۵۰ پیشنهاد کادو روز پدر شیک و رمانتیک (کادو روز مرد)

۵۰ پیشنهاد کادو روز پدر شیک و رمانتیک (کادو روز مرد)


2 بهمن 1401 . زمان مطالعه: 12 دقیقه

خیلی بد »»»»»»»»»»»»»» خیلی خوب
50 پیشنهاد کادو روز پدر شیک و رمانتیک (کادو روز مرد)

اغلب افراد برای کادو روز پدر و هدیه روز مرد خانواده‌ها دچار سردرگمی می‌شوند و دست آخر به خرید هدایایی رو می‌آورند که معمولا کاربرد مفید و خاصی ندارند و بدون استفاده باقی می‌مانند. اما کادو روز پدر چی بخرم؟ از هدیه رمانتیک روز مرد تا هدیه روز مرد مذهبی در این مقاله یک لیست هدیه به درد بخور و مناسب برای روز مرد و روز پدر را در سرویس سبک زندگی بخوانید. با  مجله کوروش همراه باشید.

 

 

۱- دستگاه آسیاب قهوه هدیه مناسب برای پدرهای اهل قهوه

 

دستگاه آسیاب قهوه هدیه مناسب برای پدرهای اهل قهوه

 

اگر پدرتان اهل خوردن قهوه است بهترین کادو برای روز پدر یک «دستگاه آسیاب قهوه» است. نوع کوچک و مسافرتی این دستگاه‌های آسیاب قهوه به راحتی قابل حمل هستند و می‌توان در محل کار یا حتی اتومبیل هم آن‌ها را نگهداری و استفاده کرد. یک ایده کادوی ارزان و قیمت مناسب برای روز مرد.

 

۲- هدیه مناسب روز پدر ؛ پاور بانک همراه

 

هدیه مناسب روز پدر ؛ پاور بانک همراه

 

به دنبال ایده‌ای خاص برای هدیه روز مرد و روز پدر هستید؟ این روزها استفاده از تلفن‌های همراه هوشمند، مک بوک و تبلت پیر و جوان نمی‌شناسد. از سوی دیگر استفاده روزمره از این دستگاه‌ها و انجام کارهای روزانه با آن‌ها خیلی سریع سبب تمام شدن شارژ آن‌ها می‌شود.

نیاز به یک پاور بانک همراه برای شارژ کردن وسایل الکترونیکی که احتیاج به شارژ دارند حالا دیگر تبدیل به یک نیاز اساسی شده است. برخی از این پاور بانک‌ها مجهز به چراغ اضطراری هستند و با روشنایی قابل تنظیم وسیله‌ای کاربردی برای سفر، کمپینگ، طبیعت‌گردی و کوهنوردی به شمار می‌روند.

با این تفاسیر به نظر می‌رسد پاور بانک یک ایده قیمت مناسب کادو روز مرد است که به عنوان یک هدیه به درد بخور می‌توانید به آن نگاه کنید.

 

تخفیف شوینده های افق کوروش

۳- ست لوازم اصلاح مردانه

 

یک هدیه مناسب روز مرد ؛ ست لوازم اصلاح مردانه

 

کمتر پیش می‌آید مردی را پیدا کنید که عاشق «ست‌ اصلاح» نباشد. یک هدیه مناسب روز مرد و روز پدر ست‌های اصلاح معمولا شامل فرچه، افترشیو و بیفور شیو و تیغ اصلاح هستند و می‌توان گفت بهترین هدیه برای روز پدر و سایر مناسبت‌های خاص محسوب می‌شوند.

ست اصلاح که شامل ریش تراش و چند عدد تیغ و قیچی است و برخی آقایان دوست دارند موقع رفتن به آرایشگاه به عنوان لوازم شخصی همراه داشته باشند هم ایده کاربردی و مفیدی است.

 

۴- ساعت مچی مردانه و ساعت هوشمند یک ایده جذاب برای هدیه روز مرد

 

ساعت مچی مردانه یک ایده جذاب برای هدیه روز مرد

 

علیرغم این‌که با وجود گوشی‌های هوشمند امروزی دیگر کمتر کسی نیاز به ساعت مچی را برای دانستن زمان احساس می‌کند اما مسئله اینجاست که یک ساعت مچی شیک مردانه هنوز هم یک هدیه کلاسیک و محبوب محسوب می‌شود.

ساعت مچی یکی از بهترین هدیه‌ ها برای روز پدر و روز مرد است و کمتر کسی دست رد به سینه آن می‌زند. اگر قصد دارید برای پدرتان یک ساعت مچی هدیه بگیرید نوع کلاسیک و عقربه‌دار آن را انتخاب کنید و برای همسرتان با توجه به سلیقه‌اش یک ساعت مچی دیجیتال با کورنومتر و سایر قابلیت‌های جانبی را در نظر داشته باشید.

این بدان معنی نیست که ساعت مچی عقربه‌دار فقط مخصوص پدرهاست. بعضی پدرهای سن و سال دار و جوان دل از ساعت‌های هوشمند با قابلیت‌های جانبی مثل فشارسنج، شمارنده ضربان قلب و آخرین نسل ساعت‌های دیجیتال  که قند خون را هم اندازه می‌گیرند استقبال زیادی می‌کنند.

حتما بخوانید  14 روش ساخت گل مصنوعی با بطری پلاستیکی + تصاویر مرحله ای

 

۵- کیف پول یا کیف مدارک برای کادوی روز پدر

 

کیف پول یا کیف مدارک برای کادوی روز پدر

 

«کیف پول» یا «کیف مدارک» هم هر دو از جمله گزینه‌های محبوب برای یک هدیه مناسب و کاربردی مردانه هستند. کیف پول و کیف مدارک را هم می‌شود به راحتی انتخاب کرد و خرید. علاوه بر این داشتن چنین اکسسوری‌های پر کاربردی یادآور مردان شیک‌پوش دوران مد کلاسیک است.

کیف پول یا کیف مدارک چرم از جمله هدایایی باارزش و کاربردی هستند که اغلب مردان دوست دارند یک نمونه با کیفیت از آن را داشته باشند. اگر هم می‌خواهید کیفی تهیه کنید که هم کیف مدارک و هم کیف پول باشد نمونه‌های بزرگ‌تر و جادارتر که هر دو قابلیت را دارند را در نظر داشته باشید.

بعضی از این کیف‌های چرمی محفظه‌ای هم برای گوشی موبایل یا تبلت دارند و بعضی هم با یک عدد کمربند ست هستند. به رنگ کیف دستی پدر یا همسرتان هم توجه کنید که با هم ست شوند.

 

۶- هدفون یا هندزفری برای پدرهای عاشق موسیقی

 

هدفون یا هندزفری برای پدرهای عاشق موسیقی

 

حالا دیگر قیمت گوشی‌های موبایل آن‌قدر زیاد است که کمتر کسی جرات می‌کند به عنوان بهترین هدیه روز پدر و روز مرد روی آن حساب کند. اما دوست دارید یک اکسسوری مربوط به موبایل برای هدیه روز پدر تهیه کنید به یک هدفون حرفه‌ای فکر کنید. اگر همسر یا پدرتان اهل موسیقی است به یک هدفون حرفه‌ای فکر کنید و اگر عادت دارد معمولا پشت فرمان اتومبیل یا در موقعیت‌های مختلف با تلفن همراه صحبت کند هندزفری هم یک انتخاب مناسب است.

 

بیشتر بخوانید:  کادوهای شگفت انگیز ولنتاین برای آقایان

 

۷- پایه نگهدارند گوشی موبایل

 

پایه نگهدارند گوشی موبایل؛ هدیه جذاب و پر کاربرد

 

این روزها استفاده از تلفن همراه و تبلت وقت و زمان نمی‌شناسد و از سوی دیگر برای استفاده از اپلیکیشن‌های کاربردی روزانه حتی گاهی پشت فرمان اتومبیل هم مجبور به استفاده از آن هستیم. به این ترتیب به نظر می‌رسد یکی از بهترین هدیه‌های روز پدر پایه نگهدارنده گوشی موبایل است که در هنگام رانندگی بسیار مفید و کاربردی و وسیله‌ای ایمن است.

در حال حاضر تنوع این پایه‌های نگهدارنده از نظر طراحی بسیار متنوع است و نیاز به در دست گرفتن گوشی موبایل یا تبلت را به طرز هوشمندانه‌ای رفع کرده است.

 

بیشتر بخوانید: چرا روز جهانی مردان مهم است و باید جدی گرفته شود؟

 

۸- یک عطر مردانه خوشبو تابستانی یا زمستانی

 

یک عطر مردانه خوشبو تابستانی یا زمستانی برای کادوی روز پدر

 

به عنوان بهترین هدیه روز پدر و مرد، اگر برای خرید یک عطر خوشبوی مردانه دودل هستید ما شما را راهنمایی می‌کنیم.  برای انتخاب عطر به این مساله دقت کنید که موارد گوناگونی را در نظر بگیرید، مثل نوع مراسم یا مکانی که قرار است در آن حضور داشته‌ باشید، نوع پوشش‌ و استایل و مهم‌تر از همه، فصلی که در آن هستید.

برای مثال، عطرهای تلخ و گرم برای محافل رسمی‌تر، عطرهای خنک برای تابستان و عطرهای مردانه گرم هم برای زمستان مناسب‌تر هستند. روی لینک مطالب بزنید و اطلاعات بیش از ۴۰ عطر مردانه زمستانی و تابستانی را مطالعه کنید.

 

۹- یک ست لباس خواب یا روب‌دوشامبر برای هدیه روز پدر

 

یک ست لباس خواب یا روب‌دوشامبر برای هدیه روز پدر

 

هدیه‌ای خاص برای روز مرد. پدرهای کلاسیک توی فیلم‌ها همیشه با یک دست لباس خواب راحتی که شامل یک پیراهن راحت دکمه‌دار و یک پیژامه که در اصطلاح به آن «روب‌دوشامبر» می‌گویند در خانه رفت و آمد می‌کردند. این لباس‌های راحتی کلاسیک که حکم لباس خواب مردانه را هم دارند از جمله محبوب‌ترین و بهترین کادوها برای روز پدر هستند.

طرح‌های متنوع این لباس‌های راحتی دست شما را برای انتخاب باز می‌گذارد. اگر می‌خواهید این دست لباس مردانه بیشتر حالت راحتی و لباس خواب داشته باشد جنس نخ و پنبه آن را تهیه کنید و اگر می‌خواهید حالت یک لباس خانگی رسمی‌تر را داشته باشد پارچه‌های دیگر که اتفاقا بسیار متنوع و مجلسی‌تر هستند را در نظر داشته باشید.

حتما بخوانید  16 نکته طلایی در مورد روش های نگهداری از لاکی بامبو در خانه

این ایده یک کادوی خاص برای تولد پدرها هم هست.

 

۱۰- کیف ابزار فنی ؛ یک ایده هیجان انگیز کادوی روز پدر

 

کیف ابزار فنی ؛ یک ایده هیجان انگیز کادوی روز پدر

 

پدر شما هم اهل کارهای فنی و انجام خرده‌کاری‌های فنی منزل است؟ خب پس چه هدیه‌ای مناسب‌تر از یک کیف ابزار برای هدیه روز مرد و روز پدر. این کیف ابزار برای پدرهای اهل کارهای فنی حکم یک گنج گرانبها را دارد پس به هیچ‌وجه در خرید آن تعلل نکنید و شک به دل‌تان راه ندهید.

این کیف‌های ابزار هم نوع کوچک دارند و هم در ابعاد بزرگ موجود هستند و برای کارهای مختلف از باغبانی گرفته تا کارهای فنی برای انتخاب دست‌تان باز است. اگر پدر اهل باغبانی هستند یک کیف ابزار باغبانی به عنوان هدیه تهیه کنید و اگر کارهای فنی منزل مثل برقکاری و نجاری و سایر ریزه‌کاری‌ها را دوست دارد کیف ابزار تهیه کنید که شامل لوازمی مثل مینی دریل، اره نواری کوچک، آچارهای شارژی و انواع مختلف پیچ گوشتی است.

 

۱۱- یک ست کیف پول و کمربند چرم برای هدیه روز پدر

 

یک ست کیف پول و کمربند چرم برای هدیه روز پدر

 

کیف پول و کمربند چرم از لوازم کاربردی برای اکثر مردها هستند که هم خرید آن‌ها راحت است و هم هدیه‌ای بسیار شیک و مناسب برای روز پدر خواهد بود. در زمان خرید کمربند حتماً به اندازه دور کمر پدرتان دقت کنید و سعی کنید سگک کمربند را به گونه‌ای انتخاب کنید که با سلیقه پدرتان هماهنگ باشد.

در مورد خرید کیف پول چرم نیز دقت کنید و ببینید که پدرتان بیشتر از چه نوع کیف پول‌هایی استفاده می‌کند. می‌توانید هم کیف پول جیبی و هم کتی که اندازه بزرگ‌تری دارد را برای روز پدر تهیه کنید. اگر کیف پول و کمربند از قبل باکس مشخصی دارند که نیازی به تهیه چیزی نیست، درغیر این صورت حتماً خودتان یک باکس در اندازه مناسب تهیه کنید و داخل آن مقداری پوشال بریزید. سپس کیف پول و کمربند را داخل باکس قرار دهید و به پدرتان هدیه دهید.

 

۱۲- عینک آفتابی برای کادو روز پدر

 

عینک آفتابی هدیه ای مناسب برای روز پدر

 

عینک آفتابی یک وسیله ضروری در روزهای گرم و آفتابی تابستان است که همه افراد به آن نیاز دارند. اگر پدرتان اهل استفاده از عینک آفتابی است، پس بهترین کادو برای روز پدر خرید یک عینک آفتابی جدید است.

در زمان خرید عینک حتماً به فرم و استخوان‌بندی صورت پدرتان دقت کنید. می‌توانید نگاهی به عینک آفتابی قبلی پدرتان بیندازید و سعی کنید عینکی را با اندازه مشابه همان تهیه کنید. در زمان خرید این کادو روز پدر حتماً به UV، ضد خش بودن و جنس دسته و شیشه عینک دقت کنید.

اگر احساس می‌کنید نمی‌توانید تنهایی عینک مناسبی برای پدرتان انتخاب کنید، می‌توانید همراه پدرتان به عینک فروشی بروید و از او بخواهید عینک‌ها را امتحان کند و خودش یک عینک جدید را انتخاب کند.

 

۱۳- کتاب برای هدیه روز مرد

 

به عنوان هدیه روز مرد مذهبی پیشنهاد می‌کنیم یک کتاب برای همسرتان یا پدرتان خریداری کنید. می‌توانید یک کتاب نهج‌البلاغه شکیل برای هدیه تهیه کنید و یا زندگی‌نامه یکی از شهدا را که می‌دانید جذابیت زیادی برای همسر یا پدرتان دارد، بخرید.

به خاطر داشته باشید که در نظر گرفتن علایق کسی که برای او هدیه می‌دهید، بیشتر از سلیقه خودتان اهمیت دارد، پس به دنبال کتاب‌هایی باشید که می‌دانید همسر یا پدر شما از خواندن آن‌ها لذت می‌برد.

 

چند پیشنهاد طرح کیک برای روز پدر

 

علاوه بر مواردی که گفته شد می‌توانید یک کیک خوشمزه برای روز پدر تهیه کنید و این روز را در کنار یکدیگر جشن بگیرید. چند ایده جدید تزیین کیک برای روز پدر را در ادامه می‌بینید.

 

طرح کیک روز پدر-۱

طرح کیک روز پدر-۲

طرح کیک روز پدر-۳

طرح کیک روز پدر-۴

طرح کیک روز پدر-۵

طرح کیک روز پدر جدید-۶

طرح کیک روز پدر-۷

طرح کیک روز پدر-۸

طرح کیک روز پدر-۹

طرح کیک روز پدر-۱۰

 

کالابرگ الکترونیک