۳۰ مدل آموزش بستن شال و روسری جدید و شیک + عکس

۳۰ مدل آموزش بستن شال و روسری جدید و شیک + عکس


16 اسفند 1400 . زمان مطالعه: 10 دقیقه

خیلی بد »»»»»»»»»»»»»» خیلی خوب
آموزش بستن شال و روسری

آموزش بستن شال و روسری به شیوه‌های جدید و به روز می‌تواند استایل شما را شیک و متفاوت کند. شما می‌توانید یک شال یا روسری را به روش‌های مختلفی روی سرتان قرار دهید و هر بار با یاد گرفتن مدل‌های جدید بستن شال تغییراتی اساسی در تیپ و ظاهرتان ایجاد کنید. اما شما چقدر با مدل بستن شال و روسری به سبک‌های مختلف آشنایی دارید؟ آیا چیزی در مورد جدیدترین مدل بستن شال و روسری می‌دانید؟ در این مقاله از سرویس سبک زندگی می‌توانید با چندین روش آموزش بستن شال و روسری آشنا شوید. در انتهای مقاله به سوالات متداول در مورد مدل بستن شال و روسری جدید پاسخ خواهیم داد. با مجله کوروش همراه باشید.

 

 

آموزش بستن شال و روسری مرحله به مرحله

 

آموزش بستن شال و روسری مرحله به مرحله

 

مدل بستن شال و روسری می‌تواند به سادگی روی استایل و تیپ شما تأثیر بگذارد. درواقع یک روش ساده برای خوش تیپ‌تر به نظر رسیدن شما این است که روسری یا شالتان را زیباتر و به روشی متفاوت روی سر بگذارید.

 

درواقع آشنایی با آموزش بستن شال و روسری مجلسی به شما کمک می‌کند تا در هر مهمانی و با هر لباسی روسری و شال خود را به زیباترین حالت ممکن بپوشید. برای حجاب بیشتر زیر شال و روسری می‌توانید از هدبند یا انواع کلاه‌های نازک پوشاننده مو استفاده کنید. در ادامه می‌توانید با آموزش بستن چندین مدل روسری و شال آشنا شوید.

 

 

۱- آموزش بستن شال ساده به صورت شل

 

آموزش بستن شال ساده به صورت شل

 

تخفیف شوینده های افق کوروش

این سبک بستن شال یکی از روش‌های فوق‌العاده کاربردی و به روز برای بستن شال است که شما می‌توانید به سادگی آن را انجام دهید. برای این سبک بستن شال ساده با ظاهری شل، باید ابتدا شال را به ‌گونه‌ای روی سر قرار دهید که دو طرف شال شما کاملاً برابر باشند. سپس سمت داخلی دو طرف انتهای شال را به پشت گردن ببرید و جلوی شال را مرتب کنید.

 

 

بیشتر بخوانید: راهنمای کامل خرید لباس عید برای تمام افراد خانواده

 

 

۲- مدل بستن روسری بزرگ

 

مدل بستن روسری بزرگ

 

آموزش بستن شال و روسری به روش‌های جدید به شما کمک می‌کند تا یک شال یا روسری را هر بار به یک شیوه به سر کنید و همیشه جذاب و منحصر به فرد به نظر برسید. برای بستن روسری به این روش باید روسری را طوری روی سرتان قرار دهید که یک سمت آن کوتاه‌تر و یک سمت روسری کاملاً بلند باشد. سپس قسمت کوتاه روسری را به سمت پشت گردن ببرید و یا در صورتی که دوست دارید روسری سفت و محکم روی سرتان قرار بگیرد به هد بندتان وصل کنید.

حتما بخوانید  15 وسیله‌ ضروری برای تیپ و استایل شیک پاییزی و زمستانه مردانه مد روز

 

سپس قسمت بلند روسری را به آرامی و طوری که جلوی روسری حالت مناسبی بگیرد، به سمت پشت ببرید و دنباله آن را در کنار شانه قرار دهید. در نهایت جلوی روسری‌تان را مرتب کنید و حالت گرد به آن بدهید تا جلوه زیباتری پیدا کند.

 

در صورت تمایل می‌توانید به جای این که روسری را دور گردن بپیچانید، آن را روی سرتان قرار دهید و روسری را شبیه مدل سمت چپ در تصویر بالا درست کنید.

 

 

۳- مدل بستن روسری لاکچری

 

مدل بستن روسری لاکچری

 

یکی دیگر از شیوه‌های کاربردی برای بستن روسری‌های بزرگ استفاده از این روش است. برای شروع، روسری را طوری که دو طرف آن کاملاً برابر باشد، روی سر قرار دهید. زیر چانه را با سنجاق ببندید و روسری را روی سرتان مرتب کنید.

 

سپس یک سمت روسری را به سمت پشت گردن و از زیر روسری بپیچید و دوباره به همان سمت قبل بکشید. حال آن را به طرف دیگر روسری گره بزنید و گره را زیر لایه روسری پنهان کنید تا گره مشخص نباشد. این مدل بستن روسری برای زیر چادر بسیار مناسب است.

 

 

۴- بستن روسری به سمت پشت

 

بستن روسری به سمت پشت

 

اگر روسری‌تان را با یک مانتوی چین‌دار یا مدل دار استفاده می‌کنید، بهتر است آن را طوری به سر کنید که قسمت جلوی روسری فضای کمتری را اشغال کند و موجب پوشاندن مدل مانتوی شما نشود. برای این کار می‌توانید به سادگی و مثل همیشه روسری را روی سر قرار دهید.

 

سپس به جای این که روسری‌تان را در جلو و زیر چانه گره بزنید، آن را پشت سر گره بزنید. این روش بستن روسری به خصوص برای امسال که مانتوها مدل دار و طرح دار هستند، بسیار مناسب است.

 

بستن روسری به سمت پشت

 

یکی دیگر از شیوه‌های بستن روسری به سمت پشت به این گونه است که ابتدا گره روسری را در جلو روسری را می‌بندید، سپس دنباله روسری را در پشت گردن، از زیر بخش پشت روسری گره بزنید تا گره مشخص نباشد.

 

 

۵- بستن روسری به شکل خاص

 

بستن روسری به شکل خاص

 

برای بستن روسری به این روش باید روسری را طوری روی سر قرار دهید که یک سمت آن کوتاه‌تر باشد. سپس سمت دیگر روسری را دور گردن بپیچید و به سمت جلو بیاورید. برای این روش بهتر است جلوی روسری را کاملاً جمع کنید و بعد دور گردن بپیچید تا جلوه زیباتری پیدا کند.

 

 

۶- بستن روسری به شکل شال

 

بستن روسری به شکل شال

 

اگر دوست دارید روسری‌تان به شکل شال و کاملاً متفاوت به سر کنید، این روش حتماً برایتان جذاب خواهد بود. برای بستن روسری به شکل شال نباید روسری را مثل همیشه تا کنید. تنها لازم است لبه روسری را مثل شال چند سانتی‌متر تا کنید و از وسط روی سرتان قرار دهید. سپس دو طرف شال را دور گردن بپیچانید و به هم گره بزنید. برای این سبک روسری بستن می‌توانید به جای گره از سنجاق نیز استفاده کنید.

 

 

۷- بستن روسری و درست کردن گل در یک سمت

 

حتما بخوانید  6 ایده برای تیپ و استایل شیک مردانه زمستانی کلاسیک، اسپرت و رسمی

بستن روسری و درست کردن گل در یک سمت

 

اگر دوست دارید روسری‌تان را شکل توربان و به سر کنید و یک سمت آن را به صورت گل درست کنید، این بخش از آموزش بستن شال و روسری حتماً به دردتان خواهد خورد.

 

مراحل بستن روسری به این روش بسیار ساده است. برای بستن این روش روسری بهتر است از روسری‌های سایز متوسط یا نسبتاً کوچک استفاده کنید. برای این کار باید روسری را روی سرتان قرار دهید، سپس آن را از پشت به صورت یک طرفه در کنار سرتان گره بزنید. سپس دنباله روسری را روی هم پیچ دهید و به شکل گل دور هم جمع کنید. در نهایت نیز برای سفت شدن آن می‌توانید انتهای روسری را سنجاق کنید تا گل روی روسری ثابت شود.

 

 

۸- بستن روسری کوتاه به شیوه‌ای جدید

 

بستن روسری کوتاه به شیوه‌ای جدید

 

معمولاً در بسیاری از روش‌های مدل بستن شال و روسری، اندازه شال و روسری باید بزرگ باشد. اما در این روش شما می‌توانید با یک روسری سایز متوسط یک استایل خاص برای خودتان طراحی کنید. برای بستن روسری به این روش باید ابتدا روسری را روی سر قرار دهید. سپس یک سمت روسری را به طرف شانه مقابل ببرید و تقریباً رو به پشت شانه وصل کنید. برای این کار می‌توانید از سنجاق ته گرد یا سنجاق قفلی استفاده کنید.

 

سپس طرف دیگر روسری را نیز در سمت دیگر و تقریباً پشت گردن با سنجاق وصل نمایید. در انتها نیز روسری را روی سرتان مرتب کنید و لبه‌های آن را صاف کنید.

 

 

۹- بستن شال جدید

 

بستن شال جدید

 

روش بستن شال به این سبک بسیار راحت است. برای شروع باید شال را طوری روی سرتان قرار دهید که یک سمت آن کوتاه‌تر باشد. سپس قسمت کوتاه‌تر شال را دور بخش بلندتر بپیچانید و به قسمت پشت شانه بیندازید.

 

قسمت بلند شال را نیز در بخش جلو منظم کنید و سپس بخش کوتاه آن را بردارید و در قسمت بالای شانه سنجاق کنید. این سبک بستن شال برای افرادی که دوست دارد طرح شال آن‌ها بیشتر در معرض نمایش قرار بگیرد، بسیار کاربردی است.

 

 

۱۰- آموزش تصویری مدل جدید بستن شال و روسری به روش‌های مختلف

 

آموزش تصویری مدل جدید بستن شال و روسری به روش‌های مختلف

آموزش تصویری مدل جدید بستن شال و روسری به روش‌های مختلف

آموزش تصویری مدل جدید بستن شال و روسری به روش‌های مختلف

آموزش تصویری مدل جدید بستن شال و روسری به روش‌های مختلف

آموزش تصویری مدل جدید بستن شال و روسری به روش‌های مختلف

مدل بستن شال جدید

روش بستن شال و روسری

بستن روسری به روش جدید

بستن شال مدل جدید

مدل بستن شال متفاوت

شیوه بستن شال به صورت توربان

بستن شال به روش جدید

شیوه بستن روسری به سبک جدید

سخن نهایی

 

در این مقاله با ارائه آموزش بستن شال و روسری بی‌حجاب و باحجاب، سعی کردیم تا شما را با شیوه‌های متعدد بستن شال و روسری آشنا کنیم. شما می‌توانید با دنبال کردن آموزش بستن شال و روسری تصویری در این مقاله هر روز شال و روسری خودتان را به شیوه‌ای جدید ببندید و تغییری زیبا در استایل خودتان ایجاد کنید.

 

سوالات متداول

بهترین روش آموزش بستن شال و روسری محجبه چیست؟

 

مدل بستن شال و روسری با مدل‌های دیگر هیچ تفاوتی ندارد. تنها می‌توانید برای حجاب بیشتر زیر شال و روسری از هدبند یا انواع کلاه‌های نازک پوشاننده مو استفاده کنید.

در آموزش بستن شال و روسری دخترانه برای بستن شال و روسری و مدل دادن به آن از چه ابزارهایی استفاده کنیم؟

 

برای بستن شال و روسری و مدل دادن به آن می‌توانید از گیره‌های مخصوص روسری، سنجاق ته گرد یا سنجاق قفلی استفاده نمایید.

 

کالابرگ الکترونیک