لیست انواع غذاهای سه سوته و خوشمزه برای مهمانی + فیلم

لیست انواع غذاهای سه سوته و خوشمزه برای مهمانی + فیلم


21 شهریور 1402 . زمان مطالعه: 10 دقیقه

خیلی بد »»»»»»»»»»»»»» خیلی خوب
لیست انواع غذاهای سه سوته و خوشمزه برای مهمانی + فیلم

همه ما در شرایطی قرار گرفته‌ایم که زمان کافی برای درست کردن غذا نداریم یا برای پذیرایی از مهمان‌های سرزده به دنبال غذاهای سه سوته و سریع می‌گردیم. اگر یک لیست از غذاهای سه سوته و سریع داشته باشید می‌توانید در عرض چند دقیقه غذاهایی خوشمزه و حتی مجلسی برای خودتان و مهمان درست کنیم. اما شما چند مدل غذاهای سه سوته خوشمزه بلدید درست کنید؟ در این مقاله از سرویس آشپزی در مجله کوروش می‌توانید با چند پیشنهاد غذاهای سه سوته و خوشمزه آشنا شوید و فیلم آموزش تهیه چند مورد از این غذاهای سه سوته را هم تماشا کنید.

 

غذاهای سه سوته برای مهمانی چی درست کنم؟

لیست غذاهای فوری فوتی طولانی است. شما برای غذاهای سه سوت حسابی دست‌تان باز است که یک غذای سریع برای شام و ناهار درست کنید، فقط کافی است سلیقه مهمان‌ها را با توجه به رده سنی و علایق غذایی آن‌ها در نظر بگیرید. در ادامه ما یک لیست پروپیمان از غذاهای سریع و خوشمزه برای مهمانی را برای شما آماده کرده‌ایم که هم ساده و سریع هستند و هم به درد غذاهای مهمانی مجردی و خانوادگی می‌خوردند.

۱- ساندویچ همبرگر

ساندویچ همبرگر از بهترین غذاهای سریع و سه سوته برای مهمانی است.

«همبرگر» یکی از خوشمزه‌ترین و پرطرفدارترین انواع فست فود سریع و مناسب مهمانی است که معمولاً همه افراد با هر سن و سالی از خوردن آن لذت می‌برند. اما برای درست کردن همبرگر خانگی همیشه لازم نیست خودتان مواد غذا را ترکیب کنید و پروسه طولانی ورز دادن گوشت و طعم دار کردن مایه همبرگر را انجام دهید.

به منظور درست کردن غذاهای سه سوته برای مهمانی اگر زیاد وقت ندارید می‌توانید از همبرگرهای آماده با برندهای معتبر که در فروشگاه‌ها در دسترس هستند، استفاده کنید یا این‌که خودتان در خانه یک ساندویچ همبرگر خوشمزه درست کنید.

برای تهیه همبرگر و نان همبرگر از فروشگاه‌های زنجیره‌ای افق کوروش به صورت اینترنتی، حضوری یا تلفنی اقدام کنید.

۲- کباب لقمه

کباب لقمه جزو غذاهای سریع و سه سوته برای مهمانی

«کباب لقمه» یکی دیگر از انواع غذاهای سریع و سه سوته برای پذیرایی از مهمان‌ها است. طرز تهیه کباب لقمه را بلد هستید؟ اگر فرصت دارید که خودتان کباب لقمه درست کنید که چه بهتر اما اگر می‌خواهید یک غذای نونی و سریع برای مهمان درست کنید کباب لقمه را به صورت آماده تهیه کنید.

برای تهیه کباب لقمه منجمد از فروشگاه‌های زنجیره‌ای افق کوروش به صورت اینترنتی، حضوری یا تلفنی اقدام کنید.

۳- ساندویچ فلافل

ساندویچ فلافل یک غذای سریع و سه سوته برای مهمونی

ساندویچ فلافل یک غذای محبوب جنوبی است که اگر از قبل مواد آن را آماده نکرده باشید انجام مراحل تهیه فلافل حداقل به چند ساعت زمان نیاز دارد. اگر می‌خواهید صرفا فلافل را داغ کرده و در نان بپیچید پیشنهاد ما تهیه فلافل نیمه آماده است.

پس اگر در فکر درست کردن یک غذای سریع و خوشمزه ساندویچی برای مهمانی یا شام شب و ناهار نونی فوری هستید پیشنهاد می‌کنیم فلافل نیمه منجمد و نان باگت را به صورت تلفنی، حضوری یا اینترنتی از افق کوروش تهیه کنید.

حتما بخوانید  طرز تهیه آش دندونی مشهدی (آش دنیک) مقوی و خوشمزه

۴- غذاهای سه سوته با سوسیس و کوکتل

غذای سریع برای مهمونی چی درست کنم؟ سوسیس بندری.

سوسیس و کوکتل انواع مختلفی دارند و تنوع غذاهای سریع و خوشمزه سه سوته که می‌توانید با آن‌ها درست کنید، بی‌نهایت زیاد است. اگر برای شام مهمان دارید و به دنبال غذاهای سه سوته برای مهمانی با سوسیس و کوکتل می‌گردید، ما پیشنهادات جذابی برای شما داریم. سوسیس تخم مرغ، ساندویچ هات داگ، سوسیس بندری، گراتن سوسیس، خوراک سوسیس سیب زمینی و ساندویچ سوسیس با قارچ و پنیر تنها چند نمونه از غذاهای سه سوته هستند که می‌توانید با انواع سوسیس و کوکتل درست کنید.

برای تهیه انواع سوسیس، هات داگ و کوکتل یا خوراک سوسیس آماده از فروشگاه‌های زنجیره‌ای افق کوروش به صورت اینترنتی، حضوری یا تلفنی اقدام کنید.

۵- انواع غذای فوری با کالباس

اسنک کالباس جزو غذاهای سه سوته برای مهمانی است

«کالباس» از آن دسته محصولات آماده‌ای است که می‌توانید با استفاده از آن وعده‌های غذایی متنوع و خوشمزه‌ای را تهیه کنید. اگر هوس یک شام سبک و راحت را کرده‌اید یا دوست دارید از مهمان‌هایتان با انواع غذاهای مدرن و جذاب و در عین حال سریع پذیرایی کنید، بهتر است غذاهایی مثل رول کالباس پنیری، اسنک کالباس و پنیر، سالاد ماکارونی با کالباس، خوراک کالباس و سیب زمینی و سالاد سبزیجات با کالباس را امتحان کنید.

برای تهیه انواع کالباس گوشت،‌ کالباس مخلوط، کالباس گیاهی و کالباس ماکیان از فروشگاه‌های زنجیره‌ای افق کوروش به صورت اینترنتی، حضوری یا تلفنی اقدام کنید.

 

۶- انواع اسنک

غذای سه سوته برای مهمانی شام چی درست کنم؟ انواع اسنک!

غذای سه سوته برای مهمونی چی درست کنم؟ از جمله پرطرفدارترین غذاهای سه سوته برای مهمانی و دورهمی‌های خانوادگی انواع اسنک است. برای تهیه اسنک لزوما هم به اسنک ساز نیازی ندارید و می‌توانید در ماهیتابه یا حتی با اتو هم اسنک درست کنید. طرز تهیه انواع اسنک را بلد هستید؟

۷- انواع غذا با سیب زمینی خلالی

برای غذای سریع مهمونی سیب زمینی سرخ کرده را در کنار انواع غذا می‌توانید سرو کنید

غذاهای سه سوته با سیب زمینی شامل یک لیست بلند بالا است. «سیب زمینی خلالی» یکی دیگر از آن محصولاتی است که کاربردهای زیادی برای تهیه غذاهای سریع و فوری دارد. یک پیشنهاد سرخ کردن سیب زمینی خلالی در کنار تخم مرغ نیمرو و غذاهای آماده مثل ساندویچ همبرگر، ناگت مرغ، انواع کوکو، کتلت گوشت، کتلت مرغ و … است. حتی می‌توانید مقداری پنیر موزارلا و کالباس روی سیب زمینی خلالی سرخ کرده بریزید و یک غذای سریع و لذیذ درست کنید.

سیب زمینی منجمد خلالی، تخم مرغ و پنیر موزارلا را از فروشگاه‌های زنجیره‌ای افق کوروش به صورت اینترنتی، حضوری یا تلفنی خریداری کنید.

۸- انواع غذا با خمیر یوفکا

انواع غذا با خمیر یوفکا برای مهمانی سه سوته

«خمیر یوفکا» یکی از جذاب‌ترین محصولات نیمه آماده برای تهیه غذاهای سه سوته مهمانی و دورهمی است. شما می‌توانید با خرید یک بسته خمیر یوفکا غذاهایی مثل انواع بورک گوشت، پیراشکی گوشت، سمبوسه سیب زمینی، لازانیا با گوشت چرخ‌کرده و کاپ تخم مرغی را آماده کنید. برای تهیه غذا با خمیر یوفکا می‌توانید هر ماده غذایی را که دوست دارید داخل خمیرهای نازک بپیچید و سپس آن را در فر قرار دهید یا در روغن سرخ کنید.

خمیر یوفکا را از فروشگاه‌های زنجیره‌ای افق کوروش به صورت اینترنتی، حضوری یا تلفنی خریداری کنید.

حتما بخوانید  ۳ روش طرز تهیه دمنوش زالزالک با میوه یا برگ و گل زالزالک + خواص

۹- انواع ناگت

انواع ناگت برای غذای سریع شام مهمانی

اگر دوست دارید برای مهمان‌های سر زده‌تان یک میز غذای جذاب با تنوع غذایی بی‌نظیر آماده کنید، اما زمان کافی برای انجام این کار را ندارید، غذاهایی مثل انواع ناگت ایده فوق‌العاده‌ای هستند. طرز تهیه ناگت گوشت، طرز تهیه ناگت میگو و طرز تهیه ناگت مرغ پنیری را بلد هستید؟ انواع ناگت را می‌توانید در کنار سالاد سزار، انواع سالاد و یا سیب زمینی سرخ شده و پنیر پیتزا سرو کنید.

در صورت تمایل ناگت گوشت و مرغ و ناگت میگو را به صورت اینترنتی، حضوری یا تلفنی از فروشگاه‌های افق کوروش خریداری کنید.

۱۰- انواع پیتزا

غذاهای سه سوتی برای مهمونی مجردی و تولد

پیتزا یا پیزا،‌ امروزه به یکی از محبوب‌ترین فست فودها در کل جهان تبدیل شده است. تا جایی که روز ۹ دسامبر را به نام «روز جهانی پیتزا» نام‌گذاری کرده‌اند. البته که پیتزا قدمت طولانی دارد و به مرور انواع مختلفی از پیتزا با دستور پخت‌های متفاوت طبخ شدند. برخی از این پیتزاها متعلق به یک کشور یا منطقه خاص هستند و برخی دیگر شهرت جهانی دارند و هر جای جهان بروید آن‌ها را پیدا می‌کنید. شما می‌توانید به عنوان یک غذای سریع و ۳۰ دقیقه‌ای انواع پیتزاهای آمریکایی و ایتالیایی را در خانه خودتان درست کنید. به شرط اینکه خمیر پیتزا آماده داشته باشید. یک راه‌حل دیگر این است که انواع پیتزا را به صورت نیمه آماده خریداری کنید.

در صورت تمایل خمیر پیتزا و انواع پیتزای نیمه آماده را به صورت اینترنتی، حضوری یا تلفنی از فروشگاه‌های افق کوروش خریداری کنید.

تخفیفات لبنیات افق کوروش

۱۱- جوجه کباب تابه‌ای

غذاهای سه سوته برای مهمونی مجردی و تولد

جوجه کباب تابه‌ای از انواع خوشمزه کباب به روش آسان است. شما به راحتی می‌توانید جوجه کباب تابه ای را با همان عطر و طعم جوجه کباب سیخی در ماهیتابه آماده کنید و به صورت غذای نونی یا با برنج میل کنید. فقط کافی است به مراحل مزه‌دار کردن مواد لازم برای جوجه کباب که مخصوص پخت جوجه در ماهیتابه است دقت کنید.

ما یک پیشنهاد عالی هم برای شما داریم. در صورت تمایل علاوه بر گوشت مرغ، جوجه کباب تازه و جوجه کباب طعم دار را هم به صورت اینترنتی، حضوری یا تلفنی از فروشگاه‌های افق کوروش خریداری کنید.

 

۱۲- شنیسل مرغ

شنیسل مرغ یک غذای سه سوته برای مهمانی خانوادگی و مجردی است

شنیسل مرغ یا شنیتسل مرغ یکی از غذاهای محبوب به خصوص برای بچه‌هاست. اگر اهل مهمانی گرفتن‌های وقت و بی‌وقت هم باشید شنیسل مرغ با چاشنی‌های مختلف مثل پنیر چدار و پارمسان یا شنیسل با طعم سیر یک گزینه هیجان‌انگیز و طعمی جدید برای وعده ناهار خوشمزه سریع یا شام مهمانی سه سوته است که کمتر کسی دست رد به سینه آن می‌زند.

طرز تهیه شنیسل مرغ را بلد هستید؟ اگر فرصت ندارید شنیسل مرغ را خودتان درست کنید می‌توانید شنیسل مرغ را به صورت آماده از فروشگاه‌های افق کوروش به روش‌های حضوری، تلفنی یا آنلاین خریداری کنید.

سوالات متداول

غذاهای سریع برای مهمانی مجردی و خانوادگی چی درست کنم؟

ساندویچ همبرگر، انواع ناگت، جوجه کباب تابه‌ای، پیتزا و شنیسل مرغ جزو غذاهای سریع برای مهمانی مجردی و خانوادگی هستند.

غذاهای سه سوته و پنج دقیقه‌ای برای شام مهمونی چی درست کنم؟

بهترین کار برای درست کردن غذاهای سه سوته و پنج دقیقه‌ای تهیه محصولات منجمد و نیمه آماده مثل فلافل، همبرگر، سمبوسه، انواع ناگت و … است که در عرض پنج دقیقه می‌توانید آن‌ها را گرم و سرو کنید.

 

کالابرگ الکترونیک