جمعی بازی می‌کنند و برخی دیگر بیشتر زمان خود را به گشت و گذار در طبیعت می‌گذرانند. به هر حال خوردن یک قاچ هندوانه شیرین و ترد می‌تواند انرژی از دست رفته بدن را تأمین کند و بدن شما را هیدراته کند.

می‌توانید برای سرو کردن هندوانه کمی خلاقیت به خرج دهید و یک سالاد هندوانه با پنیر فتا و نعنا درست کنید. مطمئن باشید با این روش بیشتر از خوردن هندوانه لذت می‌برید. می‌توانید انواع پنیر صبحانه از جمله فتا را به صورت آنلاین، حضوری و اینترنتی از فروشگاه‌های افق کوروش تهیه کنید.

 

۶- سالاد میوه

 

سالاد میوه از تنقلات سالم برای پیک نیک

 

فروش ویژه حصولات صبحانه افق کوروش

یکی دیگر از انواع تنقلات لازم برای پیک نیک «سالاد میوه» است. سالاد میوه یک دسر سبک، سالم و خوشمزه است که می‌توانید از ترکیب انواع میوه‌های مختلف آماده کنید. برای تهیه سالاد میوه باید میوه‌های مختلف را خرد کنید و سپس می‌توانید کمی آب میوه یا آب لیمو ترش تازه به آن اضافه کنید. این سالاد به خصوص برای افزایش اشتیاق بچه‌ها به خوردن میوه روش فوق‌العاده‌ای است.

 

۷- آجیل و مغز

 

آجیل و مغز از تنقلات سالم پیک نیک

 

«آجیل» در همه دنیا به عنوان سالم‌ترین تنقلات شناخته می‌شود و از همین رو در لیست بهترین تنقلات برای پیک نیک نیز قرار دارد. به همراه داشتن ترکیبی از انواع مغزها در پیک نیک هم بسیار مقوی است و هم انرژی‌بخش.

می‌توانید خودتان چند مغز مختلف را با هم ترکیب کنید و آجیل درست کنید. برای این کار می‌توانید از گردو، فندق، پسته، بادام درختی و بادام زمینی و هر نوع مغز دیگری که در دسترس دارید استفاده کنید.

برای تهیه نخودچی کشمش، گردو، بادام درختی، فندق، پسته و بادام زمینی می‌توانید همین حالا خرید خود را از فروشگاه‌های همواره تخفیف افق کوروش به صورت اینترنتی، حضوری یا تلفنی انجام دهید.

 

۸- تخمه

 

حتما بخوانید  طرز تهیه فرنی جهرمی خوشمزه و مقوی با طعمی متفاوت

تخمه خوردن یکی دیگر از لذت‌بخش‌ترین کارها در پیک نیک است. فراموش نکنید قبل از رفتن به پیک نیک حتماً مقداری تخمه آفتابگردان، تخمه کدو و یا هر نوع تخمه دیگری که دوست دارید تهیه کنید.

تخمه خوردن در پیک نیک به خصوص برای برخی از مردها بیشتر از هر کار دیگری جذاب خواهد بود. می‌توانید انواع تخمه را به صورت اینترنتی، حضوری و تلفنی از فروشگاه‌های افق کوروش تهیه کنید.

 

۹- چیپس خانگی

 

چیپس خانگی از تنقلات لازم برای پیک نیک

 

یک پیشنهاد جذاب برای تهیه تنقلات لازم برای پیک نیک دوستانه درست کردن مقداری چیپس خانگی است. می‌توانید چیپس سیب زمینی را خودتان در خانه با هر طعمی که دوست دارید درست کنید. سپس اجازه دهید چیپس شما خنک شود و بعد آن را درون ظرف در بسته بریزید تا کیفیت آن حفظ شود.

اگر وقت درست کردن چیپس خانگی را ندارید، فراموش نکنید قبل از رفتن به پیک یک چند بسته چیپس بخرید. می‌توانید انواع چیپس با طعم‌های مختلف را به صورت اینترنتی، حضوری و تلفنی از فروشگاه‌های افق کوروش تهیه کنید.

 

۱۰- سیب زمینی ذغالی

 

«سیب زمینی زغالی» یکی دیگر از خوراکی‌هایی است که خوردن آن می‌تواند از هر غذا و تنقلاتی لذت‌بخش‌تر باشد. برای تهیه سیب زمینی ذغالی باید یک آتش درست کنید و سیب زمینی‌ها را داخل فویل آلومینیومی بپیچید. سپس آن‌ها را درون آتش قرار دهید و بعد از پخته شدن همراه با مقداری نمک و فلفل بخورید.

می‌توانید فویل آلومینیومی و همچنین نمک و فلفل را به صورت آنلاین، حضوری و تلفنی از فروشگاه‌های افق کوروش تهیه کنید.

 

۱۱- ساندویچ سیب با کره بادام زمینی

 

ساندویچ سیب با کره بادام زمینی از تنقلات سالم پیک نیک

 

اگر به دنبال تنقلات پیک نیک سالم هستید، پیشنهاد می‌شود «ساندویچ سیب و کره بادام زمینی» را امتحان کنید. برای تهیه این ساندویچ لازم نیست از قبل آن را درست کنید. تنها باید در پیک نیک همراه خودتان چند عدد سیب و مقداری کره بادام زمینی داشته باشید.

سپس می‌توانید سیب‌ها را در عرض به برش‌های نازک تقسیم کنید. سپس بین هر دو لایه سیب مقداری کره بادم زمینی بگذارید و ساندویچ خوشمزه‌تان را میل کنید. می‌توانید کره بادام زمینی را به صورت اینترنتی، حضوری و تلفنی از فروشگاه‌های افق کوروش تهیه کنید.

 

۱۲- انواع تارت خانگی

 

آخرین پیشنهاد ما به انواع تنقلات لازم برای پیک نیک «تارت خانگی» است. تارت یک نوع شیرینی پرطرفدار و خوشمزه است و می‌توانید روی آن را با انواع مارمالاد و میوه‌های پخته شده تزیین کنید.

می‌توانید قبل از رفتن به پیک نیک مقداری تارت خانگی تهیه کنید و در روز پیک نیک بعد از ناهار و یا نزدیک ظهر مقداری تارت بخورید. می‌توانید طرز تهیه انواع تارت را در مقاله طرز تهیه تارت بخوانید.

 

سوالات متداول

 

سوالات متداول در مورد تنقلات لازم برای پیک نیک

 

بهترین ایده برای پیک نیک دو نفره چیست؟

 

برای پیک نیک دونفره پیشنهاد می‌شود حتماً مقداری اسموتی میوه، کیک یا تارت خانگی و همچنین تخمه و آجیل همراه خود داشته باشید.

 

برای تهیه تنقلات پیک نیک سالم از چه خوراکی‌هایی استفاده کنیم؟

 

به منظور تهیه تنقلات پیک نیک سالم می‌توانید از سالاد میوه، اسموتی، هندوانه، آجیل، تخمه و پاپ کورن خانگی استفاده کنید.

 

 

منابع: savoteur، tinybeans

کالابرگ الکترونیک