۵ پیشنهاد صبحانه آمریکایی خوشمزه و ساده

۵ پیشنهاد صبحانه آمریکایی خوشمزه و ساده


11 دی 1400 . زمان مطالعه: 11 دقیقه

خیلی بد »»»»»»»»»»»»»» خیلی خوب
پیشنهاد صبحانه آمریکایی
فهرست محتوا پنهان

مردم آمریکا صبحانه چه می‌خورند؟ معمولاً در هر کشوری از غذاهای متنوع و متفاوتی در منوی صبحانه استفاده می‌شود. مثلاً طرز تهیه انواع صبحانه آمریکایی با صبحانه‌هایی در کشور ما سرو می‌شود متفاوت است. شما چقدر در مورد غذاهای مورد استفاده در بشقاب صبحانه آمریکایی اطلاع دارید؟ در این مقاله از سرویس آشپزی در مجله کوروش می‌توانید با چند پیشنهاد صبحانه آمریکایی آشنا شوید. در انتهای مقاله به سوالات متداول در مورد انواع صبحانه خوشمزه آمریکایی پاسخ خواهیم داد.

 

 

۱- طرز تهیه املت آمریکایی برای صبحانه

 

طرز تهیه املت آمریکایی برای صبحانه

 

املت یکی از محبوب‌ترین انواع صبحانه در سراسر دنیا است. اما شما می‌توانید این غذای جذاب را به شکل‌های مختلفی برای صبحانه آماده کنید. برای آشنایی با طرز تهیه املت آمریکایی خوشمزه که یکی از انواع صبحانه‌های مشهور آمریکایی است باید مراحل زیر را دنبال کنید.

 

 

مواد لازم برای تهیه املت آمریکایی

 

تخم مرغ: ۲ عدد
نمک و فلفل: به مقدار لازم
روغن زیتون یا کره: ۱ قاشق چای‌خوری

فلفل سالسا تازه و ریز خرد شده: ۲ قاشق غذاخوری
گشنیز تازه خرد شده: ۱ قاشق غذاخوری
پنیر خامه‌ای تند: ۱/۲ لیوان فرانسوی دسته‌دار

 

 

مراحل طرز تهیه املت آمریکایی

 

 

برای درست کردن این صبحانه آمریکایی جذاب و خوشمزه باید ابتدا تخم مرغ‌ها را با نمک و فلفل خوب بزنید. سپس مقداری کره یا روغن داخل ماهیتابه بریزید. بعد پنیر خامه‌ای تند، فلفل سالسا و برگ گشنیز خرد شده را به تخم مرغ اضافه کنید و آن را داخل ماهیتابه بریزید.

 

اجازه دهید املت شما برای ۱۰ دقیقه با شعله کم بپزد. سپس آن را در بشقاب سرو کنید و با نان و سس سالسا سرو کنید. در صورتی که به پنیر خامه‌ای تند دسترسی ندارید، می‌توانید به جای آن مقداری پودر فلفل قرمز تند به پنیر اضافه کنید.

 

 

۲- طرز تهیه هش براون، یک صبحانه آمریکایی ساده

 

طرز تهیه هش براون، یک صبحانه آمریکایی ساده با سیب زمینی

 

هش براون (Hash brown) یکی از انواع صبحانه‌های معروف آمریکایی است که معمولاً در کنار تخم مرغ و بیکن سرو می‌شود. در طرز تهیه این صبحانه آمریکایی از سیب زمینی رنده شده استفاده می‌شود. برای آشنایی با این صبحانه آمریکایی باید مراحل زیر را دنبال کنید.

 

 

مواد لازم برای تهیه هش براون

 

سیب زمینی: ۲ عدد
آرد: ۱ قاشق غذاخوری
فلفل سیاه: ۱/۳ قاشق چای‌خوری
پاپریکا: ۱/۳ قاشق چای‌خوری
نمک: به مقدار لازم

 

 

مراحل طرز تهیه هش براون

 

مرحله اول؛ رنده کردن سیب زمینی‌ها

 

هش براون یک صبحانه آمریکایی ساده و خوشمزه است که می‌توانید آن را به همراه تخم مرغ در وعده صبحانه سرو کنید. برای درست کردن این صبحانه آمریکایی باید ابتدا سیب زمینی‌ها را پوست بگیرید و رنده کنید. سپس آن‌ها را زیر شیر آب بشویید. این کار موجب می‌شود تا نشاسته اضافی سیب زمینی شسته شود.

حتما بخوانید  طرز تهیه برنج قالبی به 3 روش رستورانی در قابلمه و فر و پلوپز

 

 

مرحله دوم؛ خشک کردن سیب زمینی‌های رنده شده

 

بعد از این که سیب زمینی‌ها را به خوبی شستید، در این مرحله از طرز تهیه صبحانه آمریکایی خوشمزه باید سیب زمینی‌ها را خشک کنید. برای این کار یک پارچه تمیز آماده کنید. سیب زمینی‌های رنده شده را روی پارچه بریزید و پارچه را جمع کنید و خوب فشار دهید تا آب اضافی سیب زمینی از آن خارج شود.

 

 

مرحله سوم؛ سرخ کردن سیب زمینی‌ها

 

بعد از خشک شدن سیب زمینی‌ها در این مرحله از تهیه این صبحانه آمریکایی خوشمزه باید مقداری نمک، فلفل سیاه، پاپریکا و آرد به سیب زمینی بزنید. سپس کمی روغن در ماهیتابه بریزید و صبر کنید تا داغ شود. یک قالب فلزی گرد متوسط داخل روغن بگذارید و داخل آن کمی سیب زمینی بریزید.

 

با پشت قاشق سیب زمینی‌ها را صاف کنید. سپس قالب را بردارید و بعد از این که یک سمت سیب زمینی برشته شد، آن را برگردانید تا طرف دیگر نیز طلایی و برشته شود. در نهایت هش براون‌ها را از روغن خارج کنید و روی دستمال قرار دهید تا روغن اضافی آن‌ها جذب شود. صبحانه آمریکایی شما آماده است. می‌توانید آن را در کنار ژامبون، تخم مرغ یا بیکن یا کالباس خانگی سرو کنید و لذت ببرید.

 

 

بیشتر بخوانید: تفاوت ژامبون و کالباس و بیکن چیست؟

 

 

۳- طرز تهیه پنکیک آمریکایی برای صبحانه

 

طرز تهیه پنکیک آمریکایی برای صبحانه

 

پنکیک یکی از انواع صبحانه آمریکایی خوشمزه است که معمولاً برخلاف پنکیک‌های دیگر با ضخامت بیشتری آماده می‌شوند. در ادامه می‌توانید با طرز تهیه این پیشنهاد خوشمزه برای صبحانه آمریکایی آشنا شوید.

 

 

مواد لازم برای پنکیک آمریکایی برای بشقاب صبحانه (۴ نفر)

 

آرد: ۳/۴ لیوان فرانسوی دسته‌دار
شکر: ۱ قاشق غذاخوری
بیکینگ پودر: ۱ قاشق چای‌خوری
نمک: به مقدار کم
شیر: ۲/۳ لیوان فرانسوی دسته‌دار
تخم مرغ: ۱ عدد
کره: ۲ قاشق غذاخوری

 

 

مراحل طرز تهیه پنکیک صبحانه آمریکایی

 

مرحله اول؛ آماده کردن خمیر پنکیک

 

آمریکایی‌ها معمولاً پنکیک را ضخیم‌تر از انواع پنکیک در سایر کشورها درست می‌کنند. برای تهیه این صبحانه آمریکایی باید ابتدا مواد خشک را الک کنید. سپس تخم مرغ، شیر و کره را در یک ظرف با هم ترکیب کنید و به مواد خشک اضافه کنید.

 

 

مرحله دوم؛ سرخ کردن پنکیک

 

در دومین مرحله از تهیه این صبحانه آمریکایی خوشمزه باید مقداری روغن یا کره در یک ماهیتابه کوچک بریزید. اجازه دهید داغ شود. سپس خمیر شل و یکدست پنکیک را داخل ماهیتابه بریزید. حدود ۳ تا ۴ دقیقه صبر کنید و زمانی که حباب‌های ریزی روی پنکیک ظاهر شد، آن را برگردانید. این کار را برای همه پنکیک ها تکرار کنید.

 

بعد از آماده شدن پنکیک آن را داخل توری قرار دهید تا جریان هوا از دو طرف عبور کند و به خوبی خنک شود. سپس می‌توانید پنکیک‌های ضخیم خوشمزه آمریکایی را در کنار عسل، شکلات صبحانه، میوه‌های مختلف و حتی بستنی و خامه سرو کنید.

 

 

۴- طرز تهیه املت سالمون از انواع صبحانه خوشمزه آمریکایی

 

طرز تهیه املت سالمون از انواع صبحانه خوشمزه آمریکایی

 

املت سالمون یکی از معروف‌ترین انواع صبحانه در کالیفرنیای آمریکا است که به دلیل وجود ماهی بسیار مقوی و خوشمزه است. برای تهیه این پیشنهاد صبحانه آمریکایی باید مراحل زیر را دنبال کنید.

 

 

مواد لازم برای تهیه املت سالمون

 

برگ کرفس خرد شده: ۱ قاشق چای‌خوری
تخم مرغ: ۲ عدد
پنیر: ۱ قاشق مرباخوری
فلفل سیاه: به مقدار لازم
کره: ۱ قاشق غذاخوری
پیاز: ۱/۲ پیاز متوسط
گوشت ماهی قزل آلا یا سالمون: ۱ تا ۲ قاشق غذاخوری
کیپر یا زیتون خرد شده: ۱ قاشق چای‌خوری

حتما بخوانید  پنیر بوترکیزه چیست + طرز تهیه 3 غذای خوشمزه با پنیر بوترکیزه

 

مراحل طرز تهیه املت سالمون

 

مرحله اول: تکه‌های ماهی سالمون را با پیاز تفت دهید

 

برای درست کردن املت سالمون در اولین مرحله باید پیازها را به صورت خلالی خرد کنید. یک تکه کوچک ماهی قزل آلا را با پیازها داخل روغن بریزید و خوب سرخ کنید. سپس گوشت ماهی را با کمک قاشق جدا کنید. حالا ماهی‌ها را دوباره به همان روغنی که ماهی را در آن سرخ کردید، منتقل کنید. فلفل سیاه و کیپر را به آن اضافه کنید.

مرحله دوم: تخم مرغ را به مواد املت اضافه کنید

 

سپس دو عدد تخم مرغ به ماهیتابه اضافه کنید. حالا برگ کرفس تازه و پنیر را به املت اضافه کنید و درب ماهیتابه را روی آن قرار دهید تا به خوبی پخته شود. زمانی که تخم مرغ‌ها به خوبی پختند، می‌توانید این املت جذاب آمریکایی را با نان تست سرو کنید.

 

 

۵- وافل، از انواع پرطرفدار صبحانه آمریکایی

 

وافل، از انواع صبحانه آمریکایی خوشمزه

 

وافل یکی از صبحانه‌های معروف دنیا است. وافل صبحانه آمریکایی معمولاً ضخامت بیشتری نسبت به وافل‌های معمولی دارد و طعم آن در کنار انواع مربا، عسل و موز بی‌نظیر است. اگر به دنبال طرز تهیه این صبحانه آمریکایی خوشمزه هستند، بهتر است حتماً این وافل‌ها را امتحان کنید. در ادامه می‌توانید با طرز تهیه این پیشنهاد صبحانه آمریکایی آشنا شوید.

 

 

مواد لازم برای تهیه وافل آمریکایی

 

آرد: ۱۶۰ گرم
نشاسته ذرت: ۴۰ گرم
بیکینگ پودر: ای قاشق مرباخوری
شکر: ۴۰ گرم
عسل: ۱ قاشق غذاخوری
تخم مرغ: ۲ عدد
کره: ۳۰ گرم
وانیل: به اندازه نوک قاشق

 

 

مراحل طرز تهیه وافل آمریکایی

 

مرحله اول: آرد، نشاسته ذرت و بیکینگ پودر را با هم ترکیب کنید

 

در اولین مرحله از طرز تهیه این پیشنهاد صبحانه آمریکایی باید دستگاه وافل ساز را روشن کنید تا داغ شود. سپس آرد، نشاسته ذرت و بیکینگ پودر را با هم ترکیب و الک کنید.

 

مرحله دوم: تخم مرغ‌ها را هم بزنید

 

در یک کاسه تخم مرغ‌ها را خوب بزنید و بعد با عسل و شکر ترکیب کنید. سپس وانیل را هم اضافه کنید. مواد را به آردها اضافه کنید و خوب هم بزنید.

 

 

مرحله سوم: مایه خمیر وافل را آماده کنید

 

اگر دوست دارید بافت وافل شبیه به کیک شود، خمیر را زیاد هم نزنید، ولی اگر دوست دارید وافل شما بافتی شبیه به نان داشته باشد، بیشتر آن را هم بزنید. حالا کره را به خمیر اضافه کنید و بعد از چرب کردن دستگاه خمیر را داخل آن بریزید. زمانی که وافل شما طلایی رنگ شد، یعنی آماده است. می‌توانید آن را به صورت گرم سرو کنید.

 

صبحانه‌های آمریکایی را امتحان کنید

 

طرز تهیه صبحانه خوشمزه و جدید چندان کار سختی نیست. فقط باید با فرهنگ صبحانه کشورهای مختلف آشنا شوید و از آن‌ها ایده بگیرید. در این مقاله سعی کردیم تا ۵ پیشنهاد انواع صبحانه آمریکایی خوشمزه را به شما ارائه دهیم. بهتر است از همین فردا دست به کار شوید و یکی از انواع صبحانه خوشمزه آمریکایی را امتحان کنید.

 

 

سوالات متداول

 

سوالات متداول در مورد انواع صبحانه آمریکایی

 

در طرز تهیه املت آمریکایی برای صبحانه از چه موادی استفاده می‌شود؟

 

در طرز تهیه املت آمریکایی خوشمزه معمولاً از تخم مرغ، روغن زیتون، سالسای تازه، گشنیز خرد شده و پنیر خامه‌ای تند استفاده می‌شود.

 

 

پنکیک صبحانه آمریکایی چه فرقی با سایر پنکیک ها دارد؟

 

معمولاً آمریکایی‌ها پنکیک صبحانه خود را ضخیم‌تر از پنکیک‌های معمولی درست می‌کنند.

 

 

صبحانه آمریکایی چی درست کنم؟

 

  • املت آمریکایی
  • پنکیک آمریکایی
  • وافل
  • هش براون
  • املت سالمون

 

 

بشقاب صبحانه آمریکایی چیست؟

 

بشقاب صبحانه آمریکایی شامل املت، پنکیک، انواع پنیر، نیمرو و سبزیجات و … است.

 

 

کالابرگ الکترونیک