طرز تهیه ۲۰ مدل دسر با بستنی سریع و ساده به روش کافی شاپ

طرز تهیه ۲۰ مدل دسر با بستنی سریع و ساده به روش کافی شاپ


31 خرداد 1402 . زمان مطالعه: 20 دقیقه

خیلی بد »»»»»»»»»»»»»» خیلی خوب
فهرست محتوا پنهان

انواع دسر با بستنی هم طرز تهیه آسانی دارند و هم معمولا از مواد ساده‌ و در دسترس درست می‌شوند. در فصل تابستان که دسرهای تابستانی خنک با بستنی حسابی می‌چسبد، فرصت تهیه این دسرهای مجلسی را از دست ندهید. در این مقاله از سرویس آشپزی در مجله کوروش طرز تهیه انواع دسر خوشمزه و ساده با بستنی را به شما آموزش می‌دهیم.

 

۱- دسر با بستنی و بیسکویت

 

دسر ساده و سریع با بستنی و بیسکویت

 

زمان آماده‌سازی مواد: ۵ دقیقه

زمان آماده‌سازی دسر با بستنی: ۳۰ دقیقه

مواد لازم برای تهیه دسر با بستنی و بیسکویت

• بیسکویت شکلاتی: ۱ بسته
• کره ذوب شده: ۱/۵ لیوان دسته‌دار فرانسوی
• بستنی وانیلی: ۱ و ۱/۲ لیتر
• سس شکلات: ۴۵۰ گرم
• خامه فرم گرفته: ۲۵۰ گرم

مراحل طرز تهیه دسر ساده و سریع با بستنی و بیسکویت

برای درست کردن یک دسر سریع و فوری با بستنی، ابتدا باید مواد دسر را با هم میکس کنید و در قالب بریزید. بعد دسر را در یخچال بگذارید تا خودش را بگیرد. برای مشاهده جزییات مراحل تهیه دسر ساده و سریع یخچالی با بستنی، روش زیر را انجام دهید.

مرحله اول: مواد دسر را آماده کنید

ابتدا برای درست کردن این دسر بستنی تابستانی خوشمزه، بستنی و کره از یخچال یا فریزر بیرون بیاورید تا نرم شوند. سپس بیسکویت شکلاتی اوریو یا بیسکویت کرم‌دار را خرد کنید. بیسکویت‌های خرد شده را در یک کاسه با گوشتکوب، بکوبید تا نرم شوند. سپس کره را روی حرارت ملایم قرار دهید تا ذوب شود.

در صورت تمایل کره، بیسکویت و بستنی از جمله بستنی لیتری را می‌توانید از مجموعه فروشگاه‌های اینترنتی افق کوروش به صورت تلفنی، حضوری یا اینترنتی خریداری کنید.

مرحله دوم: مواد دسر را با هم ترکیب کنید

بیسکویت نرم شده و کره را در یک کاسه بریزید و با هم مخلوط کنید تا کره به خورد بیسکویت‌ها برود. سپس بستنی وانیلی نرم شده در دمای محیط را به مواد اضافه کنید. مواد را هم بزنید تا یکدست شوند و بستنی روی مواد را بپوشاند. سپس دسر را در ظرف یا قالب بریزید و در یخچال به مدت ۳۰ دقیقه قرار دهید تا خودش را بگیرد.

مرحله سوم: خامه را اضافه کنید

بعد از آماده شدن دسر، آن را از یخچال بیرون بیاورید و روی آن را خامه فرم گرفته قنادی بریزید. روی خامه را با سس شکلات بپوشانید. ۳ تا ۴ دقیقه دیگر دسر را در یخچال یا فریزر قرار دهید تا سس، سفت شود. در آخر، دسر را سرو کنید.

برای خرید سس شکلات و خامه می‌توانید به راحتی به صورت تلفنی یا اینترنتی از مجموعه فروشگاه‌های زنجیره‌ای افق کوروش خریداری کنید یا به صورت حضوری به این فروشگاه‌های همواره تخفیف، مراجعه کنید و خرید حضوری انجام دهید.

برای آموزش تهیه دسرهای بیشتر با بستنی و بیسکویت روی لینک مقاله طرز تهیه دسر بستنی و بیسکویت کلیک کنید.

۲- دسر با بستنی و ژله

 

دسر ساده و سریع با بستنی و ژله

 

زمان آماده‌سازی مواد: ۱۰ دقیقه

زمان آماده‌سازی دسر بستنی وانیلی و ژله: ۴۰ دقیقه

مواد لازم برای تهیه دسر ساده و سریع با بستنی و ژله

• ژله توت فرنگی (یا طعم دلخواه): ۲ بسته
• آب جوش: ۲ لیوان دسته‌دار فرانسوی
• بستنی: ۲ لیوان دسته‌دار فرانسوی
• خامه: به میزان دلخواه برای تزیین
• تکه‌های میوه‌های دلخواه: به میزان دلخواه برای تزیین

مراحل طرز تهیه دسر ساده و سریع با بستنی وانیلی و ژله

برای تهیه دسر سریع با بستنی و ژله، کافی است ژله را آماده کنید. یک لایه ژله ساده و یک لایه ژله با بستنی را در قالب بریزید. ابتدا باید لایه اول ببندد بعد لایه دوم را اضافه کنید. در آخر، وقتی دسر بستنی ژله ساده و سریع آماده شد، آن را با خامه و میوه، تزیین و سرو کنید.

مرحله اول: ژله را آماده کنید

در اولین مرحله از طرز تهیه دسر ساده و کم هزینه با بستنی و ژله، ابتدا دو بسته پودر ژله را در یک کاسه‌ بریزید. سپس ۲ لیوان آب جوش را به آن اضافه کنید. ظرف را روی حرارت بخار آب قرار دهید تا دانه‌های ژله در آب به روش بن ماری حل شوند.

انواع پودر ژله و ژلاتین را با قیمت مناسب می‌توانید به صورت فروش تلفنی، حضوری یا اینترنتی از مجموعه فروشگاه‌های زنجیره‌ای افق کوروش خریداری کنید.

مرحله دوم: ژله را در قالب بریزید

نصف ژله حل شده را در یک قالب سیلیکونی یا قالبی که از قبل چرب کرده‌اید، بریزید و در یخچال بگذارید تا خودش را بگیرد. نصف دیگر ژله را با بستنی به طعم دلخواه که در دمای محیط نرم شده است، مخلوط کنید و با هم بزنید تا یکدست شود. سپس وقتی ژله داخل یخچال، خودش را گرفت، این مایه ژله بستنی را روی ژله بسته شده بریزید. قالب را دوباره در یخچال بگذارید تا سفت شود.

مرحله سوم: دسر بستنی ژله را سرو کنید

اجازه دهید هر دو لایه ژله و ژله بستنی، خودشان را خوب بگیرند. بعد قالب را از یخچال بیرون بیاورید و دسر بستنی و ژله را در ظرف سرو برگردانید. روی ژله را با خامه و تکه‌های میوه‌های دلخواه تزیین و آن را سرو کنید. برای مطالعه مدل‌های مختلف دسر با بستنی و ژله روی لینک مطلب طرز تهیه انواع دسر بستنی با ژله کلیک کنید.

حتما بخوانید  2 طرز تهیه مرغ مجلسی به روش رستورانی با رب و بدون رب

۳- دسر با شیر و بستنی

 

دسر ساده و سریع با شیر و بستنی

 

زمان آماده‌سازی دسر ساده با شیر و بستنی: ۵ دقیقه

مواد لازم برای تهیه دسر با بستنی و شیر

• موز: ۱ عدد
• شیر کاکائو: ۶ قاشق غذاخوری
• شیر: ۱/۲ لیوان دسته‌دار فرانسوی
• بستنی وانیلی: ۱ لیوان دسته‌دار فرانسوی

طرز تهیه دسر ساده با بستنی و شیر

برای طرز تهیه این دسر که یک مدل میلک شیک موز است، موز را از قبل به صورت حلقه‌ای خرد کرده و در فریزر بگذارید تا یخ بزنند. سپس موزهای یخ زده را با شیر کاکائو، شیر و بستنی وانیلی در مخلوط‌کن بریزید تا با هم مخلوط و یکدست شوند. سپس میلک شیک موز آماده شده و شکلات را در لیوان بریزید و آن را سرو کنید.

برای آموزش طرز تهیه چند مدل میلک شیک موز کافی شاپی روی لینک مطلب کلیک کنید. یادتان باشد برای خرید شیر و شیرهای طعم دار از جمله شیر کاکائو می‌توانید از مجموعه فروشگاه‌های زنجیره‌ای افق کوروش به صورت تلفنی، حضوری یا اینترنتی، اقدام کنید.

شما می‌توانید دسرهای بیشتری را با شیر و بستنی درست کنید. برای آموزش چند مدل طرز تهیه دسر با بستنی و شیر روی لینک مقاله کلیک کنید.

۴- دسر سان شاین بستنی و ژله

 

دسر سان شاین بستنی و ژله

 

زمان آماده‌سازی دسر سان شاین ژله بستنی: ۳۰ دقیقه

مواد لازم برای تهیه دسر سان شاین ژله بستنی

• ژله طالبی: ۱ بسته
• ژله آلبالو: ۱ بسته
• ژله بلوبری: ۱ بسته
• بستنی وانیلی: ۱/۲ لیتر
• موز: ۲ عدد
• توت فرنگی خرد شده: ۲ لیوان دسته‌دار فرانسوی

مراحل طرز تهیه سان شاین با بستنی و ژله

برای درست کردن این دسر با بستنی خوشمزه و رنگارنگ، شما به ژله با رنگ‌های مختلف آبی، قرمز و سبز نیاز دارید. می‌توانید از ژله زرد، نارنجی یا سفید هم استفاده کنید. ژله‌ها را باید ابتدا آماده کنید و بعد از اینکه بسته شد، آنها را مکعبی خرد کنید. برای مشاهده ادامه مراحل تهیه این دسر، روش زیر را دنبال کنید.

تخفیفات لبنیات افق کوروش

مرحله اول: ژله‌ها را آماده کنید

در ابتدا، هر سه ژله را در سه ظرف جداگانه بریزید و روی هر کدام یک لیوان آب جوش بریزید. اجازه دهید دانه‌های ژله روی حرارت بخار آب به روش بن ماری حل شوند. ژله‌ها را جداگانه در ۳ قالب بریزید و در یخچال بگذارید تا خودشان را بگیرند. سپس آنها را بیرون بیاورید و از قالب جدا کنید. با چاقو، ژله‌ها را مکعبی برش بزنید.

مرحله دوم: مواد دسر را با هم مخلوط کنید

بستنی را در دمای محیط بگذارید تا نرم شوند. موز و توت فرنگی‌های شسته شده را هم مکعبی خرد کنید. ژله‌ها و میوه‌ها را در ظرف سرو بریزید و روی آنها را بستنی نرم شده در دمای محیط بریزید. سپس این دسر سریع و ساده با بستنی را سرو کنید. برای مطالعه طرز تهیه انواع سان شاین کافی شاپی روی لینک مطلب کلیک کنید.

۵- دسر با بستنی و میوه

 

طرز تهیه دسر میوه‌ای با بستنی

 

ترکیب بستنی با میوه‌های مختلف تازه یا خشک برای تهیه دسر، بسیار جذاب است. مخصوصا میوه‌های تابستانی که تنوع بیشتری دارند برای استفاده در انواع دسر و دسر با بستنی بسیار مناسب هستند. می‌توانید انواع دسر میوه‌ای با بستنی را به راحتی در خانه درست کنید. کافی است برای مشاهده طرز تهیه این دسرها روی لینک مقاله مورد نظر کلیک کنید.

برای درست کردن این دسر به بستنی و انواع میوه نیاز دارید. در صورت تمایل برای تهیه انواع میوه‌ تازه می‌توانید از فروشگاه‌های زنجیره‌ای افق کوروش به روش تلفنی، حضوری یا اینترنتی اقدام کنید.

۶- دسر بستنی با موز

 

دسر با موز و بستنی

 

در انواع «دسر با بستنی و موز» ترکیب موز و بستنی یک طعم لذیذ و خوشمزه درست می‌کند و اتفاقا بسیار مقوی هستند. این دسرها مخصوصا برای ورزشکاران هم گزینه مناسبی هستند. می‌توانید از بستنی با طعم‌های مختلف در طرز تهیه دسر بستنی موز استفاده کنید ولی نوع متداول‌تر آن، بستنی وانیلی و شکلاتی است. البته می‌توانید بنا به سلیقه خود، بستنی میوه‌ای با طعم‌های مختلف را هم در این دسرها به کار ببرید. برای آموزش جزییات و مشاهده مراحل طرز تهیه چند مدل دسر با بستنی و موز روی لینک مقاله مورد نظر کلیک کنید.

۷- دسر هندوانه با بستنی

 

دسر هندوانه با بستنی

 

با ترکیب هندوانه و بستنی یا ژله هندوانه می‌توانید دسرهای خوشمزه تابستانی مثل میلک شیک هندوانه و بستنی هندوانه را به صورت یخچالی و بدون فر درست کنید. انواع دسر با بستنی و هندوانه با مواد ساده‌ای درست می‌شوند و فقط وقتی بعد از آماده شدن باید در یخچال خنک شوند، چون نیاز به زمان برای بستن دسر دارند. می‌توانید این دسرها را با خود هندوانه، آب هندوانه یا ژله هندوانه درست کنید. برای مشاهده مراحل آموزش چند مدل طرز تهیه دسر هندوانه با بستنی، روی لینک مقاله کلیک کنید.

۸- دسر توت فرنگی با بستنی

 

دسر توت فرنگی با بستنی

 

برای روزهای گرم تابستان، هیچ چیز به اندازه «دسر توت فرنگی با بستنی» نمی‌تواند عطش گرما را بکاهد. در عین حال، دسرهای کافی شاپی که با توت فرنگی درست می‌شوند، طعم و رنگ جذابی دارند و بسیاری افراد، مجذوب طعم آنها می‌شوند. از میلک شیک توت فرنگی گرفته تا دسر توت فرنگی با فرنی جزو انواع خوشمزه دسر با توت فرنگی و بستنی هستند. برای مطالعه چند مدل طرز تهیه دسر توت فرنگی با بستنی روی لینک مقاله کلیک کنید.

۹- دسر طالبی و بستنی

 

دسر کاپ کیک طالبی و بستنی

 

ترکیب بستنی با طالبی برای دسر، یکی از خوشمزه‌ترین ترکیب‌ها برای تهیه انواع دسر بستنی خوشمزه بهاری و تابستانی است. در ضمن اگر می‌خواهید دسر طالبی و بستنی رنگ زیبا و جذابی داشته باشد، از چند قطره رنگ خوراکی در دسر استفاده کنید.

استفاده از ژلاتین در مواد انواع دسر از جمله دسر طالبی و بستنی، باعث شفاف شدن رنگ دسر می‌شود. ژلاتین، صیفی جات تازه مثل طالبی، بستنی، شکر، خامه و موادی را که برای تهیه این دسرها نیاز دارید در صورت تمایل می‌توانید از فروشگاه‌های زنجیره‌ای افق کوروش به روش تلفنی، حضوری یا اینترنتی خریداری کنید. برای مشاهده آموزش طرز تهیه انواع دسر با طالبی و بستنی روی لینک مقاله کلیک کنید.

۱۰- دسر با خربزه و بستنی

 

دسر بستنی با خربزه و شیر

 

با ترکیب خربزه و بستنی به عنوان مواد اصلی، به تنهایی یا میکس شده با مواد دیگر، می‌توانید دسرهای متنوع و خوشمزه‌ تهیه کنید که هم برای مهمانی و دورهمی مناسب هستند و هم به عنوان یک عصرانه دلچسب، می‌توانید از طعم خوش آن لذت ببرید.

اگر طالبی یا خربزه‌ای که خریده‌اید، به اندازه کافی شیرین نیست و به اصطلاح بی‌مزه است، می‌توانید با آن انواع دسر با خربزه را درست کنید. حتی می‌توانید برای شیرین شدن دسر، کمی شکر، عسل یا شیرین‌کننده‌های دلخواه به دسرتان اضافه کنید. برای مشاهده آموزش چند روش طرز تهیه دسر با خربزه و بستنی، روی لینک مقاله کلیک کنید.

۱۱- دسر آناناس و بستنی

 

دسر بستنی با آناناس ساده و سریع

 

 

دسر ساده بستنی با آناناس، یک دسر خوشمزه و راحت با میوه مقوی آناناس برای روزهای گرم تابستان است که می‌توانید به عنوان عصرانه هم آن را سرو کنید. این دسر را با آناناس‌ تازه یا کمپوت آناناس می‌توان تهیه کرد. این دسرها نیاز به فر ندارند و بعد از آماده کردن مایه دسر، به راحتی در یخچال یا فریزر می‌توان قرار داد تا خودشان را بگیرند و سپس سرو کنید.

حتما بخوانید  28 خواص پوست هندوانه برای سلامت بدن و مضرات آن + نحوه مصرف

برای آموزش چند مدل طرز تهیه دسر آناناس و بستنی به روش کافی شاپی و مجلسی روی لینک مقاله کلیک کنید. در صورت تمایل برای تهیه انواع کنسرو میوه از جمله کمپوت آناناس می‌توانید از طریق فروشگاه‌های افق کوروش به روش تلفنی، حضوری یا اینترنتی اقدام کنید.

لیست دسرهای دیگر با بستنی

علاوه بر ژله، بیسکویت، شیر و انواع میوه‌ها، می‌توانید از مخلوط بستنی و مواد دیگر هم دسرهای جذاب، خوشرنگ و خوشمزه‌ای درست کنید. این دسرها هم بسیار متنوع هستند و معمولا به صورت یخچالی و بدون نیاز به فر درست می‌شوند.

۱۲- دسر وافل بستنی

 

طرز تهیه دسر وافل بستنی

 

دسر «وافل بستنی» یکی از خوشمزه‌ترین و پرطرفدارترین دسرهای کافی شاپی و مجلسی با بستنی است که هم می‌توانید در منوی کافی‌شاپ‌ها و بستنی‌فروشی‌ها پیدا کنید و هم خودتان در خانه آن را به روش ساده و با مواد دلخواه، درست کنید. وافل بستنی معمولا به صورت ساده یا شکلاتی درست می‌شود و روی وافل را می‌توان با مواد مختلف یا میوه‌های رنگارنگ تزیین و سرو کرد. برای مشاهده آموزش طرز تهیه وافل بستنی به روش‌های ساده و شکلاتی می‌توانید روی لینک مقاله طرز تهیه دسر وافل بستنی کلیک کنید.

۱۳- دسر ماقوت بستنی

 

طرز تهیه دسر ماقوت بستنی زعفرانی

 

دسر «ماقوت بستنی» یکی از خوشمزه‌ترین انواع دسر با بستنی و جزو دسرهای مجلسی و ایرانی است که بافتی لطیف و طعمی شبیه به بستنی سنتی دارد. برای طرز تهیه دسر ماقوت بستنی از روش‌های مختلفی استفاده می‌شود، اما این دسر ایرانی را هر طور که درست کنید، باز هم طعم بی‌نظیری دارد.

ماقوت یک دسر سنتی متعلق به یزد و مشهد است، مشهدی‌ها معمولا ماقوت را زعفرانی درست می‌کنند. برای تهیه ماقوت بستنی از ترکیب بستنی وانیلی، شکر، گلاب، نشاسته و زعفران استفاده می‌شود. این مواد را می‌توانید از فروشگاه‌های افق کوروش به روش تلفنی،‌ حضوری یا اینترنتی خریداری کنید. برای مشاهده طرز تهیه دسر ماقوت با بستنی، روی لینک مقاله کلیک کنید.

۱۴- دسر کاسترد با بستنی

 

دسر کاسترد با بستنی و ژله برای تابستان

 

دسر «کاسترد با بستنی» جزو دسر با بستنی خوشمزه برای مهمانی است. «کاسترد» یا «کاستارد» که برخی به اشتباه به آن «کاستر» می‌گویند، یکی از پرکاربردترین موادی است که با آن دسرهای مختلف خوشمزه‌ای را می‌توان هم برای مهمانی‌ها و هم برای افطار ماه رمضان درست کرد. دسرهایی که با کاسترد درست می‌شوند، مثل دسر ژله، به روش یخچالی تهیه می‌شوند. برای تابستان هم می‌توان با بستنی و کاسترد، دسرهای متنوع خنک تهیه کرد.

در صورت تمایل انواع پودر دسر از جمله کاسترد را می‌توانید از فروشگاه‌های افق کوروش به روش تلفنی، حضوری یا اینترنتی خریداری کنید. برای آموزش چند مدل طرز تهیه دسر کاسترد با بستنی روی لینک مقاله کلیک کنید.

۱۵- دسر پاناکوتا با بستنی

 

دسر پاناکوتا با بستنی وانیلی ساده

 

دسر «پاناکوتا با بستنی» هم ظاهر زیبا و هم طعم جذابی دارد. این دسر با مواد ساده‌ای که شامل بستنی، ژله و خامه است، درست می‌شود و بافت بسیار لطیفی دارد. در ضمن برای تهیه آن نیازی به فر هم نیست و جزو دسر‌های یخچالی است.

طرز تهیه انواع پاناکوتا یکسان است و پاناکوتاهای مختلف با افزودن طعم‌دهنده‌های مختلف، بستنی، میوه‌ها یا ژله‌ها درست می‌شوند. در این دسر، می‌توانید از ژله‌ها با طعم‌های متفاوت مثل موز، بلوبری، آلوئه‌ورا و … استفاده کنید. برای مشاهده آموزش ۲ مدل طرز تهیه دسر پاناکوتا با بستنی روی لینک مقاله کلیک کنید.

۱۶- دسر مافین بستنی

 

 طرز تهیه دسر مافین بستنی خوشمزه و شیک برای پذیرایی

 

«مافین بستنی» یکی از دسرهای خوشمزه و مجلسی مناسب برای مهمانی‌ها و پذیرایی است که شما می‌توانید آن را در خانه به سادگی تهیه کنید. برای تهیه مافین بستنی هم می‌توانید از مافین‌های آماده استفاده کنید و هم مافین را خودتان در خانه درست کنید، سپس با مواد بستنی، مافین را پر کنید.

برای تزیین مافین بستنی می‌توانید، هم از بستنی‌های مختلف اسکوپ‌زده، در کنار مافین بستنی استفاده کنید و هم برش‌های میوه‌های دلخواه یا انواع مغزیجات را به کار ببرید. تزیین مافین بستنی با خامه، شکلات چیپسی و دراژه‌های رنگی هم می‌تواند ظاهر جذاب و طعم خوشمزه‌ای به مافین بستنی بدهد. طرز تهیه مافین بستنی به دو روش با کیک آماده و کیک اسفنجی خانگی را می‌توانید با کلیک کردن روی لینک مقاله بخوانید.

۱۷- دسر فرنی بستنی

 

دستور دسر فرنی بستنی با نشاسته و ژلاتین

 

این مدل دسر با بستنی به خاطر با ترکیب فرنی با بستنی، برای خیلی‌ها به خاطر بافت نرمی که دارد، جذاب است. در ضمن می‌توانید در طعم‌ها و رنگ‌های مختلف آن را درست کنید. برای تهیه این دسر خوشمزه با بستنی و فرنی، باید با آرد برنج، ابتدا فرنی را درست کنید و بعد بستنی را به آن اضافه کنید. سپس دسر در ظرف سرو یا قالب بریزید تا خودش را بگیرد.

برای درست کردن فرنی این دسر به آرد برنج نیاز دارید؛ آرد برنج را می‌توانید از فروشگاه‌های افق کوروش خریداری کنید. برای مشاهده آموزش ۳ مدل طرز تهیه دسر فرنی بستنی روی لینک مقاله کلیک کنید.

۱۸- دسر با مارشمالو و بستنی

 

 طرز تهیه دسر بستنی داغ با مارشمالو

 

دسر با «مارشمالو و بستنی» جزو محبوب‌ترین دسرها در کشورهای مختلف دنیاست. مارشمالو به خاطر بافت نرم و طعم لذیذی که دارد، یکی از محبوب‌ترین انواع تنقلات محسوب می‌شود. شما می‌توانید از ترکیب مارشمالو با بستنی چندین نوع دسر خوش‌طعم و خاص آماده کنید.

اگر در فکر درست کردن دسر با مارشمالو و بستنی هستید، می‌توانید دسر ساندویچ بستنی با مارشمالو، ژله بستنی با مارشمالو و بستنی مارشمالوی میوه‌ای را امتحان کنید. انواع پاستیل و مارشمالو را هم می‌توانید از فروشگاه‌های زنجیره‌ای افق کوروش به روش تلفنی،‌ حضوری یا اینترنتی خریداری کنید. برای مشاهده مراحل آموزش چند مدل طرز تهیه دسر با مارشمالو و بستنی، روی لینک مقاله کلیک کنید.

۱۹- دسر موس بستنی

 

طرز تهیه دسر موس و بستنی با شکلات

 

دسر «موس با بستنی» با بافت خامه‌ای اشتهابرانگیز و طعم جذاب جزو انواع دسر با بستنی است که کمتر کسی دست رد به آن می‌زند. دسر موس با بستنی یا دسر موس بستنی، اصلا نیاز به فر ندارد و می‌توانید بعد از آماده کردن مواد یا مایه دسر، آن را در قالب بریزید و در یخچال قرار دهید تا ببندد و خودش را بگیرد. برای مشاهده آموزش چند مدل طرز تهیه دسر موس با بستنی روی لینک مقاله کلیک کنید.

۲۰- دسر بستنی با خامه

 

دسر ماست یخ زده ساده

 

یکی از خوشمزه‌ترین و محبوب‌ترین روش‌های درست کردن دسر «بستنی با خامه»، ترکیب کردن مواد ساده‌ای مثل خامه، شکلات، بستنی، شکر، نشاسته، وانیل و پودر ژلاتین، با هم و آماده کردن دسر بستنی و خامه قالبی است. طعم این دسر فوق‌العاده است. مواد مورد استفاده در این دسر را هم می‌توانید به روش خرید تلفنی، حضوری یا اینترنتی تهیه کنید. طرز تهیه انواع دسر با بستنی و خامه به چند مدل مختلف را می‌توانید با کلیک کردن روی لینک مقاله مورد نظر بخوانید.

سوال متداول

دسر یخچالی سریع با بستنی چی درست کنم؟

دسرهایی که طرز تهیه آنها در بالا آموزش داده شده است، اغلب دسرهای سریع و یخچالی با بستنی هستند و نیازی به قرار دادن در فر یا پختن در قابلمه ندارند. می‌توانید به راحتی بعد از تهیه مواد، دسر بستنی را در یخچال بگذارید تا خودش را بگیرد و سپس آن‌ را سرو کنید.

 

 

کالابرگ الکترونیک