لیست طرز تهیه انواع غذای ایرانی و فرنگی با گوشت + فیلم

لیست طرز تهیه انواع غذای ایرانی و فرنگی با گوشت + فیلم


1 مرداد 1402 . زمان مطالعه: 20 دقیقه

خیلی بد »»»»»»»»»»»»»» خیلی خوب
طرز تهیه ۱۴ مدل انواع غذا با گوشت لذیذ و مجلسی + فیلم

انواع غذا با گوشت، طیف وسیعی از غذاها را شامل می‌شود که هم فست فودی هستند، هم کبابی و هم با برنج یا به صورت خورشتی درست می‌شوند. معمولا غذاهایی که با گوشت قرمز تهیه می‌شوند، برای زمان زیادی شما را سیر نگه می‌دارند و محتوای پروتئین حیوانی آنها هم بالا است به همین دلیل برای غذای ناهار گزینه مناسبی هستند. در این مقاله از سرویس آشپزی در مجله کوروش طرز تهیه انواع غذا با گوشت به سبک ایرانی و فرنگی را به شما آموزش خواهیم داد.

 

لیست انواع غذاهای فرنگی و بین‌المللی با گوشت

 

لیست انواع غذاهای فرنگی و بین المللی با گوشت

 

در میان غذاهایی که با گوشت قرمز درست می‌شوند، کباب‌ها و ساندویچ‌ها در لیست غذاهای فرنگی و بین‌المللی، محبوب‌تر هستند اما در بین آنها هم می‌توانید انواع غذاهای خوشمزه و متفاوت باب سلیقه‌تان پیدا کنید. در ادامه غذاهای بین‌المللی با گوشت قرمز را به شما آموزش خواهیم داد. می‌توانید با ضربه زدن روی لینک طرز تهیه غذای مربوطه، به صفحه دستور پخت و فوت و فن‌های آن هدایت شوید و دستور تهیه غذاها را با جزییات ببینید.

۱- استیک گوشت

 

 استیک گوشت از غذاهای محبوب با گوشت 

 

برای درست کردن «استیک گوشت» نرم و آبدار به روش رستورانی باید اصول درست کردن استیک را بلد باشید. اگر نحوه صحیح مزه‌دار کردن مواد استیک و البته مدت زمان طبخ استیک و تشخیص بهترین گوشت برای استیک را بلد باشید، در خانه به آسانی می‌توانید به روش‌های مختلف با کمک فر، بدون نیاز به فر و در ماهیتابه، در مایکروفر، ساندویچ ساز و روی زغال هم استیک گوشت درست کنید.

انواع مختلفی از استیک گوشت، شناخته‌ شده هستند که بسته به میزان پخت آنها، دسته‌بندی می‌شوند. برای مطالعه طرز تهیه استیک گوشت روی لینک مقاله کلیک کنید. در این مقاله به تفصیل در مورد درجات مختلف پخت استیک و قسمت‌های مختلف گوشت برای استیک به شما توضیح داده‌ایم.

برای درست کردن گوشت استیک هم از گوشت گاو و گوساله، نمک، روغن زیتون یا کره و آویشن و … استفاده می‌شود که این مواد را می‌توانید از فروشگاه‌های افق کوروش به روش خرید حضوری، تلفنی یا اینترنتی تهیه کنید.

۲- بیف استراگانف

 

طرز تهیه بیف استراگانف اصیل روسی با گوشت

 

از جمله غذاهای روسی با گوشت می‌توان به «بیف استراگانف» اشاره کرد. اکثر افراد با تصور دشواری طبخ غذاهای فرنگی ترجیح می‌دهند، این قبیل غذاها را در رستوران میل کنند. اما درست کردن بیف استروگانف در خانه کار سختی نیست. گوشت مناسب بیف استراگانف هم می‌تواند گوشت گوساله یا بیف استراگانف با زبان گوساله باشد و هم گوشت گوسفند یا حتی مرغ.

برای تهیه این غذا با گوشت، ابتدا گوشت‌ها را باید به صورت نواری برش زده، مزه‌دار کرده و استراحت دهید. سپس آنها را به پیاز تفت داده‌ شده، خامه و قارچ را اضافه کنید. برای مشاهده ادامه مراحل طرز تهیه بیف استراگانف روی لینک مقاله کلیک کنید.

برای تهیه بیف استراگانف از گوشت فیله گوساله بدون استخوان، خامه، قارچ، پیاز یا پیاز داغ منجمد، کره، فلفل سیاه، نمک و زردچوبه استفاده می‌شود که می‌توانید از فروشگاه‌های افق کوروش به روش خرید حضوری، اینترنتی یا تلفنی، تهیه کنید.

۳- ساندویچ رست بیف

 

طرز تهیه ساندویچ رست بیف با گوشت گوساله و سس قارچ

 

ساندویچ «رست بیف» یکی از لذیذترین انواع ساندویچ در دنیا است که معمولا با گوشت گاو و گوساله تهیه می‌شود و به همراه پنیر و سس مخصوص آن طعم فوق‌العاده‌ای دارد. شما در خانه به آسانی می‌توانید این ساندویچ را با مواد ساده‌ای که در دسترس دارید تهیه کنید.

در اولین مرحله از طرز تهیه ساندویچ رست بیف باید گوشت راسته گوساله را در یک کاسه قرار دهید و مقداری روغن زیتون، رزماری خرد شده، نمک، فلفل سیاه و پودر سیر به آن بزنید و همه مواد را خوب با هم ترکیب کنید. یک دستکش بپوشید و گوشت را خوب با موادی که به آن اضافه کردید ماساژ دهید تا طعم‌دار شود. سپس روی کاسه را با سلفون بپوشانید و آن را برای مدت ۲ ساعت در یخچال قرار دهید. برای مشاهده ادامه مراحل طرز تهیه ساندویچ رست بیف، روی لینک مقاله طرز تهیه ساندویچ رست بیف کلیک کنید.

برای درست کردن ساندویچ رست بیف، به گوشت راسته گوساله، نان باگت، خامه، شیر، آرد سفید، پنیر پیتزا، پنیر گودا، روغن زیتون و نمک و فلفل سیاه نیاز دارید که می‌توانید به روش خرید تلفنی، حضوری یا اینترنتی از فروشگاه‌‌های افق کوروش تهیه کنید.

۴- دونر کباب ترکیه‌ای

 

تهیه دونر کباب ترکی با گوشت در خانه

 

«دونر کباب ترکی» یکی از محبوب‌ترین غذاهای فست فودی با گوشت تکه‌ای در سبک آشپزی ترکیه است که البته در کشورهایی مثل ایران و آلمان هم بسیار پرفروش است.  برای تهیه این کباب ترکی ساندویچی ابتدا گوشت گوساله ترجیحا کمی یخ‌زده را به صورت نواری برش بزنید. پیازها را هم خلالی خرد کنید و تفت دهید تا نرم و سبک شوند.

سپس گوشت نواری خرد شده را به پیازهای تفت خورده اضافه کرده و صبر کنید تا گوشت خوب آب بیندازد و بپزد و سپس سرخ شود. در این فاصله قارچ‌ها را به صورت اسلایسی برش بزنید و وقتی گوشت نرم شد به آن اضافه کنید. برای مشاهده ادامه مراحل طرز تهیه دونر کباب ترکی روی لینک مقاله مورد نظر بزنید.

برای درست کردن دونر کباب به عنوان یک غذای خوشمزه با گوشت به گوشت راسته گوساله، قارچ، پیاز، نمک، فلفل، آویشن و فلفل سیاه نیاز دارید که می‌توانید از فروشگاه‌های افق کوروش به روش خرید حضوری، تلفنی یا اینترنتی تهیه کنید.

۵- شیش کباب

 

شیش کباب یا شش طاووق از کباب‌های محبوب ترکی

 

«شیش کباب» یا «شش طاووق» از انواع غذاهای محبوب ترکی با گوشت تکه‌ای است. در دستور پخت شیش کباب ترکی و لبنانی از گوشت مرغ و گوشت گوساله تکه‌ای به صورت مربعی (تکه تکه) استفاده می‌شود و نیازی به چرخ کردن گوشت نیست؛ چیزی شبیه طرز تهیه کباب شیشلیک ایرانی. در کنار آن هم تکه‌های پیاز، هویج، بادمجان، کدو، قارچ، سیب زمینی و گوجه فرنگی، کباب می‌شوند.

تخفیفات لبنیات افق کوروش

برای تهیه تاوک شیش ترکیه‌ای باید گوشت را به قطعات با اندازه مناسب برای کباب شدن، خرد کنید. سیرها را له کنید. در یک ظرف، ادویه‌ها را بریزید. سیر له شده، جوز هندی، آویشن، زیره، بهارات، فلفل سفید، فلفل سیاه و فلفل قرمز را با سس سویا و روغن زیتون مخلوط کنید و گوشت را به آنها اضافه کنید. شروع به ورز دادن مواد کنید تا همه گوشت‌ها آغشته به مواد شوند و ادویه‌ها کل سطح گوشت‌ها را بپوشانند. برای مشاهده ادامه مراحل تهیه شیش کباب، روی لینک مقاله طرز تهیه شیش کباب کلیک کنید.

حتما بخوانید  ۱۷ مدل طرز تهیه انواع ترشی میوه تابستانی، پاییزی و زمستانی

برای طعم‌دار کردن گوشت شیش کباب نیز، از سیر له شده، جوز هندی، آویشن، زیره، بهارات، فلفل سفید، فلفل سیاه و فلفل قرمز، روغن زیتون و … می‌توان استفاده کرد. برای تهیه این مواد می‌توانید از فروشگاه‌های زنجیره‌ای افق کوروش به روش خرید حضوری، اینترنتی یا تلفنی، اقدام کنید.

۶- کباب لم چاپس

 

کباب لم چاپس از غذاهای تهیه شده با گوشت

 

کباب «لم چاپس» برای کسانی که طرفدار انواع کباب هستند، نام آشنایی است. کباب لم چاپس از نظر ظاهری به شیشلیک ایرانی شباهت‌هایی دارد ولی با آن کاملا یکسان نیست. این غذای خوشمزه با گوشت تکه‌ای گوسفندی را می‌توانید هم به صورت کباب و هم به صورت استیک درست کنید. همان‌طور که از اسم آن هم پیدا است، لم چاپس از گوشت بره درست می‌شود که بافت نرم و گوشت تردی دارد.

در اولین مرحله از طرز تهیه کباب لم چاپس، ابتدا تکه‌های گوشت بره را با دستمال حوله‌ای بدون پرز تمیز کنید. گوشت‌ها را در یک کاسه بریزید. روی گوشت را ۱/۴ لیوان دسته‌دار فرانسوی روغن زیتون بریزید. سیرها را پوست بگیرید و آن‌ها رنده یا له کنید. نمک، پونه کوهی خشک یا تازه، فلفل سیاه، سس سویا و زعفران را اضافه کنید. با کلیک کردن روی لینک مقاله طرز تهیه کباب لم چاپس، ادامه روش تهیه این غذا با گوشت را بخوانید.

برای درست کردن لم چاپس از گوشت گوسفند، آبلیمو، روغن زیتون، سرکه، زعفران، ماست و … به همراه چاشنی‌های دیگر و ادویه‌های دلخواه استفاده می‌شود. این مواد را می‌توانید از فروشگاه‌های افق کوروش به روش خرید حضوری، تلفنی یا اینترنتی تهیه کنید.

۷- اسکندر کباب

 

اسکندر کباب با گوشت قرمز

 

در لیست غذاهای مشهور ترکیه نام «اسکندر کباب» در بین سه غذای محبوب ترک‌هاست. روش پخت یکی از بهترین غذاهای ترکیه با گوشت تکه‌ای گوسفند یا گوساله که اتفاقا به مذاق ایرانی‌ها هم همیشه خوش آمده، چندان سخت و پیچیده نیست.

در این غذا با گوشت از گوشت مغز ران گوساله یا گوسفند استفاده می‌شود که با ماست چکیده، روغن مایع، جعفری خرد شده تازه و ادویه‌های دلخواه، مزه‌دار می‌شود. همچنین سس مخصوص اسکندر کباب سس «مارینا» است.

برای تهیه اسکندر کباب و سس مارینا به موادی مثل گوشت گوسفند یا گوساله، ماست چکیده، روغن مایع، ادویه‌های دلخواه، شیر، رب گوجه فرنگی، سرکه، پودر زیره، آویشن و … نیاز دارید که این مواد را می‌توانید از فروشگاه‌های افق کوروش به روش خرید حضوری، تلفنی یا اینترنتی تهیه کنید.

برای درست کردن اسکندر کباب ترکی، باید سس مارینا را درست کنید و تکه‌های گوشت را در آن بخوابانید. سپس تکه‌های گوشت را سرخ کنید. در مقاله طرز تهیه اسکندر کباب روی لینک کلیک کنید و جزییات روش تهیه این غذا با گوشت قرمز را بخوانید.

۸- رولت کباب

 

طرز تهیه رولت کباب ساده با گوشت فیله

 

برای افرادی که طرفدار انواع غذا با گوشت به صورت کبابی هستند، «رولت کباب» یک گزینه بسیار دوست داشتنی و جذاب است. طرز تهیه رولت کباب خیلی متنوع است. یعنی شما می‌توانید همزمان کباب را با مواد مختلف مخلوط کنید و بپیچید یا این که آن را به همان حالت کباب معمولی درست کنید.

برای تهیه رولت کباب، ابتدا گوشت گوساله یا گوسفند را به ورقه‌هایی با ضخامت ۱ تا ۱/۵ سانتی‌متر از پهنا برش بزنید. وقتی تکه‌های گوشت را به شکل نازک در آوردید با بیفتک‌کوب روی آن‌ها بکوبید ولی این کار را با شدت انجام ندهید تا گوشت، پاره و بافت آن له نشود.

پیازها را رنده کنید. در یک ظرف آب پیاز را با آبلیمو، نمک، فلفل سیاه و جعفری و تره خرد و ساطوری شده مخلوط کنید. ورقه‌های گوشت را کف ظرف بخوابانید. حداقل ۲ ساعت و حداکثر ۱۰ ساعت اجازه دهید گوشت‌ها طعم مواد را به خودشان بگیرند و حسابی نرم شوند. برای مشاهده ادامه مراحل آماده‌سازی و پخت این غذا با گوشت قرمز و تکه‌ای، روی لینک مقاله طرز تهیه رولت کباب کلیک کنید.

در این غذا با گوشت، از گوشت راسته گوسفندی استفاده می‌شود که می‌توانید از فروشگاه‌های زنجیره‌ای افق کوروش به روش خرید حضوری، تلفنی یا اینترنتی تهیه کنید.

۹- کباب علی نازیک ترکی

 

کباب علی نازیک ترکی، از انواع غذا با گوشت

 

کباب «علی نازیک ترکی»، از انواع غذا با گوشت است که می‌توانید با گوشت چرخ کرده هم درست کنید. اما از گوشت سردست یا تکه‌ای گوسفند هم استفاده می‌شود. گوشت این کباب باید پخته شود. به این شکل که وقتی گوشت را تفت دادید و رنگ آن تغییر کرد، زردچوبه و فلفل سیاه را اضافه کنید. به گوشت‌تان رب گوجه فرنگی اضافه کنید و اجازه دهید کمی سرخ شود و رنگ باز کند. سپس به آن آب جوش اضافه کنید و اجازه دهید گوشت‌ها به طور کامل بپزند. پس از پخته شدن گوشت، نمک را اضافه کنید. در پایان همه آب باید به خورد گوشت رفته باشد. برای مشاهده جزییات مراحل طرز تهیه کباب علی نازیک روی لینک مقاله کلیک کنید.

۱۰- کراهی گوشت هندی

 

طرز تهیه کراهی گوشت هندی خوشمزه و تند

 

«کراهی گوشت» یا «کرایی گوشت» از انواع غذا با گوشت گوسفندی با نون است که می‌توانید با برنج هم میل کنید. کراهی، اصالت هندی دارد و در سیستان و بلوچستان هم با دستور مشابهی، طبخ می‌شود. اسم‌های دیگر این غذا، کارائی یا کارایی است که در پاکستان و افغانستان هم شناخته شده است. این غذای خوشمزه با یک سس غلیظ بر پایه گوجه فرنگی درست می‌شود و ظرفی هم که کراهی یا کرایی در‌ آن درست می‌شود، در اصل یک تابه گود و ضخیم است که اسمش «کرایی» است.

برای درست کردن کراهی یا کراهی گوشت باید ابتدا گوشت را با آب و برخی مخلفات دیگر بپزید تا کمی نرم شود. سپس سس کراهی را درست کنید. گوشت را سرخ کنید و به سس بیفزایید. همه مواد را با هم بپزید تا نرم شوند. در نهایت و بعد از پخت کراهی، آن را تزیین و با برنج یا نان، همراه با چاشنی‌های دیگر سرو کنید. برای مشاهده مراحل آماده‌سازی و پخت این غذا با گوشت، روی لینک طرز تهیه کراهی گوشت کلیک کنید.

در طرز تهیه کراهی از انواع گوشت مثل گوشت بره یا گوسفند، گوساله، زنجبیل یا پودر زنجبیل، سیر یا پودر سیر، ادویه‌های مختلف از جمله تخم گشنیز، گرام ماسالا، نمک، زیره، پودر چیلی قرمز، زردچوبه، فلفل سیاه و گاهی پیاز استفاده می‌‌شود. این مواد را می‌توانید از فروشگاه‌های افق کوروش به روش خرید حضوری، تلفنی یا اینترنتی تهیه کنید.

 

۱۱- کابلی پلو یا قابلی پلو

 

حتما بخوانید  طرز تهیه کتلت گوشت بدون تخم مرغ + نکات وا نرفتن آن

قابلی پلو از غذاهای با گوشت و برنج

 

«قابلی پلو» یا «کابلی پلو» غذا با گوشت قرمز و برنج برای مجلسی و مهمانی اهالی افغانستان با ریشه کابلی است. قابلی پلو در کشور ازبکستان هم یک پلوی مجلسی مرسوم با تکه‌های گوشت قرمز است و البته در شهرهای شمالی خراسان ایران هم به خصوص در شب یلدا و شب عید نوروز طبخ می‌شود. به نظر می‌رسد قابلی پلو به نوعی شبیه همان چلو گوشت و قیمه نثار قزوینی خودمان است، البته با ادویه‌های متفاوت.

برای درست کردن این غذا با گوشت قرمز و برنج، باید گوشت را با ادویه بپزید و بعد بین برنج آبکش‌ شده بریزید و اجازه‌ دهید با هم بپزند. برای مطالعه مراحل و جزییات طرز تهیه قابلی پلو، روی لینک مقاله کلیک کنید. در این غذا از برنج ایرانی یا برنج خارجی، گوشت ماهیچه گوسفندی یا ران گوسفندی، هویج، زعفران دم کرده، هل سبز، دارچین، کشمش پلویی و … استفاده می‌شود که می‌توانید این مواد را از فروشگاه‌های افق کوروش به روش خرید حضوری، تلفنی یا اینترنتی تهیه کنید.

۱۲- نودل سیاه

 

طرز تهیه نودل سیاه یا جاجانگیمون کره ای با گوشت

 

«نودل سیاه» یا «جاجانگمیون» یک غذا با نودل در سس لوبیا سیاه است که در آن از تکه‌های گوشت قرمز هم استفاده می‌شود. در طرز تهیه نودل سیاه ابتدا باید سبزیجات و گوشت را بپزید و آماده کنید. سپس با سس مخلوط کرده و به نودل پخته و آبکش شده، اضافه کنید. برای مشاهده مراحل طرز تهیه نودل سیاه روی لینک مقاله بزنید.

در این غذا با گوشت گوسفندی به روش کره‌ای، از نودل، روغن کنجد، شکر، زنجبیل، گوشت گوسفندی، نشاسته و … استفاده می‌شود که این مواد را می‌توانید از فروشگاه‌های افق کوروش به روش تلفنی، حضوری یا اینترنتی خریداری کنید.

۱۳- راگو گوشت

 

خوراک راگو یکی از انواع غذا با گوشت

 

«خوراک راگو» یکی از انواع غذا با گوشت است که جزو خوراک‌های لذیذ و مشهور فرانسوی به حساب می‌آید. راگو را هم با گوشت قرمز و هم با گوشت مرغ می‌توانید درست کنید. این غذا با گوشت قرمز را می‌توانید همراه با برنج، ماکارونی، نان، نودل و غذاهای دیگر میل کنید. تهیه این خوراک آسان است و مواد ساده‌ای هم در آن به کار می‌رود. این غذا اگر با گوشت قرمز پخته شود، شامل گوشت گوساله، کرفس، هویج، گوجه فرنگی، سیب زمینی، فلفل دلمه‌ای، لوبیا سبز، سیر، رزماری و … است.

برای درست کردن این غذا با گوشت قرمز، تمام سبزیجات از جمله سیب‌زمینی، فلفل دلمه‌ای، پیاز و لوبیا سبز و هویج را خرد کنید. در تابه‌ای متوسط گوشت خرد شده را با روغن و پیاز خرد شده، تفت دهید. برای مطالعه ادامه مراحل طرز تهیه راگو گوشت، روی لینک مقاله کلیک کنید.

۱۴- استیک گوشت با کلم بروکلی

 

طرز تهیه استیک با کلم بروکلی به روش چینی‌ها از غذاهای با گوشت

 

«استیک گوشت با کلم بروکلی» یکی از سالم‌ترین غذاهای چینی و از انواع غذای گوشتی مجلسی است که طعم و ظاهر فوق‌العاده‌ای دارد. این غذای اصیل چینی بسیار خوشمزه است و می‌توانید آن را هم با نان و هم با برنج و پاستا میل کنید.

طرز تهیه این غذا با گوشت قرمز بسیار ساده است و ترکیب طعم سس سویا با استیک گوشت مزه بی‌نظیری دارد. همان‌طور که از اسم غذا پیداست، کلم بروکلی، گوشت استیکی گاو، مواد اصلی این غذا با گوشت را شامل می‌شوند. همچنین با سس سویا، زنجبیل، شکر قهوه‌ای و …، تکه‌های گوشت استیکی طعم‌دار می‌شود.

برای مشاهده مراحل تهیه این غذا با گوشت، روی لینک مقاله طرز تهیه استیک گوشت با کلم بروکلی کلیک کنید.

۱۵- خوراک فگاتو ایتالیایی

 

فگاتو ایتالیایی، خوراک جگر

 

یکی از خوراک‌های خوشمزه با جگر گوسفند یا جگر گوساله، غذای ایتالیایی مشهور «فگاتو» است که ظاهرا ونیزی‌ها علاقه فراوانی به خوردن آن دارند و اصالتا هم یک خوراک ایتالیایی-ونیزی است. نام کامل این غذا هم «فگاتو آلا ونیزیا» است.

برای درست کردن فگاتو با جگر گوسفند یا جگر گوساله (به ذائقه شما بستگی دارد)، ابتدا باید جگر را بشویید و با نوک یک چاقوی تیز پوسته نازکی که روی بافت جگر هست را از آن جدا کنید. سپس جگر را به صورت تکه‌های نواری و هم اندازه خرد کنید. بهتر است ضخامت نوارهای جگر حدود یک سانتی‌متر باشد. سپس پیاز را تفت دهید و جگر‌ها را اضافه کنید. برای مطالعه مراحل و فوت‌وفن‌های طرز تهیه خوراک ساده جگر گوساله یا گوسفند، روی لینک مقاله کلیک کنید.

در این غذا از جگر گوساله یا جگر گوسفندی، قارچ، سرکه بالزامیک و … استفاده می‌شود. این مواد را می‌توانید از فروشگاه‌های افق کوروش به روش خرید تلفنی، حضوری یا اینترنتی تهیه کنید.

۱۶- انواع غذاهای ایرانی با گوشت

 

طرز تهیه غذای ایرانی با گوشت خوشمزه و لذیذ + فیلم

 

فهرست انواع غذای ایرانی با گوشت بسیار متنوع است و اگر گوشت قرمز دوست داشته باشید، گزینه‌های زیادی برای انتخاب خواهید داشت. غذاهای ایرانی با گوشت شامل غذا با برنج و گوشت، انواع آبگوشت‌، کباب‌های مختلف با گوشت قرمز و تکه‌ای، غذا با گوشت و سیب زمینی، غذای ایرانی با گوشت و نون، غذا با گوشت تکه‌ای بدون برنج و … می‌شوند.

برای مطالعه چند مدل طرز تهیه انواع غذای ایرانی با گوشت به همراه فیلم آموزش تهیه برخی از آن‌ها روی لینک مطلب کلیک کنید.

۱۷- انواع خورش ایرانی با گوشت قرمز و تکه‌ای

 

انواع خورش با گوشت تکه‌ای قرمز و خورشتی

 

شما خورش را با گوشت تکه‌ای و خورشتی درست می‌کنید؟ در فرهنگ ما ایرانی‌ها اکثر قریب به اتفاق انواع خورشت با گوشت قرمز تکه‌ای تهیه می‌شوند. درواقع گوشت قرمز یکی از اصلی‌ترین بخش‌های انواع خورشت‌ اصیل ایرانی را تشکیل می‌دهد.

اما طرز تهیه انواع خورشت‌های ایرانی با گوشت چگونه است و کدام خورش‌های گوشتی برای پذیرایی از مهمان‌ها گزینه بهتری هستند؟ ما یک لیست از انواع خورشت‌های ایرانی که با گوشت خورشتی و تکه‌ای درست می‌شوند برای شما آماده کرده‌ایم. برای مطالعه انواع مدل‌های طرز تهیه خورش با گوشت خورشتی و تکه‌ای و تماشای فیلم آموزش تهیه آن‌ها روی لینک مطلب کلیک کنید.

۱۸- انواع غذاهای ایرانی و فرنگی با گوشت چرخ کرده

 

انواع غذاهای ایرانی و فرنگی با گوشت چرخ کرده

 

«انواع غذا با گوشت چرخ کرده»، هم خوشمزه و باب طبع بسیاری افراد هستند، هم سرشار از مواد مغذی و جزو دسته غذاهای مقوی هستند و هم برای مدت طولانی‌تری شما را سیر نگه می‌دارند. در ضمن معمولا به خاطر پروتئین بالایی که دارند، کالری آنها کمتر است. برای مطالعه طرز تهیه انواع غذاهای ایرانی و فرنگی و بین‌المللی با گوشت چرخ کرده روی لینک مطلب کلیک کنید.

سوالات متداول

غذا با گوشت قرمز و برنج چی بپزم؟

می‌توانید برای تهیه غذا با گوشت خورشتی و برنج یا غذا با گوشت گوسفندی و برنج، قابلی پلو را امتحان کنید.

غذا با گوشت خورشتی و سیب زمینی چی بپزم؟

راگو یکی از غذاهایی است که با گوشت خورشتی و سیب زمینی تهیه می‌شود.

غذا با گوشت تکه‌ای چی درست کنم؟

شیش کباب، لم چاپس، علی نازیک، باقالی پلو با گوشت، انواع خورش و … جزو غذاهای فرنگی و ایرانی با گوشت تکه‌ای هستند.

 

کالابرگ الکترونیک