معرفی عطرهای زنانه و مردانه نوید محمدزاده

معرفی عطرهای زنانه و مردانه نوید محمدزاده


19 مرداد 1400 . زمان مطالعه: 6 دقیقه

خیلی بد »»»»»»»»»»»»»» خیلی خوب
معرفی عطر نوید محمدزاده

در تمام دنیا رسم بر این است که کمپانی‌های مشهور عطرسازی خط تولید برخی محصولات خود را به چهره‌های مشهور و سلبریتی‌ها اختصاص دهند از عطر جنیفر لوپز و سلنا گومز و جاستین بیبر گرفته تا عطر مشهور کریستیانو رونالدو و جسیکا سیمپسون. این در حالی است که بسیاری از چهره‌های مشهور دنیای ورزش و هنر عموما چهره تبلیغاتی بسیاری از کمپانی‌های عطرسازی هم محسوب می‌شوند. از آنتونیو باندراس و جنیفر لوپز گرفته تا ناتالی پورتمن و بریتنی اسپیرز. اما در روزهای اخیر بحث‌های فراوانی در مورد عطر نوید محمدزاده که در دو نسخه زنانه و مردانه به بازار آمده صورت گرفته است. از سبک زندگی در مجله کوروش هم عطر نوید محمدزاده را به شما معرفی می‌کنیم و هم تاریخچه‌ای از عطرهایی که به نام بازیگران و چهره‌های مشهور ایرانی تاکنون به بازار آمده صحبت می‌کنید.

 

 

بازیگران مشهور ایرانی و ساخت عطرهایی به نام و اعتبار آن‌ها

عطر هدیه تهرانی

 

بازیگران مشهور ایرانی و ساخت عطرهایی به نام و اعتبار آن‌ها؛ از هدیه تهرانی تا نوید محمدزاده

 

در میان چهره‌های مشهور ایرانی، هدیه تهرانی، بازیگر مشهور سینمای ایران نخستین کسی بود که در سال ۱۳۸۸ صاحب برند عطر شد. در آن سال  کمپانی Robertet عطر Love for ever، (عشق برای همیشه) را در شیشه‌های صورتی به نام هنرپیشه ایرانی زد. این کمپانی قبل از این عطرهایی را به نام هنرپیشه‌های هالیوودی تولید کرده بود. این عطر در ایران به نام Lomani هم مشهور شد.

 

 

عطر لیلا حاتمی

 

بازیگران مشهور ایرانی و ساخت عطرهایی به نام و اعتبار آن‌ها؛ از لیلا حاتمی تا نوید محمدزاده

 

عطر لیلا حاتمی هم به نام «تهران» بعد از عطر هدیه تهرانی به بازار آمد. داستان از آنجا شروع شد که شرکت عطرسازی فرانسوی «گراس» که در ساخت عطرهای بدون الکل مشهور است به لیلا حاتمی ساخت این عطر را پیشنهاد داد. این عطر فرانسوی با همان روش‌های مشهور و سخت‌گیرانه کمپانی‌های مشهور عطرسازی فرانسه تولید شد. لیلا حاتمی در این باره می‌گوید «به عنوان یک عاشق عطر پروسه خلق عطرها را مرحله به مرحله شروع کردم و در عطر «تهران؛ لیلا حاتمی» از گروه‌های مختلف مشهور در جهان کمک گرفته‌ام. از انتخاب عطر و رایحه گرفته تا بسته‌بندی عطر تهران که کاملا در هر مرحله با وسواس کار را دنبال می‌کردم.»

حتما بخوانید  این رنگ ها و لباس ها شما را لاغرتر و بلندتر نشان می دهد

 

عطر تهران در دو نسخه زنانه و مردانه تولید شده است. نسخه زنانه آن عطر گل‌های شرقی را دارد و رایحه عطر مردانه تهران تلخ و گرم است.

تخفیف شوینده های افق کوروش

 

 

۱۹ عطر مناسب تابستان برای خانم ها و آقایان

عطر مهران مدیری

 

بازیگران مشهور ایرانی و ساخت عطرهایی به نام و اعتبار آن‌ها؛ از مهران مدیری تا نوید محمدزاده

 

این روزها اخبار عرضه برند عطر مهران مدیری هم خبرساز شده است .عطرهای مهران مدیری هم در دو مدل زنانه و مردانه وارد بازار شدند.مدل اول عطر  “کلوزآپ” و مدل دوم “پلان” نام دارد که نام های سینمایی آن نشان دهنده ارتباط تنگاتنگ سینما و عطر دارد .

 

 

درباره عطر های زنانه و مردانه برند مهران مدیری

 

 

عطر لیلا اوتادی

 

بازیگران مشهور ایرانی و ساخت عطرهایی به نام و اعتبار آن‌ها؛ از لیلا اوتادی تا نوید محمدزاده

 

یکی دیگر از مشهورترین چهره‌های سینمای سینمای ایران لیلا اوتادی است که در سال ۲۰۱۵ عطر «لیلا اوتادی» به نام خودش تولید شد. این عطر فرانسوی به نام By Temptation هم در دو نسخه زنانه و مردانه به بازار آمد.

 

 

۱۲ عطر زنانه قیمت مناسب با رایحه‌ای شبیه گران‌ترین عطرهای دنیا

عطر نوید محمدزاده

 

عطر نوید محمدزاده

 

اما جدیدترین عطری که به نام یک بازیگر مشهور سینمای ایران ساخته شده و در روزهای اخیر به بازار آمده است عطر نوید محمدزاده است. در روزهای گذشته نوید محمدزاده با گذاشتن یک پست در صفحه اینستاگرامش خبر داد که عطر «نوید» در روز ۱۵ تیر به بازار خواهد امد. لوگوی عطر هم «ببر» است، ماه تولد نوید و نماد مورد علاقه‌ی او. اما دو عطر زنانه و مردانه «نوید» که هر دو ساخت ایران هستند چه مشخصاتی دارند.

 

 

عطر زنانه نوید محمدزاده

 

حتما بخوانید  11 رنگ لباس که شخصیت شما را فاش می‌کند

رایحه عطر زنانه «نوید» که یک ادوپرفیوم محسوب می‌شود دارای طبعی شیرین و ملایم است و در گروه بویایی میوه‌ای و گلی قرار می‌گیرد به محض اسپری کردن عطر با موجی از نت های مرکباتی میوه ای ، نارنج و لیمو ترش و سیب سبز روبرو می شوید.با گذشت زمان و رسیدن به نت های میانی رایحه ای گلی و شیرین از نت های گل های صدتومانی ، رز و پرالین به خود می گیرد در پایان نت چوب سدر و مشک از راه میرسند.

بسته بندی و شیشه عطر با دقت و ظرافت طراحی شده و به نوعی یادآور عطرهای برند Olfacvtive studio هستند .سایز عطر زنانه «نوید» ۱۰۰ میل است و برای تمام فصول مناسب است. پراکندگی بالا و ماندگاری طولانی از مشخصات عطر زنانه «نوید» محسوب می‌شوند و قیمت آن هم به عنوان یک عطر ماندگار و خوشبو مناسب زنانه است.

 

 

عطر مردانه نوید محمدزاده

 

عطر مردانه «نوید» هم در گروه پرفیوم قرار می‌گیرد و طبعی تلخ و ملایم دارد. عطر مردانه نوید در گروه بویایی معطر و ادویه‌ای قرار می‌گیرد و با ماندگاری و پراکندگی بالا عطری مناسب برای تمام فصول سال محسوب می‌شود. هر دو عطر مردانه و زنانه «نوید» قیمتی مشابه دارند.ظاهر بسته بندی عطر مردانه و زنانه شبیه هم هستند فقط رنگ ببر در مدل عطر زنانه صورتی است و نقش نیمه ی صورت ببر روی جعبه قرینه شده و وقتی در کنار جفت مردانه اش قرار میگیرد بصورت کامل در می آید که حاکی از مکمل بودن دو رایحه در کنار هم است.

 

 

بهترین روش ها برای افزایش ماندگاری بوی عطر و ادکلن

 

 

کالابرگ الکترونیک