طرز تهیه ۳ مدل آبمیوه کوکتل با نوشابه انرژی‌ زا به سبک کافی شاپ

طرز تهیه ۳ مدل آبمیوه کوکتل با نوشابه انرژی‌ زا به سبک کافی شاپ


4 اردیبهشت 1402 . زمان مطالعه: 8 دقیقه

خیلی بد »»»»»»»»»»»»»» خیلی خوب
طرز تهیه 3 مدل آبمیوه کوکتل با نوشابه انرژی‌ زا به سبک کافی شاپ
فهرست محتوا پنهان

آیا می‌دانید طرز تهیه آبمیوه کوکتل با نوشابه انرژی‌زا چگونه است؟ درست کردن آبمیوه‌های متنوع با طعم‌های متفاوت و جذاب یکی از بهترین گزینه‌ها برای پذیرایی از مهمان‌ها در فصل تابستان است. اما یکی از متفاوت‌ترین روش‌های درست کردن انواع کوکتل بدون الکل در خانه، استفاده از نوشابه انرژی‌زا است. این نوشابه به خاطر طعم خاص و انرژی زیادی که دارد، بسیار پرطرفدار است. برای درست کردن این نوع کوکتل باید از آبمیوه‌های مختلف و نوشابه انرژی‌زا استفاده کنید. در این مقاله از سرویس آشپزی در مجله کوروش می‌توانید با طرز تهیه نوشیدنی لاکچری با انرژی‌زا آشنا شوید. در انتهای مقاله به سوالات متداول در مورد طرز تهیه کوکتل با نوشابه انرژی‌زا پاسخ خواهیم داد.

 

طرز تهیه آبمیوه کوکتل با نوشابه انرژی‌زا و انواع توت

 

طرز تهیه آبمیوه کوکتل با نوشابه انرژی‌زا و انواع توت

 

مدت زمان آماده سازی کوکتل با نوشابه انرژی زا: ۱۵ دقیقه

مواد لازم برای تهیه کوکتل با نوشابه انرژی‌زا (برای ۲ لیوان نوشیدنی)

  • توت فرنگی: ۱۰۰ گرم
  • تمشک: ۱۰۰ گرم
  • بلوبری: ۵۰ گرم: عسل: ۲ قاشق غذاخوری
  • یخ: ۱ قالب
  • نوشابه انرژی‌زا: ۱ لیوان فرانسوی دسته‌دار
  • عسل: به مقدار دلخواه

مراحل طرز تهیه کوکتل با هایپ

 

مراحل طرز تهیه کوکتل با نوشابه انرژی‌زا

 

درست کردن آبمیوه کوکتل با نوشابه انرژی‌زا مثل هایپ در خانه بسیار راحت است. برای تهیه این نوشیدنی شما می‌توانید از انواع میوه‌های تازه استفاده کنید، اما ترکیب طعم توت فرنگی، تمشک و بلوبری در این کوکتل فوق‌العاده خواهد شد. در ادامه می‌توانید با مراحل طرز تهیه کوکتل با نوشابه انرژی‌زا آشنا شوید.

مرحله اول؛ آماده کردن میوه‌ها

در اولین مرحله از طرز تهیه کوکتل با نوشابه انرژی‌زا باید میوه‌ها را با دقت و به صورت جداگانه بشویید. برگ‌های توت فرنگی را جدا کنید و تمشک‌ها را به خوبی تمیز کنید تا آلودگی‌ها از سطح میوه پاک شود. روش صحیح شستن توت فرنگی را بلد هستید؟

حتما بخوانید  طرز تهیه باگر کیک به 2 روش در فر و بدون فر

مرحله دوم؛ میکس کردن میوه‌ها

بعد از شستن میوه‌ها، در این مرحله از درست کردن آبمیوه کوکتل با نوشابه انرژی‌زا باید توت فرنگی‌ها را در یک کاسه با گوشت‌کوب دستی له کنید. می‌توانید برای میکس کردن توت فرنگی و تمشک از مخلوط‌کن نیز استفاده کنید. نکته مهمی که در این مرحله وجود دارد این است که هر میوه باید به صورت جداگانه پوره شود.

مرحله سوم؛ میکس کردن بلوبری با یخ

بعد از اینکه توت فرنگی و تمشک را به صورت جداگانه میکس کردید، باید بلوبری را همراه با عسل و یخ در مخلوط‌کن بریزید و به خوبی ترکیب کنید. در این مرحله باید تکه‌های یخ کاملا خرد شود. در صورت تمایل می‌توانید عسل را با بالاترین کیفیت به صورت آنلاین، حضوری و تلفنی از فروشگاه‌های زنجیره‌ای افق کوروش خریداری کنید.

مرحله چهارم، ریختن کوکتل در لیوان

در این مرحله از طرز تهیه آبمیوه کوکتل با نوشابه انرژی‌زا باید ابتدا بلوبری میکس شده با یخ را داخل لیوان بریزید. سپس توت فرنگی میکس شده و بعد از آن تمشک میکس شده را اضافه کنید. حال باید لیوان را با نوشابه انرژی‌زا پر کنید. این کار را برای لیوان دوم نیز تکرار کنید.

در انتهای کار یک توت فرنگی را به صورت اسلایس نازک برش دهید و همراه با برگ تازه نعنا روی کوکتل بگذارید. کوکتل شما آماده است. در صورت تمایل می‌توانید انواع نوشابه و نوشابه انرژی‌زا با طعم‌های مختلف را به صورت آنلاین، حضوری و تلفنی از فروشگاه‌های افق کوروش خریداری کنید.

طرز تهیه آبمیوه کوکتل با نوشابه انرژی‌زا و پرتقال

 

طرز تهیه آبمیوه کوکتل با نوشابه انرژی‌زا و پرتقال

 

مدت زمان آماده‌سازی کوتل انرژی زا: ۱۵ دقیقه

مواد لازم برای تهیه کوکتل پرتقال و نوشابه انرژی‌زا

  • آب پرتقال: ۲۵ میلی‌لیتر
  • آب لیمو ترش: ۲۰ میلی‌لیتر
  • شربت پرتقال یا هر شربت دلخواه: ۱۰ میلی‌لیتر
  • نوشابه انرژی‌زا: ۱ عدد
  • یخ: به مقدار لازم

مراحل طرز تهیه آبمیوه کوکتل با سیروپ و نوشابه انرژی‌زا

 

مراحل طرز تهیه آبمیوه کوکتل با نوشابه انرژی‌زا

 

اگر به دنبال رسپی یک نوشیدنی خوشرنگ و انرژی‌زا هستید، پیشنهاد ما کوکتل پرتقال و نوشابه انرژی‌زا است. در ادامه می‌توانید با مراحل درست کردن این کوکتل بدون الکل جذاب آشنا شوید.

مرحله اول؛ مخلوط کردن آبمیوه‌ها

در اولین مرحله از طرز تهیه کوکتل آبمیوه با نوشابه انرژی‌زا باید آب لیمو ترش و آب پرتقال تازه را تهیه کنید. در صورتی که به میوه‌های تازه دسترسی ندارید، می‌توانید برای تهیه این کوکتل از آبمیوه‌های آماده استفاده کنید.

بعد از آماده کردن آبمیوه‌ها باید آن‌ها را با شربت پرتقال ترکیب کنید. می‌توانید انواع میوه تازه، آبمیوه مثل آب پرتقال، آبلیمو و انواع شربت از جمله شربت پرتقال را با بالاترین کیفیت به صورت آنلاین، حضوری و تلفنی از فروشگاه‌های افق کوروش خریداری کنید.

مرحله دوم؛ آماده کردن کوکتل

بعد از این که همه آبمیوه‌ها را با شربت ترکیب کردید، باید آن‌ها را در لیوان بریزید. مقداری یخ به لیوان اضافه کنید. سپس نوشابه انرژی‌زا را اضافه کنید. می‌توانید برای تزیین این کوکتل از پوست پرتقال خلالی و شاخه‌های کوچک رزماری استفاده کنید.

حتما بخوانید  طرز تهیه پاستا پستو با مرغ و قارچ به روش رستوران های ایتالیایی

طرز تهیه کوکتل با سیروپ

 

طرز تهیه کوکتل با سیروپ

 

مدت زمان آماده سازی کوکتل با سیروپ: ۱۰ دقیقه

مواد لازم برای تهیه کوکتل با سیروپ یا شربت

  • سیروپ یا شربت دلخواه: به مقدار لازم
  • نوشابه انرژی‌زا: ۱ عدد
  • یخ: به مقدار دلخواه

مراحل طرز تهیه کوکتل با سیروپ

یکی از ساده‌ترین روش‌های درست کردن آبمیوه کوکتل با نوشابه انرژی‌زا ترکیب کردن این نوشابه با سیروپ است. در ادامه می‌توانید با مراحل درست کردن آبمیوه کوکتل با نوشابه انرژی‌زا و سیروپ آشنا شوید.

مرحله اول، ریختن سیروپ در لیوان

در اولین مرحله از طرز تهیه کوکتل با نوشابه انرژی‌زا باید یخ را داخل لیوان بریزید و مقداری سیروپ به آن اضافه کنید. برای تهیه این کوکتل بهتر است ابتدا آن را هم نزنید تا کوکتل شما ظاهر جذاب‌تری پیدا کند.

مرحله دوم؛ آماده کردن کوکتل

بعد از این که سیروپ را در لیوان ریختید، حال باید نوشابه انرژی‌زا را به آرامی به آن اضافه کنید. بهتر است رنگ سیروپ را طوری انتخاب کنید که نوشیدنی شما ظاهر جذاب‌تری پیدا می‌کند. می‌توانید برای این کار از سیروپ زرد رنگ با نوشابه انرژی‌زای آبی استفاده کنید. برای تزیین می‌توانید چند برگ نعنای تازه روی کوکتل قرار دهید و نوشیدنی را سرو کنید.

 

بیشتر بخوانید: طرز تهیه انواع نوشابه و نوشیدنی انرژی زا برای تقویت بدن

 

نکات و فوت و فن‌های طرز تهیه آبمیوه کوکتل با نوشابه انرژی‌زا

 

نکات و فوت و فن‌های طرز تهیه آبمیوه کوکتل با نوشابه انرژی‌زا

 

*برای درست کردن انواع نوشیدنی لاکچری با انرژی‌زا می‌توانید از آبمیوه‌های طبیعی مختلفی استفاده کنید. بهتر است طعم و رنگ میوه‌ها را طوری انتخاب کنید که با طعم و رنگ نوشابه انرژی‌زا هماهنگ باشد.

*در صورتی که دوست ندارید آبمیوه کوکتل شما خیلی شیرین شود، می‌توانید مقدار کمتری از نوشابه انرژی‌زا استفاده کنید و کمی آب به نوشیدنی خود اضافه کنید.

*در طرز تهیه نوشیدنی لاکچری با انرژی‌زا حتما از تکه های یخ استفاده کنید.

سوالات متداول

فرق کوکتل و موکتل چیست؟

کوکتل یک نوشیدنی حاوی الکل است، در حالی که موکتل بدون الکل درست می‌شود، اما در اصطلاح عامیانه گاهی از کلمه کوکتل به جای موکتل استفاده می‌شود.

طرز تهیه کوکتل لیموناد با نوشابه انرژی‌زا چیست؟

برای درست کردن کوکتل لیموناد با نوشابه انرژی‌زا ابتدا باید شربت لیموناد را با ترکیب آب لیمو ترش تازه، آب، تکه‌های برش خورده لیمو و مقداری عسل یا شکر آماده کنید. سپس می‌توانید نصف لیوان را با لیموناد پر کنید و در باقی مانده لیوان مقداری نوشابه انرژی اضافه کنید تا کوکتل شما آماده شود.

آیا می‌توان به جای آبمیوه تازه در تهیه نوشیدنی کوکتل مخصوص تابستان از شربت استفاده کرد؟

در صورت تمایل می‌توانید به جای آبمیوه از شربت‌های خانگی یا بازاری برای تهیه کوکتل استفاده کنید. برای این کار باید ابتدا شربت را با آب ترکیب کنید و سپس نوشابه انرژی‌زا را اضافه کنید تا کوکتل شما آماده شود.

انواع کوکتل بدون الکل چطور آماده می‌شود؟

برای تهیه انواع کوکتل بدون الکل می‌توانید از نوشابه انرژی‌زا با هر نوع آبمیوه‌ای که دوست دارید استفاده کنید.

فروش ویژه حصولات صبحانه افق کوروش

 

منابع: vipmagazine، monin

 

 

کالابرگ الکترونیک