۵ پیشنهاد صبحانه با پنیر متفاوت و خوشمزه

۵ پیشنهاد صبحانه با پنیر متفاوت و خوشمزه


8 دی 1400 . زمان مطالعه: 9 دقیقه

خیلی بد »»»»»»»»»»»»»» خیلی خوب
انواع صبحانه با پنیر
فهرست محتوا پنهان

پنیر یکی از اصلی‌ترین خوراکی‌ها برای منوی صبحانه است، اما کمتر کسی با طرز تهیه انواع صبحانه با پنیر آشنایی دارد. اصلاً با چند نوع غذا با پنیر برای صبحانه آشنا هستید؟ در این مقاله از سرویس آشپزی در مجله کوروش می‌توانید دستور تهیه چند صبحانه با پنیر را یاد بگیرید. در انتهای مقاله به سوالات متداول در مورد دستور صبحانه با پنیر پاسخ می‌دهیم.

 

 

۱- طرز تهیه ساندویچ پنیر گریل شده

 

طرز تهیه ساندویچ پنیر گریل شده، بهترین پیشنهاد صبحانه با پنیر

 

اگر به دنبال یک آموزش صبحانه پنیری لذیذ هستید پیشنهاد می‌کنیم حتماً این صبحانه متفاوت و خوشمزه را امتحان کنید. در ادامه می‌توانید با روش آماده کردن ساندویچ پنیر گریل شده آشنا شوید.

مواد لازم ساندویچ پنیر گریل برای ۴ نفر

 

تخم مرغ: ۸ عدد
نمک و فلفل سیاه: هر کدام ۱/۴ قاشق چای‌خوری
شیر: ۱/۸ لیوان فرانسوی دسته‌دار
کره: ۲ قاشق غذاخوری
پنیر چدار: ۸ برش
بیکن یا ژامبون: ۱۲ تکه نواری
نان تست: ۸ برش

 

 

مراحل طرز تهیه ساندویچ پنیری گریل شده

 

 

مرحله اول؛ سرخ کردن تخم مرغ

 

ساندویچ پنیری گریل شده یکی از انواع صبحانه با پنیر است که برای پذیرایی از مهمان‌ها نیز بسیار مناسب است. برای تهیه این صبحانه سالم و خوشمزه با پنیر باید در یک ماهیتابه ۱ قاشق کره بریزید. سپس تخم مرغ را با شیر، نمک و فلفل ترکیب کنید و خوب هم بزنید. مواد را داخل ماهیتابه بریزید. زمانی که حباب‌هایی روی تخم مرغ ظاهر شد، آن را برگردانید تا طرف دیگر آن هم سرخ شود. هر طرف باید ۳ دقیقه سرخ شود.

 

مرحله دوم؛ آماده کردن ساندویچ پنیری گریل شده

 

بعد از آماده شدن تخم مرغ در این مرحله از پیشنهاد صبحانه جذاب و خوشمزه باید کمی کره روی نان بمالید. سپس تخم مرغ را همراه با پنیر و بیکن‌ها روی نان قرار دهید. یک برش نان دیگر روی هر ساندویچ بگذارید. هر ساندویچ را برای ۳ دقیقه با حرارت متوسط داخل ماهیتابه بگذارید تا پنیر آب شود و نان حالت گریل شده به خود بگیرد.

 

 

۲- طرز تهیه نان تست با پنیر سفید فتا و فلفل

 

حتما بخوانید  5 پیشنهاد صبحانه آمریکایی خوشمزه و ساده

طرز تهیه نان تست با پنیر و فلفل بهترین غذا با پنیر سفید فتا برای صبحانه

 

بهترین پیشنهاد صبحانه با پنیر چیست؟ اگر به دنبال تهیه غذا با پنیر سفید فتا هستید و دوست دارید یک صبحانه کامل و سریع با پنیر درست کنید، نان تست با پنیر و فلفل نیز گزینه مناسبی است. در ادامه می‌توانید با طرز تهیه این پیشنهاد صبحانه با پنیر آشنا شوید.

 

مواد لازم برای ساندویچ نان تست با پنیر و فلفل

 

نان تست: ۴ عدد
پنیر فتا: ۲۰۰ گرم
روغن زیتون: ۳ قاشق غذاخوری
فلفل قرمز خرد شده: ۱ قاشق چای‌خوری
پودر آویشن: ۱ قاشق چای‌خوری

 

مراحل طرز تهیه نان تست با پنیر سفید و فلفل

 

برای آماده کردن این پیشنهاد صبحانه جذاب و خوشمزه باید گریل فر را روشن کنید یا نان‌ها را در دستگاه توستر قرار دهید تا برشته شوند. سپس یک ورقه نازک پنیر سفید فتا روی هر نان بگذارید و مقداری روغن زیتون، فلفل قرمز خرد شده و آویشن روی آن بریزید. صبحانه پنیری خوشمزه شما آماده است.

 

 

۳- طرز تهیه املت پنیر برای صبحانه

 

طرز تهیه املت پنیر صبحانه یک صبحانه کامل و سریع با پنیر

تخفیفات لبنیات افق کوروش

 

املت پنیر برای صبحانه یکی از انواع صبحانه با پنیر است که در کنار مزه فوق‌العاده خوشمزه، ظاهر جذابی نیز دارد. برای درست کردن این املت جذاب برای صبحانه باید مراحل زیر را دنبال کنید.

 

مواد لازم برای املت پنیر صبحانه

 

گوجه فرنگی: ۴ عدد
پنیر سفید: ۲۰۰ گرم
قارچ ۳۰۰ گرم
فلفل دلمه‌ای: ۱ عدد
پیاز: ۲ عدد
تخم مرغ: ۴ عدد
نمک و فلفل و روغن : به مقدار لازم

 

 

مراحل طرز تهیه املت پنیر صبحانه

 

مرحله اول: گوجه فرنگی، پیاز، فلفل و قارچ را خرد کنید

 

برای درست کردن این غذا با پنیر فتا برای صبحانه باید گوجه فرنگی، پیاز، فلفل و قارچ را خرد کنید و در روغن تفت دهید. سپس مقداری نمک و فلفل به آن اضافه کنید. زمانی که آب گوجه و قارچ تبخیر شد، می‌توانید پنیرها را به صورت مربعی کوچک خرد کنید و به مواد اضافه کنید. سپس مواد را به آرامی هم بزنید تا پنیر خرد نشود.

 

 

مرحله دوم: تخم مرغ را به مواد املت اضافه کنید

 

در ادامه تخم مرغ را در یک کاسه هم بزنید و داخل ماهیتابه بریزید و درب ماهیتابه را روی آن قرار دهید تا املت به خوبی پخته و آماده شود. اگر به دنبال یک پیشنهاد صبحانه برای همکاران هستید، این املت خوشمزه می‌تواند گزینه مناسبی باشد.

 

 

۴- طرز تهیه شیرینی پنیر خامه‌ای با توت فرنگی

 

طرز تهیه شیرینی پنیر خامه‌ای با توت فرنگی

 

این پیشنهاد صبحانه با پنیر برای مهمانی هم فوق‌العاده است. شیرینی پنیر خامه‌ای با توت فرنگی یکی از انواع صبحانه با پنیر است که برخلاف مزه شور پنیر، طعم شیرین و دلچسبی دارد. برای تهیه این پیشنهاد صبحانه با پنیر می‌توانید مراحل زیر را دنبال کنید.

 

 

مواد لازم برای نان شیرینی پنیر خامه‌ای با توت فرنگی

 

پنیر خامه‌ای نرم شده: ۱ بسته ۲۲۷ گرمی
کره نرم شده: ۱۶ قاشق غذاخوری
آرد: ۲ لیوان فرانسوی دسته‌دار
شکر یا پودر قند: کمی برای روی شیرینی
نمک: نصف قاشق چای‌خوری

 

مواد لازم برای داخل شیرینی پنیر خامه‌ای با توت فرنگی

 

پنیر خامه‌ای نرم شده: ۱ بسته
شکر: نصف لیوان فرانسوی دسته‌دار
وانیل: ۱ قاشق چای‌خوری
مربا یا مارمالاد توت فرنگی: به مقدار لازم

 

 

مراحل طرز تهیه شیرینی پنیر خامه‌ای با توت فرنگی

 

 

مرحله اول؛ آماده کردن خمیر شیرینی پنیر خامه‌ای

 

برای درست کردن این پیشنهاد صبحانه با پنیر باید در یک کاسه پنیر و کره را با هم زن بزنید تا پف کنند. سپس آرد و نمک را به آن اضافه کنید و دوباره مخلوط کنید. خمیر را پهن کنید و روی آن کمی شکر بپاشید. حالا خمیر را به ۴ بخش تقسیم کنید و در کیسه پلاستیکی بگذارید و برای نیم ساعت در یخچال قرار دهید.

حتما بخوانید  فرق پنیر پارمزان با پنیر پیتزا چیست؟

 

 

مرحله دوم؛ آماده کردن شیرینی پنیر خامه‌ای

 

در این مرحله از صبحانه پنیری خوشمزه باید مقداری آرد روی تخته بریزید و خمیر را روی آن بگذارید. هر تکه خمیر را به ضخامت ۳/۵ سانتی‌متر صاف کنید و آن را به شکل مربع‌هایی ۳ در ۳ ببرید. حال وسط هر خمیر کمی پنیر خامه‌ای و مربای توت فرنگی بریزید. می‌توانید مواد را با هم ترکیب کنید یا لایه‌ای روی خمیر بریزید. سپس شیرینی را به هر شکلی که دوست دارید تا کنید و برای ۱ ساعت در یخچال قرار دهید.

 

 

مرحله سوم، پخت شیرینی پنیر خامه‌ای

 

در این فرصت که شیرینی‌ها را در یخچال قرار داده‌اید، فر را با دمای ۱۹۰ درجه سانتی‌گراد روشن کنید. سپس نان شیرینی‌ها را برای ۱۰ دقیقه در فر بگذارید تا طلایی شوند. سپس اجازه دهید نان شیرینی شما سرد شود و آن را در وعده صبحانه میل کنید.

 

 

۵- نیمرو با پنیر

 

نیمرو با پنیر، بهترین پیشنهاد صبحانه با پنیر

 

اگر به دنبال یک صبحانه کامل و سریع با پنیر هستید و دوست دارید مزه تخم مرغ شما فوق‌العاده خوشمزه باشد، پیشنهاد ما نیمرو هتلی با پنیر است. برای درست کردن نیمرو هتلی با پنیر باید مراحل زیر را دنبال کنید. می‌توانید از انواع پنیر پخت و پز یا انواع مختلف پنیر صبحانه برای درست کردن این املت استفاده کنید.

 

 

مواد لازم برای درست کردن نیمرو با پنیر

 

تخم مرغ: ۳ عدد
پنیر خامه‌ای یا هر نوع پنیری که دوست دارید: نصف لیوان فرانسوی دسته‌دار
روغن: ۳ قاشق غذاخوری
نمک و فلفل: به مقدار لازم

 

 

مراحل طرز تهیه نیمرو هتلی با پنیر

 

برای درست کردن این مدل نیمرو با پنیر خامه‌ای می‌توانید روغن را در ماهیتابه بریزید تا داغ شود. سپس تخم مرغ‌ها را در یک کاسه بزنید و نیمی از آن را داخل روغن بیندازید. زمانی که نیمرو کمی بسته شد، پنیر را روی آن بریزید. سپس کمی صبر کنید تا نیمرو سفت‌تر شود. حالا بقیه تخم مرغ‌ها را اضافه کنید. درب ماهیتابه را روی آن قرار دهید تا نیمرو پنیری شما به خوب پخته شود. برای درست کردن این صبحانه با پنیر پیتزا نیز باید دقیقاً به همین روش عمل کنید.

 

 

سوالات متداول

 

در طرز تهیه ساندویچ پنیر گریل شده از چه نوع پنیری استفاده می‌شود؟

 

برای آماده کردن این پیشنهاد صبحانه با پنیر بهتر است از پنیر چدار استفاده شود.

 

آیا می‌توان در طرز تهیه نیمرو با پنیر از پنیر پیتزا استفاده کرد؟

 

بله شما می‌توانید برای درست کردن نیمرو با پنیر از هر نوع پنیری که دوست دارید استفاده کنید.

 

صبحانه با پنیر چی بخوریم؟

 

برای صبحانه با پنیر می‌توانید انواع خشکبار مثل گردو و مویز با پنیر، یا صبحانه با نان و پنیر و کره و مربا میل کنید. اضافه کردن پنیر به انواع املت هم برای صبحانه خوردن گزینه خوبی است. پیشنهاد می‌کنیم در وعده صبحانه پنیر را با هندوانه نخورید. بهتر است برای اطلاعات بیشتر مقاله با پنیر چی بخوریم و چی نخوریم را مطالعه کنید.

 

 

کالابرگ الکترونیک