طرز تهیه انواع اسنک خوشمزه و رستورانی در ساندویچ ساز و تابه

طرز تهیه انواع اسنک خوشمزه و رستورانی در ساندویچ ساز و تابه


30 مهر 1402 . زمان مطالعه: 15 دقیقه

خیلی بد »»»»»»»»»»»»»» خیلی خوب
طرز تهیه انواع اسنک خوشمزه به روش رستورانی در ساندویچ ساز و تابه

انواع اسنک از خوشمزه‌ترین پیش غذاها و میان‌وعده‌ها هستند که معمولا به روش‌های مختلفی در تابه و ساندویچ ساز آماده می‌شوند. برخی افراد در طرز تهیه انواع اسنک از سوسیس و کالباس استفاده می‌کنند و برخی دیگر ترجیح می‌دهند این غذا را با گوشت چرخ کرده یا با مواد گیاهی و به صورت رژیمی و کاملا سالم درست کنند. برای تهیه انواع اسنک خانگی گزینه‌های زیادی پیش روی شما وجود دارد. اسنک‌ها جزو غذاهای جدید و خوشمزه برای ناهار هستند. در این مقاله از سرویس آشپزی در مجله کوروش قصد داریم طرز تهیه انواع اسنک به روش رستورانی برای شام، ناهار و صبحانه را به شما آموزش دهیم.

انواع اسنک پرطرفدار پنیری و ساده

با طرز تهیه انواع اسنک خانگی آشنا شوید

اسنک از انواع فینگرفود فست فودی خوشمزه است که از آن هم به عنوان میان وعده و هم یک وعده پیش غذا و غذای سبک و جذاب استفاده می‌شود. در واقع اسنک خوراکی‌ای است که معمولاً به صورت میان‌وعده و پیش غذا و برای رفع موقتی گرسنگی مصرف می‌شود، در نتیجه یک وعده غذایی کامل نیست.

در طرز تهیه اسنک به روش‌های مختلف معمولا از نان تست و پنیر استفاده می‌شود. اما بسیاری از افراد برای تهیه انواع اسنک خانگی از نان یوفکا و دیگر نان‌ها هم استفاده می‌کنند. تنوع در مواد تشکیل دهنده انواع اسنک موجب شده تا این غذا برای هر فرد با هر سن و سال سازگار و برای اکثر افراد جذاب باشد.

اما طرز تهیه اسنک با ساندویچ ساز چگونه است؟ آیا می‌دانید در طرز تهیه اسنک خوشمزه و مجلسی پنیری و ساده بدون ساندویچ ساز از چه تجهیزاتی استفاده می‌شود؟ اگر به دنبال یک دستور خوشمزه برای تهیه اسنک رستورانی هستید و دوست دارید روش تهیه اسنک‌های خوشمزه و مقوی برای صبحانه کودکان را یاد بگیرید، بهتر است در ادامه این مقاله با ما همراه باشید.

 

۱- اسنک کرپ فرانسوی

انواع کرپ جزو اسنک های رستورانی و خوشمزه

«کرپ» در اصل یک پیش غذای فرانسوی است. برای درست کردن کرپ فرانسوی در ابتدا از انواع مربا، مارمالاد، شکلات و میوه تازه استفاده می‌شد اما بعدتر پخت کرپ به عنوان یک اسنک و میان وعده گوشتی و کرپ با سبزیجات مختلف هم مرسوم شد. انواع کرپ برای وعده شام و ناهار بسیار به درد بخور و مقوی هستند و با تمام مواد در دسترس می‌توانید آن‌ها را درست کنید. برای مطالعه طرز تهیه انواع کرپ به همراه طرز تهیه خمیر کرپ روی لینک مطلب کلیک کنید.

۲- اسنک فنجانی

اسنک فنجانی از انواع اسنک خانگی

«اسنک فنجانی» یکی از جذاب‌ترین روش‌های درست کردن انواع اسنک خانگی بدون ساندویچ ساز است. شما می‌توانید مدل‌های مختلف اسنک‌ فنجانی را به روش‌های مختلف در قالب‌های کاپ کیک یا فنجان‌های کوچک آماده کنید. برای تهیه اسنک فنجانی گزینه‌های متنوعی پیش روی شما وجود دارد. یکی از متفاوت‌ترین و خوشمزه‌ترین انواع اسنک فنجانی «اسنک فنجانی ماکارونی» است. برای خواندن طرز تهیه ۴ مدل اسنک فنجانی خوشمزه بدون ساندویچ ساز می‌توانید به مقاله طرز تهیه اسنک فنجانی مراجعه کنید.

در طرز تهیه اسنک فنجانی از موادی مثل ماکارونی فرمی، هات داگ، پنیر موزارلا، پنیر چدار و روغن مایع استفاده می‌شود. می‌توانید همه این مواد را به صورت آنلاین، حضوری و تلفنی از فروشگاه‌های افق کوروش تهیه کنید.

۳- اسنک مرغ و انبه

اسنک مرغ و انبه از انواع اسنک خوشمزه

در لیست طرز تهیه انواع اسنک خانگی، «اسنک مرغ و انبه» از جذاب‌ترین آن‌ها است که به خاطر طعم متفاوت و خوشمزه‌ای که دارد، بسیار پیشنهاد می‌شود. این پیش غذای متفاوت هم بسیار مقوی است و هم به دلیل وجود میوه انبه طبع متعادلی دارد. برای تهیه اسنک مرغ و انبه ابتدا باید سس آن را تهیه کنید. سپس مرغ‌ها را به همراه دیگر مخلفات با هم بپزید تا نرم شوند.

این غذا یک فینگرفود عالی برای مهمانی‌ها و جشن‌های تولد است. می‌توانید طرز تهیه اسنک مرغ و انبه به ۲ روش مختلف را در مقاله طرز تهیه اسنک مرغ و انبه مطالعه کنید.

در طرز تهیه اسنک مرغ و انبه از گوشت مرغ استفاده می‌شود که می‌توانید آن را به صورت آنلاین، حضوری و تلفنی از فروشگاه‌های افق کوروش تهیه کنید.

۴- اسنک کالباس

طرز تهیه انواع اسنک کالباس

«اسنک کالباس» راحت‌ترین و پرطرفدارترین اسنک رستورانی در لیست طرز تهیه انواع اسنک است که می‌توانید از آن هم به عنوان غذای محل کار و هم برای مهمانی‌ها، به عنوان یک فینگرفود خوشمزه و ساده استفاده کنید. اسنک کالباس را می‌توانید با انواع ژامبون یا کالباس مرغ، گوشت و کالباس گیاهی درست کنید.

برای تهیه این اسنک سریع در مرحله اول باید کالباس، قارچ و فلفل دلمه‌ای را خرد کنید. سپس مقداری کره در ماهیتابه بریزید و قارچ‌ها را با حرارت ملایم تفت دهید. وقتی قارچ‌ها نرم شدند، فلفل دلمه‌ای را اضافه کنید و چند ثانیه تفت دهید. به خاطر داشته باشید که فلفل دلمه‌ای نباید زیاد سرخ شود، چون تلخ می‌شود. برای خواندن ادامه مراحل طرز تهیه اسنک کالباس به ۴ روش مختلف می‌توانید روی لینک مقاله طرز تهیه اسنک کالباس کلیک کنید.

حتما بخوانید  طرز تهیه کمپوت انجیر تازه و خشک به ۳ روش

برای تهیه اسنک کالباس از موادی مثل کالباس از جمله کالباس گوشت یا کالباس گیاهی، قارچ، کنسرو ذرت و کره استفاده می‌شود که می‌توانید همه این مواد را به صورت آنلاین، حضوری و تلفنی از فروشگاه‌های افق کوروش تهیه کنید.

۵- اسنک گوشت چرخ کرده

اسنک گوشت چرخ کرده از انواع اسنک

«اسنک با گوشت چرخ کرده» و مخلفات دیگر مثل قارچ، سیب زمینی، فلفل دلمه‌ای، هویج، نخود فرنگی، پنیر پیتزا و سبزیجات معطر یکی دیگر از محبوب‌ترین انواع اسنک خانگی است. همانند طرز تهیه انواع اسنک رستورانی برای تهیه این اسنک نیز از نان تست و پنیر پیتزا در کنار مخلفات دیگر استفاده می‌شود.

برای تهیه اسنک گوشت چرخ کرده ابتدا باید چند عدد سیب زمینی را آبپز کنید و سپس به صورت نگینی خرد کنید و در روغن سرخ کنید. بعد از سیب زمینی‌ها به سراغ قارچ‌ها بروید. قارچ را خرد کنید، در کره تفت دهید و بعد از اینکه سرخ شدند، شعله گاز را خاموش کنید.

برای خواندن ادامه مراحل طرز تهیه اسنک گوشت چرخ کرده به ۲ روش در تابه و ساندویچ ساز می‌توانید روی لینک مقاله طرز تهیه اسنک گوشت چرخ کرده کلیک کنید.

در طرز تهیه اسنک گوشت چرخ کرده از موادی مثل گوشت چرخ کرده، نان تست، پنیر گودا و سس کچاپ استفاده می‌شود که می‌توانید این مواد را به صورت آنلاین، حضوری و تلفنی از فروشگاه‌های افق کوروش تهیه کنید.

۶- اسنک سوسیس

اسنک سوسیس از انواع اسنک رستورانی

در لیست طرز تهیه انواع اسنک، «اسنک سوسیس» برای بچه‌ها و بزرگترها همیشه پرطرفدار است. اسنک سوسیس یکی از خوشمزه‌ترین انواع اسنک با نان تست است که می‌توانید برای دورهمی‌ها یا جشن تولد به عنوان فینگرفود تهیه کنید.

برای تهیه این اسنک فست فودی ابتدا باید پیاز، سیب زمینی، قارچ، فلفل دلمه‌ای و سوسیس را به صورت نگینی خرد کنید. سپس مقداری روغن در ماهیتابه بریزید و سیب زمینی‌ها را اضافه کنید. اجازه دهید سیب زمینی سرخ شود، سپس آن را از ماهیتابه خارج کنید و سوسیس، فلفل دلمه‌ای و قارچ را به نوبت برای چند دقیقه تفت دهید. برای خواندن ادامه مراحل طرز تهیه اسنک سوسیس به ۲ روش مختلف ساده و پیتزایی در تابه و ساندویچ ساز می‌توانید روی لینک مقاله طرز تهیه اسنک سوسیس کلیک کنید.

در طرز تهیه اسنک سوسیس و سرو آن از انواع سوسیس مثل کوکتل، رب گوجه و انواع سس مثل سس خردل و سس مایونز استفاده می‌شود که می‌توانید همه این مواد را به صورت آنلاین، حضوری و تلفنی از فروشگاه‌های افق کوروش تهیه کنید.

۷- اسنک پیتزایی مرغ و قارچ

اسنک پیتزایی مرغ و قارچ از انوع اسنک

اگر به دنبال دستور تهیه انواع اسنک پنیری و خوشمزه در خانه هستید، «اسنک مرغ و قارچ پیتزایی» یک گزینه فوق‌العاده است. برای تهیه این اسنک مرغ و قارچ رستورانی ابتدا باید پیاز را به صورت نگینی خرد کنید و تفت دهید. مقداری زردچوبه به پیاز اضافه کنید تا رنگ پیازها طلایی شود. تکه‌های مرغ مکعبی و ریز خرد شده را به پیازها اضافه کنید و تفت دهید. بعد از این‌که رنگ تکه‌های مرغ تغییر کرد و سفید شد ۲ حبه سیر ریز رنده شده را اضافه کنید. بلافاصله بعد از این‌که بوی سیر سرخ شده به مشام‌تان رسید نمک به همراه فلفل سیاه و قرمز، آویشن و پودر فلفل پاپریکا را اضافه کنید.

قارچ‌های خرد شده را کمی در کره و فلفل سیاه تفت دهید و سپس به مواد داخل ماهیتابه اضافه کنید. برای خواندن ادامه مراحل طرز تهیه اسنک پیتزایی مرغ و قارچ می‌توانید روی لینک مقاله طرز تهیه اسنک پیتزایی مرغ و قارچ کلیک کنید.

۸- اسنک تن ماهی و نخود فرنگی

اسنک تن ماهی و نخود فرنگی از انواع اسنک

یکی از خوشمزه‌ترین انواع اسنک برای صبحانه و میان وعده، «اسنک تن ماهی و نخود فرنگی» است. برای تهیه این اسنک باید از ماهی تن خرد شده استفاده کنید. ماهی‌ها را خرد کنید و سپس در غذاساز با هم میکس کنید. سپس مقداری نخود فرنگی، گشنیز و جعفری و خیارشور خرد شده به آن اضافه کنید. مواد را مزه‌دار کنید و سپس روی نان تست یا نان سوخاری قرار دهید. برای خواندن جزییات طرز تهیه اسنک تن ماهی و نخود فرنگی می‌توانید روی لینک مقاله طرز تهیه اسنک تن ماهی و نخود فرنگی کلیک کنید.

برای تهیه این اسنک از کنسرو تن ماهی و کنسرو نخود فرنگی استفاده می‌شود که می‌توانید این مواد را به صورت آنلاین، حضوری و تلفنی از فروشگاه‌های افق کوروش تهیه کنید.

تخفیفات لبنیات افق کوروش

۹- اسنک کرانچی سیب زمینی

کرانچی سیب زمینی از انواع اسنک ساده

«کرانچی سیب زمینی» از انواع اسنک بین‌المللی است که با طعم‌های مختلف می‌توانید آن را در منزل تهیه کنید. برای درست کردن اسنک کرانچی سیب زمینی پنیری ابتدا باید سیب زمینی‌ها را بشورید و آب‌پز کنید. بعد از پخت، پوست سیب زمینی‌ها را بگیرید و خوب له کنید. سپس پنیر چدار رنده شده، نشاسته ذرت، نمک، فلفل سیاه و شیر را اضافه کنید و خوب هم بزنید و ورز دهید تا مایه کرانچی یکدست شود. برای مطالعه ادامه مراحل طرز تهیه کرانچی سیب زمینی به ۲ روش مختلف می‌توانید روی لینک مقاله طرز تهیه کرانچی سیب زمینی کلیک کنید.

حتما بخوانید  ۱۵ روش درمان خانگی سرماخوردگی کودکان و بزرگسالان فوری و سریع

در طرز تهیه این اسنک خوش طعم از موادی مثل فلفل سیاه، پودر فلفل پاپریکا، نشاسته ذرت و شیر استفاده می‌شود که می‌توانید همه این مواد را به صورت آنلاین، حضوری و تلفنی از فروشگاه‌های افق کوروش تهیه کنید.

۱۰- اسنک فرنچ تست

فرنچ تست از انواع اسنک برای صبحانه

«فرنچ تست» یک اسنک پنیری و جزو انواع اسنک صبحانه پرطرفدار برای مدرسه و سرکار در کشورهای مختلف دنیاست. این اسنک خوشمزه همان فرنچ تست با پنیر گریل است. یک اسنک نان و پنیر خوشمزه و مقوی که به عنوان غذای اصلی برای ناهار هم می‌تواند تا ساعت‌های زیادی شما را سیر نگه دارد، به خصوص اگر دانش آموز، دانشجو یا شاغل هستید. برای مطالعه طرز تهیه فرنچ تست پنیری که به تست فرانسوی با پنیر گریل هم در منوی رستوران‌ها مشهور است روی لینک مطلب کلیک کنید.

۱۱- نان سیر

نان سیر از انواع اسنک خانگی

«نان سیر» از جمله خوشمزه‌ترین و پرطرفدارترین انواع اسنک ساده است که به راحتی می‌توانید آن را در منزل به روش رستورانی تهیه کنید. برای درست کردن نان سیر خانگی باید در یک ظرف مناسب کره آب شده، روغن زیتون فرابکر، سیر له شده، آویشن، نمک و فلفل سیاه را با هم مخلوط کنید. وقتی که تمام مواد را خوب با هم مخلوط کردید و یک مایه یکدست آماده شد آن را روی نان‌های تست بمالید. می‌توانید برای خواندن ادامه مراحل طرز تهیه نان سیر روی لینک مقاله طرز تهیه نان سیر کلیک کنید.

برای تهیه این اسنک علاوه بر نان تست و سیر به روغن زیتون نیاز دارید که می‌توانید آن را به صورت آنلاین، حضوری و تلفنی از فروشگاه‌های افق کوروش تهیه کنید.

۱۲- سمبوسه

سمبوسه از خوشمزه ترین انواع اسنک

فروش ویژه حصولات صبحانه افق کوروش

«سمبوسه» یک اسنک خوشمزه با نان لواش است که با خمیر یوفکا هم می‌توانید آن را تهیه کنید. سمبوسه به روش‌های مختلفی آماده می‌شود. می‌توانید سمبوسه را ساده و بدون گوشت یا با گوشت چرخ کرده، مرغ و حتی سوسیس و کالباس درست کنید. برای مطالعه مراحل طرز تهیه سمبوسه سیب زمینی به روش بازاری و بدون گوشت می‌توانید روی لینک مقاله طرز تهیه سمبوسه سیب زمینی کلیک کنید. برای درست کردن سمبوسه با گوشت چرخ کرده نیز می‌توانید به مقاله طرز تهیه سمبوسه با گوشت مراجعه کنید.

۱۳- تاکو مکزیکی

تاکو از انواع اسنک بین المللی و رستورانی

«تاکو» در زبان لاتین به معنای لقمه است. نان اصلی تاکو «ترتیلا» است اما این اسنک خوشمزه را با نان لواش و پیتا هم می‌توانید درست کنید. برای درست کردن انواع تاکو به روش مکزیکی می‌توانید هم از نان ترتیلا استفاده کنید و هم از نان پیتا یا مدیترانه‌ای و حتی نان لواش.

اگر از نان پیتا یا نان لواش استفاده می‌کنید نان‌ها را چند دقیقه به حالت نان تاکو یعنی کمی خمیده در فر بگذارید تا مقداری خشک شوند، البته این کار سلیقه‌ای است و شما می‌توانید تاکو را با همان نان نرم پیتا یا لواش درست کنید. برای مطالعه طرز تهیه تاکو به روش‌های مختلف با گوشت، مرغ، تن ماهی و سبزیجات روی لینک مطلب کلیک کنید.

برای تهیه نان پیتا و نان لواش به صورت آنلاین، حضوری و تلفنی از طریق فروشگاه‌های افق کوروش اقدام کنید.

۱۴- اسنک بیلینیس

اسنک بیلینیس از انواع اسنک های رستورانی و لاکچری است

«اسنک بلینی» که با نام «اسنک بیلینیس» بین ایرانی‌ها مشهور است، از اسنک‌های لاکچری و محبوب در سراسر دنیاست که اصالت آن به روسیه برمی‌گردد. بیلینیس زرد و گرد است برای روس‌ها نماد گرماست. این اسنک با ماهی دودی، خاویار و غذاهای دریایی تهیه می‌شود و البته می‌توان در کنار آن میوه‌های گرمسیری هم قرار داد. برای مطالعه طرز تهیه اسنک بیلینیس روی لینک مطلب کلیک کنید.

۱۵- انواع اسنک های گیاهی

لیست انواع اسنک گیاهی و بدون گوشت

«اسنک های گیاهی» جزو انواع اسنک پرطرفدار در سرتاسر دنیا هستند. برای تهیه انواع اسنک گیاهی استفاده از انواع سبزیجات و حبوبات مجاز است. افرادی که رژیم گیاهخواری دارند یا به هر دلیل گوشت را در وعده‌های غذایی خود حذف کرده یا کمتر استفاده می‌کنند، می‌توانند از تهیه و صرف انواع اسنک‌ وگان به عنوان یک غذای ساده و در عین حال سیر‌کننده لذت ببرند. برای مطالعه طرز تهیه انواع اسنک گیاهی و بدون گوشت روی لینک مطلب کلیک کنید.

۱۶- اسنک های رژیمی

انواع اسنک رژیمی جزو اسنک های کم کالری هستند

«اسنک رژیمی» هم برای اینکه لذت خوردن انواع اسنک را از دست ندهید و هم رژیم غذایی کم کالری خود را حفظ کنید، انتخاب خوبی است. در اسنک‌های رژیمی معمولا سبزیجات، مرغ، گوشت و مواد متنوعی استفاده می‌شوند ولی خبری از پنیر پیتزا و مواد پرکالری نیست. برای مطالعه طرز تهیه انواع اسنک رژیمی روی لینک مطلب کلیک کنید.

سوالات متداول

در طرز تهیه اسنک رستورانی با ساندویچ ساز از چه نوع نانی استفاده می‌شود؟

برای طرز تهیه انواع اسنک با ساندویچ ساز باید از نان تست یا نان باگت پهن استفاده کنید.

اسنک برای صبحانه چی درست کنم؟

می‌توانید از انواع اسنک با نان تست در ساندویچ ساز مثل فرنچ تست با پنیر گریل یا اسنک‌های شیرین با انواع میوه و کره مغزها به عنوان صبحانه یا یک میان وعده سالم در مدرسه و سر کار استفاده کنید.

اسنک با نون لواش چی درست کنم؟

انواع اسنک سوسیس و کالباس را با نان لواش هم می‌توانید درست کنید. اما معروف‌ترین اسنک با نان لواش «سمبوسه» است.

 

کالابرگ الکترونیک