آموزش طرز تهیه ۳۲ فینگر فود ساده و کم هزینه

آموزش طرز تهیه ۳۲ فینگر فود ساده و کم هزینه


16 مرداد 1400 . زمان مطالعه: 20 دقیقه

خیلی بد »»»»»»»»»»»»»» خیلی خوب
آموزش طرز تهیه سینی فینگر فود سرد و گرم
فهرست محتوا پنهان

انواع فینگر فود سرد و گرم ساده و خوشمزه از جمله محبوب‌ ترین وعده‌های مراسم تولد و مهمانی و دورهمی محسوب می ‌شوند. انواع فینگرفود با مرغ، سوسیس، کالباس، ژامبون، الویه و سیب زمینی و … هم برای بچه ‌های جز غذاهای جذاب محسوب می‌ شوند و هم میز مهمانی شما را حسابی پر و پیمان و چشمگیر می ‌کنند. گاهی اوقات درست کردن فینگرفودها ساده تر آن چه که به نظر می رسد است و در بسیاری از مواقع نیز زمان زیادی از شما صرف می کند. در این مقاله از سرویس آشپزی در مجله کوروش می توانید با لیستی از آموزش طرز تهیه سینی فینگر فودهای مجلسی ساده و کم هزینه آشنا شوید.

 

 

۱- طرز تهیه سینی فینگر فود ژامبون و پنیر و سیب زمینی

 

طرز تهیه سینی فینگر فود ژامبون و پنیر و سیب زمینی

 

فینگر فود ژامبون و پنیر و سیب زمینی یک فینگر فود ساده و کم هزینه است که در عرض ۱۰ دقیقه تهیه می‌شود. برای درست کردن این فینگر فود خوشمزه و مقوی شما به سیب زمینی آبپز، تخم مرغ، ژامبون و پنیر نیاز دارید. درست کردن این فینگر فود بسیار راحت است و به دلیل ظاهر جذاب و طعم لذیذی که دارد برای مهمانی ها بسیار مناسب می باشد.

 

 

۲- آموزش طرز تهیه سینی فینگر فود سرد با نان تست

 

آموزش طرز تهیه سینی فینگر فود سرد با نان تست

 

این سینی فینگر فود سرد با نان تست هم می‌تواند با مواد کیک مرغ درست شود، هم با الویه و هم مواد سالاد روسی یا تکه‌های ژامبون و پنیر گودا. اما برای درست کردن یک سینی فینگر فود سرد متفاوت می‌توانید به جای مرغ و سیب زمینی از تن ماهی، خیارشور، سبزی تازه ساطوری شده و یک تکه نان تست استفاده کنید. طعم متفاوت و جذاب این فینگر فود موجب می شود تا هر کسی از امتحان کردن آن لذت ببرد.

 

 

۳- سینی فینگر فود توپک مرغ پنیری برای تولد کودک

آموزش طرز تهیه سینی فینگر فود سرد با نان تست

به طور معمول یکی از جذاب ترین موضوعاتی که در مورد فینگرفودها وجود دارد، ظاهر جذاب آن ها است. شما می توانید با کمی خلاقیت غذاهایی درست کنید که همه با دیدن آن انگشت به دهان بمانند. این فینگر فود نیز از دسته همان غذاهایی است که جلوه بی نظیری به میز شما می بخشد و درست کردن آن نیز برعکس ظاهر جذابش، بسیار ساده است. برای درست کردن این فینگر فود با مرغ شما به هویچ رنده شده، تخم مرغ، پنیر، سس مایونز و سینه مرغ ریش ریش شده نیاز دارید.

 

 

۴- طرز تهیه سینی فینگر فود راتا مرغ و ژامبون

 

طرز تهیه سینی فینگر فود راتا مرغ و ژامبون

 

راتا چیست؟ راتا در واقع فینگر فودی است که به صورت طبقه‌ای یا لایه لایه چیده می‌شود و انواع مختلفی دارد. راتا مرغ و گردو، راتا مرغ و شوید، راتا مرغ و قارچ و راتا مرغ و ژامبون از انواع مشهور و محبوب راتا هستند. برای تهیه راتا مرغ و ژامبون خوشمزه شما به مقداری سینه مرغ ریش ریش شده، سیب زمینی پخته، هویج، خیارشور، ژامبون، نان تست، گوجه گیلاسی و جعفری ساطوری نیاز دارید. باید مواد را با هم ترکیب کنید و سپس قالب بزنید تا به فرم دلخواه تبدیل شوند.

 

 

۵- طرز تهیه کیک مرغ با نان تست و گردو

 

طرز تهیه کیک مرغ با نان تست و گردو

 

کیک مرغ یکی از جذاب ترین انواع فینگر فود است که شما می توانید آن را در اندازه ها و به شکل های متفاوتی تهیه کنید. درست مثل یک کیک شکلاتی  تولد می توانید کیک مرغ را با هر چیزی که دوست دارید تزئین کنید و همه چشم ها را به سفره زیبایی که چیده اید خیره کنید. برای درست کردن کیک مرغ با نان تست و گردو شما به سینه مرغ، پیاز، تخم مرغ، ماست چکیده، سس مایونز، مغر گردو، خیار شور، ذرت، نخود فرنگی و نان تست نیاز دارید.

 

 

 » طرز تهیه کیک مرغ خوشمزه «

 

 

۶- طرز تهیه وافل مرغ با سس بوفالو

 

طرز تهیه وافل مرغ با سس بوفالو

 

اگر تا به حال طعم انواع وافل شیرین و خوشمزه را امتحان کرده باشید، می دانید که وافل نوعی نان فوق العاده لذیذ است که معمولاً برای صبحانه یا به عنوان میان وعده و در کنار انواع میوه و شکلات خورده می شود. اما وافل مرغ نوعی فینگر فود خوشمزه و جدید است که درست کردن آن بسیار سریع است و در عین حال طعم و ظاهر بی نظیری دارد. برای درست کردن این فینگر فود با مرغ شما به وافل، ماست یونانی، سس مایونز، سس بوفالو، فیله مرغ نگینی، بلوچیز و ساقه کرفس خرد شده نیاز دارید.

 

 

بیشتر بخوانید » طرز تهیه وافل مرغ با سس بوفالو «

 

 

۷- طرز تهیه جامبو شلز شکم پر

 

طرز تهیه جامبو شلز شکم پر

 

جامبو شلز در واقع نوعی پاستا به شکل صدف های بزرگ است که شما می توانید داخل این صدف ها را با هر چیزی که دوست دارید پر کنید و از آن به عنوان یک غذای فانتزی در مهمانی ها استفاده کنید. جامبو شلز شکم پر از آن دسته فینگرفودهای مجلسی است که می توانید آن را به سلیقه خودتان درست کنید. معمولاً داخل جامبو شلز به وسیله موادی مثل سالاد الویه،  گوشت، مرغ، اسفناج و پنیر و … پر می شود.

حتما بخوانید  طرز تهیه سوپ پنیر به 2 روش کانادایی و خامه ای

 

 

» طرز تهیه جامبو شلز شکم پر «

 

 

۸- آموزش طرز تهیه سینی فینگر فود کراکت مرغ و پنیر

 

طرز تهیه سینی فینگر فود کراکت مرغ و پنیر

 

کراکت مرغ و پنیر یک فینگر فود خوشمزه و ساده برای تولد و دورهمی است که آماده کردن آن کمتر از ۳۰ دقیقه از زمان شما را می گیرد. معمولاً کراکت ها به شیوه های مختلفی تهیه می شوند. اما کراکت مرغ و پنیر یکی از خوشمزه ترین انواع فینگر فود است که برای تهیه آن به سینه مرغ، پیاز، جعفری ساطوری، آرد سوخاری، پنیر پیتزا و تخم مرغ نیاز دارید. پیشنهاد می شود حتماً آموزش طرز تهیه سینی فینگر فود کراکت مرغ و پنیر را ببینید و آن را امتحان کنید.

 

 

بیشتر بخوانید » طرز تهیه کراکت مرغ و پنیر «

 

 

۹- طرز تهیه انواع کورن داگ ساده و پنیری

 

طرز تهیه انواع کورن داگ ساده و پنیری

 

کورن داگ یکی از محبوب ترین غذاهای خیابانی در آمریکا است که در واقع یک سوسیس سوخاری شده با لایه ای از خمیر ذرت است. یکی از لذیذترین انواع فینگر فود با سوسیس که درست کردن آن بسیار راحت است و طعم لذیذی هم دارد. برای درست کردن کورن داگ شما به سوسیس، تخم مرغ، بیکینگ پودر، ماست، شیر، پنیر چدار ورقه ای، آرد ذرت، سیخ چوبی و روغن مایع نیاز دارید.

 

 

بیشتر بخوانید » طرز تهیه انواع کورن داگ ساده و پنیری «

 

 

۱۰- طرز تهیه فینگر فود خوشمزه گیاهی با قارچ و پنیر

 

طرز تهیه فینگر فود خوشمزه گیاهی با قارچ و پنیر

 

درست کردن فینگر فود در خانه به هیچ عنوان کار سختی نیست. تنها لازم است یک بار به جای سفارش فینگر فود خودتان برای درست کردن یکی از انواع فینگر فود تلاش کنید. اگر گیاهخوار هستید، می توانید به جای استفاده از مرغ و گوشت در فینگر فود، به سراغ گزینه های گیاهی بروید. برای درست کردن فینگر فود گیاهی با قارچ و پنیر شما به خمیر هزارلا، پنیر گودا، کره، قارچ، موسیر و کمی ادویه نیاز دارید. می توانید در عرض چند دقیقه این فینگر فود خوشمزه گیاهی را آماده کنید و از طعم لذیذ آن لذت ببرید.

 

 

بیشتر بخوانید » طرز تهیه ۴ فینگر فود گیاهی سرد و گرم «

 

 

۱۱- آموزش طرز تهیه سینی فینگر فود سوسیس

 

آموزش طرز تهیه سینی فینگر فود سوسیس

 

درست کردن فینگر فود با سوسیس یکی از جذاب ترین کارهایی است که می توانید برای مهمانی ها و دورهمی ها انجام دهید. سوسیس عطر و طعم زیادی دارد و از همین رو درست کردن فینگر فود با سوسیس طعم بی نظیری به آن می بخشد. شما می توانید فینگرفودهایی به شیوه های مختلف از سوسیس تهیه کنید. برای این کار می توانید از مواد اولیه و خمیرهای متفاوت در کنار سوسیس استفاده کنید.

 

 

بیشتر بخوانید » طرز تهیه فینگر فود سوسیس به ۴ روش «

 

 

۱۲- طرز تهیه فینگر فود خوشمزه پاپس مرغ کنجدی

 

طرز تهیه فینگر فود خوشمزه پاپس مرغ کنجدی

 

پاپس مرغ یکی از جذاب ترین انواع فینگر فود برای تولد و مهمانی است که هم طرز تهیه آن راحت است و هم ظاهر جذابی دارد. برای درست کردن این پاپس مرغ کنجدی خوشمزه و جذاب شما به مقداری سینه مرغ، پنیر خامه ای، سس مایونز، کنجد، آبلیمو، نان تست و ادویه نیاز دارید.

 

 

بیشتر بخوانید » طرز تهیه فینگر فود پاپس مرغ کنجدی «

 

 

۱۳- طرز تهیه فینگر فود دونات مرغ

 

طرز تهیه فینگر فود دونات مرغ

 

یکی از جذاب ترین انواع فینگرفود سیب زمینی و مرغ به شکل دونات تهیه می شود. درست کردن این فینگر فود بسیار ساده است و طعم فوق العاده لذیذی دارد. شما می توانید این دونات های خوشمزه را با استفاده از سینه مرغ، شیر، تخم مرغ، جعفری خرد شده، نان تست، آرد سوخاری و سیب زمینی تهیه کنید.

 

 

بیشتر بخوانید » طرز تهیه فینگر فود دونات مرغ «

 

 

۱۴- طرز تهیه فینگر فود هندوانه ای

 

طرز تهیه فینگر فود هندوانه ای

 

یکی از ساده ترین و زیباترین انواع فینگرفود خوشمزه که می توانید آن را برای شب یلدا نیز تهیه کنید، فینگر فود هندوانه است. برای درست کردن این فینگر فود جذاب شما به سینه مرغ، سیب زمینی، خیار شور، گوجه، نان تست، سبزی خوردن، سس مایونز، زیتون سیاه نیاز دارید تا این فینگرفود را تهیه کنید.

 

 

بیشتر بخوانید » طرز تهیه فینگر فود هندوانه ای «

 

 

۱۵- آموزش طرز تهیه سینی فینگر فود کباب چوبی مرغ سوخاری

 

آموزش طرز تهیه سینی فینگر فود کباب چوبی مرغ سوخاری

 

کباب چوبی مرغ سوخاری یکی دیگر از انواع فینگر فود خوشمزه است که گزینه بسیار مناسبی برای مهمانی ها و دورهمی ها است. برای درست کردن این فینگر فود شما باید مرغ را طعم دار کنید و سپس روی سیخ چوبی بزنید و سوخاری کنید.

 

 

 طرز تهیه فینگر فود کباب چوبی مرغ سوخاری 

 

 

۱۶- طرز تهیه فینگر فود سیب زمینی شکم پر با پنیر پارمزان

 

طرز تهیه فینگر فود سیب زمینی شکم پر با پنیر پارمزان

 

یکی دیگر از انواع فینگر فود که با سیب زمینی تهیه می شود، فینگر فود سیب زمینی شکم پر با پنیر پارمزان است. این فینگر فود بسیار راحت و کم هزینه است و برای درست کردن آن تنها باید سیب زمینی های کوچک را مزه دار کنید و مقداری پنیر پارمزان رنده شده روی آن قرار دهید. سپس سیب زمینی ها را بپزید و از طعم لذیذ آن لذت ببرید. برای آموزش این فینگر فود ساده و کم هزینه مقاله زیر را بخوانید.

 

 

 طرز تهیه ۴ فینگر فود ساده و کم هزینه

 

 

۱۷- طرز تهیه فینگر فود کراکت مرغ و گوشت

 

طرز تهیه فینگر فود کراکت مرغ و گوشت

 

کراکت یکی از هیجان انگیز ترین انواع فینگرفود است که امکان تهیه آن به روش های مختلف وجود ندارد. کراکت در واقع نوعی توپک های سوخاری تهیه شده از گوشت و مرغ است که در روغن سرخ می شود. شما می توانید برای درست کردن این کراکت ها از گوشت یا فیله مرغ استفاده کنید.

 

 

 طرز تهیه فینگر فود کراکت مرغ و گوشت

 

 

۱۸- طرز تهیه فینگر فود آرانچینی ایتالیایی

 

طرز تهیه فینگر فود آرانچینی ایتالیایی

 

آرانچینی ایتالیایی در واقع یک نوع کوفته برنجی سوخاری است. این فینگر فود ظاهری شبیه به کراکت و کوفته دارد. برای درست کردن این غذا باید ابتدا مواد وسط آرانچینی را تهیه کنید. سپس آن را به وسیله تخم مرغ و آرد سوخاری کنید و در روغن سرخ نمایید. اموزش تصویری انواع فینگرفود در مجله کوروش وجود دارد که می توانید با امتحان کردن آن ها میز مهمانی هایتان را زیباتر کنید.

 

 

 طرز تهیه فینگر فود آرانچینی ایتالیایی

 

 

۱۹- طرز تهیه فینگر فود بورک گوشت و بادمجان

 

طرز تهیه فینگر فود بورک گوشت و بادمجان

 

بورک یک نوع فینگر فود لذیذ ترکیه ای است که شما می توانید برای تهیه آن از مواد اولیه متفاوتی استفاده کنید. برای درست کردن بورک باید از خمیر فیلو یا یوفکا استفاده کنید و مواد تهیه شده را داخل آن قرار دهید. سپس خمیرها را بپیچید و فر قرار دهید.

حتما بخوانید  طرز تهیه دلمه برگ مو بدون گوشت به 2 روش خوشمزه و گیاهی

 

 

 طرز تهیه فینگر فود بورک گوشت و بادمجان

 

 

۲۰- طرز تهیه مرغ سوخاری پاپ کورنی

 

طرز تهیه مرغ سوخاری پاپ کورنی

 

درست کردن مرغ سوخاری به شیوه های جدید یک ایده بی نظیر برای مهمانی ها و دورهمی ها است. شما می توانید این غذا را در کنار سیب زمینی سرخ شده تهیه کنید. این فینگر فود فوق العاده جذاب و به صرفه است برای بچه ها جذابیت زیادی دارد. برای درست کردن این فینگر فود خوشمزه باید مرغ ها را به تکه های ریز تقسیم کنید. سپس آن ها را مزه دار کنید و در روغن سرخ نمایید.

 

 

طرز تهیه فینگر فود مرغ سوخاری پاپ کورنی

 

 

۲۱- آموزش طرز تهیه سینی فینگر فود کوردن بلو مرغ

 

آموزش طرز تهیه سینی فینگر فود کوردن بلو مرغ

 

کوردن بلو یکی از پر طرفدارترین فینگرفودهای دنیا است که اصالتی فرانسوی دارد. به طور سنتی برای درست کردن کوردن بلو از گوشت چرخ کرده و پنیر استفاده می شود. ولی شما می توانید این غذای جذاب را با فیله مرغ یا مرغ چرخ کرده نیز تهیه کنید.

 

 

 طرز تهیه فینگر فود کوردن بلو مرغ 

 

 

۲۲- آموزش طرز تهیه سینی فینگر فود فلافل

 

آموزش طرز تهیه سینی فینگر فود فلافل

 

فلافل یکی از محبوب ترین فینگرفود های دنیا است که خواستگاه آن به کشور لبنان بر می گردد. بسیاری از افراد تنها طعم فلافل های بازاری را چشیده اند و فکر می کنند درست کردن فلافل در خانه راحت نیست. اما بهتر است بدانید که طرز تهیه فلافل در خانه کار بسیار ساده ای است. بهتر است دست به کار شوید و همین امروز این غذای لذیذ را آماده کنید.

 

 

 طرز تهیه و فوت و فن های فلافل

 

 

۲۳- آموزش طرز تهیه سینی فینگر فود مافین پیتزایی

 

آموزش طرز تهیه سینی فینگر فود مافین پیتزایی

 

مافین به نوعی کیک ساده کوچک گفته می شود که طرفداران زیادی در دنیا دارد. اما مافین پیتزا یک نوع فینگر فود جدید و جذاب است که به شکل کیک های کوچک تهیه می شود. این پیتزاها بسیار ساده تهیه می شوند و بسیار پرطرفدار هستند.

 

 

 طرز تهیه فینگر فود مافین پیتزایی 

 

 

۲۴- طرز تهیه بورک گوشت و پنیر

 

طرز تهیه بورک گوشت و پنیر

 

یکی دیگر از انواع بورک و درواقع پرطرفدارترین سبک آن با استفاده از گوشت و پنیر تهیه می شود. برای درست کردن این غذا به خمیر یوفکا، گوشت چرخ کرده، فلفل دلمه، پیاز قرمز، تخم مرغ، شیر و ادویه های مختلف نیاز دارید. بعد از آماده کردن بورک باید آن را در فر قرار دهید تا آماده شود.

 

 

طرز تهیه فینگر فود بورک گوشت و پنیر 

 

 

۲۵- آموزش طرز تهیه سینی فینگر فود پیراشکی گوشت

 

آموزش طرز تهیه سینی فینگر فود پیراشکی گوشت

 

پیراشکی گوشت یکی از لذیذترین و پرطرفداری انواع فینگر فود در دنیا است. این غذا محبوبیت زیادی در اکثر کشورها دارد و برای درست کردن آن از انواع سبزیجات در کنار گوشت چرخ کرده و همچنین خمیر پیراشکی استفاده می شود.

 

 

طرز تهیه فینگر فود پیراشکی گوشت

 

 

۲۶- طرز تهیه فینگر فود سمبوسه سیب زمینی

 

طرز تهیه فینگر فود سمبوسه سیب زمینی

 

سمبوسه یک غذای تند و تیز خوشمزه است که حتی در تاریخ یک روز را به عنوان روز سمبوسه نام گذاری کرده اند. یکی از لذیذترین فینگرفود های محبوب که می توانید آن را در خانه تهیه کنید.

 

 

طرز تهیه سمبوسه سیب زمینی

 

 

۲۷- آموزش طرز تهیه سینی فینگر فود پیاز سوخاری

 

آموزش طرز تهیه سینی فینگر فود پیاز سوخاری

 

پیاز سوخاری یکی از ساده ترین و خوشمزه ترین انواع فینگر فود است. شاید درست کردن این فینگر فود نسبت به همه فینگرفودهایی که تا به حال به آن ها اشاره شد ساده تر باشد، اما طعم فوق العاده لذیذی و دارد. بهتر است این سبک پیاز سوخاری پفکی را درست کنید و از طعم ترد و لذیذ آن لذت ببرید.

 

 

طرز تهیه پیاز سوخاری

 

 

۲۸- طرز تهیه فینگر فود توپک برنج سوخاری

 

طرز تهیه فینگر فود توپک برنج سوخاری

 

یکی دیگر از پرطرفدارترین فینگر فودهایی که در مهمانی های ایتالیا سرو می شود، توپک برنج سوخاری ایتالیایی است. درست کردن این فینگر فود بسیار راحت است. برای تهیه این فینگر فود شما به تخم مرغ، برنج پخته، آرد سوخاری، پنیر و جعفری نیاز دارید.

 

 

 طرز تهیه فینگر فود توپک برنج سوخاری ایتالیایی

 

 

۲۹- آموزش طرز تهیه فینگر فود بورک مرغ و قارچ

 

آموزش طرز تهیه فینگر فود بورک مرغ و قارچ

 

بورک در دسته فینگر فودهایی است که می توان آن را با مواد اولیه متفاوتی تهیه نمود. درست کردن این فینگر فود مرغ و قارچ بسیار ساده است. شما می توانید بورک را هم به صورت رژیمی در فر درست کنید و هم در روغن سرخ نمایید.

 

 

 طرز تهیه فینگر فود بورک مرغ و قارچ

 

 

۳۰- طرز تهیه  فینگر فود اسپرینگ رول تن ماهی

 

طرز تهیه  فینگر فود اسپرینگ رول تن ماهی

 

بیشتر فینگر فود ها با گوشت، مرغ و سبزیجات تهیه می شود اما بهتر است یک بار این فینگر فود متفاوت را امتحان کنید. برای درست کردن این فینگر فود به خمیر یوفکا، تخم مرغ، تن ماهی و سبزیجات مختلف نیاز دارید. برای مطالعه طرز تهیه این فینگر فود ساده و کم هزینه لینک زیر را باز کنید.

 

 

 طرز تهیه ۳ پیش غذای فینگر فودی خوشمزه و مدرن

 

 

۳۱- طرز تهیه فینگر فود تارت مرغ با سبزیجات

 

طرز تهیه فینگر فود تارت مرغ با سبزیجات

 

یکی دیگر از فینگر فود های خوشمزه که می توانید برای مهمانی ها آماده کنید، تارت های کوچک مرغ و سبزیجات است. در واقع شما می توانید خمیر تارت را در هر اندازه ای که دوست دارید درست کنید و سپس مواد تارت را روی آن قرار دهید.

 

 

بیشتر بخوانید » طرز تهیه فینگر فود تارت مرغ با سبزیجات «

 

 

۳۲- طرز تهیه انواع کلاب

 

کلاب یکی از انواع ساندویچ فست فودی فینگرفودی است که بسیاری از افراد آن را به صورت آماده خریداری می کنند و تجربه درست کردن آن در خانه را ندارند. اما درست کردن این غذا بسیار ساده است. این غذای محبوب آمریکایی به روش های مختلفی تهیه می شود. ترکیبی از طعم ها و رنگ ها در ساندویچ کلاب جذابیت فوق العاده ای به آن می بخشد و آن را در دسته پرطرفدارترین غذاها قرار می دهد. طرز تهیه انواع ساندویچ کلاب را در لینک زیر بخوانید.

 

 

طرز تهیه انواع ساندویچ کلاب

 

 

جمع بندی نهایی

 

درست کردن فینگر فود در مهمانی ها و دورهمی ها جلوه فوق العاده ای به میز شما می بخشد. از طرف دیگر سرو و خوردن این سبک غذاها بسیار ساده تر است و بیشتر کودکان نیز علاقه بیشتری به آن نشان می دهند. پس بهتر است درست کردن این فینگر فود ها را امتحان کنید و از آن لذت ببرید.

 

 

کالابرگ الکترونیک