۷ ویژگی رفتاری زنان که برای مردان جذاب است

۷ ویژگی رفتاری زنان که برای مردان جذاب است


13 اردیبهشت 1400 . زمان مطالعه: 9 دقیقه

خیلی بد »»»»»»»»»»»»»» خیلی خوب
7 ویژگی رفتاری زنان که برای مردان جذاب است

آیا تا به حال به این موضوع فکر کرده اید که کدام ویژگی های رفتاری زنان برای مردان جذاب است؟ حقیقت این است که مردان مختلف جذب ویژگی های متفاوتی در زنان می شوند. اما برخی از این ویژگی ها نسبتا مشترک هستند. مردان معمولا زنان مهربان، خوش اخلاق و مثبت را بیشتر می پسندند. در این مقاله از مجله کوروش نگاهی به ویژگی های رفتاری جذاب زنان برای مردان می اندازیم.

 

 

مهربانی یکی از ویژگی های رفتاری زنان جذاب

 

مهربانی یکی از ویژگی های رفتاری زنان جذاب

 

مهربانی به عنوان یکی از مهم ترین ویژگی های زنان جذاب محسوب می شود. این در حالی است که بسیاری از زنان می گویند به طور طبیعی در این ویژگی رفتاری مهارت دارند. پژوهشگران بر اساس مطالعات انجام شده بر روی ۱۰ هزار نفر، به این نتیجه رسیدند که مهربانی یک ویژگی مطلوب جهانی محسوب می شود.

 

همان گونه که زنان به دنبال یک شریک خوش قلب در زندگی هستند، مردان نیز در مقابل به دنبال فردی با چنین ویژگی شخصیتی هستند. بر اساس مطالعات انجام شده، مهربانی در افراد باعث افزایش حس همکاری میان طرفین می شود. افراد مهربان معمولا تمایل به روابط طولانی مدت دارند. مهربانی باعث ایجاد اتحاد و همدلی در تربیت فرزندان می شود. بنابراین تلاش برای پرورش چنین ویژگی رفتاری با مشاهده نتایج آن نباید چندان دشوار باشد.

 

 

بیشتر بخوانید » موفق ترین زنان کارآفرین جهان « 

 

 

خندیدن به جوک های مردان به عنوان یک ویژگی رفتاری جذاب

 

تخفیف شوینده های افق کوروش

خندیدن به جوک های مردان به عنوان یک ویژگی رفتاری جذاب

 

مردان دوست دارند به چیزهایی که فکر می کنند با نمک است بخندید. خندیدن به جوک های مردان یکی از ویژگی های جذاب رفتاری برایشان محسوب می شود. مطالعه ای که توسط سه دانشگاه در ایالات متحده و کانادا انجام شده نشان می دهد که زنان و مردان هر دو جذب افرادی که دارای حس شوخ طبعی هستند، می شوند. با این حال مردان این عبارت را کمی متفاوت تر از زنان تفسیر می کنند.

 

آن ها لزوما به دنبال شریکی نیستند که خودش شوخ طبع باشد. آن ها ترجیح می دهند تا شریک زندگی شان از شوخی های خوب و خاصشان با لبخند قدردانی کند. مردان وقتی زنان به شوخی هایشان می خندند، خوششان می آید. اما به اینکه زنی خودش خودش شوخی خنده دار انجام دهد چندان اهمیت نمی دهند.

 

۹ روش علمی برای جذاب تر شدن زنان و مردان

 

 

داشتن شخصیت مثبت از جمله ویژگی های رفتاری زنان جذاب

 

داشتن شخصیت مثبت از جمله ویژگی های رفتاری زنان جذاب

 

چه چیزی برای مردان مهم تر از ظاهر است؟ بر خلاف تصور، ویژگی های شخصیتی و رفتاری برای مردان بسیار پر رنگ هستند. از جمله ویژگی های رفتاری جذاب زنان برای مردان داشتن شخصیتی مثبت است. بر اساس مطالعات دانشگاه وست مینستر، دو هزار دانشجوی پسر به طور تصادفی در ۱۰ گروه قرار گرفتند. از آن ها خواسته شد تا جذابیت زنان در سنین و اندازه های مختلف را ارزیابی کنند.

 

در گروه های مربوطه چیزی در مورد شخصیت زنان به آن ها داده نشد. آن ها حتی داده ای از شخصیت منفی و یا مثبت گروه خاصی از زنان دریافت نکردند. با این حال بسیاری از شرکت کنندگان سخن از شخصیت مثبت در زنان ایده آل خود به میان آوردند و آن را به عنوان یک جذابیت برشمردند. تعداد شرکت کنندگانی که از ویژگی های منفی شخصیتی به عنوان جذابیت نام بردند بسیار محدود بود. این تحقیقات نکته جالب دیگری نیز داشت. ویژگی های مثبت شخصیتی تاثیر مستقیمی بر درک زیبایی فیزیکی در مردان داشت.

 

 

نوع خرید کردن به عنوان یک ویژگی رفتاری جذاب

 

نوع خرید کردن به عنوان یک ویژگی رفتاری جذاب

 

شاید عجیب باشد اما نوع خرید زنان به عنوانی یک ویژگی رفتاری جذاب و یا غیر جذاب در دید مردان تاثیر به سزایی دارد. چه زنان و چه مردان خریدهای لوکس و گران قیمت توسط شرکای زندگی خود را چندان جذاب نمی پندارند. این موضوع در سال ۲۰۱۵ در تحقیقات دانشگاهی دانشجویان مریلند کشف شد. در این پژوهش پیرامون این موضوع از شرکت کنندگان خواسته شد تا شرح تصمیمات خرید یک غریبه را بخوانند. این شرح شامل تصمیمات خرید یک فرد دوستدار محیط زیست و فردی بود که عادت به خرید لوکس داشت. سپس از شرکت کنندگان خواسته شد تا طرز فکر خود را نسبت به آن غریبه گزارش دهند. شرکت کنندگان احساس صمیمیت و گرمی بیشتری با فردی که خریدش سازگار با محیط زیست بود داشتند. معمولا مردان با زنانی که رفتار متعادل تری در خرید دارند احساس صمیمیت بیشتری می کنند. آن ها ترجیح می دهند شریک زندگی خود را از این دست زنان انتخاب کنند. جالب اینجاست که این قشر از زنان برای روابط طولانی مدت بیشتر ترجیح داده می شوند.

 

 

بیشتر بدانید » ۱۰ راز زنان شاد «

 

 

نشان دادن علاقه از ویژگی های جذاب در رفتار زنان برای مردان

 

نشان دادن علاقه از ویژگی های جذاب در رفتار زنان برای مردان

 

از جمله ویژگی های رفتاری که برای مردان بسیار جذاب است، این است که به صحبت ها، رفتار و کارهای آن ها توجه و علاقه نشان دهید. زنانی که با علاقه تعامل و رفتار می کنند معمولا برای مردان بسیار جذاب هستند. نشان دادن علاقه و تمایل به رفتارهای مردانه به روش های مختلفی انجام می شود. با زبان بدن و به طور خاص حرکت های دست و صورت می توان کارهای زیادی برای تایید و ابراز علاقه انجام داد.

 

برقراری تماس چشمی علاوه بر اینکه نشانه ای بر تایید و علاقمندی به طرف مقابل است، برای مردان بسیار جذاب به نظر می رسد. به همین دلیل بسیاری از روان شناسان توصیه می کنند در جلسات آشنایی بهتر است لبخند بزنید و تماس چشمی برقرار کنید. این نوع زبان بدن باعث نشان دادن حس اهمیت، علاقه و تمایل به برقراری ارتباط است.

 

 

صداقت یکی از ویژگی های رفتاری زنان جذاب

 

صداقت یکی از ویژگی های رفتاری زنان جذاب

 

بهتر است حتی در دیدارهای نخستین برای آشنایی دروغ نگویید. نیازی نیست دروغ ها بزرگ باشند تا طرف مقابل شما را آزرده خاطر کنند. دروغ های به اصطلاح سفید و سرگرم کننده هم باعث کمرنگ شدن ویژگی های مثبت رفتاری شما خواهند شد. معمولا بسیاری از افراد در دیدارهای اولیه خود از دروغ های سفید استفاده می کنند. دروغ هایی که بیشتر جنبه سرگرم کننده دارند. یکی از ویژگی های جذاب رفتاری برای مردان، صداقت در زنان است. بر اساس تحقیقاتی که در سال ۲۰۱۶ در آمریکا انجام شد، ۴۳ درصد افراد اعتراف کردند که در اولین قرارها برای آشنایی دروغ گفته اند.

 

نیازی نیست تا اسرار بزرگ زندگی شخصی خود را به سرعت برملا کنید. اما نیازی به گفتن دروغ های کوچک نیز نیست. بر اساس مطالعات که بر روی تعدادی از دانش آموزان انجام شد، از آن ها خواسته شد تا از میان هوش، استقلال و صداقت به مردان و زنان مورد پسند خود امتیاز بدهند. آن ها صداقت را در بالای معیارهای خود برای امتیاز دهی قرار دادند. بسیاری از افراد معتقدند زنان با ویژگی رفتاری صادقانه معمولا چهره و ظاهری مهربان زنانه و جذاب تر دارند. گفته می شود صداقت باعث فروتنی و مهربانی بیشتر خواهد شد.

 

بهترین روش های کاهش وزن برای زنان بالای ۴۰ سال

 

 

زنان جذاب ماجراجو

 

زنان جذاب ماجراجو

 

مردان حس ماجراجویی زنانه را بسیار دوست دارند بنابراین این ویژگی رفتاری در زنان برایشان بسیار جذاب است. زنانی که حس ماجراجویی بسیاری دارند تقریبا برای همه مردان جذاب هستند. این حس باعث می شود تا آن ها فکر کنند که چیزهای زیاد مشترکی برای گذراندن وقت با زنان دارند. مردان در عین حال زنانی را بیشتر می پسندند که به جزییات کوچک بسیار اهمیت می دهند. این موضوع نشان دهنده وقت گذاشتن زنان برای آن ها است. فروتنی، لبخند زدن و اهمیت به تغییرات کوچک در لباس و چهره مردان از سوی زنان برای آن ها بسیار جذاب است.

 

باهوش بودن، تیزبینی، عزت نفس و اعتماد به نفس در زنان از جمله ویژگی های شخصیتی هستند که برای مردان بسیار جذابیت دارند. گرچه این ویژگی ها برای زنان نیز در انتخاب شریک زندگی بسیار مهم محسوب می شود. بسیاری از افراد ابهام و پیچیدگی در زنان را جذاب تلقی می کنند در حالی که برخی دیگر آن را به عنوان یک ویژگی رفتاری منفی می بینند.

 

بیشتر بخوانید » ۷ نشانه دوست داشتن واقعی در زنان و مردان از روی زبان بدن «

 

 

سخن پایانی درباره ویژگی های رفتاری جذاب زنان

 

علی رغم تمام این موضوعات باید گفت که زنان زیادی با ویژگی های مثبت رفتاری زیادی وجود دارند که برای افراد متفاوت بنابر اولویت هایشان بسیار جذاب هستند. ما در این جا تنها نگاهی کلی به برخی از ویژگی های بررسی شده و مورد مطالعه قرار گرفته در مورد زنان جذاب انداختیم.

 

 

منبع: thelist

 

کالابرگ الکترونیک