طرز تهیه میلک شیک انبه طالبی کافی شاپی به ۳ روش ساده

طرز تهیه میلک شیک انبه طالبی کافی شاپی به ۳ روش ساده


30 تیر 1401 . زمان مطالعه: 10 دقیقه

خیلی بد »»»»»»»»»»»»»» خیلی خوب
طرز تهیه میلک شیک انبه طالبی کافی شاپی به 3 روش ساده
فهرست محتوا پنهان

اگر تنها یک بار میلک شیک طالبی و انبه را امتحان کنید، قطعاً عاشق مزه این شیک خواهید شد. در این مقاله می‌توانید از سرویس آشپزی در مجله کوروش می‌توانید با طرز تهیه میلک شیک انبه طالبی آشنا شوید. در انتهای مقاله به سوالات متداول و نکات تکمیلی در مورد دستور تهیه میلک شیک انبه طالبی پاسخ خواهیم داد.

 

 

طرز تهیه میلک شیک انبه طالبی

 

طرز تهیه میلک شیک انبه طالبی

 

مدت زمان آماده سازی: ۱۵ دقیقه

 

مواد لازم برای تهیه شیک انبه طالبی

 

  • شیر: ۱ لیوان فرانسوی دسته‌دار
  • انبه: ۱ قاشق غذاخوری
  • بستنی وانیلی: ۴ اسکوپ
  • طالبی: ۱۰۰ گرم

 

مراحل طرز تهیه شیک انبه طالبی

 

مراحل طرز تهیه شیک انبه طالبی

 

درست کردن شیک انبه طالبی یکی از ساده‌ترین نوشیدنی‌های خانگی است که به خاطر مزه لذیذ و خواص فوق‌العاده‌ای که دارد، در تمام دنیا بسیار پرطرفدار است. برای تهیه انواع شیک معمولاً از بستنی وانیلی و شیر به همراه میوه استفاده می‌شود. بنابراین تنها کاری که باید برای درست کردن میلک شیک طالبی و انبه انجام دهید، میکس کردن این مواد با هم است. در ادامه می‌توانید با جزئیات و مراحل طرز تهیه میلک شیک انبه طالبی آشنا شوید.

 

مرحله اول، آماده کردن انبه و طالبی

 

در اولین مرحله از طرز تهیه شیک انبه طالبی با بستنی باید پوست و هسته انبه را جدا کنید. سپس انبه را به تکه‌های نسبتاً درشت خرد کنید. بعد از آماده کردن انبه به سراغ طالبی بروید. پوست طالبی را جدا و آن را خرد کنید و برای تهیه میلک شیک انبه طالبی کنار بگذارید. برای خرید انواع میوه‌های تازه می‌توانید از فروشگاه‌های زنجیره‌ای افق کوروش به روش تلفنی، حضوری یا اینترنتی اقدام کنید.

 

مرحله دوم؛ میکس کردن مواد میلک شیک

 

در این مرحله از طرز تهیه میلک شیک انبه طالبی باید انبه خرد شده را همراه با شیر، طالبی خرد شده و بستنی وانیلی در مخلوط‌کن بریزید. دستگاه را روشن کنید و مواد را برای ۳۰ ثانیه ترکیب کنید. شیر و بستنی وانیلی را می‌توانید به روش خرید تلفنی، حضوری یا اینترنتی از فروشگاه‌های افق کوروش خریداری کنید.

 

مرحله سوم؛ سرو کردن میلک شیک انبه طالبی

 

بعد از آماده شده میلک شیک می‌توانید آن را در لیوان بریزید. سپس چند تکه انبه خرد شده روی میلک شیک قرار دهید و آن را سرد و خنک میل کنید.

حتما بخوانید  طرز تهیه سوپ فلفل دلمه ای به ۲ روش رژیمی و مجلسی

 

طرز تهیه میلک شیک انبه طالبی با خامه

 

طرز تهیه میلک شیک انبه طالبی با خامه

 

مدت زمان آماده سازی: ۱۵ دقیقه

 

مواد لازم برای تهیه میلک شیک انبه طالبی با خامه

 

  • انبه رسیده: ۲ عدد
  • بستنی لیوانی: ۳ عدد
  • شیر: ۱ لیوان فرانسوی دسته‌دار
  • خامه صبحانه: ۳ قاشق غذاخوری

 

مراحل طرز تهیه میلک شیک انبه طالبی با خامه

 

مراحل طرز تهیه میلک شیک انبه طالبی با خامه

 

اضافه کردن مقداری خامه به ترکیب میلک شیک انبه طالبی طعم فوق‌العاده جذابی به آن می‌بخشد. روش تهیه میلک شیک انبه طالبی با خامه بسیار راحت است و شما می‌توانید در عرض چند دقیقه این نوشیدنی خوشمزه را برای خودتان یا پذیرایی از مهمان‌ها آماده کنید. در ادامه می‌توانید با مراحل درست کردن میلک شیک انبه طالبی آشنا شوید.

 

تخفیفات لبنیات افق کوروش

مرحله اول؛ فریز کردن شیر

 

در اولین مرحله از روش تهیه میلک شیک انبه طالبی باید شیر را در ظرفی بریزید و برای ۳۰ دقیقه در فریزر قرار دهید. این کار موجب می‌شود تا شیر حالت نیمه منجمد پیدا کند و طعم بهتری به میلک شیک شما ببخشد.

 

مرحله دوم؛ آماده کردن انبه و طالبی

 

در این مرحله باید پوست و هسته انبه‌ها را جدا کنید و آن‌ها را خرد کنید. سپس پوست و تخمه طالبی را نیز جدا کنید و آن را برای تهیه میلک شیک انبه طالبی خرد کنید.

 

مرحله سوم؛ میکس کردن انبه و طالبی

 

در این مرحله باید انبه و طالبی خرد شده را در غذاساز یا مخلوط‌کن بریزید. سپس دستگاه را روشن کنید و میوه‌ها را کاملاً با هم ترکیب کنید.

 

مرحله چهارم؛ میکس کردن شیر و بستنی

 

بعد از این که انبه و طالبی را با هم میکس کردید، در این مرحله باید شیر نیمه منجمد را همراه با بستنی و خامه در مخلوط‌کن بریزید و این مواد را به صورت جداگانه با هم میکس کنید. برای خرید خامه می‌توانید از فروشگاه‌های زنجیره‌ای افق کوروش به روش تلفنی، حضوری و اینترنتی اقدام کنید.

 

مرحله پنجم؛ آماده کردن شیک انبه طالبی

 

بعد از آماده شدن همه مواد میلک شیک را با هم ترکیب کنید و در لیوان‌های مورد نظر بریزید. برای تزیین این میلک شیک خوشمزه می‌توانید مقداری طالبی یا انبه خرد شده در لیوان‌های نوشیدنی بریزید و آن را میل کنید.

 

بیشتر بخوانید: طرز تهیه اسموتی طالبی کافی شاپی 

 

طرز تهیه میلک شیک انبه طالبی بدون بستنی

 

طرز تهیه میلک شیک انبه طالبی بدون بستنی

 

مواد لازم برای تهیه میلک شیک انبه طالبی بدون بستنی

 

  • طالبی خرد شده: ۱ لیوان
  • آب انبه طبیعی یا انبه میکس شده: ۱ لیوان فرانسوی دسته‌دار
  • شیر پرچرب: ۱ لیوان فرانسوی دسته‌دار
  • عسل: ۲ قاشق غذاخوری
  • آبلیمو تازه: به مقدار لازم

 

مراحل طرز تهیه میلک شیک انبه طالبی

 

مراحل طرز تهیه میلک شیک انبه طالبی

 

اگر رژیم لاغری دارید و یا به هر دلیل تمایلی به خوردن بستنی ندارید، می‌توانید میلک شیکتان را بدون بستنی نیز آماده کنید. برای تهیه میلک شیک طالبی و انبه بدون خامه و بستنی می‌توانید مراحل زیر را دنبال کنید.

 

مرحله اول؛ منجمد کردن طالبی

 

در اولین مرحله از طرز تهیه میلک شیک طالبی و انبه باید طالبی‌های خرد شده را برای چند ساعت در فریزر بگذارید تا حالت یخی پیدا کنند.

 

مرحله دوم؛ میکس کردن مواد میلک شیک

 

حتما بخوانید  طرز تهیه سالاد پرتقال و پیاز به 4 روش خوشمزه و مقوی

در این مرحله از روش تهیه میلک شیک انبه طالبی باید طالبی منجمد را همراه با انبه میکس شده، شیر پرچرب، عسل و مقدار کمی آبلیمو در مخلوط‌کن بریزید و کاملاً با هم ترکیب کنید. عسل و آبلیمو را می‌توانید از فروشگاه‌های افق کوروش به روش تلفنی، حضوری و اینترنتی خریداری کنید.

 

مرحله سوم؛ سرو کردن میلک شیک انبه طالبی

 

بعد از این که میلک شیک خوشمزه انبه و طالبی شما آماده شد، باید آن را در لیوان‌های مورد نظرتان بریزید. سپس می‌توانید از تکه‌های طالبی خرد شده یا یک برش نازک لیمو ترش برای تزیین نوشیدنی استفاده کنید و میلک شیک را سرو کنید.

 

بیشتر بخوانید: طرز تهیه اسموتی انبه و موز به چند روش کافی شاپی

 

نکات و فوت و فن‌های طرز تهیه میلک شیک انبه طالبی

 

نکات و فوت و فن‌های طرز تهیه میلک شیک انبه و طالبی

 

*در روش تهیه میلک شیک انبه طالبی، نوشیدنی شما نباید خیلی غلیظ یا خیلی رقیق باشد.

*اگر حس کردید میلک شیکتان بیش از حد سفت و غلیظ است مقدار بیشتری شیر به آن اضافه کنید.

*برای افزایش غلظت میلک شیک می‌توانید از مقدار بیشتری بستنی استفاده کنید.

*برای تزیین میلک شیک انبه طالبی می‌توانید از چند عدد گردو یا تکه‌های انبه یا طالبی استفاده کنید. گردو را می‌توانید از فروشگاه‌های افق کوروش به روش تلفنی، حضوری یا اینترنتی خریداری کنید.

*به منظور تهیه میلک شیک انبه طالبی با خامه می‌توانید از خامه زده شده استفاده کنید یا خامه را با همزن بزنید تا کاملاً سبک شود و بعد به نوشیدنی اضافه کنید.

*در صورت تمایل می‌توانید در دستور تهیه میلک شیک انبه طالبی به جای بستنی وانیلی از بستنی طالبی یا بستنی انبه استفاده کنید.

*برای خوش طعم شدن میلک شیک انبه طالبی می‌توانید یک عدد موز به نوشیدنی اضافه کنید تا طعم لذیذتری پیدا کند.

 

فوت و فن‌های طرز تهیه میلک شیک انبه

 

*از آن جایی که طالبی میوه آبداری است، بهتر است در دستور تهیه میلک شیک انبه طالبی از آب یا شیر کمتری استفاده کنید تا نوشیدنی شما بیش از حد رقیق و شل نشود.

*اگر گیاهخوار هستید و یا به هر دلیل نمی‌توانید شیر گاو یا بستنی تهیه شده از شیر گاو را میل کنید، می‌توانید به جای آن از شیرهای گیاهی مثل شیر نارگیل و بستنی‌های گیاهی استفاده کنید. برای خرید شیر نارگیل می‌توانید از فروشگاه‌های زنجیره‌ای افق کوروش به روش تلفنی، حضوری یا اینترنتی اقدام کنید.

*برای خوش طعم شدن میلک شیک انبه طالبی می‌توانید انبه و طالبی خرد شده را برای چند دقیقه در فریزر بگذارید تا نیمه منجمد شوند. سپس از این میوه‌ها برای تهیه نوشیدنی استفاده کنید.

*در طرز تهیه شیک انبه و موز و طالبی تنها باید یک عدد موز به نوشیدنی اضافه کنید.

*برای تهیه انواع میلک شیک می‌توانید انبه و طالبی را حذف کنید و هر میوه‌ای که دوست دارید را جایگزین نمایید.

 

سوالات متداول

 

روش تهیه میلک شیک انبه طالبی بدون شیر گاو چگونه است؟

 

اگر گیاهخوار هستید و یا به هر دلیل نمی‌توانید شیر گاو یا بستنی تهیه شده از شیر گاو را میل کنید، می‌توانید به جای آن از شیر نارگیل و بستنی‌های گیاهی استفاده کنید.

 

بهترین روش برای تزیین میلک شیک انبه و طالبی چیست؟

 

برای تزیین میلک شیک انبه طالبی می‌توانید از چند عدد گردو یا تکه‌های انبه یا طالبی استفاده کنید.

 

 

کالابرگ الکترونیک